Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 15. 15h:23' EZ A 792. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD 793. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes TF tal. tesztcsata (-10 zseton) E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
v 127 | elmormolod a 127. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 574 5 | bemész az 574. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 87 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus bal oldalát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Aritma ostorával meghorzsolod a vortexmágus nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 79 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 1842 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 166, gyógyulás: 0, összesen: -166 ÉP}
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 16 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [109,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [108,68] Síkság, továbbra is csak síkság. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával megcsapod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
ek 395 102 101 | t. energia kisütése: 395 102 101 |
[102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök jobb első lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 84 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}
bb 1113 135 152 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (135 darabot) |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [107,69] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot.
(Továbbmész...) [106,70] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [104,72] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [42 pontot használtál fel, van még 75.]
kt 119 2 | elkészíted a 119. tárgyat (2 darabot) |
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
a 327 2257 3 | átadod a 327. tárgyat a 2257. kalandozónak (3 darabot) |
ef 21 502 | energia fejlesztése 21 |
ftv 33 7143 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 7143. szörnyet |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
MÁGIKUS KOPONYA (279. TÁRGY) Ezt a speciális, sisakként a fejre rakható tárgyat KIZÁRÓLAG Leah papjai használhatják (KF 279). A fekete, és végtelenül könnyű kőből készült fejfedő készítésének titka rég elveszett a múlt homályában, de annyi bizonyos, hogy sötét szertartások sorozatát igényli. Védelmet egyáltalán nem nyújt, azonban viselőjét különleges képességekkel ruházza fel, amelyek használat közben válnak nyilvánvalóvá... [Egy ötlet: számolj utána, hogy a harcban használt papi varázslataid mennyi varázspontot is fogyasztottak, amíg a sisak a fejeden volt. Meglepő felfedezést fogsz tenni.] |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más, eddigi tárgy helyét. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni. |
Erő: | 21 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (56) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 350/324 | Jellem: | jó (384) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (29) | Varázspont: | 529/290 | Pénz: | 82187 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 24/6 | Pszi pont: | 173/5 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 26/51 (+7%) | lőfegyverek: | 22/8 (+8%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/73 | 2. nyomkövetés: | 60/5 (+10%) | 3. lopás: | 1/37 |
4. mászás: | 10/49 (-100%) | 5. csapdakészítés: | 15/94 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 4/16 |
7. gyógyítás: | 51/12 | 8. titkosírás: | 2/33 | 9. felderítés: | 18/55 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 2/73 | 11. teológia: | 26/35 (+7%) | 12. taumaturgia: | 18/72 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 7/42 (+9%) | 15. zene: | 16/74 (+42%) |
16. szörnyismeret: | 15/44 (+30%) | 17. pszi: | 17/6 (+21%) | 18. zárnyitás: | 3/60 |
19. vadászat: | 19/42 | 20. bányászat: | 27/31 | 21. csapatmunka: | 4/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | jellemrejtés (#23) | erőpajzs III (#127) | áldomás (#6) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában . |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 103 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 192 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1435. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 12 | gyöngymangó (#135) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
200 | arany (#50) | 2 | bakkura csizma (#96) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | kaja (#2) | |||
10 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |