Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. márc. 18. 9h:21' EZ A 550. JÁTÉKHETED, 249. FORDULÓD 551. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2220 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 78. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
vv 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
fl 1 211 6 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
dd 152 239 114 | eldobod a 152. tárgyat a 239. tárgyat a 114. tárgyat |
ff 568 | felt. fegyverváltás: 568 |
ef 19 504 | energia fejlesztése 19 |
a 50 1874 6000 | átadod az 50. tárgyat az 1874. kalandozónak (6000 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Árnyéktőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 85) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 38, gyógyulás: 31, összesen: -7 ÉP}
Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Árnyéktőrrel gyengén megszurkálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Árnyéktőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Árnyéktőrrel megbököd a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+24 sebzés). Vámpirizálsz (+10 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 80) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 89, gyógyulás: 161, összesen: +72 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany és egy gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 94) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a Tguarkhan jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Árnyéktőrrel eltalálod a Tguarkhan testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály és egy nagy bronzkulcs. 1510 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 81) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 73, gyógyulás: 21, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [188,49] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [188,50] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Árnyéktőrrel megdöfködöd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Árnyéktőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+24 sebzés). Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 50) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 16, gyógyulás: 62, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [187,52] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Árnyéktőrrel megdöfködöd a Raia szent lovagja bal oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 87) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 27, gyógyulás: 60, összesen: +33 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Árnyéktőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Árnyéktőrrel meghorzsolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 60) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 102, gyógyulás: 109, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [187,53] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tyrannoszaurusz rex. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra támadsz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Árnyéktőrrel többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Árnyéktőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+24 sebzés). Vámpirizálsz (+10 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 25) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 129, gyógyulás: 122, összesen: -7 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel bal első lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Árnyéktőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; (rnd: 75) össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Árnyéktőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 6) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 23, gyógyulás: 49, összesen: +26 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a roguena testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Árnyéktőrrel eltalálod a roguena jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+24 sebzés). Vámpirizálsz (+10 életerő). A roguena karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 43) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [189,55] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy sebesült woorgard nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Árnyéktőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Árnyéktőrrel gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 57) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 27, gyógyulás: 58, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [188,56] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak jobb vállát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Árnyéktőrrel megdöföd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 33) össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 9, gyógyulás: 18, összesen: +9 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál farkát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Árnyéktőrrel eltalálod a pszi őselementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; (rnd: 60) össz: 1%} Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 34, gyógyulás: 31, összesen: -3 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
kut 5 | kutatsz |
a 283 4742 1 | átadod a 283. tárgyat a 4742. kalandozónak (1 darabot) |
aa 582 249 1558 | átadod az 582. tárgyat a 249. tárgyat az 1558. tárgyat |
v 96 186 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
tk 34 4742 | többszemélyes kaland 34 4742 |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
in 4742 344 735 | leírod a 4742. kalandozónak a 344. szörnyet a 735. tárgyat |
in 4742 641 1168 | leírod a 4742. kalandozónak a 641. szörnyet az 1168. tárgyat |
in 4742 642 1272 | leírod a 4742. kalandozónak a 642. szörnyet az 1272. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 2 |
SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY) Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.) [Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.] A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
Erő: | 35 (40) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 112 cm |
IQ: | 38 (41) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 24 (25) | Életpont: | 353/524 | Jellem: | gonosz (400) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (47) | Varázspont: | 586/80 | Pénz: | 2934 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 19/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/44 | szúrófegyverek: | 31/39 (+16%) | vágófegyverek: | 17/52 |
ütőfegyverek: | 5/88 | lőfegyverek: | 28/13 (+8%) | dobófegyverek: | 11/35 |
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22/70 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 53/56 (+4%) | 3. lopás: | 36/70 (-1394%) |
4. mászás: | 10/26 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 18/59 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 27/65 (+11%) |
7. gyógyítás: | 57/6 | 8. titkosírás: | 1/49 (+9%) | 9. felderítés: | 19/63 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 10/85 | 11. teológia: | 44/7 (+45%) | 12. taumaturgia: | 35/48 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 5/17 | 14. versengés: | 7/47 | 15. zene: | 12/29 |
16. szörnyismeret: | 25/7 | 17. zárnyitás: | 11/48 | 18. vadászat: | 15/71 |
19. bányászat: | 7/96 | 20. úszás: | 4/56 | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (1x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (6x) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | láthatatlanság (#76) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | méregfelhő (#37) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXIV. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: a szokás hatalma (110) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) emlékezetfrissítés (177) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a butaság ára (273) teljeskörű letap. (277) vallási öntudat (290) a falak leomlanak (291) zsákmány kihívása (340) menőmágia (365) menő átok (370) árnyak oltalma (386) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 6 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 66 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1044. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | árnyéktőr (#557) | 1 | biami kvazárlándzsa (#568) | $2 | ezüsttőr ($322) | ||
1 | * | Káoszkígyó (#638) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | kőkés (#6) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
4 | rövid kard (#171) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | harci kalapács (#174) | 4 | szögletes kő (#17) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 7 | rövid íj (#107) | ||
1 | ryuku tűvető (#1521) | 1 | troglodita fúvócső (#905) | |||||
Lövedékek | ||||||||
30 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 4 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | ||
8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 15 | mérgezett tüske (#23) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
8 | nyílvessző (#108) | 16 | precíziós vetőtű (#1522) | 7 | rézgolyó (#343) | |||
17 | sallank nyíl (#129) | 23 | tüske (#22) | 48 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
13 | bumeráng (#249) | $1 | ezüstshuriken ($327) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
2 | nyu-shuriken (#157) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
4 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | Ek'Hor pajzsa (#1556) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Bufa páncélja (#538) | 4 | elit csatavért (#295) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | lidérckorona (#531) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | 1 | * | mithril sisak (#465) | ||
3 | vas fejpánt (#408) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | * | mágusköpeny (#453) | ||
4 | rejtőköpeny (#277) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | császári kesztyű (#723) | $1 | lánckesztyű ($230) | 2 | mászókarom (#78) | ||
1 | Muezli aranykeze (#442) | 9 | tankány karom (#237) | |||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | ogre öv (#834) | 2 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | cápabőr csizma (#832) | 3 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | igazgy. fülbevaló (#197) | 5 | obszidián függő (#195) | ||
1 | * | roxati üvegszem (#443) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | * | denevér szimbólum (#140) | 5 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | hősiesítő medál (#1558) | ||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | ryuku nyaklánc (#1325) | |||
1 | * | szerencsetalizmán (#366) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 3 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
Gyűrűk | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | |
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 3 csepp tinta (#101), fér még: 7] | ||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
21 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 105] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
8 | kavadu iszák (#25) | [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 32 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | |||
2 | bunthar zsák (#734) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
4 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 28 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 3 | kaja (#2) | 1 | + | kinemfogyó tegez (#368) | |
1 | kis aranykulcs (#240) | 7 | kristálygömb (#265) | 8 | manakristály (#500) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | $1 | nagy bronzkulcs ($185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | orvosságos zacskó (#682) | 1 | shinai gömb (#348) | 4 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szerencsekocka (#1693) | |||
25 | varázskő (#305) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | agvari manafókusz (#890) | 1 | arkog kő (#632) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bordacsont (#16) | 5 | csalánvirág (#582) | 4 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsszárny (#652) | 2 | dorony tüdő (#212) | 8 | drótszőr (#37) | |||
3 | ében toboz (#578) | 1 | etra hályog (#712) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
57 | fekete gyöngy (#99) | 13 | főnixtoll (#563) | 4 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | galachmit (#310) | $1 | grifftojás ($179) | $1 | gromak bőr ($268) | |||
68 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | |||
2 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 4 | lajhár csont (#236) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
10 | madártoll (#112) | 13 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | medúzacsáp (#703) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
8 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | párducszem (#1073) | 17 | pirkit (#153) | 4 | praglonc hártya (#215) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | pular kristály (#239) | 5 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | raptor karom (#281) | 3 | remák szív (#264) | |||
8 | rézdarab (#70) | 5 | rókafarok (#124) | 3 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
7 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | tyrex csont (#280) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 206.99 kg | Megterheltség: 143% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5968 | arany (#50) | 5 | kaja (#2) | 42 | kaktusztüske (#114) | |||
7 | pular kristály (#239) | 3 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | |||
62 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csalánvirág (#582) | 8 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | ezüsttőr (#322) | 3 | fáklya (#36) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | lánckesztyű (#230) | 10 | madártoll (#112) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 16 | tüske (#22) | 2 | tyrex csont (#280) |