Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 22. 9h:06' EZ A 681. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD 682. játékheted kezdete: júl. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
hu 4 48 102 | hulladék: 4 48 102 |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
bb 2 1 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1 darabot) |
v 22 23 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 23 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 23 | elmormolod a 22. varázslatot |
fkt 138 9 | felt. készítesz a 138. tárgyat (9 darabot) |
fkt 188 86 | felt. készítesz a 188. tárgyat (86 darabot) |
ftv 34 184 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 184. szörnyet |
v 22 57 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 57 | elmormolod a 22. varázslatot |
kb 153 196 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (196 darabot) |
fkt 1218 1 | felt. készítesz az 1218. tárgyat (1 darabot) |
fkt 1167 1 | felt. készítesz az 1167. tárgyat (1 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [57,84] A bozótos terep átvált hegyvidékre.
(Továbbmész...) [58,83] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad.
bb 188 78 | beraksz a bankba a 188. tárgyat (78 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Raptor szablyával kilukasztod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [60,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát a másikra ugrasz. {GYD:} Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú egyik csápját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [61,80] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Raptor szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [63,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [63,77] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Raptor szablyával alaposan megvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megkarcolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
GYÖNGYSOR (192. TÁRGY) Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
FŐZÉS Volt eddig egy olyan művészeti ág, melyet mi, kalandozók, a sokadrangú képzettségek sorába illesztettünk. Azonban annak, aki egyszer már megkóstolta a qvilli fogadós feleségének fenséges étkeit, azonnal megváltozik a véleménye a szakácsok és mesterszakácsok munkájáról. Most minden adott ahhoz, hogy a főzőtudásodat fejleszthesd. Ehhez csak szorgalmasan kell Rodger üstje körül lebzselned [egy fordulóban csak egyszer lehet], étkeket kotyvasztanod, új recepteken törnöd a fejed. Vannak finomságok, melyek elkészítése csak a nagyobb szakácsoknak sikerülhet, így eszébe sem juthatnak egy kezdő konyhatündérnek. Mostantól (hogy főzés szakértelmed 1. szintre emelkedett) gondolkozhatsz új étkek ötletein, ehhez csupán egy üstre és a szokásos F (feltalál) parancsra van szükséged, valamint egy tárgyra (ami nem az üst), aminek számát megadod a parancs paramétereként. Ha az adott tárgyból lehet ételt készíteni, és elég kreatív vagy ahhoz, hogy ezt kitaláld, megismersz egy új receptet, melyről rögtön enciklopédiát is kapsz. Mint az eddigiekből is látszik, az F parancs itt is a jól megszokott módon, a tárgyak feltalálásához hasonlóan működik. Két gyakori ételkomponens van jelenleg, amiből nem lehet receptet feltalálni, ez a víz és a fűszerkeverék (ez utóbbi bármelyik boltban beszerezhető). Ezekre épp ezért nincs értelme receptvágyból F parancsot kiadni. Az ételeket a H <üst száma> <recept száma> paranccsal készítheted el. Bármennyire is jó szakács vagy, egy körben csak egyszer főzőcskézhetsz, egy magadfajta kalandozó ennél több időt ennél a kalandozástól oly messze álló dologra nem hajlandó szánni. Mindig 1 adagot, vagyis annyit főzöl, amennyit ott rögtön meg tudsz enni. Az ételek elfogyasztásának hatása lehet egyszeri, kör végéig tartó, stb... erről az ételek receptjének enciklopédiája mindig írni fog. Magasabb szintű főzésnél minden egyes étel elkészítése több tapasztalattal jár, valamint egy-egy étel megfőzése is egyre kevesebb és kevesebb TVP-be kerül. Van pár tereptípus, ahol nem főzhetsz. Ilyen például a sivatag, ahol nem találnál elég rőzsét, amivel alágyújthatnál az üstnek; a mocsár, ahol az ingoványos talaj, valamint az itt-ott feltörő, bűzös gázpöffetegek nem kedveznek a főzésnek; a magashegység, ahol a hideg és a hirtelen szélrohamok keserítenék meg az ételkészítést; illetve a lakott terület, mivel elég furán nézne ki, ha leülnél az utca porába főzőcskézni - valamint amint kész vagy a koldusok széjjelhordanák munkád gyümölcsét. Épületben szintúgy nem főzhetsz. A receptek enciklopédiáit nem oszthatják meg a kalandozók egymással. Ennek oka rendkívül egyszerű: egyelőre még az a tévhit van elterjedve a Túlélők Földjén, hogy a főzés csak a puhányoknak való. Ezután persze, hogy nem hangoztatja senki, hogy ő a főzőcskézésben jeleskedik. Talán később ez a nézet majd megváltozik, ennek csak a jövő a megmondhatója. |
FŐTT ÉTEL (1. RECEPT) Az egyik legegyszerűbb ételhez nincs is szükséged másra, mint 1 kajára és 5 vízcseppre. Nem tudni ki találta ki, de fergeteges ötletnek tűnik, hogy az ételt fel is lehet melegíteni, és a kajának amellett, hogy jobb íze lesz, laktatóbbá is válik. Ha kiadod a főzés parancsot erre a receptre (H 1167 1 vagy H 1168 1, attól függően, milyen üstöd van), ízletes ételt készíthetsz, melyet rögtön be is fogsz habzsolni. Éhséged csökken tőle, mintha egy csapásra 5 kaját ettél volna meg. A kaja felmelegítésének ideje: 3 TVP. |
Erő: | 32 (41) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 23 (26) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (40) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 377/318 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 277/22 | Pénz: | 62 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 14/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/44 | szúrófegyverek: | *19/100 | vágófegyverek: | 19/89 (+8%) |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/59 | dobófegyverek: | 20/33 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/95 | 2. nyomkövetés: | 52/86 (+8%) | 3. mászás: | 9/27 (+4%) |
4. csapdakészítés: | 18/52 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/4 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/90 | 8. felderítés: | 7/80 | 9. szörnyidomítás: | 5/65 |
10. teológia: | 21/94 (+4%) | 11. taumaturgia: | 6/38 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 12/88 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 29/84 (+30%) | 20. főzés: | 1/0 (+100%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 6160. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 32. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | $1 | csontkés ($11) | |||
1 | * | méregfog (#1553) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 8 | mérgezett tüske (#23) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
76 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 7 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
11 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | szöges páncél (#65) | 1 | * | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | ||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | $1 | * | tankány karom ($237) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | kígyóbőr öv (#410) | 2 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 7 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | ||
1 | * | obszidián függő (#195) | ||||||
Nyakláncok | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | gyöngysor (#192) | ||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | Luthius karkötője (#527) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 2 | réz papi karkötő (#307) | |
1 | + | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | * | aranygyűrű (#193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkévaló ametiszt (#1785) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 17] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
47 | uzbány csőr (#169) | [bennük 438 csepp ugh méreg (#166), fér még: 126] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 93 korty víz (#27), fér még: 27] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 4 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
6 | kaja (#2) | $1 | karócsapda ($163) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 4 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
15 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | rézkulcs (#75) | ||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 2 | távcső (#42) | 23 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 11 | álompor (#396) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranytoll (#572) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | darázsfarok (#654) | 4 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 1 | elf csont (#664) | 4 | fémrúd (#104) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 1 | fülemüle agyar (#267) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
2 | grifftojás (#179) | 20 | gyöngymangó (#135) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jegesmedve bunda (#1067) | 1 | kazmár gyökér (#205) | $1 | királygyík bőr ($44) | |||
2 | lapkorong (#80) | 2 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
69 | madártoll (#112) | 14 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | óndarab (#85) | 197 | pirkit (#153) | 1 | polip szívóka (#391) | |||
1 | ramit kő (#226) | 6 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
16 | sallank karom (#128) | 48 | sünmedve tüske (#14) | 5 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
5 | szulfagor agyar (#677) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | vapár ág (#110) | 1 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 161.81 kg | Megterheltség: 152% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 88 | amniosz (#203) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 116 | kaja (#2) | 78 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 47 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | ostromlétra (#510) | 46 | rézdarab (#70) | 69 | spiritusz (#170) | 6 | vasalt bunkó (#181) | 102 | vasérc (#152) | 4 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 1 | bot (#4) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
5 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | grifftojás (#179) | 3 | gyenge méreg (#26) | 9 | madártoll (#112) | |||
70 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérgezett tüske (#23) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 9 | sünmedve tüske (#14) | 9 | ubuk tüske (#131) | |||
3 | víz (#27) | 2 | bőrsisak (#57) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | huhogó bibe (#332) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | óndarab (#85) | 196 | pirkit (#153) | |||
5 | rézdarab (#70) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 6 | sallank karom (#128) | |||
4 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | vizestömlő (#3) |