235. forduló, 250. forduló, Kaitlin Darkfist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. márc. 2. 9h:05'
EZ A 467. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD
468. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4051

KAITLIN DARKFIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,89] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 áldott követ (999 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+56 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 462. Kapsz 5 VP-t.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 457. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-28 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 447. Kapsz 10 VP-t.]

* 3. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 442. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 88 0 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 442.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 432. Kapsz 10 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 422. Kapsz 10 VP-t.]

d 2 34 eldobod a 2. tárgyat (34 darabot)
Elhajítasz 34 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

bb 522 3 beraksz a bankba az 522. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

ftv 124 15 felt. tám/véd. varázslat a 124. varázslatot a 15. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+40 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kérődző etra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 123 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 392. Kapsz 30 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy törpemammut.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 362. Kapsz 30 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy nukleáris cickány.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 332. Kapsz 30 VP-t.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100
88
89
90
(99,89) kérődző etra (#368), törpemammut (#115), nukleáris cickány (#155)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 322. Kapsz 10 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ongóliant hadúr.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 131 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 74 életpontot vesztettél. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián karkötő és egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (96,108)-> 48 arany, -2 ÉP]. 7 465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1078, sebződés: 583, gyógyulás: 314, összesen: -269 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vörös rakolits.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy áldott okerón. (ld. enc.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 129 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón bal hátsó lábát. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón jobb első lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 áldott követ. 1 312 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 10, gyógyulás: 151, összesen: +141 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar iszákos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos bal karját. Kritikus ütés! (3 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar iszákos fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 481 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 448, sebződés: 140, gyógyulás: 84, összesen: -56 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy ében hadúr.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 58 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ében hadúr bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr testét. (6 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod az ében hadúr bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 115, gyógyulás: 147, összesen: +32 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar mágus.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (tüskepajzs védelmez.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy kronotapír.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 63, gyógyulás: 9, összesen: -54 ÉP}

[75 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 75 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,89] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Észreveszel egy szekérkaravánt. Keletre tart. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Evil Devil hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 9 VP-t.]

be 1215 13 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. Épp egy szemüveges gnóm ül a bakon, és kérésed meghallva bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván keletre indul.
3 mérföldre az indulási helytől (félig kiégett területen): látsz pár, a távolban elvonuló kaffogó hebrencset; 12 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó; 27 mérföld zötykölődés után (síkságon): néhány uzbányt pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [26 pontot használtál fel, van még 212. Kapsz 26 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100
88
89
90
(99,89) kérődző etra (#368), törpemammut (#115), nukleáris cickány (#155), Leah oltár, 27. jellempróba, keletre tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), ryuku légiós (#361)

[112,89] A síkságot ritka erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.
[0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[113,88] Az erdőt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal felnyitod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az erszényes elkarog feléd rúg, de nem talál el. Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}


(Továbbmész...) [114,87] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 134 pontot kell rákölteni.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezed egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfi táborát. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy ónix masszavadítót, egy tankány karmot, egy varkaudar szimbólumot és egy vérpettyes gyűrűt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy csáp entitás trófea és egy Techiulan trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Bal kezében egy kvazár pajzsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Familiárisa egy ezüstsólyom. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [115,86] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász varkaudar közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal alaposan megvágod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
485 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 185. Kapsz 27 VP-t.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[116,85] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Nano Pallanthoff irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,84] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szekérkaravánt. Északnyugatra tart. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 167. Kapsz 18 VP-t.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északnyugatra indul.
6 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy szopógödör; 15 mérföld zötykölődés után (sűrű erdőben): van itt egy művészi porolit; 18 mérföld megtétele után (alacsony hegységben): a távolban sok-sok alpesi tehén nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; van itt egy művészi porolit, egy vaskohó, egy világítótorony, egy Chara-din monolitja; 21 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy vaskohó; 24 mérföldre az indulási helytől (dombságon): van itt egy vaskohó; 27 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy vaskohó, egy olvasztókemence; 30 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja; 33 mérföldre az indulási helytől (síkságon): a távolban sok-sok uzbány nyüzsög, szerencsére elég messze vannak; van itt egy művészi porolit, egy Chara-din monolitja; 36 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy phua-kúp, egy barátság szent tüze, egy Chara-din monolitja; 42 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 137. Kapsz 30 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

111 112 113 114 115 116 117 118
83
84
85
86
87
88
89
90
(112,89) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(113,88) Elenios oltár, 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)
(114,87) oltár, ryuku légiós (#361), egy kobudera férfi
(115,86) régészeti lelőhely (#1208), vadász varkaudar (#108)
(116,85) egy ismeretlen isten rúnaköve, phua-kúp (#372), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 45. jellempróba, uzbányok (#102)
(117,84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, északnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 44. jellempróba, karmos tankány (#137)

[102,69] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Észreveszel egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amőba.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a korinthai amőba testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 50 életpontot sebeztél. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 44 életpontot vesztettél. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a korinthai amőba testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 5 635 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 910, sebződés: 159, gyógyulás: 235, összesen: +76 ÉP}


[10 pontot használtál fel, van még 127. Kapsz 10 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[101,68] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték.

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 124 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-26 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 8, gyógyulás: 270, összesen: +262 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 100. Kapsz 27 VP-t.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[98,65] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).


(Továbbmész...) [97,64] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték.

[18 pontot használtál fel, van még 82. Kapsz 18 VP-t.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

ef 5 527 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 47. Kapsz 35 VP-t.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 3. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 42. Kapsz 5 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 310 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 5, 6.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a szőrös azuka. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 42 pontod maradt, ebből a következő körre 42 pontot vihetsz át. Kapsz még 386 pontot. A következő körben tehát 428 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁLDOTT OKERÓN (336. SZÖRNY)
Gigantikus méretű, lomha hájtömeg, amelyet hat vaskos és tömzsi láb hordoz. Apró, csökevényes rákszerű mellső ollóival igencsak nevetséges látványt nyújt ez a bamba teremtmény. Megdöbbentő, hogy a Thargodanok békén hagyják őket, de állítólag az áldott okerón gyomra olyan anyagot termel, ami borzalmas átkot és kínt hozó tárgyat küld a Thargodanra, amelytől az utána képtelen megszabadulni. Mindenesetre, ha el akarod pusztítani ezt a békés teremtményt, nincs másra szükséged, csak időre és türelemre, mert valószínűleg védekezni nem fog tudni.

KARAKTERLAP

Kaitlin Darkfist, egy hollófekete, hosszú hajú, égszínkék szemű kobudera nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Leah szerzetese vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: vadász (154). Ez a 245. fordulód.

Erő: 58 (74) Szint: 31 Merészség: 10/1 Magasság: 132 cm
IQ: 35 (46) Támadás: 55 (58) Agresszió: 4 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 23 (34) Védekezés: 94 (100) Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 23 (37) Életpont: 845/1245 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 19
Szerencse: 45 (67) Varázspont: 1433/101 Pénz: 5436 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 90/9 Pszi pont: 220/450 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2785 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 562 TP-t kaptál. Jelenleg 3 577 379 TP-d van. A következő szinthez még 422 621 TP szükséges. Trófeáid: ében hadúr, északi tűzsárkány, kisebb quwarg isten. A 238. fordulódban 357549 arany került a bankszámládra. 364699 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/71 ökölvívás: 32/84 (+7%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 25/53 ütőfegyverek: 1/65 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: 23/20 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
97,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 140,45
Legfeljebb 51 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 122 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/66 2. nyomkövetés: 78/98 (+28%) 3. lopás: 2/59
4. mászás: 16/30 5. csapdakészítés: 30/9 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/14
7. gyógyítás: 14/0 8. titkosírás: 15/19 9. felderítés: 13/55
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 72/2 (+26%) 12. taumaturgia: 82/60 (+84%)
13. szerencsejáték: 3/26 14. versengés: 16/96 (+8%) 15. harcművészetek: 30/84
16. zene: 17/1 17. szörnyismeret: 36/94 18. pszi: 36/5 (+8%)
19. zárnyitás: 14/51 20. vadászat: 12/60 21. bányászat: 34/71
22. testépítés: 42/6 23. úszás: 8/44 24. csapatmunka: 3/26

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 15% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 25 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), bávatag golombár (#165), mélység fattya (#199), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer), északi tűzsárkány (#219) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Szürke Állomány (#3967)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 26 vp; taumaturgia: 28 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) vámpirizáció (#1) (976,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> északi tűzsárkány (#219) halálvarázslat (#124) >> manaelementál (#290)
halálvarázslat (#124) >> démontetű (#15)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Végezz ki egy erősebb (min. 15. szintű) szörnyet halálvarázslattal! (számláló: 0)
2.) "Raia szent lovagjai" halomra ölik híveimet a nagyvárosok környékén. Koncolj fel legalább egyet e pimaszok közül!
3.) Szívd el más kalandozók életenergiáit! Gyógyulj egy pszi-regenerációval 50 ÉP-t! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 453, pontszámod: 5 456.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 26, v 224, h 1100.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 78 TU szükséges.)
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 95 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 drótszőr (#37) 30 kaja (#2) 3 tudás gyöngye (#522)
2 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
349 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 elkarog szőr (#665)
1 korinthai talizmán (#814) 2 obszidián karkötő (#229) 2 pirkit (#153)
1 rakolits por (#669) 1 tankány karom (#237) 1 Thargodan esszencia (#328)
2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103
63
64
65
66
67
68
69
70
(97,64) Raia oltár
(98,65) 49. jellempróba
(99,66) Fairlight oltár, Leah rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(100,67) gumifa (#38), Fairlight oltár
(101,68) Tharr oltár, nekrofun (#173)
(102,69) Raia oltár, korinthai amőba (#420)

Üzenet küldése a karakternek