Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 5. 9h:05' EZ A 409. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD 410. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
ef 17 502 | energia fejlesztése 17 |
ff 516 28 | felt. fegyverváltás: 516 28 |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Farkával végigüt az elektromos angolna a hátadon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. Jutalmad nem marad el (+12 varázspont). 1527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 69, gyógyulás: 11, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [105,116] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy manilla-fát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával felnyitod a purifikátor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+1 gonoszság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. Kiváló munka volt (+12 varázspont). 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [105,117] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [103,118] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy varkaudar behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal oldalát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+12 varázspont). 1285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [102,118] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy ork kunyhót. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy khór darázs közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs jobb hátsó lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. Kiváló munka volt (+12 varázspont). 566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Pikoló bal lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigvágod a Pikoló jobb szárnyát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a Pikoló néhányszor agyarával! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 fülemüle síp. Varázserőd töltődik (+12 varázspont). 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[101,103] Az erdő után alacsonyhegység következik. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor keményen megütöd az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 131, gyógyulás: 27, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [99,101] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Vemhes Guppi, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+4 varázspont.) 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,100] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Had'lámmidvan hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész " Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}
a 162 2582 10 | átadod a 162. tárgyat a 2582. kalandozónak (10 darabot) |
a 197 2582 10 | átadod a 197. tárgyat a 2582. kalandozónak (10 darabot) |
a 397 2582 10 | átadod a 397. tárgyat a 2582. kalandozónak (10 darabot) |
a 291 2582 10 | átadod a 291. tárgyat a 2582. kalandozónak (10 darabot) |
a 193 2582 10 | átadod a 193. tárgyat a 2582. kalandozónak (10 darabot) |
a 308 2582 10 | átadod a 308. tárgyat a 2582. kalandozónak (10 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül. |
Erő: | 27 | Szint: | 21 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 302/274 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (33) | Varázspont: | 253/174 | Pénz: | 1352 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 17/0 | Pszi pont: | 45/24 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/0 (+13%) | ökölvívás: | 24/98 (+2%) | vágófegyverek: | 20/83 (+12%) |
ütőfegyverek: | 2/15 | lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | *23/100 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/99 | 2. nyomkövetés: | 36/33 (+24%) | 3. lopás: | 8/7 |
4. mászás: | 9/92 | 5. csapdakészítés: | 17/1 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 13/32 |
7. gyógyítás: | 60/86 (+40%) | 8. titkosírás: | 3/20 | 9. felderítés: | 22/82 |
10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 21/64 (+5%) | 12. taumaturgia: | 20/15 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 2/42 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 21/4 |
16. zene: | 24/78 | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 6/0 (+8%) |
19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 8/36 | 21. bányászat: | 16/27 (+10%) |
22. úszás: | 7/20 (+28%) | 23. főzés: | 10/59 (+9%) | 24. csapatmunka: | 2/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ), kulcskarikát (#648) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 416 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranygyűrű (#193) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 5 | kaja (#2) | |||
9 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | darázsszárny (#652) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) |