Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 7. 12h:02' EZ A 786. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD 787. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 138 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 72 64 | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ek 7 12 7 | t. energia kisütése: 7 12 7 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
hh 507 1100 1618 | használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
hu 56 | hulladék: 56 |
bb 347 280 104 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (280 darabot) |
bb 15 51 326 | beraksz a bankba a 15. tárgyat (51 darabot) |
bb 268 128 331 | beraksz a bankba a 268. tárgyat (128 darabot) |
kb 360 10 | kiveszel a bankból a 360. tárgyat (10 darabot) |
vv 182 364 | elmormolod a 182. varázslatot a 364. varázslatot |
kf 411 820 1570 | kézbeveszed/felveszed a 411. tárgyat a 820. tárggyal az 1570. tárgyat |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
198 | 199 | 200 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél.
be 833 222 | bemész a 833. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
ve 233 2 | megveszed a 233. tárgyat 2 |
ve 404 6 | megveszed a 404. tárgyat 6 |
ve 416 1 | megveszed a 416. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 163 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy kék orchidea. 2 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}
be 710 213 | bemész a 710. épületbe |
m 4 | mozogsz délre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 12 arany és egy ezüst karkötő. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem bal oldalát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a smaragdgólem bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 gólem talizmán. 4 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
kf 467 | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat |
kb 280 104 15 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (104 darabot) |
kb 268 128 51 | kiveszel a bankból a 268. tárgyat (128 darabot) |
kb 326 10 | kiveszel a bankból a 326. tárgyat (10 darabot) |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a noth szellem testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a csontváz lord fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord jobb karját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 437 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a kultúrmasztodon bal vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2 377 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
kf 1570 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
bb 280 104 15 | beraksz a bankba a 280. tárgyat (104 darabot) |
bb 268 128 51 | beraksz a bankba a 268. tárgyat (128 darabot) |
bb 326 10 | beraksz a bankba a 326. tárgyat (10 darabot) |
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
(Továbbmész...) [199,119] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő varkaudar varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 45 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a borzalmas varkaudar jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 24 életpontot vesztettél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb vállát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és 2 gyöngymangó, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 1 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar bal lábát. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a nőstény varkaudar nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 201-220.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán jobb lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a zoloboo sámán bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar vajákos ragyás arcát. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar vajákos bal lábát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar vajákos testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 98 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Karmait felemelve, a varkaudar vajákos meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar vajákos ragyás arcát. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar vajákos testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. A varkaudar vajákos karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 477, gyógyulás: 0, összesen: -477 ÉP}
198 | 199 | 200 | 201 | |
116 | |
|
|
|
117 | |
|
|
|
118 | |
|
|
|
119 | |
|
|
|
120 | |
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[199,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Vándor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő nőstény varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 341-350.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőt dombvidék váltja fel.
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
RÁJABŐR (404. TÁRGY) Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.] |
TEKNŐCTEKNŐ (416. TÁRGY) Leölve szerencsétlen káoszteknőcöt, lefeszegetheted-lemetszheted teknőjét, és úgy ahogy ki is pucolhatod belőle a hús és egyéb belsőség-maradványokat. Persze az alaposabb megmunkálás, kiszárítás későbbre marad. Mire jó ezt az irdatlan nagy és irdatlan nehéz teknőcteknő? Találd ki magad! |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY) Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok. Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja, hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt, a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség. |
Erő: | 39 (48) | Szint: | 28 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 27 (33) | Támadás: | 34 (36) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 29 (35) | Védekezés: | 46 (51) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 88/105 év |
Egészség: | 26 (32) | Életpont: | 492/454 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (35) | Varázspont: | 785/492 | Pénz: | 1112 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 59/19 | Pszi pont: | 148/113 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/75 | ökölvívás: | 15/89 | vágófegyverek: | 40/15 (+15%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | 21/38 (+4%) | dobófegyverek: | 32/53 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (17 -21.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (22 -25.); ubuk dobónyíl (#138) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
201,116 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 89/16 (+400%) | 2. nyomkövetés: | 49/64 (+25%) | 3. mászás: | 18/67 |
4. csapdakészítés: | 31/50 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 16/52 | 6. gyógyítás: | 52/7 |
7. titkosírás: | 5/19 | 8. felderítés: | 24/99 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 14/87 |
10. teológia: | 34/18 (+225%) | 11. taumaturgia: | 37/6 (+214%) | 12. szerencsejáték: | 14/37 |
13. versengés: | 14/88 (+9%) | 14. harcművészetek: | 11/26 | 15. zene: | 6/57 (+11%) |
16. szörnyismeret: | 30/87 (+4%) | 17. pszi: | 18/67 (+26%) | 18. zárnyitás: | 13/66 (+300%) |
19. vadászat: | 5/80 | 20. vitalitás: | 1/59 (+12%) | 21. bányászat: | 30/25 (+1%) |
22. testépítés: | 7/79 | 23. úszás: | 7/56 | 24. főzés: | 16/39 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 5 alkalommal) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Symulf rúnája (#182) | tolvajvér (#364) |
csapdaészlelés (#222) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) | elektromos pajzs (#51) | >> | drakolich (#760) | |
hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 81, 88, 91, 126, 175, 189, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 8, 14, 16, 18, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 411 (limit: 555), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45425. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 691 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 27 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | gromak bőr (#268) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | madártoll (#112) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 21 | sallank karom (#128) | 1 | súlyzó (#347) | |||
3 | tinta (#101) | 1 | tyrex csont (#280) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
4 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | arany (#50) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 17 | kaja (#2) | 2 | kék orchidea (#68) | |||
16 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 9 | quwarg tojás (#360) | 6 | rájabőr (#404) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | teknőcteknő (#416) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
115 | |
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|