247. forduló, 249. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 18. 9h:06'
EZ A 685. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD
686. játékheted kezdete: aug. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,54] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 84 vizet.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 aurach fog (eladási ár: 21 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+15 tvp ).
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 777. hetének nyerőszámai: 1, 25, 8. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy északi aurach nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 567.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 557.]

kien 4644 kilépés engedélyezése: a 4644. kalandozónak
Engedélyezed K.T.-d egy tagja számára a kilépést. (-1 MXTU.) [0 pontot használtál fel, van még 557.]

kien 5087 kilépés engedélyezése: az 5087. kalandozónak
Az a kalandozó nem adott ki KÖKI parancsot. [0 pontot használtál fel, van még 557.]

kien 3033 kilépés engedélyezése: a 3033. kalandozónak
Engedélyezed K.T.-d egy tagja számára a kilépést. (-1 MXTU.) [0 pontot használtál fel, van még 557.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 554.]

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 550.]

kb 152 20 kiveszel a bankból a 152. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

kt 408 elkészíted a 408. tárgyat
Legyártottál 1 vas fejpántot. [30 pontot használtál fel, van még 520.]

kt 176 17 elkészíted a 176. tárgyat (17 darabot)
Legyártottál 17 vashegyű nyilat. [136 pontot használtál fel, van még 384.]

le 193 195 leveszed/lerakod a 193. tárgyat a 195. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az aranygyűrűt.
Kiveszed a füledből az obszidián függőt. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

d 27 84 eldobod a 27. tárgyat (84 darabot)
Elhajítasz 84 vizet. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

bb 2 3 beraksz a bankba a 2. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

bb 85 3 beraksz a bankba a 85. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[64,55] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.


(Továbbmész...) [65,56] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmazsin huhogó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [66,57] Tovább barangolsz a fák között.

Találsz egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 354.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[67,57] A terep továbbra is ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy halálmadár. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a halálmadár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [68,58] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gorombilla. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a gorombilla testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy barátság szent tüzét. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [69,58] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy gorombilla közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 324.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád nem ment el egy felsőbb hatalom füle mellett! Istened szól hozzád: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 75 mérföldre (25 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 294.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[70,57] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,56] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs jobb középső lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod a khór darázs jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Találsz egy barátság szent tüzét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Van itt egy cseréptetős torony (549. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [20 pontot használtál fel, van még 274.]

kb 203 1 kiveszel a bankból a 203. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 amnioszt. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [148 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 30 arany.] Lady Olivia aztán hozzád fordul:
- Szeretnélek megkérni, hogy a most átadott összeg egy részéért légy olyan kedves, és hozz nekem egy obszidián függőt a közeli városból - mindössze hatvan mérföldre van innét keletre. Azt, hogy mennyit kell utána még északra vagy délre menni, nem tudom, de mindenhol útjelző táblák mutatják az utat. Busás jutalomban részesülsz, ha megérkezel. Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [186 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 vassisak.] Lady Olivia lelkendezve próbálja fel a függőt. Még csinosabbá vált! Még mindig bájosan mosolyogva mondja el következő kérését:
- Sajnos a szakács odaégette a kedvenc ételemet, a rizsfelfújtat Yguor módra. Ahhoz, hogy újra el tudjuk készíteni, szükség lenne egy dorony tüdőre, egy amnioszra és három gyöngymangóra. Ugye megcsinálod? De aranyos tőled! Köszönöm. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 jóságpont jár.] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [223 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Azonban hamarosan ráébredsz, hogy az öröm csak színlelt. Rosszat gyanítva kérdezed:
- Hol van Lady Olivia? - döbbenettel hallgatod, ahogy a sírni kezdő szolgálók leírják, amint úrnőjüket elragadta egy borzalmas bibircsók-óriás. Bár a leírás alapján nyilvánvaló, hogy SEMMI esélyed sincs ez ellen az iszonyatos szörnyeteg ellen, megkéred az apródot, aki bátran követte a szörnyet fészkéig, hogy mondja el, hová is hurcolták a bájos teremtést. Egyszerű térképvázlatot kapsz.

16 9 8 5
7
15 6
13 4
14
3 2 1
12 11
10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 42. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 12 mérföldre található.

Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[72,57] Fák, mindenütt csak fák.

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [73,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Humán Páholy kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 249.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 199.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 16, 14.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-6 életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 199 pontod maradt, ebből a következő körre 199 pontot vihetsz át. Kapsz még 389 pontot. A következő körben tehát 588 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY)
Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 248. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 377/338 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 277/63 Pénz: 220 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 54/35 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1566 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2422 TP-t kaptál. Jelenleg 449915 TP-d van. A következő szinthez még 85 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 247. fordulódban 5272 arany került a bankszámládra. 5298 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/55 (+1%) szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/99 (+24%) dobófegyverek: 20/48

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 53/74 (+28%) 3. mászás: 9/54
4. csapdakészítés: 18/72 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/14 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/90 8. felderítés: 7/80 9. szörnyidomítás: 5/65
10. teológia: 22/5 (+2%) 11. taumaturgia: 6/97 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 13/72 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 30/40 20. főzés: 1/96 (+24%) 21. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 15771. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 110.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 csontkés (#11)
1 * méregfog (#1553) 3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 * bronzhegyű nyíl (#94) 4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
69 ubuk tüske (#131) 17 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
11 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
2 rőtmanó kacagány (#714) 3 szöges páncél (#65) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 vas fejpánt (#408) 1 vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
1 szürke bőrkesztyű (#271) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 2 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 borostyán függő (#162) 7 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657)
Nyakláncok
1 aranylánc (#191) 1 * griff nyakék (#1579) 1 gyöngysor (#192)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 2 réz papi karkötő (#307)
1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló ametiszt (#1785)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 17]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
4 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
48 uzbány csőr (#169) [bennük 449 csepp ugh méreg (#166), fér még: 127]
5 vizestömlő (#3) [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3]
7 zöld üveg (#82) [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 deus ex machina (#1) 4 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
3 gyógykenőcs (#313) 2 kaja (#2) $1 karócsapda ($163)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 15 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 1 őskristály-szilánk (#1525) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tüskecsapda (#242)
23 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 11 álompor (#396)
1 antilopbőr (#48) 1 aranytoll (#572) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654)
$1 darázsszárny ($652) 3 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
1 elf csont (#664) $3 fabontó ($106) 4 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 20 gyöngymangó (#135) $1 hebrencs állkapocs ($130)
2 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205)
2 lapkorong (#80) 5 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
51 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 óndarab (#85) 167 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391)
1 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651) 10 sallank karom (#128)
41 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szulfagor agyar (#677)
7 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
1 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 164.14 kg Megterheltség: 154%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
87 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 132 kaja (#2)
84 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 51 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225)
1 ostromlétra (#510) 57 rézdarab (#70) 67 spiritusz (#170)
6 vasalt bunkó (#181) 91 vasérc (#152) 4 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 dorony tüdő (#212) 3 gyöngymangó (#135)
2 kaja (#2) 15 madártoll (#112) 1 obszidián függő (#195)
3 óndarab (#85) 40 pirkit (#153) 1 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 1 csontkés (#11) 1 darázsszárny (#652)
1 huhogó bibe (#332) 2 lapockacsont (#33) 1 vas fejpánt (#408)
17 vashegyű nyíl (#176) 1 vassisak (#160) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(65,56) karmazsin huhogó (#185)
(66,57) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(67,57) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), halálmadár (#351)
(68,58) gorombillák (#38), barátság szent tüze (#484)
(69,58) gorombillák (#38)
(70,57) trikornis (#104)
(71,56) khór darázs (#348), cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484)
(73,58) útonálló (#130), vadaspark (#769), patak, Fairlight oltár, ház (#400), Chara-din rúnaköve, főutca (#399)

Üzenet küldése a karakternek