Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 31. 9h:01' EZ A 682. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD 683. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
Első ellenfélnek quwarg harcost választod. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 6 életpontot sebeztél.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.)
A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a quwarg harcos jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) [quwarg harcos:] Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
[quwarg harcos:] A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Szembefordulsz a következő ellenféllel, quwarg felderítő lesz az.
Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) [quwarg felderítő:] A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. [quwarg harcos:] 1267 tapasztalati pontot kaptál. [quwarg felderítő:] 725 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
Dulmina egy tüskepajzs varázslattal készül a csatára. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst.
Dulmina egy villámsújtás varázslatot dob az ellenfélre. 62 életpontot sebzett.
Dulmina vas dobónyilat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Buzzplotrzud a közelharc előtt még megereszt a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásának köszönhetően meglővi az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny Dulmina támadja, félelemsugarait lövi felé. Társad ellenáll a támadásnak. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 539 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján Buzzplotrzud terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál {Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 211, összes sebződés: 0}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát.
{KCC:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.)
A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 725 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elsőnek quwarg királynőt fogod támadni.
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.)
A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) [quwarg királynő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) [quwarg királynő:] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Következő áldozatnak quwarg felderítőt választod.
Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) [quwarg felderítő:] Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) [quwarg felderítő:] A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. [quwarg királynő:] 1444 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [quwarg felderítő:] 725 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. {Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 3 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (3 darabot) |
v 6 9999 18 | elmormolod a 6. varázslatot |
t 110 1 | támadod a 110. szörnyet |
bb 70 5 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (5 darabot) |
v 22 23 | elmormolod a 22. varázslatot |
fkt 1253 6 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (6 darabot) |
kf 111 94 | kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal |
ff | felt. fegyverváltás: |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) Méregfoggal jól megszúrod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [73,64] A dombság átmegy hegységbe.
(Továbbmész...) [72,63] Még mindig hegyvidéken vagy.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal kicsit megsebzed a fémbontó szójer jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő kis aranykulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a renegát törpe testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a renegát törpe fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a renegát törpe tömzsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A renegát törpe többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a renegát törpe tömzsi testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a renegát törpe testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a renegát törpe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A renegát törpe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges élőholt quwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas renegát törpe trófeát. 2235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
kb 170 5 | kiveszel a bankból a 170. tárgyat (5 darabot) |
kt 410 | elkészíted a 410. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,61] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Felfedeztél egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [75,60] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Látsz egy mély szakadékot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Macskaszemű Marion irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet fejét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
vtn 78 | varázslat tanulás: a 78. varázslatot |
vtn 33 | varázslat tanulás: a 33. varázslatot |
f 399 | kísérletezel a 399. tárggyal |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [72,57] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Ez Hrók erdejének a széle.
(Továbbmész...) [71,56] Még mindig az erdőben vagy.
be 549 | bemész az 549. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 190.]
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY) A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalacsonyabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót. |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
RENEGÁT TÖRPE (7085. LÉNY) Bár a bányát már évtizedek, talán évszázadok óta nem művelik, nem biztos, hogy minden bányász hazatért az otthonába. Előfordulhathgy egy törpét itt felejtettek, aki aztán a magányba teljesen beleőrült, és már képtelenség szót érteni vele. Benned is csak egy szörnyet lát, és eszerint is fog viselkedni. Te sem tehetsz mást, mint véded magad, és megváltod a szerencsétlent a szenvedéseitől. Nem biztos, hogy egyszerű lesz. |
ŐSKRISTÁLY-SZILÁNK (1525. TÁRGY) Ha a kezedben tartod ezt az áttetsző, bizsergő mágiával megtöltött kristályszilánkot, tudd meg, ezzel a quwargok síkján őrzött titkos tudás egy piciny darabkáját szerezted meg magadnak. Ki tudhatja? Talán ezzel ismét sikerült elodázni az újabb ghallai rovar-inváziót... A kristályszilánk használata bonyolult feladat, titkának megismeréséhez a Vasalt Bunkók Közös Tudat mindenkori vezetőjének aktív segítsége szükséges. Ha szerencséd van, megszerezheted a kristályból két szörnyeteg enciklopédiáját, amelyeket a Főbunkó is ismer. Használatához add ki a H 1525 <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 3 TVP-ért. Ekkor megkapod a második és harmadik paraméterben megadott szörny enciklopédiáját. A szilánk ereje nem oly hatalmas, mint a Bunkó Akadémián tárolt gigantikus ősquwarg kristályé, ezért használat után elvész. Vigyázz, amennyiben a kért szörnyről nem rendelkezik információval a tudat vezetője, vagy már egyébként is ismerted a megadott szörnyet, a szilánknak már akkor sem veszed további hasznát! [Egy fordulóban max. 5 őskristály-szilánkot használhatsz el + Bunkó Akadémia látogatást ejthetsz meg összesen.] |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY) Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
SÁRKÁNYTANYA (492. ÉPÍTMÉNY) Amint eléred a város határát, az utcák lassan eltünedeznek, csak egy keskeny, ám jól kitaposott ösvény vezet kifelé a vadonba. Kíváncsian követni kezded. Az út kanyarogva vezet előre, be a hegyek közé. Az egyik kanyar előtt úgy tűnik, mintha véget érne egy meredek, semmitmondó sziklafal tövében, ám kalandozóösztöneid nem hagynak nyugodni, és addig keresel, amíg egy bokrokkal benőtt rést fel nem fedezel, amelyen túl ismét a jól ismert ösvény folytatódik. Még párszáz méteren át csalogat maga után és játszik veled bújócskát, de végül kiérsz egy völgybe, és tátva marad a szád: szemközt veled egy barlang nyílása tátong. A bejárat akkora, hogy egy kultúrmasztodon-csorda kényelmesen átsétálhatna rajta különösebb tülekedés nélkül, és a nyílás fölött egy furcsa jel fénylik - Egy napkorong előtt körívbe gömbölyödött sárkány varázsgömböt őriz, amelyben viszont egy napot ölelő háromszög látszik. Még sosem láttál hasonlót, ezért rutinosan feltúrod a hátizsákod, előkapod és fellapozod az Encyclopedia Fantasia vonatkozó passzusát, amely természetesen kimerítően tájékoztat a jel erdetéről és történetéről. Megtudod, hogy részeiben a szimbólum már régtől fogva létezik (hiszen Raia, az Aranysárkányok és Rhatt szent jelképeiről van szó), ám ebben a formájában csak egyetlen helyet díszít: a világunkba lassan visszaköltöző aranysárkányok lakóhelyét. Lassan becsukod a szádat, és közelebb óvakodsz. A barlang belsejéből meghatározhatatlan eredetű derengés szűrődik ki. Alighogy belépsz a bejárat homályába, bármilyen halkan is igyekszel osonni, bentről mozgolódást hallasz, és alig pár lépés után egy óriási fejjel találod szemközt magad. Mögötte ott tornyosul maga a sárkány is, de a te látómeződnek így öt-tíz méterről még a fej is sok. Minden bátorságod és harcedzettséged ellenére önkéntelenül teszel két lépést hátra, és ismét becsukod a szádat. Uramisten! Lehet élőlény egyáltalán EKKORA? Egy északi tűzsárkány vidáman körbeszaladgálhatna a hasa alatt (ha nem tiltaná a méltósága :))! Ennek ellenére arckifejezése, bár évezredek bölcsességéről és tapasztalatáról árulkodik, teljesen barátságos. Száját nem nyitja ki, szavait mégis a fejedben hallod zengeni: "Üdvözöllek, kalandozó! Tudom, mi jár a fejedben, de ne félj. Lehet, hogy a világ gonosz, és lehet, hogy más sárkányok is azok, de az aranysárkányok sohasem bántották a magadfajta halandókat. Mi a rend és teremtés Urát szolgáljuk, ezért csak figyelünk, tanulunk, és tanítunk, ha van kit. Ha egy kis nyugalomra vágysz a folyamatos készenlét után, barlangom előtted is nyitva. Nyugodt pihenésed lesz, én vigyázok rád." A következő pillanatban félelmed semmivé foszlik, csak egy kis kellemes csodálkozás marad a helyén. "Nézz körül nyugodtan." - olvas tovább vendéglátód a gondolataidban. Ahogy beljebb sétálsz, egy monumentális barlangteremhez érsz, amelynek teteje a homályba vész. Aranyos derengés tölti be a teret, amelynek forrása a terem közepén álló kőkút. Belepillantva mintha egy másik világot látnál a fenekén - mint ahogy azt is látsz. Felhőből épült paloták sorakoznak a messzeségben, közöttük kisebb-nagyobb sárkányok és humanoidok repkednek. Ki nem mondott kérdésedre azonnal érkezik a válasz: "Ez a tudatkút, amit pedig odaát látsz, az az a sík, ahová Mesterünkkel együtt annak idején visszahúzódtunk. Nem, te nem tudsz innen odajutni. Érintsd csak meg a "vizet": folyékonynak tűnik és hullámzik, de ha hozzáérsz, kemény, mint a legkeményebb gyémánt. Ehhez még sokat kell nőnöd... de legalább láttad, hogy van remény. Felfedezel még egy sor kisebb-nagyobb benyílót és járatot is, de valami azt súgja, hogy neked arra semmi dolgod, így csak körbejárod a központi termet, és megcsodálod a reliefeket a falakon. "Nos, maradsz? Most nem? Járj akkor szerencsével, és ne felejtsd, hogy van egy hely, ahol ha nyugalmat keresel, biztosan megtalálod. Minden jót, kis barátom!" Válladra emeled motyódat, és jóleső érzéssel a szívedben, magadban sosem hallott dallamokat dudorászva lassan visszabattyogsz a városba. (Megjegyzés: Ha a barlangban pihensz, védve vagy mindenféle tudati abajgatásoktól, ingyen felkerül rád egy letörhetetlen nagyobb tudatpajzs. Emellett kapsz +1 jóságot, agressziód háromra csökken és kalandozóra kiadott feltételes támadásaid, valamint feltételes lopásaid törlődnek. Figyelem! A tudatpajzs csak forduló végén kerül fel, és csak azokra, akik nem állították azóta vissza az agressziót vagy a lopást! A barlangot Raia hívei oltárként használhatják. A barlang semmilyen módon nem rombolható le, vagy pusztítható el.) |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY) Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
LÁTHATATLAN ÉSZLELÉSE (78. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal képes vagy a láthatatlanul közlekedő kalandozókat észlelni. Bár nem látod őket tökéletesen, csak elmosódottan, ez bőven elég ahhoz, hogy felismerd őket, ne tudjanak jobban meglopni, és ne tudjanak előled olyan könnyen elbújni. A láthatatlan észlelése varázslat az elmondásától egészen a következő forduló elejéig tart, elmondása 5 TVP-be és 7 VP-be kerül. |
IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz. |
Erő: | 32 (41) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 24 (27) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (40) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 377/310 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 277/6 | Pénz: | 4 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 56/19 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/53 (+3%) | szúrófegyverek: | *19/100 | vágófegyverek: | *19/101 |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/67 | dobófegyverek: | 20/48 (+3%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 | 2. nyomkövetés: | 53/30 (+28%) | 3. mászás: | 9/48 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 18/62 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/4 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/90 | 8. felderítés: | 7/80 | 9. szörnyidomítás: | 5/65 |
10. teológia: | 22/1 (+2%) | 11. taumaturgia: | 6/79 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 13/36 (+30%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 30/34 (+12%) | 20. főzés: | 1/48 (+24%) | 21. csapatmunka: | 1/69 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146), nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 9573. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 60. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | $1 | csontkés ($11) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 3 | mérgezett tüske (#23) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
69 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
11 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
2 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | szöges páncél (#65) | 1 | * | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | ||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | kígyóbőr öv (#410) | 2 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 7 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||
1 | * | obszidián függő (#195) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | gyöngysor (#192) | ||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 2 | réz papi karkötő (#307) | |
1 | + | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | * | aranygyűrű (#193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkévaló ametiszt (#1785) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 17] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
48 | uzbány csőr (#169) | [bennük 449 csepp ugh méreg (#166), fér még: 127] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 117 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 4 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
6 | kaja (#2) | $1 | karócsapda ($163) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 4 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
15 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | ||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
4 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 11 | álompor (#396) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranytoll (#572) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | $3 | aurach fog ($657) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 4 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elf csont (#664) | 4 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | grifftojás (#179) | |||
23 | gyöngymangó (#135) | $1 | hebrencs állkapocs ($130) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 2 | lapkorong (#80) | |||
2 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 65 | madártoll (#112) | |||
14 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 2 | moa burát (#384) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | óndarab (#85) | |||
207 | pirkit (#153) | 1 | polip szívóka (#391) | 25 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
16 | sallank karom (#128) | 41 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
5 | szulfagor agyar (#677) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | vapár ág (#110) | 1 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
4 | vasérc (#152) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 163.58 kg | Megterheltség: 154% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 88 | amniosz (#203) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 124 | kaja (#2) | 84 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 47 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | ostromlétra (#510) | 56 | rézdarab (#70) | 64 | spiritusz (#170) | 6 | vasalt bunkó (#181) | 107 | vasérc (#152) | 4 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
92 | arany (#50) | 1 | mérgezett tüske (#23) | 4 | rézdarab (#70) | |||
4 | surranó kígyó bőr (#47) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr öv (#410) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
4 | vasérc (#152) | 32 | víz (#27) |