246. forduló, 248. forduló, Kámfor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 17. 9h:32'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: jan. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta -30 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2220
SZÁMLA : XXXX

GENNYES JOCÓ KALANDJAI


32 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,44] koordinátán.
A táborozás 3. napján összeakadsz Daniel Mcloaddal. Kíséretét alkotja egy hópárduc csontváz, egy élőholt vortexmágus, egy tyrannoszaurusz rex csontváz. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dal.kristálykesztyűt, egy Gorhud gyűrűjét, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy dombi óriásyeti trófea, egy kentaurusz trófea és egy magnetikus praglonc trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Elsétál melletted. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: agvari manafókusz, áldott kő, aranygyűrű, aranytű.
A 7. napon újból összefutsz Daniel Mcloaddal. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: áldott kő, arany karperec, ásó, Augur varázskönyve, Blounther gyűrűje, borostyán függő.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 praglonc hártyát (601 arany), 1 lidérckoronát (899 arany).
A 24. napon találkozol Balgoral Hrotgarral. Leah felszentelt papja. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy umbatari bromag trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy Kitaszított trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Lát téged! Vajon hogyan? Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: gonosz, mint Te. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: amniosz, arany papi karkötő, aranytermő ládikó, aranytű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+347 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 78. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Beizzik a turbómágia. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 385.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 383.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 381.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

ek 273 6 213 t. energia kisütése: 273 6 213
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 13 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 1447 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 341.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalhyll. A feladatod a következő. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Sunyi ellenfelednek vagy ólmozottak a kockái, vagy átkozott balszerencséd van, mert folyton csak vesztesz.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 331.]

l 9 50 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

l 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

l 7 50 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

l 6 50 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

l 5 50 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

l 4 50 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

l 3 50 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

l 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

l 1 50 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[187,45] A terep vált: bozótos területen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a norpadolótika bal oldalát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A norpadolótika fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 36, gyógyulás: 50, összesen: +14 ÉP}

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Felfedeztél egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy pézsmatököt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,46] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Mnebolath támad rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pengepajzsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Pengepajzzsal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 85, gyógyulás: 37, összesen: -48 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézsisak, egy kígyóbőr kesztyű, egy ubuk tüske és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal vállát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A 6 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 92, gyógyulás: 147, összesen: +55 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc és 8 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Tguarkhan támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pengepajzsot. Vad csatakiáltással, felemelve a pengepajzsot a másikra rontasz. Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a Tguarkhan sziklatestét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny, 2 ezüst gyűrű, 2 arany és egy obszidián függő. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 49, gyógyulás: 18, összesen: -31 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc, 2 pular kristály és 4 arany. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy amniosz-fát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Leon Silver I. előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [187,47] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [106 pontot használtál fel, van még 225.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[188,48] Füves síkságra érkeztél.

Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A 10 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A 3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 90, gyógyulás: 133, összesen: +43 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 mérg. ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pengepajzsot. Megmarkolva a pengepajzsot a másikra rohansz. Pengepajzzsal kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath egyik karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 86, gyógyulás: 32, összesen: -54 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A 2 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 87, gyógyulás: 140, összesen: +53 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Orkhan Thai támad rád.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (49 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai lángoló karját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály, egy aranytű, egy ezüst nyaklánc, egy vasérc és egy vas dobónyíl. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 166, gyógyulás: 32, összesen: -134 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 40 arany és egy pular kristály. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [189,49] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [190,49] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[191,50] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a zoloboo sámán bal vállát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 39, gyógyulás: 42, összesen: +3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronokukac közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kronokukac jobb vállát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Kronoérintette aurádat (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 13, gyógyulás: 49, összesen: +36 ÉP}


(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Sandoval tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. A motyóra fantom kakukkmadár vigyáz. A tábort egy csontváz őrzi! Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (371 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.)

(Továbbmész...) [191,51] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Fafejű a Tudós egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,52] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Belwar Dissengulp formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elf kósza házát. Észreveszel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Látsz egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 39, gyógyulás: 43, összesen: +4 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Shadowfighter tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 5 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Balgoral Hrotgar letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A tábort egy csontváz őrzi! Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének. [45 pontot használtál fel, van még 93.]

m 6 mozogsz nyugatra
[191,52] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sérült drakolich. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pengepajzsot. Meglengetve a pengepajzsot a másikra ugrasz. Pengepajzzsal megvagdalod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 285 keresed a 285. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 50 pontod maradt, ebből a következő körre 50 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 438 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIDÉRCKORONA (531. TÁRGY)
Bizarr mágikus tárgy, aranykorona, benne öklömnyi méretű smaragdokkal, rubinokkal és zafírokkal. Az életükben nagyhatalmú mágusként tevékenykedő lidérckirályok viselik, és persze mondani sem kell, hogy nem szívesen válnak meg ettől a csecsebecsétől... És erre megvan a jó okuk, hiszen a lidérckorona 10-zel növeli a teológia és taumaturgia szakértelmet, ezenkívül 10-et ad a védettségedhez és +20 VP-t regenerálsz a köröd elején, ha viseled. Ennek persze feltétele, hogy min. 25. szintű legyél, egyébként a korona szeszélyes belső egójánál fogva azonnal uralma alá von, és agyatlan zombiként tengődsz attól fogva...

KARAKTERLAP

Gennyes Jocó, egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas árnymanó férfi vagy. Bőröd sárga. Dornodon eljövendő papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 35 (40) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 112 cm
IQ: 38 (41) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 80 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 24 (25) Életpont: 351/394 Jellem: gonosz (388) Tul. pont: 5
Szerencse: 33 (43) Varázspont: 586/103 Pénz: 1424 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 18
Eddig összesen 1355 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25308 TP-t kaptál. Jelenleg 1330182 TP-d van. A következő szinthez még 69818 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, kék rakolits. A 238. fordulódban 268 arany került a bankszámládra. 304 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/44 szúrófegyverek: 31/13 (+5%) vágófegyverek: 17/39 (+18%)
ütőfegyverek: 5/88 lőfegyverek: *27/100 (+2%) dobófegyverek: 11/35

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << pengepajzs (#425) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/56 (+28%) 2. nyomkövetés: 53/52 (+28%) 3. lopás: 28/53 (+11%)
4. mászás: 10/21 5. csapdakészítés: 18/49 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/42 (+7%)
7. gyógyítás: 57/6 8. titkosírás: 1/40 9. felderítés: 19/13 (+25%)
10. szörnyidomítás: 10/85 11. teológia: 43/26 (+43%) 12. taumaturgia: 35/34 (+1%)
13. versengés: 7/47 14. zene: 12/29 15. szörnyismeret: 24/89
16. zárnyitás: 8/48 17. vadászat: 15/71 18. bányászat: 7/64 (+16%)
19. úszás: 4/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (1x)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +13 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) láth. észlelése (#78) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) méregfelhő (#37) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXIV. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 árnyéktőr (#557) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 * Káoszkígyó (#638)
$1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126) 2 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422)
1 pengepajzs (#425) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) $1 szöges bunkó ($8) 4 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 7 * rövid íj (#107)
1 ryuku tűvető (#1521) 1 troglodita fúvócső (#905)
Lövedékek
28 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ezüsttollú nyíl (#363)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 15 mérgezett tüske (#23) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
49 * nyílvessző (#108) 16 precíziós vetőtű (#1522) 7 rézgolyó (#343)
14 sallank nyíl (#129) 28 tüske (#22) 48 ubuk tüske (#131)
11 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 17 ezüstshuriken (#327) 13 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 nyu-shuriken (#157) 11 tolmokov-koktél (#351) 26 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * Ek'Hor pajzsa (#1556) 1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) $1 szöges páncél ($65)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) $1 kvazár sisak ($266) 1 lidérckorona (#531)
1 Mágikus Koponya (#279) 1 * mithril sisak (#465) $1 rézsisak ($72)
Köpenyek
1 Fairlight köpenye (#303) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * mágusköpeny (#453)
3 rejtőköpeny (#277) 1 sötét kámzsa (#699) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * császári kesztyű (#723) 9 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 mászókarom (#78)
1 Muezli aranykeze (#442) 3 szürke bőrkesztyű (#271) 9 tankány karom (#237)
Övek
1 ogre öv (#834) $1 sárga erőöv ($276) 2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 cápabőr csizma (#832) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 igazgy. fülbevaló (#197) 5 obszidián függő (#195)
1 * roxati üvegszem (#443)
Nyakláncok
2 ametiszt medál (#275) 1 * denevér szimbólum (#140) 7 ezüst nyaklánc (#117)
1 korinthai talizmán (#814) 1 kreiton fókusz (#853) 1 ryuku nyaklánc (#1325)
8 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők
1 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 Natharion karkötő (#738) 2 * obszidián karkötő (#229) 3 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk
1 aranygyűrű (#193) 1 * balkezes gyűrű (#1549) $3 ezüst gyűrű ($180)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9]
21 fűszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 92]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
15 vizestömlő (#3) [bennük 296 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 3 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
2 bunthar zsák (#734) 2 deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 28 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
17 kaja (#2) 1 + kinemfogyó tegez (#368) 1 kis aranykulcs (#240)
6 kötél (#92) 7 kristálygömb (#265) 8 manakristály (#500)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682) 1 pszi kő (#248)
1 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
13 szent jogar (#150) 24 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 10 amniosz (#203) 1 arkog kő (#632)
1 arx formázó minta (#298) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
20 csalánvirág (#582) 4 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
2 dorony tüdő (#212) 3 ében toboz (#578) 2 etra hályog (#712)
1 ezüstdarab (#326) 55 fekete gyöngy (#99) 13 főnixtoll (#563)
1 fpi formázó minta (#419) 4 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
1 gór formázó minta (#444) 60 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 42 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44)
4 lajhár csont (#236) 1 lótuszvirág (#447) 13 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa üveggömb (#383) 8 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 párducszem (#1073) 17 pirkit (#153)
2 praglonc hártya (#215) 2 púderkő (#119) 8 pular kristály (#239)
4 purifikátor háj (#269) 5 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226)
2 raptor karom (#281) 3 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70)
5 rókafarok (#124) 3 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209)
5 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 17 Thargodan esszencia (#328)
12 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
62 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 203.19 kg Megterheltség: 141%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 13 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
402 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranytű (#272)
2 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 nyílvessző (#108)
1 obszidián függő (#195) 4 pular kristály (#239) 1 rejtőköpeny (#277)
1 rézsisak (#72) 1 sáfránypor (#211) 1 ubuk tüske (#131)
2 varázskő (#305) 1 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,45) norpadolótika (#226), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, 40. jellempróba, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720)
(187,46) Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(187,47) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár
(188,48) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), szent tölgyfa (#393), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(189,49) oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534)
(190,49) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(191,50) zoloboo sámánok (#230), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, kronokukac (#285), Sandoval (4311. kalandozó)
(191,51) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720)
(191,52) bűbájlidérc (#761), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), drakolich (#760)
(192,52) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), zoloboo sámánok (#230), bűbájlidérc (#761), Shadowfighter (5125. kalandozó), Balgoral Hrotgar (5982. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* Mostantól írjuk a karakterlapon, ha a deus ex machinát meghalásra állította valaki.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek