246. forduló, 248. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 27. 14h:21'
EZ A 1284. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
1285. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

DURCI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,51] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+113 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy színes dözmöng nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 590.]

* 1. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 585.]

* 2. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 3. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 568.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 565.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[132,50] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku csapásvezető. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető bal oldalát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető jobb karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a ryuku csapásvezető bal lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! {GYD:} Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető bal vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a ryuku csapásvezető jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ki-Nyú Vacc előtt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [132,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ezoterikus mardel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel jobb első lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Szöges bunkóval eltalálod az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal megérinted az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy adószedő, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 547.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Messze földről jött egy alak,
A ruhája ezer darab,
Csont a szája,
Hús szakálla -
Ha még mindig nem tudod,
Jobb, ha nem találgatod!
[5 pontot használtál fel, van még 542.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[133,50] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Painkiller egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 94-103.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval megütöd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [133,51] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar bajnok. {támadása: 24.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 19, gyógyulás: 16, összesen: -3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [132,52] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar bajnok lehet. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 32 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Qulli Brann orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 505.]

m 6 mozogsz nyugatra
[131,52] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nukleáris cickány. {egyik sebzési módja: 2x 4d5+4.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Hasfejlesztő Jack hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [9 pontot használtál fel, van még 496.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű lándzsa. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 ubuk tüske, egy bronzpenge és egy rövid íj. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. [30 pontot használtál fel, van még 466.]

m 8 2 7 mozogsz északra, keletre, északnyugatra
[131,51] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,51] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,50] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar bajnok lehet. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot vesztettél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {GYD:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok bal vállát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Találsz egy óriás liánt. Látsz egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Qulli Brann. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [27 pontot használtál fel, van még 439.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 409.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 379.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 349.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 346.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 332.]

ef 2 506 energia fejlesztése 2
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 318.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 315.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy kardfogú fülemüle. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 93-100.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 295.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 193 TVP-t kell elköltened.] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy óriáspók került az utadba. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 28 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriáspók testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriáspók förtelmes fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 255.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 153 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 2 15 fejleszted a 2. tulajdonságodat 15 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 138 TVP-t kell elköltened.] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardfogú fülemüle. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a kardfogú fülemüle bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 17, 21.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 588 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr fanatikusa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 41 (57) Támadás: 46 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 32 (44) Védekezés: 42 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 24 (38) Életpont: 610/610 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 29 (43) Varázspont: 885/2 Pénz: 1273 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 211/5 EFejl: 34
Eddig összesen 2265 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 147 TP-t kaptál. Jelenleg 2 157 903 TP-d van. A következő szinthez még 142 097 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Ek'Hor, óriásféreg. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 1057 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/90 szúrófegyverek: 22/70 (+4%) vágófegyverek: 17/19
ütőfegyverek: 5/88 (+77%) lőfegyverek: 18/75 dobófegyverek: 28/10 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) << ököl (#28) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,50 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136
Kedvenc táborhely: 94,51
JLKzott minoszkúpok: 63, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/33 2. nyomkövetés: 53/1 (+37%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 10/2 5. csapdakészítés: 17/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/6
7. gyógyítás: 56/63 8. titkosírás: 5/12 9. felderítés: 12/21 (+21%)
10. szörnyidomítás: 5/56 11. teológia: 23/37 (+6%) 12. taumaturgia: 29/90 (+8%)
13. szerencsejáték: 1/43 14. versengés: 5/4 15. harcművészetek: 29/0
16. zene: 15/30 (+99%) 17. szörnyismeret: 19/32 (+20%) 18. pszi: 19/81 (+24%)
19. zárnyitás: 1/24 20. vadászat: 10/35 21. bányászat: 12/96
22. főzés: 4/50 (+20%) 23. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220), színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 62, 63, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 78926. Beállított erő: 10 Összpont: 78926

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 68 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6470 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
3 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 * méregfog (#1553) $1 orgyilkos tőr ($225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126) 1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 jégcsákány (#1574) 1 szöges bunkó (#8)
1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 11 nyílvessző (#108)
7 tüske (#22) 53 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 2 ekharion dárda (#1557) 3 ezüstshuriken (#327)
16 jégpasztilla (#1566) 72 * mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138) 6 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 Ek'Hor pajzsa (#1556)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 aranylánc (#191) $1 denevér szimbólum ($140) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * korinthai talizmán (#814) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) $1 ezüst karkötő ($158)
2 ezüst papi karkötő (#308) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307)
2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$6 aranygyűrű ($193) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 13]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 68]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 41 csepp spiritusz (#170), fér még: 179]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 55 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53]
4 vizestömlő (#3) [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4]
5 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 83]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 4 aranypikkely (#415) 7 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 89 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 megsemmisítő (#1540) 4 nagy bronzkulcs (#185)
1 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) $5 tüskecsapda ($242)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
32 álompor (#396) 23 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
35 argumérc (#2632) 1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16)
4 bunthar bőr (#733) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654)
6 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122)
7 drótszőr (#37) $2 elkarog szőr ($665) 32 fekete gyöngy (#99)
19 főnixtoll (#563) $8 fülemüle agyar ($267) 4 galachmit (#310)
5 grifftojás (#179) 5 gromak bőr (#268) 9 gyíkfű (#201)
14 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232)
4 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
11 kőszem (#304) 7 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
5 lidércesszencia (#1074) 34 madártoll (#112) 61 mákrózsa virág (#56)
6 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyémánt (#385) 1 moa üveggömb (#383)
1 moa zafír (#381) 4 mocsári penke (#148) 1 mocsárivércszem (#1758)
2 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 46 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
6 pular kristály (#239) 5 purifikátor háj (#269) 4 ramit kő (#226)
4 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651)
2 sámán erszény (#650) 1 smaragdkő (#678) 2 smirglilevél (#29)
38 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 4 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) 3 szulfin (#676) 6 + szvó-ektoplazma (#151)
3 téfea-agy (#172) 2 tükör (#43) 3 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 8 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653) 21 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 203.97 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
49 arany (#50) 1 madártoll (#112) 1 sünmedve tüske (#14)
3 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpenge (#126) 7 drótszőr (#37)
4 fülemüle agyar (#267) 4 kaja (#2) 4 pirkit (#153)
1 rövid íj (#107) 9 ubuk tüske (#131) 5 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134
48
49
50
51
52
53
(131,50) varkaudar bajnok (#190), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208), kardfogú fülemüle (#146), óriáspók (#303)
(131,51) Fairlight oltár
(131,52) nukleáris cickány (#155), ősi csatamező (#263), Fairlight oltár, tavacska, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), 44. jellempróba, régészeti lelőhely (#1208), Chara-din monolitja (#534), sírlidérc (#172), csontváz (#48), élőholt mágus (#175)
(132,49) ezoterikus mardel (#184), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 27. jellempróba
(132,50) ryuku csapásvezető (#778), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, művészi porolit (#720), 42. jellempróba
(132,52) varkaudar bajnok (#190), művészi porolit (#720)
(133,50) Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, nukleáris cickányok (#155), élőholt quwarg (#202)
(133,51) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek