246. forduló, 248. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 11. 9h:10'
EZ A 684. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
685. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,56] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 dobóhálót (26 arany kikiáltási áron), 84 vizet (17 arany kikiáltási áron), 1 vizestömlőt (25 arany kikiáltási áron), 6 sallank karmot (31 arany kikiáltási áron), 25 quwarg tojást (73 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 királygyík bőr (eladási ár: 21 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kis bőrpajzsot (5 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 vizestömlő (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 25 quwarg tojás (eladási ár: 73 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 aurach fogat (21 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 dobóháló (eladási ár: 26 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 6 sallank karom (eladási ár: 56 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+15 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 775. hetének nyerőszámai: 23, 30, 16. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy halálmadár nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 535.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 530.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 525.]

d 27 20 eldobod a 27. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 vizet. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 525.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 522.]

bb 2 152 1 beraksz a bankba a 2. tárgyat (152 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 kaját. Beraksz a bank széfjébe 4 vasércet. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

bb 85 1 beraksz a bankba a 85. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

bb 70 1 beraksz a bankba a 70. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 522.]

v 22 23 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett tüskét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 tüske [tüske ->eldobod], 1 gyenge méreg. [5 pontot használtál fel, van még 517.]

v 22 23 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett tüskét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 tüske [tüske ->eldobod], 1 gyenge méreg. [5 pontot használtál fel, van még 512.]

v 22 23 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett tüskét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 tüske [tüske ->eldobod], 1 gyenge méreg. [5 pontot használtál fel, van még 507.]

flh 1 94 felt. lőfegyver haszn. 1 a 94. tárggyal
Ok, FLH 1 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[70,55] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 lapockacsontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [69,55] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy Pikoló. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Pikoló nyakát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a Pikoló bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a Pikoló agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Pikoló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fülemüle síp (ld. enc.). 1048 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [68,56] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy alattomos manó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alattomos manó öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Az alattomos manó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 tüskecsapdát. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 467.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[67,57] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy fabontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fabontó szójer testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A fabontó szójer állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [66,58] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [65,57] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél.


Összeakadsz egy szőke, rövid hajú, szürke szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Összeismerkedtek. Az ő neve Szélsikoly Zia. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Csábos mosolyt villant meg feléd, de nem mutatsz túl nagy érdeklődést.
[38 pontot használtál fel, van még 429.]

bb 170 3 beraksz a bankba a 170. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 spirituszt. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[64,56] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy halálmadár. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a halálmadár fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. A halálmadár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [63,55] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy óriás sáska. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriás sáska jobb hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az óriás sáska jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás sáska feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a légirozmár úszóhólyagját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a légirozmár jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy megsebesített sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sullár bal első lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [62,55] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. [64 pontot használtál fel, van még 365.]

be 41 bemész a 41. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Bepillantasz: teljes a sötétség. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 11 12 8 mozogsz 11 12 8
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [2. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [4. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [9. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bundás csirmáz van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [9. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [12. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bundás csirmáz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 kaja és 1 bordacsont. Felpakolsz. Itt van Lady Olivia apjának képe is. Egy markáns, kackiás bajuszú harcos arca néz vissza rád a poros képről. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kereszteződéshez érkeztél. [9. PONT.] Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] [70 pontot használtál fel, van még 290.]

lm 905 7 900 mozogsz 905 7 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany, 1 csontkulcs és 1 móri gyümölcs [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [12 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 6 905 5 mozogsz 6 905 5
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A fenébe! Egy zsákutca. [5. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. [19 pontot használtál fel, van még 259.]

lm 900 3 1 mozogsz 900 3 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [3. PONT.] Egy vadász tatut pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [28 pontot használtál fel, van még 231.]

m 1 mozogsz északkeletre
[63,54] Továbbra is dombság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [10 pontot használtál fel, van még 221.]

szk 350 keresed a 350. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy északi aurachot. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 171.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 17, 29.
Kimerített a gyorsvágta. (-1 életerő.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 171 pontod maradt, ebből a következő körre 171 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 559 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PIKOLÓ (7010. SZÖRNY)
Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is...

FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY)
Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.]

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 377/351 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 277/25 Pénz: 171 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 56/27 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1560 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3168 TP-t kaptál. Jelenleg 447493 TP-d van. A következő szinthez még 2507 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, renegát törpe. A 247. fordulódban 5272 arany került a bankszámládra. 5272 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/54 (+1%) szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: *19/101
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/75 (+8%) dobófegyverek: 20/48

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 2. nyomkövetés: 53/46 (+16%) 3. mászás: 9/54 (+6%)
4. csapdakészítés: 18/67 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/14 (+10%) 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/90 8. felderítés: 7/80 9. szörnyidomítás: 5/65
10. teológia: 22/3 (+2%) 11. taumaturgia: 6/92 (+13%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 13/54 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 30/40 (+6%) 20. főzés: 1/72 (+24%) 21. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 12381. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 65.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 bronzhegyű lándzsa (#87) $1 csontkés ($11)
1 * méregfog (#1553) 3 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 * bronzhegyű nyíl (#94) 4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
69 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
11 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
2 rőtmanó kacagány (#714) 3 szöges páncél (#65) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
1 szürke bőrkesztyű (#271) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 kígyóbőr öv (#410) 2 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 borostyán függő (#162) 7 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657)
1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 aranylánc (#191) 1 * griff nyakék (#1579) 1 gyöngysor (#192)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229) 2 réz papi karkötő (#307)
1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 * aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló ametiszt (#1785)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 17]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
4 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
48 uzbány csőr (#169) [bennük 449 csepp ugh méreg (#166), fér még: 127]
5 vizestömlő (#3) [bennük 5 korty víz (#27), fér még: 95]
7 zöld üveg (#82) [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 5 deus ex machina (#1) 4 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
3 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2) $1 karócsapda ($163)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 15 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
1 olló (#335) 1 őskristály-szilánk (#1525) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 tüskecsapda (#242)
23 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 11 álompor (#396)
1 antilopbőr (#48) 1 aranytoll (#572) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) $1 bordacsont ($16) 6 csillezsályalevél (#1253)
1 darázsfarok (#654) 4 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
1 elf csont (#664) $3 fabontó ($106) 4 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267) 1 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 23 gyöngymangó (#135) $1 hebrencs állkapocs ($130)
2 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205)
2 lapkorong (#80) 3 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
66 madártoll (#112) 14 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380) 1 nektoraf faggyú (#667)
4 óndarab (#85) 207 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391)
1 ramit kő (#226) 1 rinóbőr (#651) 10 sallank karom (#128)
41 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szulfagor agyar (#677)
7 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) 3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
1 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 164.01 kg Megterheltség: 154%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
88 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 129 kaja (#2)
84 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 48 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225)
1 ostromlétra (#510) 57 rézdarab (#70) 67 spiritusz (#170)
6 vasalt bunkó (#181) 111 vasérc (#152) 4 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 mérgezett tüske (#23) 2 rézdarab (#70)
4 vasérc (#152) 28 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontkulcs (#74) 3 fabontó (#106) 1 fülemüle síp (#1576)
3 gyenge méreg (#26) 1 lapockacsont (#33) 1 madártoll (#112)
2 óndarab (#85) 1 sullár hólyag (#168) 1 tüskecsapda (#242)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(62,55) a 41. labirintus bejárata, Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, bundás csirmáz (#93), vadász tatu (#10)
(63,54) Leah oltár, vaskohó (#155)
(63,55) óriás sáskák (#27), grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, Tharr oltár, 38. jellempróba, légirozmár (#94), sullár (#101)
(64,56) Elenios rúnaköve, halálmadár (#351)
(65,57) Szélsikoly Zia (4004. kalandozó)
(66,58) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, érclelőhely
(67,57) fabontó szójer (#71), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(68,56) alattomos manó (#756), Sheran rúnaköve
(69,55) Pikoló (#7010)
(70,55) mély kút (#93), Elenios oltár, százfogú (#53)
(71,56) cseréptetős torony (#549)

Üzenet küldése a karakternek