Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jún. 10. 20h:20' EZ A 278. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD 279. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 13 |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 127 0 0 | elmormolod a 127. varázslatot |
* 8. KP: v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 9. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 10. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 2 sáfránypor. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 15, gyógyulás: 32, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [187,106] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 21300 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész Vlagyimir szobrát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3980 pontot kell rákölteni.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív (ld. enc.) és 8 madártoll. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 32, gyógyulás: 42, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [186,106] Folytatod sétádat a házak közt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb vállát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal vállát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 154, gyógyulás: 31, összesen: -123 ÉP}
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
v 170 1 | elmormolod a 170. varázslatot |
im 3 | imádkozol |
im 3 | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az őrjáratozó katona nyakát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (5 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 462, gyógyulás: 160, összesen: -302 ÉP}
ve 128 30 | megveszed a 128. tárgyat 30 |
ve 641 | megveszed a 641. tárgyat |
kf 641 1 | kézbeveszed/felveszed a 641. tárgyat a jobb kezedbe |
ve 902 | megveszed a 902. tárgyat |
kf 902 2 | kézbeveszed/felveszed a 902. tárgyat a bal kezedbe |
ve 831 | megveszed a 831. tárgyat |
ve 832 | megveszed a 832. tárgyat |
kf 831 | kézbeveszed/felveszed a 831. tárgyat |
kf 832 | kézbeveszed/felveszed a 832. tárgyat |
ve 1488 | megveszed az 1488. tárgyat |
kf 1488 | kézbeveszed/felveszed az 1488. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Agyartőrrel megdöföd a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 778 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét főgnóm bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 52 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod az ősdentor fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 56 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ősdentor jobb karját. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 252, gyógyulás: 125, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [183,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.
Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 235 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 235, gyógyulás: 0, összesen: -235 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a q. rohamosztagos nyakát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Agyartőrrel többször eltalálod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A 8 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 44, gyógyulás: 80, összesen: +36 ÉP}
Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 112 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a védelmező morf fejét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a védelmező morf nyakát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a védelmező morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A védelmező morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 168, gyógyulás: 38, összesen: -130 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mágiamorfáló jobb vállát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Agyartőrrel kicsit megsebzed a mágiamorfáló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mágiamorfáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 64, gyógyulás: 42, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [182,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Agyartőrrel megdöföd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 11, gyógyulás: 32, összesen: +21 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [180,106] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [7 pontot használtál fel, van még 20.]
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. Figyelem! A varázslat csak a 119. sorszámú küldetésig használható! |
NEHEZÉK (258. TÁRGY) Hopplá, micsoda felfedezés! Kitaláltál egy látszatra teljesen értelmetlen tárgyat, ami talán mégiscsak rengeteg dologra jó. Tíz szögletes követ és egy csomó földet összeragasztva a gumifa nedvével, egy nagy és marha nehéz golyót kapsz. Az első felhasználási mód igen nyilvánvaló: Átadva egy másik karakternek, megnövelheted a megterheltségét, és ezzel borsot törhetsz az orra alá. A másik, talán kevésbé nyilvánvaló előny, hogy a nehezék egy körülményesen használható, de igencsak jól sebző dobófegyver. A nehezék elkészítéséhez a KT 258 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért. Ha dobófegyvernek használod, van -4 támadásod, és maximum egyet dobhatsz el. A nehezék sebzése 5D10, és használatához legalább 10-es dobófegyver szakértelem szükséges (erőkorlátot nem szabunk - ha képes vagy huzamosabb ideig magaddal cipelni a nehezéket, akkor minden bizonnyal elég erős vagy a használatához is). |
ŐRÜLT VARÁZSLÓ (255. ELLENFÉL) A kísérletezésbe, a mágia kínálta hatalomba, a más létsíkról megidézett lényekkel való találkozásba és még ki tudja, mibe őrülhet bele egy varázsló. Hogy őszinték legyünk, ez az a szakma, ahol a legnagyobb a megőrülési arány. Nem csoda, hogy a nem ritkán továbbra is teljes mágikus hatalmukat birtokló, de már ép elméjüket elvesztett varázslók a város utcáin csatangolnak, tűzviharral vagy savesővel burkolva be a békés járókelőket. A te feladatod, hogy ezeket az ámokfutókat megállítsd, ha épp nincs jelen a városi őrség. |
XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY) Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens. |
MÁGIKUS ÜTÉS (147. VARÁZSLAT) Vannak lények, amelyeket csak mágikus fegyverrel lehet megsebezni. Ha azonban ezt a varázslatot elmormolod, normál fegyverrel, sőt az öklöddel is képes leszel egy ilyen teremtményt megsebezni, egészen a következő táborozásod végéig. A varázslat elmondása 18 VP-be kerül, és anyagi komponensként el kell használnod egy purifikátor hájat. |
HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT) Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok. |
ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY) Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet. |
QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY) Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz. |
GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
Erő: | 46 (61) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 32 (52) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 34 (43) | Védekezés: | 36 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 29 (36) | Életpont: | 772/399 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 37 (44) | Varázspont: | 1233/27 | Pénz: | 72324 arany | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 55/50 | Pszi pont: | 194/231 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | 32/13 (+13%) |
vágófegyverek: | 16/75 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | 24/10 (+10%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
179,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 188 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 18/47 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 52/69 (+25%) | 3. mászás: | 16/19 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 31/39 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 3/25 | 6. gyógyítás: | 36/29 (+81%) |
7. titkosírás: | 2/11 | 8. felderítés: | 23/55 | 9. szörnyidomítás: | 2/65 |
10. teológia: | 37/64 (+45%) | 11. taumaturgia: | 46/47 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 4/29 (+12%) |
13. versengés: | 19/97 (+54%) | 14. harcművészetek: | 3/40 | 15. zene: | 71/13 (+4%) |
16. szörnyismeret: | 5/47 | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 1/15 |
19. vadászat: | 4/25 (+12%) | 20. bányászat: | 36/30 (+4%) | 21. úszás: | 1/81 |
22. főzés: | 18/29 (+11%) | 23. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (10,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | Techiulan aurája (#261) |
óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
2.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
3.) Egy hadvezér legnépszerűbb jelmondata: "Előre!" Imádkozz a csatorna keleti partján! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 1. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16, 18. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 786, az összesen kapott pontszám: 87640. (összesen ölhető: 786 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 233 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 404.22 kg | Megterheltség: 151% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 260 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | dentor bőr (#551) | 4 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kőszem (#304) | 7 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 2 | óndarab (#85) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
21 | spiritusz (#170) | 5 | ugh méreg (#166) | 1 | xirnox szív (#213) |
178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|