Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 18. 9h:06' EZ A 685. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD 686. játékheted kezdete: aug. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
kien 4644 | kilépés engedélyezése: a 4644. kalandozónak |
kien 5087 | kilépés engedélyezése: az 5087. kalandozónak |
kien 3033 | kilépés engedélyezése: a 3033. kalandozónak |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kt 11 | elkészíted a 11. tárgyat |
kb 152 20 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (20 darabot) |
kt 408 | elkészíted a 408. tárgyat |
kt 176 17 | elkészíted a 176. tárgyat (17 darabot) |
le 193 195 | leveszed/lerakod a 193. tárgyat a 195. tárgyat |
d 27 84 | eldobod a 27. tárgyat (84 darabot) |
bb 2 3 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (3 darabot) |
bb 85 3 | beraksz a bankba a 85. tárgyat (3 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [65,56] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmazsin huhogó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [66,57] Tovább barangolsz a fák között.
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a halálmadár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [68,58] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gorombilla. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a gorombilla testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,58] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy gorombilla közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gorombilla jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im 1 | imádkozol |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [71,56] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs jobb középső lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod a khór darázs jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
kb 203 1 | kiveszel a bankból a 203. tárgyat (1 darabot) |
be 549 | bemész az 549. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 269.]
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [73,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 132 | keresed a 132. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
Erő: | 32 (41) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 24 (27) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (40) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 377/338 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 277/63 | Pénz: | 220 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 54/35 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/55 (+1%) | szúrófegyverek: | *19/100 | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/99 (+24%) | dobófegyverek: | 20/48 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 53/74 (+28%) | 3. mászás: | 9/54 |
4. csapdakészítés: | 18/72 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/14 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/90 | 8. felderítés: | 7/80 | 9. szörnyidomítás: | 5/65 |
10. teológia: | 22/5 (+2%) | 11. taumaturgia: | 6/97 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 13/72 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 30/40 | 20. főzés: | 1/96 (+24%) | 21. csapatmunka: | 1/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 15771. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 110. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | csontkés (#11) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | kerek kő (#19) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
69 | ubuk tüske (#131) | 17 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
11 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
2 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | szöges páncél (#65) | 1 | * | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 1 | vas fejpánt (#408) | 1 | vassisak (#160) | ||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | ||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 2 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 7 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||
Nyakláncok | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | gyöngysor (#192) | ||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 2 | réz papi karkötő (#307) | |
1 | + | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkévaló ametiszt (#1785) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 17] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
48 | uzbány csőr (#169) | [bennük 449 csepp ugh méreg (#166), fér még: 127] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | csontkulcs (#74) | 5 | deus ex machina (#1) | 4 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
3 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | $1 | karócsapda ($163) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 4 | kötél (#92) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 15 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
1 | olló (#335) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | ||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
23 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 11 | álompor (#396) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranytoll (#572) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
$1 | darázsszárny ($652) | 3 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elf csont (#664) | $3 | fabontó ($106) | 4 | fémrúd (#104) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
2 | grifftojás (#179) | 20 | gyöngymangó (#135) | $1 | hebrencs állkapocs ($130) | |||
2 | ilkin érc (#232) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
2 | lapkorong (#80) | 5 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
51 | madártoll (#112) | 14 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | óndarab (#85) | 167 | pirkit (#153) | 1 | polip szívóka (#391) | |||
1 | ramit kő (#226) | 1 | rinóbőr (#651) | 10 | sallank karom (#128) | |||
41 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 5 | szulfagor agyar (#677) | |||
7 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 164.14 kg | Megterheltség: 154% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 87 | amniosz (#203) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 132 | kaja (#2) | 84 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 51 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | ostromlétra (#510) | 57 | rézdarab (#70) | 67 | spiritusz (#170) | 6 | vasalt bunkó (#181) | 91 | vasérc (#152) | 4 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | dorony tüdő (#212) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kaja (#2) | 15 | madártoll (#112) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
3 | óndarab (#85) | 40 | pirkit (#153) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
30 | arany (#50) | 1 | csontkés (#11) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 2 | lapockacsont (#33) | 1 | vas fejpánt (#408) | |||
17 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vassisak (#160) | 8 | víz (#27) |