245. forduló, 247. forduló, Kámfor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 16. 9h:45'
EZ A 276. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD
277. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2220
SZÁMLA : XXXX

GENNYES JOCÓ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,52] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 pszi követ (603 arany).
A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt. Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+322 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kronokukac nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 383.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 78. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 375.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

kno 4 1 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 375.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 vadászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 375.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 375.]

l 9 50 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

l 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

l 7 50 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

l 6 50 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

l 5 50 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

l 4 50 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

l 3 50 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

l 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

ff 695 425 felt. fegyverváltás: 695 425
Felt. fegyverváltás: << ryuku szablya << pengepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

ffk 120 130 felt.fv.kozkázata: 120 130
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 130 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Találsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 bíbor erőövet 60 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért.
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Gor Findalas tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 3 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
[-50 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 360.]

be 702 2 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 310.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,52] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gordon Marlo hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített drakolich. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drakolich testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pengepajzsot. Marokra fogva a pengepajzsot ellenfeledre rontasz. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [191,51] Az erdőt síkság váltja fel. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Fafejű a Tudós.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [191,50] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gordon Marlo hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán nyakát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán bal lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 23, gyógyulás: 38, összesen: +15 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 280.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[190,49] Az erdőt dombvidék váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy vaskohót. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [189,48] Továbbra is dombság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [188,47] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 106 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 42, gyógyulás: 56, összesen: +14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leon Silver I., amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 220.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[187,46] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 81, gyógyulás: 147, összesen: +66 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak, egy bronzpenge és egy kígyóbőr kesztyű. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Káoszkígyóval megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 69, gyógyulás: 116, összesen: +47 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (10 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 90, gyógyulás: 107, összesen: +17 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Orkhan Thai támad rád.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 44 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (41 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 40 arany, egy ametiszt medál és 2 fekete gyöngy. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 157, gyógyulás: 36, összesen: -121 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 tolmokov-koktél, egy harci kalapács, 5 ugh méreg (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) és 6 arany. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Leon Silver I. előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Timothy letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. Ezt a pechet! Pont, amikor már majdnem ott voltál, felemelte a másik a fejét, és kiszúrt. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,45] Bozótos terepre értél. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,44] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 83, gyógyulás: 139, összesen: +56 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A következő tíz perc sem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 113 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval épp hogy megszúrod a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 83, gyógyulás: 123, összesen: +40 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Káoszkígyóval megérinted a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az 1 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 69, gyógyulás: 94, összesen: +25 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Notermanthi jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval jól megszúrod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs, egy vas dobónyíl, egy ezüstshuriken, egy réz papi karkötő, egy vasérc és 4 arany. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 73, gyógyulás: 37, összesen: -36 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv, egy trófea nyaklánc, egy manakristály és 2 igazgy. fülbevaló. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Belwar Dissengulp orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed Daniel Mcload táborhelyét. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Szerencsére kiszúrtad, és kikerülted. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Balgoral Hrotgar tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. A tábort egy csontváz őrzi! Ahhh, észrevett a figura! Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz. [155 pontot használtál fel, van még 65.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Tarfin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy részeg kalandozó feltrancsírozása a feladat.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pengepajzsot. Elszántan a másikra rohansz. Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Pengepajzzsal párszor kilyukasztod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 12 arany, egy ezüst gyűrű és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 23, gyógyulás: 28, összesen: +5 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy tolmokov-koktélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 1584 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a tüskés gigaféreg. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 387 pontot. A következő körben tehát 389 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Gennyes Jocó, egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas árnymanó férfi vagy. Bőröd sárga. Dornodon eljövendő papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 246. fordulód.

Erő: 35 (40) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 112 cm
IQ: 38 (41) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 80 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 23 (24) Életpont: 350/483 Jellem: gonosz (384) Tul. pont: 5
Szerencse: 33 (43) Varázspont: 586/130 Pénz: 2522 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 1342 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28120 TP-t kaptál. Jelenleg 1304874 TP-d van. A következő szinthez még 95126 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, kék rakolits. A 238. fordulódban 268 arany került a bankszámládra. 300 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/44 szúrófegyverek: 31/8 (+7%) vágófegyverek: 17/21 (+8%)
ütőfegyverek: 5/88 lőfegyverek: 27/98 (+9%) dobófegyverek: 11/35

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (120%) << pengepajzs (#425) (130%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/28 (+14%) 2. nyomkövetés: 53/24 (+36%) 3. lopás: 28/42 (+15%)
4. mászás: 10/21 (+100%) 5. csapdakészítés: 18/44 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/35 (+7%)
7. gyógyítás: 57/6 8. titkosírás: 1/40 9. felderítés: 18/88 (+25%)
10. szörnyidomítás: 10/85 11. teológia: 42/83 (+6%) 12. taumaturgia: 35/33 (+5%)
13. versengés: 7/47 14. zene: 12/29 15. szörnyismeret: 24/89 (+18%)
16. zárnyitás: 8/48 (+100%) 17. vadászat: 15/71 (+100%) 18. bányászat: 7/48 (+32%)
19. úszás: 4/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (3x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (1x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) láth. észlelése (#78) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) méregfelhő (#37) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXIV. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 árnyéktőr (#557) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 1 * Káoszkígyó (#638)
$1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 bronzpenge ($126) 2 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422)
1 pengepajzs (#425) 1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) $1 szöges bunkó ($8) 4 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 7 * rövid íj (#107)
1 ryuku tűvető (#1521) 1 troglodita fúvócső (#905)
Lövedékek
28 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ezüsttollú nyíl (#363)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 15 mérgezett tüske (#23) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
46 * nyílvessző (#108) 16 precíziós vetőtű (#1522) 7 rézgolyó (#343)
14 sallank nyíl (#129) 41 tüske (#22) 47 ubuk tüske (#131)
11 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 16 ezüstshuriken (#327) 9 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 nyu-shuriken (#157) 11 tolmokov-koktél (#351) 25 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * Ek'Hor pajzsa (#1556) 1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) $1 szöges páncél ($65)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) $1 kvazár sisak ($266) 1 Mágikus Koponya (#279)
1 * mithril sisak (#465)
Köpenyek
1 Fairlight köpenye (#303) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * mágusköpeny (#453)
2 rejtőköpeny (#277) 1 sötét kámzsa (#699) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * császári kesztyű (#723) 8 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 mászókarom (#78)
1 Muezli aranykeze (#442) 3 szürke bőrkesztyű (#271) 9 tankány karom (#237)
Övek
1 ogre öv (#834) $1 sárga erőöv ($276) 2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 cápabőr csizma (#832) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 igazgy. fülbevaló (#197) 4 obszidián függő (#195)
1 * roxati üvegszem (#443)
Nyakláncok
1 ametiszt medál (#275) 1 * denevér szimbólum (#140) 5 ezüst nyaklánc (#117)
1 korinthai talizmán (#814) 1 kreiton fókusz (#853) 1 ryuku nyaklánc (#1325)
8 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők
1 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
1 Natharion karkötő (#738) 2 * obszidián karkötő (#229) 3 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk
1 aranygyűrű (#193) 1 * balkezes gyűrű (#1549) $1 ezüst gyűrű ($180)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9]
21 fűszertartó (#210) [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 93]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
15 vizestömlő (#3) [bennük 287 korty víz (#27), fér még: 13]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 2 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
2 bunthar zsák (#734) 2 deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 28 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
24 kaja (#2) 1 + kinemfogyó tegez (#368) 1 kis aranykulcs (#240)
6 kötél (#92) 7 kristálygömb (#265) 8 manakristály (#500)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682) 1 pszi kő (#248)
1 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
13 szent jogar (#150) 22 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 10 amniosz (#203) 1 arkog kő (#632)
1 arx formázó minta (#298) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
20 csalánvirág (#582) 4 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
2 dorony tüdő (#212) 3 ében toboz (#578) 2 etra hályog (#712)
1 ezüstdarab (#326) 55 fekete gyöngy (#99) 13 főnixtoll (#563)
1 fpi formázó minta (#419) 4 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
1 gór formázó minta (#444) 60 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 42 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44)
4 lajhár csont (#236) 1 lótuszvirág (#447) 13 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa üveggömb (#383) 8 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 párducszem (#1073) 17 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239) 4 purifikátor háj (#269)
5 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226) 2 raptor karom (#281)
3 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70) 5 rókafarok (#124)
3 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209) 5 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 17 Thargodan esszencia (#328) 12 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113) 59 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 200.50 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bíbor erőöv (#291) 1 borostyán függő (#162) 1 ezüst gyűrű (#180)
2 ezüst karkötő (#158) 10 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185)
4 tüske (#22) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
96 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 1 ezüstshuriken (#327) 2 fekete gyöngy (#99)
1 gyöngymangó (#135) 1 harci kalapács (#174) 2 igazgy. fülbevaló (#197)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 manakristály (#500) 1 nagy vaskulcs (#186)
4 nyílvessző (#108) 1 réz papi karkötő (#307) 1 szöges bunkó (#8)
2 tolmokov-koktél (#351) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,44) Chara-din fattya (#236), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), Daniel Mcload (5519. kalandozó), Balgoral Hrotgar (5982. kalandozó), részeg kalandozó (#187)
(187,45) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720)
(187,46) Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Timothy (5229. kalandozó)
(188,47) norpadolótika (#226), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(189,48) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(190,49) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, vaskohó (#155), 28. jellempróba, érclelőhely
(191,50) szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, zoloboo sámánok (#230), bávatag golombár (#165)
(191,51) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720)
(191,52) bűbájlidérc (#761), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), drakolich (#760)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.12.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek