247. forduló, 249. forduló, Camthalion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 16. 9h:07'
EZ A 1103. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD
1104. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5547
SZÁMLA : XXXX

CAMTHALION KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,7] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 22. pontnál.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+210 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 12 26 13 elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Öregedtél 1 évet. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 391.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 389.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [2 pontot használtál fel, van még 387.]

* 2. KP: vv 86 165 178 elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 387.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 383.]

* 3. KP: vv 182 71 0 elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 4. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. KP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő fejét. (8 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 3 quwarg tojást. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 319.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 319.]

ek 7 4 5 t. energia kisütése: 7 4 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 mászás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 319.]

lm 27 33 mozogsz 27 33
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Itt csata lesz. [védettséged: 30]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hirtelen egy opati polipot veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 8x 2d4+1.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 30]

Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip egyik csápját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hamarosan egy hínárevő piranhát pillantasz meg. {max. életpontja: 16-19.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 30]

Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trosnyogó szakóca. {egyik sebzési módja: 4x 1d4+1.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 30]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT]
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy trosnyogó szakóca van előtted! {egyik sebzési módja: 4x 1d4+1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 30]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca bal első lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 30]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! {támadása: 14.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 30]

Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. {támadása: 14.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 30]

Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vércápa. {max. életpontja: 59-88.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 30]

Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nagyobb vércápa az. (ld. enc.) {támadása: 26.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 30]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 30]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa obszidiánt [moa obszidián ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[49 pontot használtál fel, van még 270.]

t 246 1 támadod a 246. szörnyet
FT 246 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 270.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 270.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 270.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

ek 503 179 53 t. energia kisütése: 503 179 53
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

168 169 170
6
7
8
(169,7) a 77. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), hínárevő piranha (#194), opati polip (#195), trosnyogó szakóca (#192), vércápa (#193), nagyobb vércápa (#246)

[179,53] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy óriás liánt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba. {védettsége: 7 szúró, 7 vágó, 7 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (8 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 27 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Egy dal csendül a fejedben, és teljesen elbódít szépségével. Azonban pár pillanat múlva megrázod fejed, és ez elég ahhoz, hogy kizökkentsen ebből a kábult állapotból. Tisztán látod mi történt, hiszen hallottál már a szirének bűvös énekéről, melynek már oly sok kalandozó esett áldozatul. Egyszercsak jajgatásra leszel figyelmes. Amikor közelebb érsz, felismered, hogy a segítségre szoruló kék és átlátszó ruhás alak maga a szirén. Látszólag fájdalmai vannak, és hamar fel is fedezed, mi okozza azokat: a mély vágott seb a nő jobb bokáján. Lehajolsz hozzá, és segítőkészen a meggyógyításához fogsz. Ruhád egy leszakított darabjával bekötözöd a szerencsétlent, majd hálálkodó mosolya láttán, elégedetten fellélegzel. A szomszédos teremben egy megkezdett épület komor falai állnak. A szirén az építkezés befejezésére kér. Tanácstalanul várod, hogy mondjon még valamit, de mivel ez nem történik meg, lassan munkához látsz. Hamar feladod, mivel a kész darabokhoz nemigazán tudod hozzáilleszteni a hiányzókat. 783 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Van itt egy erdei bölcs háza (667. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.
[-1 TU.] [25 pontot használtál fel, van még 240.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [5 000 tapasztalati pontot kaptál.] - Most már biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! - mondja a bölcs izgatottan. Remegő kézzel illeszti az elvékonyodó darabot az eddigiek végéhez. Iszonytató mennydörgés hallatszik, a szobában percekig villámok cikáznak! Mikor megdöbbenésedből magadhoz térsz, látod, hogy a botot körbefonó kígyótest valóban egy kék sárkányt formáz, amely pofáját a bot vége felé tátja. Micsoda izgalom! A bot most sem hagy benneteket cserben: ismét megjelenik a következő térképrészlet.

36 53
33 54 52
37 35
34 55 46
39 38 47
10 50 51 45
8
12 32
48 40
13 11 7 56 43
6 49 41 42 44
9
14 31 58 61
1 5 59 80 60
2 57
62
4 30 76 77 78 79 63
15 3
16 64
26 29 75 73 66
17 24 27 65
18 72
25 74 67
23 28 71 69
20 68
22 70
21 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
18: 2. térkép 1. pont
19: 2. térkép 11. pont
37: 2. térkép 24. pont
39: 2. térkép 12. pont
40: 2. térkép 42. pont
59: 2. térkép 43. pont
60: 2. térkép 47. pont
78: 2. térkép 48. pont
79: 2. térkép 63. pont
25
24 26
27
18
28 29 30 31 32
12 17 19 20
13 40 41 42 33
16
14 23 21 39 34
38 37 36
35
15 22
43 44 47
46
49 48 45
2 3 4 5 6 63
50 55 62 60 61
1 9 8 7 51 54 59
53 56 58
52
10 11 57
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 18. pont
11: 1. térkép 19. pont
12: 1. térkép 39. pont
24: 1. térkép 37. pont
42: 1. térkép 40. pont
43: 1. térkép 59. pont
47: 1. térkép 60. pont
48: 1. térkép 78. pont
63: 1. térkép 79. pont

Ez a 78. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 81, északra 21 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,7] Belemész a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [168,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy hidra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 2d9+20.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 53 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hidra nyálkás testét. (8 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a hidra testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a hidra testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 32 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 2 vizet.) 3 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 478, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [167,9] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ezoterikus mardel közeledik. {max. életpontja: 171-180.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel szőrös testét. (8 támadással 164 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel eltalálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Skinhead irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. [39 pontot használtál fel, van még 196.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 469 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 193.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[166,10] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 24 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (8 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [165,11] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tüskés harci gromak került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (7 támadással 168 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos nyakát. (8 támadással 100 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg harcos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg ősmágus! {max. életpontja: 201-240.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (8 támadással 162 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és 8 madártoll. 2 835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 140, gyógyulás: 0, összesen: -140 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 aranytűt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +88 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő élőholt tigris mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [61 pontot használtál fel, van még 132.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Egy darabig még irtod a quwargokat, de semmi különöset nem találsz a büdös odúban. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[164,12] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku futárbérenc közeledik. {támadása: 40.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy malmot. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [163,13] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Tamarinai Geodrin irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [162,14] Az erdőt dombvidék váltja fel. Utad során felfedezel egy kazmárt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Találsz egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 93.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[161,15] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,16] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 34.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,17] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját.

[39 pontot használtál fel, van még 54.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Akármilyen apró,
Méznél édesebb jó.
[5 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 44.]

* 2. BP: vv 3 460 0 elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 44.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 44.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 10, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. 4 kaját fal föl a mutáns pók. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 44 pontod maradt, ebből a következő körre 44 pontot vihetsz át. Kapsz még 389 pontot. A következő körben tehát 433 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY)
A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget.

HIDRA (780. SZÖRNY)
Ez a háromfejű szörnyeteg a tengerpartok ura. A három fejhez egy rendkívül amorf, a rozmárokéra emlékeztető test tartozik (ha hallott már karaktered a Nagy Hóvihar időszaka alatt megjelent rozmárfajokról, le tudja vonni a hasonlóságot köztük és a hidrák között). A zöld testű lény a tenger habjaiból emelkedik elő, vagy épp a parti fövenyen sütkérezik, amikor megpillantod, egyre megy, a találkozás vége csatával fog végződni, hacsak nem a rejtőzködés szakértelmed gyakorlását választod. Várhatóan a hidra elektromos lehelettel kezdi támadását, és az egyszerre három fejből rád zúduló szikrák elől sok lehetőséged nem lesz elbújni. Ha pedig legyőzöd, a testét felnyitva ivóvízhez juthatsz, amivel megtöltheted a vizestömlődet. Az elektromosság és a víz tehát egyszerre van jelen e teremtmény testében, ez teszi őt igazán veszélyessé.

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY)
Az árnymanó sunyin rád sandít.
- Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy!
- Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt.
A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható.

KARAKTERLAP

Camthalion, egy szőke hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 248. fordulód.

Erő: 46 (63) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 155 cm
IQ: 24 (45) Támadás: 50 (52) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 (30) Védekezés: 78 (83) Menekülés: 35 % Életkor: 155/156 év
Egészség: 20 (30) Életpont: 533/533 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (52) Varázspont: 843/313 Pénz: 3055 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 45/6 Pszi pont: 137/117 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2217 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 936 TP-t kaptál. Jelenleg 2 233 503 TP-d van. A következő szinthez még 66 497 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, kisebb quwarg isten, zafír drakón. A 159. fordulódban 15090 arany került a bankszámládra. 18485 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/3 (+44%) ökölvívás: 17/8 (+19%) szúrófegyverek: 20/40
vágófegyverek: 23/94 (+6%) ütőfegyverek: 22/75 lőfegyverek: *29/100
dobófegyverek: 3/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mágusölő (#422) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -25.); esszenciakristály (#350) (26 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
160,17 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1348 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/81 2. nyomkövetés: 64/72 (+6%) 3. lopás: 3/34
4. mászás: 16/4 (+507%) 5. csapdakészítés: 20/16 (+35%) 6. csapdaészlelés: 11/56
7. gyógyítás: 33/33 (+12%) 8. titkosírás: 4/30 9. felderítés: 22/83 (+6%)
10. szörnyidomítás: 15/18 11. teológia: 53/83 (+6%) 12. taumaturgia: 53/33 (+15%)
13. szerencsejáték: 1/11 14. versengés: 10/67 (+18%) 15. harcművészetek: 6/10
16. zene: 23/46 (+12%) 17. szörnyismeret: 4/46 18. pszi: 17/53 (+7%)
19. zárnyitás: 1/15 20. vadászat: 14/1 (+12%) 21. bányászat: 28/99 (+12%)
22. úszás: 18/10 23. főzés: 9/4 (+12%) 24. csapatmunka: 2/47

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) vízlélegzés (#185) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> szintszívó (#96) jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt ősmágus (#179) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> Kitaszított (#962)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) védelem tűz ellen (#38) >> Krogan, a pusztító (#7001)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1972 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 1 halcsont (#390) 1 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 1 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 arany (#50) 1 aranytű (#272) 10 drótszőr (#37)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 gyöngymangó (#135) 8 madártoll (#112)
2 quwarg tojás (#360) 1 téfea-agy (#172) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
(160,16) bávatag golombár (#165)
(160,17) phua-kúp (#372), 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(162,14) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), szopógödör (#177), manóodú (#698), művészi porolit (#720), oltár, érclelőhely
(163,13) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720)
(164,12) ryuku futárbérenc (#765), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), malom (#1204), Leah oltár, 42. jellempróba
(165,11) tüskés harci gromakok (#156), quwarg boly (#359), 40. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), élőholt tigris (#766)
(166,10) quwarg nagymester (#214), Leah oltár
(167,9) ezoterikus mardel (#184), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(168,8) hidra (#780)

Üzenet küldése a karakternek