Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. máj. 15. 9h:05' EZ A 668. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD 669. játékheted kezdete: máj. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3906 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: v 86 0 0 | elmormolod a 86. varázslatot |
* 7. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
fkt 43 2 1 | felt. készítesz a 43. tárgyat (2 darabot) |
f 201 | kísérletezel a 201. tárggyal |
f 56 | kísérletezel az 56. tárggyal |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
m 6 3 5 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 71 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a troll ritualista ragyás bőrét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a troll ritualista jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll ritualista belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! Véres nyál csordul ki a troll ritualista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 038 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 55, gyógyulás: 4, összesen: -51 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal mély sebeket nyitva megvagdosod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy bronzkulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedéked átfúrja a bányarém testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bányarém testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bányarém nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc jobb karját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 varkaudar pálinkát. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [102,98] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. {védettsége: 18 szúró, 27 vágó, 18 ütő ellen.} Itt csata lesz.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [101,99] A dombság átmegy hegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya! {max. életpontja: 43-48.}
Megmarkolva a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Marokra fogva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az emberevő fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 18 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 mérgezett vasnyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kósza testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra támadsz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 61, gyógyulás: 6, összesen: -55 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal párszor kilyukasztod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve térképelemzés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok fejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Elhajolsz a varkaudar bajnok ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 40, gyógyulás: 3, összesen: -37 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák jobb vállát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szutykos remák testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1 537 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [88 pontot használtál fel, van még 10.]
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
kt 1141 | elkészíted az 1141. tárgyat |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 235 10 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
![]() Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
![]() Egy igazi főpap mostanra már egyike egyben a leghatalmasabb varázslóknak is. Jól tudja, hogy a varázslatainak sikerébe és erejébe nagy súllyal számít a taumaturgia szakértelme. Ennek időszakos megturbózását segíti a mágiadagály: elmondásakor, 5 VP és 25 VP árán a következő táborozás végéig 10-el megnő a taumaturgia szakértelmed. Anyagi komponense egy csepp sáfránypor. Ha többször elmondod a mágiadagályt, a hatás nem adódik össze. |
TÉRKÉPELEMZÉS I. (104. PSZI KÉPESSÉG) Ezt a pszi képességet akkor érdemes alkalmazni, ha birtokodba kerül valamilyen megsárgult, ősi pergamen, mely egy labirintus térképét ábrázolja. A térképelemzés I. segítségével "olvashatsz" a térkép készítőjének mentális lenyomatából: nagyon halványan, csak nyomelemekben, de megtudhatsz néhány foszlányt a gondolatokból, amelyek a rajzolót foglalkoztatták a térkép készítése alatt. Mindehhez a P 104 <labirintus szám> parancsot kell kiadnod. A <labirintus szám> helyére egy olyan labirintus sorszámát írd, amelynek a karaktered már megkapta a térképét. A térképelemzés I. igen fejletlen pszi képesség, általában csak annyit sikerül vele megállapítani, hogy a labirintusban található ajtók közül melyiket vagy képes kulccsal kinyitni, melyik az, amelyiknél esélyed van a zárnyitó készlettel és melyik az, ahol csak ajtóbetöréssel juthatsz be. Az ajtók helyét koordinátákkal jelöljük, ahol a koordináta-rendszer (0,0) pontja az adott térkép-szint bal felső sarka. (A koordinátáknak nincs köze a referenciapontokhoz.) Ha az ajtó nincs bezárva, "nyitott" üzenetet kapsz, ha van hozzá kulcsod, "kulcs" üzenetet, ha zárnyitó készlettel ki tudod nyitni (van esélyed a sikerre), "zárnyitás" az üzenet, ha csak az ajtóbetörés megy (és van esélyed a sikerre) "betörni" az üzenet, egyébként "zárt" lesz a felirat. A "zárt" ajtóknak közelébe se menj (ámbár lehet, hogy a labirintus belsejében találsz hozzá kulcsot) a "betörni" ajtóknál pedig vigyázz, mert ezeknél nagyon könnyen odaveszhet a zárnyitó készleted. Vigyázat, a térképelemzés I. nem jelzi a varázslattal zárt/védett ajtókat! A térképelemzés sikeres használatához 20 pszi pont és 10 TVP szükségeltetik, és azon a mezőn kell állnod, ahol a labirintus van (vagy bent a labirintusban). |
Erő: | 28 (32) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 22 (27) | Védekezés: | 27 (31) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 69/69 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 314/301 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (32) | Varázspont: | 444/79 | Pénz: | 748 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 31/15 | Pszi pont: | 115/41 | EFejl: | 36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 18/46 | vágófegyverek: | 24/76 (+9%) |
ütőfegyverek: | 25/14 (+6%) | lőfegyverek: | 21/36 (+10%) | dobófegyverek: | 14/56 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) << Mallon botja (#1526) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -15.); mérgezett vasnyíl (#187) (16 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 40 százalék; |
102,101 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60, 58 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 607 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/2 | 2. nyomkövetés: | 43/65 (+16%) | 3. lopás: | 4/73 |
4. mászás: | 13/30 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 17/10 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 9/58 |
7. gyógyítás: | 42/61 | 8. titkosírás: | 9/64 | 9. felderítés: | 21/64 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 7/54 | 11. teológia: | 24/62 (+13%) | 12. taumaturgia: | 23/56 (+9%) |
13. versengés: | 7/15 (+9%) | 14. zene: | 14/95 | 15. szörnyismeret: | 27/0 |
16. pszi: | 14/0 (+22%) | 17. zárnyitás: | 3/84 | 18. vadászat: | 14/49 |
19. bányászat: | 35/56 (+16%) | 20. főzés: | 9/65 (+10%) | 21. csapatmunka: | 1/92 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 5 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó (#96), homokféreg (#121) (csak egyszer), óriásféreg (#171) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) | tulajdonságpajzs (#26) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Dobd el a D paranccsal a legértékesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
2.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
3.) A kihívás egyre nagyobb. Egy agyagelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 16 TU szükséges.) |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 114.61 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 151 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) | 3 | bumeráng (#249) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 8 | víz (#27) | |||
6 | pirkit (#153) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | remák szív (#264) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | rövid íj (#107) | |||
6 | tinta (#101) | 4 | ugh méreg (#166) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 6 | vasérc (#152) |
100 | 101 | 102 | 103 | |
96 | |
|
|
|
97 | |
|
|
|
98 | |
|
|
|
99 | |
|
|
|
100 | |
|
|
|
101 | |
|
|
|
102 | |
|
|
|