Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 28. 9h:04' EZ A 682. JÁTÉKHETED, 245. FORDULÓD 683. játékheted kezdete: aug. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
kien 4644 | kilépés engedélyezése: a 4644. kalandozónak |
kien 1247 | kilépés engedélyezése: az 1247. kalandozónak |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 2 152 1 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (152 darabot) |
bb 70 5 | beraksz a bankba a 70. tárgyat (5 darabot) |
v 22 23 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 23 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 23 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 23 | elmormolod a 22. varázslatot |
fkt 138 7 | felt. készítesz a 138. tárgyat (7 darabot) |
fkt 188 14 | felt. készítesz a 188. tárgyat (14 darabot) |
bb 188 6 | beraksz a bankba a 188. tárgyat (6 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [66,74] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ez Maad egyik erdeje. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő bombagoly mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Raptor szablyával végigmetszed a bombagoly jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a bombagoly bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A bombagoly feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg torát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2028 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [67,73] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrös pók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a szőrös pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [68,71] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy gumifát. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy mély kút van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [71,68] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod az emberevő testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fkt 1253 3 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (3 darabot) |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [73,66] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Az egyik, szekérderéknyi sziklán egy mogorva troll ücsörög. A lába mellett heverő felszerelésből egyértelműen látszik, hogy tapasztalt kalandozó, a nyakában fityegő szimbólum pedig kalmárpapnak mutatja őt. Közelebb mész, és megkérded, mi baja. Kissé bizalmatlan, de néhány bátorító mondat után kiböki, hogy Grehemnek hívják, és épp az imént talált egy szörnyjáratot a közelben.
- Egy nagy rakás kincset szimatolok odalenn, de bárhogy próbálkozok, egyszerűen képtelen vagyok bepréselni magam abba a szűk járatba - mondja, miközben a kezével mutatja, milyen szűk is az a nyílás, majd azt is, hogy legfeljebb milyen magasnak kell lennie annak, aki le akar jutni oda. Aztán megjegyzi, hogy aki ennél nagyobb, annak csak született alakváltóként van némi esélye. - Legszívesebben én magam indulnék a járat felfedezésére - folytatja aztán, - de már belenyugodtam, hogy nem férek be lyukba. Azért nem ártana persze, ha nekem is csurranna-cseppenne némi kis haszon - mondja és összedörzsöli az ujjait. Végignéz rajtad, és kissé lefitymálón figyelmeztet, hogy jobban teszed, ha társakat is szerzel magad mellé. Szerinte egy hatalmas quwarg városba vezet a járat, és egyedül semmiképp nem boldogulsz majd. Végül tesz egy ajánlatot: fejenként 50 aranypénzért cserébe megmutatja, hol van a titkos lejárat.
Megígéred Grehemnek, hogy gondolkodni fogsz a dolgon, aztán faképnél hagyod. (5. többszemélyes kaland, 70 TVP szükséges hozzá.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.
tk 5 3112 | többszemélyes kaland 5 3112 |
szk 350 | keresed a 350. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 18 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért |
BOMBAGOLY (79. SZÖRNY) Bár ez a lény a bagolyra hasonlít leginkább, annál jóval nagyobb és veszedelmesebb. A harcban nem annyira a gyorsaságra, hanem félelmetes súlyfölényére alapoz: Egy faágról leveti magát, egyenesen az ellenfelére, és megpróbálja a földre teríteni. Éles csőrével ezután szétszaggatja áldozatát. A húsdarabokat, amelyeket nem bír elfogyasztani, magával hurcolja a fészkébe. Bombaglyot csak erdőben találhatsz. |
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY) A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
Erő: | 32 (41) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 24 (27) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (40) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 377/274 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 277/30 | Pénz: | 62 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 56/11 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/46 (+2%) | szúrófegyverek: | *19/100 | vágófegyverek: | 19/99 (+10%) |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/59 | dobófegyverek: | 20/33 |
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/9 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 53/2 (+16%) | 3. mászás: | 9/27 |
4. csapdakészítés: | 18/57 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/4 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/90 | 8. felderítés: | 7/80 | 9. szörnyidomítás: | 5/65 |
10. teológia: | 21/99 (+5%) | 11. taumaturgia: | 6/47 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 13/6 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 30/17 (+33%) | 20. főzés: | 1/24 (+24%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 8097. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 50. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | $1 | csontkés ($11) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | kerek kő (#19) | 4 | mérgezett tüske (#23) | ||
3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 69 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
11 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | szöges páncél (#65) | 1 | * | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | ||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | kígyóbőr öv (#410) | 2 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 7 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||
1 | * | obszidián függő (#195) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | gyöngysor (#192) | ||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 2 | réz papi karkötő (#307) | |
1 | + | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | * | aranygyűrű (#193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkévaló ametiszt (#1785) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 17] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
48 | uzbány csőr (#169) | [bennük 441 csepp ugh méreg (#166), fér még: 135] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 85 korty víz (#27), fér még: 35] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 4 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kaja (#2) | $1 | karócsapda ($163) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 4 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
15 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | rézkulcs (#75) | ||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | 23 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 11 | álompor (#396) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranytoll (#572) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
4 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | 1 | elf csont (#664) | |||
4 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | 1 | fülemüle agyar (#267) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | grifftojás (#179) | 20 | gyöngymangó (#135) | |||
$1 | hebrencs állkapocs ($130) | 2 | ilkin érc (#232) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | $1 | királygyík bőr ($44) | 2 | lapkorong (#80) | |||
2 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | 65 | madártoll (#112) | |||
14 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 2 | moa burát (#384) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 207 | pirkit (#153) | |||
1 | polip szívóka (#391) | 1 | ramit kő (#226) | 6 | rézdarab (#70) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 16 | sallank karom (#128) | 41 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | surranó kígyó bőr (#47) | 5 | szulfagor agyar (#677) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | |||
2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | 1 | varányszem (#30) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 159.42 kg | Megterheltség: 150% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 88 | amniosz (#203) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 121 | kaja (#2) | 84 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 47 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | ostromlétra (#510) | 51 | rézdarab (#70) | 69 | spiritusz (#170) | 6 | vasalt bunkó (#181) | 107 | vasérc (#152) | 4 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
4 | madártoll (#112) | 4 | mérgezett tüske (#23) | 1 | óndarab (#85) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 7 | ubuk tüske (#131) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 10 | pirkit (#153) | 3 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |