248. forduló, 250. forduló, Kámfor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 18. 9h:21'
EZ A 550. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD
551. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2220
SZÁMLA : XXXX

GENNYES JOCÓ KALANDJAI


23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,33] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 hősiesítő medált (2500 arany kikiáltási áron), 1 hősiesítő medált (2499 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű ember férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Érzékeled auráját: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Corwin Dazzler. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acélpengőke, adamantit érme, agvari manafókusz, áldott kő. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 mászókampó (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét. Sunyi Sarolta átadott neked a 5. napon 16 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 hősiesítő medált (2222 arany kikiáltási áron), 2 rejtőköpenyt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 Thargodan esszencia (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 hősiesítő medál (eladási ár: 2499 arany, ebből a kezelési költség: 249 arany) ellenértékét. Sunyi Sarolta átadott neked a 7. napon 1 TU-t.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 hősiesítő medál (eladási ár: 2500 arany, ebből a kezelési költség: 250 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 rejtőköpeny (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 15 nyílvesszőt (15 arany kikiáltási áron), 10 nyílvesszőt (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 hősiesítő medált (1500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 hősiesítő medált.
A 15. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy felleggyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy gránit szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősi nyakláncot, egy ősmágus fülbevalóját, egy rd'alv amulettet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy yiang kesztyűt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy Dl'orkhaugruk trófea, egy trakuun lidérc trófea és egy md'blatherat trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Nem tűnik túl barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: áldott kő, angyalok gyűrűje, apró zsákocska, arany foggyűrű, aranyfaló ládikó, aranytű, bo'adhun gyűrű, bo'adhun idol. (Auralátás: Lord Night - 1874. kalandozó) Otthagyod a másik kalandozót.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Penelopé Morphilia és Lord Night. Lord Night vezetésével jelentkeztek a kaszinó bejáratánál. Egy díszes libériába öltöztetett kopasz troll ajtónálló bevezet titeket egy hátsó szobába. A folyosóról beszűrődő gyenge fényben, a gomolygó szivarfüstben nem láthatjátok megbízótok arcát, csak a rekedt hangját hallhatjátok. Közli veletek, mi a feladat. Jár ide egy árnymanó, bizonyos Lucius, aki mindig nyer. Pofátlan módon nagyon sokat. És ez bizony nem tesz jót az üzletnek. Bizonyára csal, de nem sikerült még rájönni, hogy ezt miként teszi. A Ti feladatotok az lenne, hogy kártyáztok vele és lebuktatjátok. Bármi áron. Az induló tétet ti álljátok, ami fejenként ezer arany. Magad elé raksz 1000 aranyat. Penelopé Morphilia 1000 aranyat, Lord Night 1000 aranyat vesz elő. Leültök egy vörös posztóval borított asztalhoz, és hamarosan odavezetik negyedik kártyapartnereteket, egy lenyalt hajú, fekete, divatos szabású ruhákba öltözött árnymanót. A szabályok egyeztetése után játszani kezdtek. És Lucius tényleg csak nyer, nyer és nyer. Elég ideig tartani tudjátok azért magatokat ahhoz hogy rájöjjetek, ez így nem jó, a pénzeket hamarosan elfogy, és a másik annyira profi, hogy nem tudjátok lebuktatni. Valamit pedig tennetek kell! A feladatra egyértelmű, hogy te vagy a legalkalmasabb. Megpróbálsz egy lapot az ellenfél közelébe csempészni, mintha az tartalék kártyákat tartana magánál. Hiszen a megbízó azt mondta: bármi áron. Sikerül is egy lapot észrevétlenül a széke alá rejteni. Ekkor nagy hangon kiabálni kezdesz, hogy: Csaló! Csaló, leejtett egy lapot! A kaszinóban minden tekintet a földön heverő illúziósárkány kártyalapra téved, majd ott terem két nagydarab troll, hogy elvonszolják a tiltakozó Luciust. A dulakodás során még a medálj is leszakad a nyakából. A megbízó elé vezetnek benneteket, ahol fejenként háromezer aranyat és egyéb jutalmakat is kaptok, és ahogy fogalmaz: Azt a vacak medált is megtarthatjátok. A szétosztásról szóló vita után neked 3000 arany és 1 szerencsekocka (ld. enc.) lett. (Penelopé Morphilia 3000 arannyal és 1 szerencsekockával , Lord Night 3000 arannyal, 1 szerencsekockával és 1 Lucius szerencsep.vel távozhat.) Elteszitek a jutalmat, és elhagyjátok a mulatót. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 10000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 401.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 15 nyílvessző (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 10 nyílvessző (eladási ár: 45 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. 10 madártoll van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+372 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 78. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 399.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 397.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 393.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 393.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

vv 364 elmormolod a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 391.]

