Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. febr. 12. 12h:29' EZ A 1102. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD 1103. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 2. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 71 0 | elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot |
* 4. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (8 támadással 95 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 7 4 5 | t. energia kisütése: 7 4 5 |
p 69 | használod a 69. pszi képességet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ba 761 | nem támadod a 761. szörnyet |
hu 84 | hulladék: 84 |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 57 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (8 támadással 68 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fémes combját. (8 támadással 279 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a ryuku gólem testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 18 életpontot sebeztél. A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A ryuku gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak acélkolosszus trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku gólem trófeát. 3 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [178,36] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (8 támadással 96 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos bal vállát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a q. rohamosztagos torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 3 q. rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 q. rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [178,35] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Kitaszított. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 31 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védett meg.) A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Kitaszított nyakát. (8 támadással 173 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Kitaszított testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Kitaszított bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 21 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Kitaszított nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Kitaszított szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], ezenkívül 1 trikornis nyereg. 4 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 470, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (8 támadással 179 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a norpadolótika testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 19 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (8 támadással 185 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó jobb első lábát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-20 életpont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kék rothasztó testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 41 életpontot sebeztél. A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 037 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [176,33] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Látsz egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant bal lábát. (8 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], 22 arany, egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az óriásféreg testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [177,31] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy.
kt 176 6 | elkészíted a 176. tárgyat (6 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [175,29] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy aranyfecske közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 2d8+8.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal szárnyát. (8 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az aranyfecske jobb oldalát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (16 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 37 életpontot vesztettél. Mágusölővel épp hogy megvágod az aranyfecske jobb lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 39 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő díszes rézpajzs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 98 aranyat. Messze hajítod a vacak kis Kitaszított trófeát, és kiszedsz egy aranyfecske trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (8 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (8 támadással 567 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón fejét. (7 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a zafír drakón jobb szárnyát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a zafír drakón pikkelyes testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A zafír drakón beleharap a kezedbe. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált ryuku gólem trófeát, és kiszedsz egy zafír drakón trófeát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [17 pontot használtál fel, van még 3.]
ef 15 507 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY) Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét! A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.] |
A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY) E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak. |
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY) Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára... |
SÁRKÁNYFOG (617. TÁRGY) A sárkányfattyak pikkelye túl puha és apró, viszont foguk már elég nagy ahhoz, hogy esetleg valamire később felhasználd. Ha igazi sárkányt ölsz, annak úgyis túl nagy a foga ahhoz, hogy magaddal cipeld... Éles, hegyes, és nagyon kemény - nyilvánvalóan valamilyen fegyvert érdemes belőle csinálni. |
Erő: | 45 (62) | Szint: | 27 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 24 (45) | Támadás: | 50 (52) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 78 (83) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 155/155 év |
Egészség: | 20 (30) | Életpont: | 530/476 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 21 (52) | Varázspont: | 837/171 | Pénz: | 1951 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 40/35 | Pszi pont: | 137/95 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/19 | ökölvívás: | 16/42 (+43%) | szúrófegyverek: | 20/40 |
vágófegyverek: | 23/76 (+12%) | ütőfegyverek: | 22/75 | lőfegyverek: | *29/100 (+10%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mágusölő (#422) << biami kvazárlándzsa (#568) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -25.); esszenciakristály (#350) (26 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
174,28 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/81 | 2. nyomkövetés: | 64/66 (+6%) | 3. lopás: | 3/34 |
4. mászás: | 15/85 (+407%) | 5. csapdakészítés: | 19/11 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 11/50 (+9%) |
7. gyógyítás: | 33/21 | 8. titkosírás: | 4/30 | 9. felderítés: | 22/59 |
10. szörnyidomítás: | 15/18 | 11. teológia: | 53/44 (+19%) | 12. taumaturgia: | 52/73 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 1/11 | 14. versengés: | 10/49 (+27%) | 15. harcművészetek: | 6/10 |
16. zene: | 23/34 (+12%) | 17. szörnyismeret: | 4/46 | 18. pszi: | 17/30 (+13%) |
19. zárnyitás: | 1/15 | 20. vadászat: | 13/89 (+12%) | 21. bányászat: | 28/87 (+18%) |
22. úszás: | 18/10 | 23. főzés: | 8/68 (+12%) | 24. csapatmunka: | 2/47 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) |
szürkeáll. aktiv (#71) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szintszívó (#96) | jégcsóva (#41) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2001 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | bunthar bőr (#733) | 2 | dárda (#10) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | |||
6 | madártoll (#112) | 12 | pirkit (#153) | 12 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
110 | arany (#50) | 1 | ezüstdarab (#326) | 6 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sárkányfog (#617) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | trikornis nyereg (#1536) | 5 | ugh méreg (#166) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | |||
34 | víz (#27) |
173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | |
27 | |
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|