Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 6. 7h:41' EZ A 294. JÁTÉKHETED, 246. FORDULÓD 295. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 138 71 73 | elmormolod a 138. varázslatot a 71. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: v 1 80 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: vv 24 26 443 | elmormolod a 24. varázslatot a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 5. KP: hh 1133 2306 0 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 6. KP: vv 12 72 8 | elmormolod a 12. varázslatot a 72. varázslatot a 8. varázslatot |
* 7. KP: vv 188 0 0 | elmormolod a 188. varázslatot |
* 8. KP: v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 6 8 | elkészíted a 6. tárgyat (8 darabot) |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 385 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kék rothasztó testét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 69, gyógyulás: 125, összesen: +56 ÉP}
(Továbbmész...) [199,25] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg támad rád.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Zinthurg bal lábát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal teljesen átdöföd a Zinthurg jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 103 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb. 1 513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1274 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 11, gyógyulás: 50, összesen: +39 ÉP}
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál bal vállát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pszi őselementál testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 083 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 36, gyógyulás: 56, összesen: +20 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg fejét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc. 1 513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 10, gyógyulás: 34, összesen: +24 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc. 5 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 31, gyógyulás: 80, összesen: +49 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger bal lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel felnyársalod a magger testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal eltalálod a magger testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 38, gyógyulás: 43, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [200,25] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dobsz ellenfeledre. 200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel tökéletesen perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (183,31)-> 30 arany, -2 ÉP] 3 907 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 59, gyógyulás: 71, összesen: +12 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 8 drótszőrt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 71 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 9 arany és egy aranytű. 3 172 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 64, gyógyulás: 54, összesen: -10 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 7, gyógyulás: 33, összesen: +26 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ryuku átokvarázs varázslat. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírölővel felnyársalod a Zinthurg testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Zinthurg jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. 1 513 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 9, gyógyulás: 35, összesen: +26 ÉP}
Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai bal karját. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai tűztestét. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. 4 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 62, gyógyulás: 69, összesen: +7 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 112 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal karját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. {GYD:} Vámpírölővel eltalálod a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Raia szent lovagja bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 782 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 101, gyógyulás: 33, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [202,25] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [203,26] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán jobb lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. {GYD:} Vámpírölővel eltalálod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 3 045 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 45, gyógyulás: 36, összesen: -9 ÉP}
h 248 | használod a 248. tárgyat |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [205,26] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Északra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [206,25] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). (Feltételes úszás:) Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a megbízható kampós acélszigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy moszatrája!
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 rájabőrt. 267 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal megdöföd a Raia szent lovagja bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 782 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 104, gyógyulás: 53, összesen: -51 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 214 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 59 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 66 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az ősdentor jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 dentor bőrt. 5 176 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 145, gyógyulás: 97, összesen: -48 ÉP}
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
ef 30 513 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés |
Erő: | 42 (55) | Szint: | 42 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 34 (64) | Támadás: | 68 (72) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 32 (42) | Védekezés: | 80 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/160 év |
Egészség: | 35 (55) | Életpont: | 1219/1455 | Jellem: | gonosz (129) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 46 (64) | Varázspont: | 1657/67 | Pénz: | 53393 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 90/4 | Pszi pont: | 228/481 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/45 (+5%) | ökölvívás: | 27/4 | szúrófegyverek: | 41/82 (+10%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 35/95 (+11%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) (5 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
206,25 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 377 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 43/9 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 39/80 (+10%) | 3. mászás: | 19/32 |
4. csapdakészítés: | 35/40 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 15/98 | 6. gyógyítás: | 57/24 |
7. titkosírás: | 2/84 | 8. felderítés: | 22/3 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 15/73 |
10. teológia: | 70/19 (+52%) | 11. taumaturgia: | 112/27 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 2/31 (+12%) |
13. versengés: | 15/31 (+36%) | 14. harcművészetek: | 23/8 | 15. zene: | 49/34 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 17/41 | 17. pszi: | 30/45 (+21%) | 18. zárnyitás: | 15/91 |
19. vadászat: | 18/80 (+1%) | 20. vitalitás: | 2/19 | 21. bányászat: | 34/62 |
22. úszás: | 6/44 (+12%) | 23. főzés: | 9/76 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 18 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5330. karakternek |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
úszol max. Feltételes úszás max. 161 TVP-ért. |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180), trikornis (#104), őrült varázsló (#255), kputtyintó csalán (#247), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154), csontváz lord (#177), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), zombi mester (#251), óriás csontváz (#176), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), zombi mágus (#389), lélekorzó (#390), bolyongó lidérc (#388) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
halálos morf (#7618), purifikátor császár (#393), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,3,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | vámpirizáció (#1) (64,0) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | harci induló (#443) | Techiulan aurája (#261) | erőpajzs I (#12) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) | áldomás (#6) (9982,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
ryuku átokvarázs (#280) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
csontváz (#48) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) Végre egy feladat, amit igazán örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 5 szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 131, 134, 170, 175. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 16, 26, 35, 43, 44, 46, 49. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. (összesen ölhető: 1680 ) Eddig 5 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 87 TU. szükséges még: 3 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3933 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | pszi kő (#248) | 2 | rókafarok (#124) | 21 | sáfránypor (#211) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
96 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | aranylánc (#191) | |||
2 | aranytű (#272) | 1 | dentor bőr (#551) | 8 | drótszőr (#37) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
8 | kőkés (#6) | 1 | kristálygömb (#265) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | rájabőr (#404) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vasérc (#152) |
196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | |
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|