fl 1 211 6 lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Lord Night tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 5 életpontot. Futás a tett színhelyéről!
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol a troll férfi (Auralátás: Einstein, a troll - 5178. kalandozó) tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 5 életpontot. Futás a tett színhelyéről! [10 pontot használtál fel, van még 381.]

dd 152 239 114 eldobod a 152. tárgyat a 239. tárgyat a 114. tárgyat
Elhajítasz 62 vasércet. Elhajítasz 8 pular kristályt. Elhajítasz 42 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

ff 568 felt. fegyverváltás: 568
Felt. fegyverváltás: << biami kvazárlándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

ef 19 504 energia fejlesztése 19
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-19 TU.] [133 pontot használtál fel, van még 248.]

a 50 1874 6000 átadod az 50. tárgyat az 1874. kalandozónak (6000 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6000 aranyat Lord Night részére. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,48] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál jön feléd.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 85) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 38, gyógyulás: 31, összesen: -7 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nincs itt semmi, csak átok és dögletes levegő! Azért még próbálkozol kicsit. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Árnyéktőrrel gyengén megszurkálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Árnyéktőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Árnyéktőrrel megbököd a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+24 sebzés). Vámpirizálsz (+10 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 80) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 89, gyógyulás: 161, összesen: +72 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg jön feléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany és egy gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 94) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Tguarkhan támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a Tguarkhan jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Árnyéktőrrel eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály és egy nagy bronzkulcs. 1510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 81) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 73, gyógyulás: 21, összesen: -52 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy lánckesztyű és egy ezüstshuriken. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [188,49] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,50] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Észreveszel egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. [90 pontot használtál fel, van még 158.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[188,51] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy quwarg nagymester nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Árnyéktőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Árnyéktőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+24 sebzés). Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 50) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 16, gyógyulás: 62, összesen: +46 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [187,52] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Árnyéktőrrel megdöfködöd a Raia szent lovagja bal oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 87) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 27, gyógyulás: 60, összesen: +33 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy M.C. Silverhand orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy tyrannoszaurusz rex. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Árnyéktőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Árnyéktőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 60) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 102, gyógyulás: 109, összesen: +7 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [187,53] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Árnyéktőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Árnyéktőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+24 sebzés). Vámpirizálsz (+10 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 25) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 129, gyógyulás: 122, összesen: -7 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol az alakváltó nő (Auralátás: Freya - 3134. kalandozó) tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A motyóra fantom vadászkutya vigyáz. Elcsórsz észrevétlenül egy tárgyat. Zsákmányod egy grifftojás! A siker után olaj! (+1 gonoszság.) [50 pontot használtál fel, van még 108.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quiltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat mászás szakértelmedet teszi próbára. A sziklás plafonba kapaszkodva kell átjutnod a terem túlsó végébe. Kapsz néhány vaskampót és egy kalapácsot, amivel beverheted őket a plafonba. Odamész a falhoz, és felkapaszkodsz. Profi hegymászó módjára, a kampókat használva, függeszkedve, lógaszkodva, időnként az ujjhegyeiddel kapaszkodva átjutsz a termen. Hú, ez izzasztó volt! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Nagyszakállú Dáin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladatod egy ezoterikus mardel legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel bal első lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Árnyéktőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 75) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy manakristály. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy praglonc hártya. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Különlegesen nehéz feladatot kapsz: egy moa műszaki leírást kell lefordítanod, amit előtted még senkinek sem sikerült megfejtenie! Kiterítenek eléd egy megsárgult papírlapot, tele furcsa rúnákkal. Hát igen, ez totál csőd, arról sincs fogalmad se, hogyan foghatnál hozzá. Ha még senkinek sem sikerült, te hogyan tudnád megfejteni?
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 68.]

m 3 3 5 mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra
[188,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Árnyéktőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 6) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 23, gyógyulás: 49, összesen: +26 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gordon Marlo hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy roguena. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a roguena testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Árnyéktőrrel eltalálod a roguena jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+24 sebzés). Vámpirizálsz (+10 életerő). A roguena karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 43) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}


(Továbbmész...) [189,55] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy sebesült woorgard nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Árnyéktőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Árnyéktőrrel gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 57) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 27, gyógyulás: 58, összesen: +31 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,56] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb vállát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Árnyéktőrrel megdöföd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 33) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 9, gyógyulás: 18, összesen: +9 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pszi őselementál. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál farkát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Árnyéktőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 60) össz: 1%} Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 34, gyógyulás: 31, összesen: -3 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 fáklya. Elteszed őket.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 23 tüskét. Egészséged TF-elődött. [68 pontot használtál fel, van még 0.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 5 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

a 283 4742 1 átadod a 283. tárgyat a 4742. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

aa 582 249 1558 átadod az 582. tárgyat a 249. tárgyat az 1558. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 96 186 105 elmormolod a 96. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tk 34 4742 többszemélyes kaland 34 4742
Ezt a többszemélyes kalandot nem itt teljesítheted! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy részeg kalandozót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4742 344 735 leírod a 4742. kalandozónak a 344. szörnyet a 735. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy smaragd őrsárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mágikus hátizsákot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4742 641 1168 leírod a 4742. kalandozónak a 641. szörnyet az 1168. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ulkor jéglény. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rodger profi üstjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4742 642 1272 leírod a 4742. kalandozónak a 642. szörnyet az 1272. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hópárduc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Kaldor varázsporát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 390 pontot. A következő körben tehát 387 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.)
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz.

"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.
A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges.

KARAKTERLAP

Gennyes Jocó, egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas árnymanó férfi vagy. Bőröd sárga. Dornodon eljövendő papja vagy. Papi hited: 80. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 249. fordulód.

Erő: 35 (40) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 112 cm
IQ: 38 (41) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 64 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 24 (25) Életpont: 353/524 Jellem: gonosz (400) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (47) Varázspont: 586/80 Pénz: 2934 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 1377 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26605 TP-t kaptál. Jelenleg 1386425 TP-d van. A következő szinthez még 13575 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, kék rakolits. A 238. fordulódban 268 arany került a bankszámládra. 312 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/44 szúrófegyverek: 31/39 (+16%) vágófegyverek: 17/52
ütőfegyverek: 5/88 lőfegyverek: 28/13 (+8%) dobófegyverek: 11/35

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/70 (+14%) 2. nyomkövetés: 53/56 (+4%) 3. lopás: 36/70 (-1394%)
4. mászás: 10/26 (+5%) 5. csapdakészítés: 18/59 (+5%) 6. csapdaészlelés: 27/65 (+11%)
7. gyógyítás: 57/6 8. titkosírás: 1/49 (+9%) 9. felderítés: 19/63 (+25%)
10. szörnyidomítás: 10/85 11. teológia: 44/7 (+45%) 12. taumaturgia: 35/48 (+3%)
13. szerencsejáték: 5/17 14. versengés: 7/47 15. zene: 12/29
16. szörnyismeret: 25/7 17. zárnyitás: 11/48 18. vadászat: 15/71
19. bányászat: 7/96 20. úszás: 4/56 21. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (6x)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78)
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26) láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) méregfelhő (#37) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! (teljesítve)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXIV. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
a szokás hatalma (110)
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
teljeskörű letap. (277)
vallási öntudat (290)
a falak leomlanak (291)
zsákmány kihívása (340)
menőmágia (365)
menő átok (370)
árnyak oltalma (386)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 6 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 66 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1044.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * árnyéktőr (#557) 1 biami kvazárlándzsa (#568) $2 ezüsttőr ($322)
1 * Káoszkígyó (#638)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422) 1 pengepajzs (#425)
4 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 4 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 7 rövid íj (#107)
1 ryuku tűvető (#1521) 1 troglodita fúvócső (#905)
Lövedékek
30 bronzhegyű nyíl (#94) 3 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 * ezüsttollú nyíl (#363)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 15 mérgezett tüske (#23) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
8 nyílvessző (#108) 16 precíziós vetőtű (#1522) 7 rézgolyó (#343)
17 sallank nyíl (#129) 23 tüske (#22) 48 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) $1 ezüstshuriken ($327) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
2 nyu-shuriken (#157)
Pajzsok
4 díszes rézpajzs (#84) 1 Ek'Hor pajzsa (#1556)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 4 elit csatavért (#295)
Sisakok
1 lidérckorona (#531) 1 Mágikus Koponya (#279) 1 * mithril sisak (#465)
3 vas fejpánt (#408)
Köpenyek
1 Fairlight köpenye (#303) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * mágusköpeny (#453)
4 rejtőköpeny (#277) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * császári kesztyű (#723) $1 lánckesztyű ($230) 2 mászókarom (#78)
1 Muezli aranykeze (#442) 9 tankány karom (#237)
Övek és övcsatok
1 ogre öv (#834) 2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 cápabőr csizma (#832) 3 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 igazgy. fülbevaló (#197) 5 obszidián függő (#195)
1 * roxati üvegszem (#443)
Nyakláncok
1 * denevér szimbólum (#140) 5 ezüst nyaklánc (#117) 2 hősiesítő medál (#1558)
1 korinthai talizmán (#814) 1 kreiton fókusz (#853) 1 ryuku nyaklánc (#1325)
1 * szerencsetalizmán (#366)
Karkötők/karvédők
1 arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 3 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk
1 aranygyűrű (#193) 1 * balkezes gyűrű (#1549) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 3 csepp tinta (#101), fér még: 7]
2 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 10]
21 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 105]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
2 vizestömlő (#3) [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 3 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
2 bunthar zsák (#734) 2 deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184)
4 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 28 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 3 kaja (#2) 1 + kinemfogyó tegez (#368)
1 kis aranykulcs (#240) 7 kristálygömb (#265) 8 manakristály (#500)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) $1 nagy bronzkulcs ($185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 szerencsekocka (#1693)
25 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 1 arkog kő (#632) 3 aurach fog (#657)
1 bordacsont (#16) 5 csalánvirág (#582) 4 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212) 8 drótszőr (#37)
3 ében toboz (#578) 1 etra hályog (#712) 1 ezüstdarab (#326)
57 fekete gyöngy (#99) 13 főnixtoll (#563) 4 fülemüle agyar (#267)
1 galachmit (#310) $1 grifftojás ($179) $1 gromak bőr ($268)
68 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
1 királygyík bőr (#44) 4 lajhár csont (#236) 1 lótuszvirág (#447)
10 madártoll (#112) 13 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703) 1 moa üveggömb (#383)
8 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 párducszem (#1073) 17 pirkit (#153) 4 praglonc hártya (#215)
2 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 5 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 2 raptor karom (#281) 3 remák szív (#264)
8 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124) 3 sünmedve tüske (#14)
1 szuperkötél (#209) 5 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
7 Thargodan esszencia (#328) 2 tyrex csont (#280) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar csont (#1113) 2 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 206.99 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5968 arany (#50) 5 kaja (#2) 42 kaktusztüske (#114)
7 pular kristály (#239) 3 tinta (#101) 1 varázskő (#305)
62 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csalánvirág (#582) 8 drótszőr (#37)
1 ezüstshuriken (#327) 2 ezüsttőr (#322) 3 fáklya (#36)
1 fekete gyöngy (#99) 1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
2 gyöngymangó (#135) 1 lánckesztyű (#230) 10 madártoll (#112)
1 nagy bronzkulcs (#185) 16 tüske (#22) 2 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,52) Raia szent lovagja (#239), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 21. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(187,53) tyrannoszaurusz rex (#160), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, egy alakváltó nő, ezoterikus mardel (#184)
(188,48) pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(188,49) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(188,50) gumifa (#38), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(188,51) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Fairlight oltár, quwarg nagymesterek (#214), bűbájlidérc (#761)
(188,54) Raia szent lovagja (#239), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, 34. jellempróba, roguena (#779)
(188,56) Sheran oltár, 45. jellempróba, művészi porolit (#720), tüskés harci gromakok (#156), pszi őselementál (#258)
(189,55) kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 25. jellempróba, művészi porolit (#720), woorgard (#231)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2011.03.17 09:03 Változások a számládon! 50 zsetont átutaltak a(z) 4615. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek