Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 2. 9h:14' EZ A 790. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD 791. játékheted kezdete: jún. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4325 SZÁMLA : XXXX |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
bb 2 40 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot) |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
ek 7 4 1 | t. energia kisütése: 7 4 1 |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 14 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő. 1765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 22 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 20 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
m 6 1 3 | mozogsz nyugatra, északkeletre, délkeletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 17 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megpöccinted a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Elhajítod a vacak borzalmas varkaudar trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg nagymester trófeát. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [116,71] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal oldalát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 1727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod az uzbány fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [117,72] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kifaggatod a lányt a betegségről és tüneteiről. Nem okoz gondot felismerni a kórt, ismered a gyógyszerét is. Hosszabb kutakodással rálelsz a megfelelő füvekre. A lány hálálkodik, és már szalad is családjához. Jó érzéssel a szívedben mész tovább. (+4 jóság.)
ek 395 102 101 | t. energia kisütése: 395 102 101 |
[102,101] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a varkaudar bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-3 pszi pont.) (-2 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
bb 1113 329 1137 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (329 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [118,72] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [119,72] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy elhagyott bányát. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [120,72] Még mindig hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elhagyott bányát. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [120,73] Még mindig hegyvidéken vagy.
v 96 73 57 | elmormolod a 96. varázslatot |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
ef 21 502 | energia fejlesztése 21 |
in 1808 753 675 | leírod az 1808. kalandozónak a 753. szörnyet a 675. tárgyat |
in 1808 975 1171 | leírod az 1808. kalandozónak a 975. szörnyet az 1171. tárgyat |
in 1808 7031 1262 | leírod az 1808. kalandozónak a 7031. szörnyet az 1262. tárgyat |
in 1808 7044 1269 | leírod az 1808. kalandozónak a 7044. szörnyet az 1269. tárgyat |
in 1808 7045 1519 | leírod az 1808. kalandozónak a 7045. szörnyet az 1519. tárgyat |
in 1808 0 1531 | leírod az 1808. kalandozónak az 1531. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY) Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni. |
Erő: | 22 (32) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 35 (56) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 25 (28) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/24 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 330/330 | Jellem: | jó (372) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 22 (27) | Varázspont: | 529/378 | Pénz: | 12077 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/17 | Pszi pont: | 163/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2/17 | szúrófegyverek: | 3/22 | vágófegyverek: | 3/96 |
ütőfegyverek: | 26/19 (+12%) | lőfegyverek: | 21/70 (+16%) | dobófegyverek: | 2/25 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/73 (+300%) | 2. nyomkövetés: | 59/60 (+38%) | 3. lopás: | 4/37 (+300%) |
4. mászás: | 11/25 (+113%) | 5. csapdakészítés: | 15/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/99 (+300%) |
7. gyógyítás: | 51/12 | 8. titkosírás: | 2/33 | 9. felderítés: | 17/73 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 2/73 | 11. teológia: | 25/86 (+12%) | 12. taumaturgia: | 18/32 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 1/55 | 14. versengés: | 7/24 (+9%) | 15. zene: | 16/5 (+14%) |
16. szörnyismeret: | 15/14 (+30%) | 17. pszi: | 16/25 (+20%) | 18. zárnyitás: | 6/60 (+300%) |
19. vadászat: | 19/42 | 20. bányászat: | 26/99 (+44%) | 21. csapatmunka: | 4/71 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | tolvajvér (#364) | szürkeáll. aktiv (#71) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | mocsárivérc (#7143) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hadúr (#270) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: álomidézés (100) tudati lenyomat (105) gyógyító totem (116) álomvirág ültetése (135) a barátság melege (155) kaszt.kiteljesedés (166) mennyei muzsika (182) kasztrop.kitágulás (197) barátságos üdv. (235) önismeret (236) gyógyító rúna (271) a butaság ára (273) főnixtoll létreh. (288) fejleszt.gyümölcse (292) kedvenc táborhely (395) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 259 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1435. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 36 | kaja (#2) | |||
8 | víz (#27) | 2 | csontpálca (#329) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
312 | arany (#50) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | remák szív (#264) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | varázskő (#305) |