246. forduló, 248. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 24. 12h:03'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,64] koordinátán.
Brynhildur, amikor összefutottatok, adott neked 29 sáfrányport, 12 fűszertartót, egy mászókampót, egy bányászcsákányt és 15 csillezsályalevelet. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+169 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 386.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 384.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 384.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 382.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy mágikus ütés varázslat. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+48 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 342.]

kb 128 1 kiveszel a bankból a 128. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

vv 73 12 53 elmormolod a 73. varázslatot a 12. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 337.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 335.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 333.]

le 1552 leveszed/lerakod az 1552. tárgyat
Kiveszed a füledből a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 661 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 331.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[125,63] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Felfedeztél egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din hívői építették.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a madártoll. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 4 gyöngymangó, 4 vashegyű nyíl, 8 kerek kő, 1 dárda, 35 madártoll.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Déja vu, 1 Illúziópalota, 1 Piromenyét, 1 Temető, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 735 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 40 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy barátság szent tüzét. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog bal karját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megcsapod az erszényes elkarog bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 289 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 22, gyógyulás: 12, összesen: -10 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [126,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 8, gyógyulás: 10, összesen: +2 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [127,61] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Chara-din templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 etra hályog. 1 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 20, gyógyulás: 8, összesen: -12 ÉP}

[52 pontot használtál fel, van még 279.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[128,60] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 3 magszim belet. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Tüzet köpsz. 79 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 15, gyógyulás: 10, összesen: -5 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [127,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din templomot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 85 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 21, gyógyulás: 12, összesen: -9 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [126,58] A síkságot ritka erdő váltja fel. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy burástya királynő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a burástya királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[52 pontot használtál fel, van még 227.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[125,57] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája lapos testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 1, gyógyulás: 8, összesen: +7 ÉP}

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Látsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 197 pontot kell rákölteni.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy démontetű. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [124,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
A Nap pusztítja, az Éj táplálja,
Minél nagyobbra hízik, annál kevesebbet látsz.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Találsz egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy drótszőrű pincsi.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,55] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
Összeakadsz Brynhildurral. Leah fanatikusa. Egy bozontfonatot, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy igazgy. fülbevalót, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kőkés szimbólumot, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy elf mesterharcos trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[40 pontot használtál fel, van még 187.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[122,54] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy érző szívű dromedár. Nem jelenthet különösebb problémát. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 179.]

szk 396 356 362 keresed a 396. szörnyet a 356. szörnyet a 362. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy bunthart. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

dd 64 667 148 eldobod a 64. tárgyat a 667. tárgyat a 148. tárgyat
Elhajítasz 1 csontszablyát. Elhajítasz 1 nektoraf faggyút. Elhajítasz 1 mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

dd 95 396 272 eldobod a 95. tárgyat a 396. tárgyat a 272. tárgyat
Elhajítasz 1 bakkura bőrt. Elhajítasz 6 álomport. Elhajítasz 1 aranytűt. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

flh 23 176 felt. lőfegyver haszn. 23 a 176. tárggyal
Ok, FLH 23 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

flh 26 22 1 felt. lőfegyver haszn. 26 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 26 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

vv 58 elmormolod az 58. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 178.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

tk 6 3395 többszemélyes kaland 6 3395
Nézzük, hányan érkeztek már meg: Brynhildur. Közös kalandra készültök majd. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 177.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 177.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 6, 9.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 172 pontod maradt, ebből a következő körre 172 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 560 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 26 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 48 (53) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 383/384 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (35) Varázspont: 698/262 Pénz: 7646 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 65/35 Pszi pont: 306/273
Eddig összesen 2687 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 176 TP-t kaptál. Jelenleg 1 868 264 TP-d van. A következő szinthez még 131 736 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, Rodrig. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10153 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 8 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/22 ökölvívás: 24/66 (+8%) szúrófegyverek: 20/60 (+1%)
vágófegyverek: 29/5 ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 27/98 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) max. 1 db (13 -17.); tüske (#22) (18 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -25.); tüske (#22) max. 1 db (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
122,54 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 98,82
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/9 2. nyomkövetés: 73/65 (+30%) 3. mászás: 11/49 (+6%)
4. csapdakészítés: 26/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/96 6. gyógyítás: 30/80 (+50%)
7. titkosírás: 8/76 8. felderítés: 23/50 (+6%) 9. szörnyidomítás: 14/58
10. teológia: 24/2 (+13%) 11. taumaturgia: 25/52 (+2%) 12. szerencsejáték: 3/87 (+12%)
13. versengés: 18/23 (+18%) 14. zene: 11/26 15. szörnyismeret: 41/1 (+22%)
16. pszi: *51/100 (+5%) 17. zárnyitás: 19/13 18. vadászat: 21/12
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 30/88 21. úszás: 3/58
22. főzés: 17/70 (+11%) 23. csapatmunka: 6/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
mágikus ütés (#147) erőpajzs I (#12) óriáserő (#53) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170) varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083)
varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bányászcsákány (#434) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
6 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 5 mérgezett vasnyíl (#187)
15 * tüske (#22) 14 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 ezüstshuriken ($327) $1 mérg. ubuk dobónyíl ($188)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) $2 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
$1 aranylánc ($191) 8 * gólem talizmán (#811) $1 gyöngysor ($192)
5 halálhozó talizmán (#813) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 3 korinthai talizmán (#814)
2 ritualista amulett (#708) 1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany karperec ($194) 3 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
$2 ezüst karkötő ($158) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 mentát karkötő (#1551)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 48 csepp tinta (#101), fér még: 92]
23 fűszertartó (#210) [bennük 29 csepp sáfránypor (#211), fér még: 86]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 90]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
32 sullár hólyag (#168) [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 591]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
33 uzbány csőr (#169) [bennük 112 csepp ugh méreg (#166), fér még: 284]
6 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 84]
10 zöld üveg (#82) [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 159]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687)
1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 9 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
41 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 kisebb teleportkő (#1633)
1 koboldkorona (#1629) 1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058)
1 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636) 2 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671)
22 ork csodaszer (#1228) 1 próbakő (#1664) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sáfránykristály (#675) 21 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
4 távcső (#42) 1 tudati fétis (#1151) 1 varkaudar látógömb (#1107)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
11 amniosz (#203) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
29 borkonyó bibe (#312) 2 csigakagyló (#1131) 17 csillezsályalevél (#1253)
42 csuklyavirág (#133) 10 dözmöng szív (#122) 62 drótszőr (#37)
16 elkarog szőr (#665) 3 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326)
$2 fabontó ($106) 19 fekete gyöngy (#99) $6 főnixtoll ($563)
2 galachmit (#310) $2 grifftojás ($179) 25 gyíkfű (#201)
43 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
21 karbin plazma (#199) 20 kék orchidea (#68) 8 kőszem (#304)
6 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650) 9 liumbe hajtás (#655)
56 madártoll (#112) $4 magszim bél ($103) 1 moa jádekő (#382)
1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377)
2 Morgan kristálya (#659) 29 pirkit (#153) 7 púderkő (#119)
$1 pular kristály ($239) 29 purifikátor háj (#269) 58 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 9 ramit kő (#226) 25 + remák szív (#264)
3 rézdarab (#70) 1 sámán erszény (#650) 35 szárnyas hernyó (#69)
3 szulfin (#676) 42 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328)
$1 + vapár ág ($110) 11 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 144.40 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8 alligátorbőr (#661) 1 kazmár gyökér (#205) 2 kis ónixkulcs (#1110)
5 manakristály (#500) 1 moa üveggömb (#383) 23 mutáns csont (#331)
36 sáfránypor (#211) 104 sallank karom (#128) 17 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tudás gyöngye (#522) 11 varázskő (#305) 44 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
80 arany (#50) 6 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 bakkura bőr (#95) 1 csontszablya (#64) 1 gyöngymangó (#135)
1 kaja (#2) 45 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 nektoraf faggyú (#667) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 3 magszim bél (#103)
4 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126 127 128 129
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(122,54) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), érző szívű dromedár (#753)
(123,55) oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Brynhildur (2385. kalandozó)
(124,56) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), 37. jellempróba, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(125,57) süvítő ráják (#113), 49. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(125,63) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), oltár, erszényes elkarog (#354)
(126,58) egy ismeretlen isten rúnaköve, burástya királynő (#759)
(126,62) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(127,59) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, 48. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(127,61) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 23. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kérődző etra (#368)
(128,60) márványtorony (#175), Tharr oltár, arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek