243. forduló, 245. forduló, Kámfor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 5. 15h:21'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2220
SZÁMLA : XXXX

GENNYES JOCÓ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,52] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+285 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy zoloboo sámán fészket vagy búvóhelyet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán fejét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 50, gyógyulás: 39, összesen: -11 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 390.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 78. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 388.]
Gyorsvarázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 386.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 384.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 382.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ffk 150 felt.fv.kozkázata: 150
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 150 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

t 230 támadod a 230. szörnyet
FT 230 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

l 9 215 lopsz a 9. fajúaktól a 215. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

l 8 215 lopsz a 8. fajúaktól a 215. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

l 7 215 lopsz a 7. fajúaktól a 215. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

l 6 215 lopsz a 6. fajúaktól a 215. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

l 5 215 lopsz az 5. fajúaktól a 215. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

l 4 215 lopsz a 4. fajúaktól a 215. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

l 3 215 lopsz a 3. fajúaktól a 215. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

l 2 215 lopsz a 2. fajúaktól a 215. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

l 1 215 lopsz az 1. fajúaktól a 215. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[191,51] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy magger. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a magger nyakát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a magger testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a magger testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 mutáns csontot. **) 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 56, gyógyulás: 56, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy kék orchideacserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred a lánytól a lantját, az leszökkenve a fáról átadja neked. Közlöd vele, hogy sosem voltál különösebben muzikális, majd szemedet egy pillanatra sem levéve az elfről, összetöröd a zeneszerszámot. A lány bőgve a fák közé rohan. Te vállon veregeted magad, kitéped a lantból az egyetlen használható drótszőrt, és továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Szereztél egy drótszőrt. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 borostyán függőt. **)
Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Fafejű a Tudós lábát masszírozza. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [191,50] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Feltételes támadás:) Egy zoloboo sámán! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán nyakát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 25 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 34, gyógyulás: 40, összesen: +6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gordon Marlo orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [190,49] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Utad során felfedezel egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 337.]

m 7 6 7 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[189,48] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [188,48] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 27, gyógyulás: 25, összesen: -2 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 nyílvessző. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál farkát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a pszi őselementál nyakát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 31, gyógyulás: 25, összesen: -6 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 110 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 11 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru jobb karját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a taalru póklábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Káoszkígyóval megdöföd a taalru fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc, egy nagy bronzkulcs, 2 fekete gyöngy és 4 gyöngymangó. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 85, gyógyulás: 70, összesen: -15 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fpi formázó minta, egy kristálygömb, 3 aranygyűrű és egy ezüst nyaklánc. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [187,47] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel.

Látsz egy rát-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [80 pontot használtál fel, van még 257.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[187,46] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 83, gyógyulás: 148, összesen: +65 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzsisak és egy nyílvessző. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál támad rád.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál farkát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 35, gyógyulás: 27, összesen: -8 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A 10 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 95, gyógyulás: 156, összesen: +61 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a taalru fejét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 arany karperec, 6 vasérc, 2 fekete gyöngy és egy aranytű. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 43, gyógyulás: 23, összesen: -20 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vassisak és 3 tolmokov-koktél. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Leon Silver I. orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,45] A terep vált: bozótos területen vagy.

Látsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy csillagbozótost. Észreveszel egy pézsmatököt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 25 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,44] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál farkát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval megdöföd a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 26, gyógyulás: 16, összesen: -10 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kígyóbőr kesztyű és egy vas dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 119 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval jól megszurkálod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 74, gyógyulás: 114, összesen: +40 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Notermanthi jön feléd.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb, egy obszidián függő, 2 vasérc, egy réz papi karkötő, egy ezüst karkötő és egy ezüstshuriken. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 64, gyógyulás: 35, összesen: -29 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüsthegyű nyíl (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 ezüst gyűrűt. **), 5 arany és egy ezüstshuriken. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Felfedeztél egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Belwar Dissengulp előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [161 pontot használtál fel, van még 96.]

kf 277 kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 96.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Sziklakezű Throfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Erő, egyensúlyérzék és mászás szakértelem jócskán kell a feladat végrehajtásához, de te ezeknek nem vagy híján, lábaddal kapaszkodva, lassan végigmész, az acsargó cápák pofájába vigyorogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamveltúrlopp". Hadarva ismerteti a feladatot. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve aurapollátor. A kalandmester int - itt az idő!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor pöthedő háját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor bal lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az aurapollátor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Purifikálódsz. (+6 jóság.) Az aurapollátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 12, gyógyulás: 30, összesen: +18 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vashegyű nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 66.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Ez a feladat nagyon egyszerű lesz: kockáznod kell a kalandmesterrel! Csak úgy, mint a fogadóban szoktad. Ha nyersz, kiálltad a próbát! Sunyi ellenfelednek vagy ólmozottak a kockái, vagy átkozott balszerencséd van, mert folyton csak vesztesz.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 56.]

ftv 37 256 felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot a 256. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

szk 256 keresed a 256. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy tüskés gigaférget. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] A befejezéshez még 1674 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a rejtőköpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 388 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Gennyes Jocó, egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas árnymanó férfi vagy. Bőröd sárga. Dornodon eljövendő papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 35 (40) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 112 cm
IQ: 38 (41) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 80 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 23 (24) Életpont: 351/511 Jellem: gonosz (378) Tul. pont: 5
Szerencse: 33 (43) Varázspont: 586/60 Pénz: 1913 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 1313 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36784 TP-t kaptál. Jelenleg 1246117 TP-d van. A következő szinthez még 153883 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, kék rakolits. A 238. fordulódban 268 arany került a bankszámládra. 292 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/44 szúrófegyverek: 30/78 (+20%) vágófegyverek: 17/13
ütőfegyverek: 5/88 lőfegyverek: 27/77 (+9%) dobófegyverek: 11/35

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/0 2. nyomkövetés: 52/48 (+36%) 3. lopás: 28/22
4. mászás: 9/21 (+6%) 5. csapdakészítés: 18/34 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/27
7. gyógyítás: 57/6 8. titkosírás: 1/40 9. felderítés: 18/38 (+25%)
10. szörnyidomítás: 10/85 11. teológia: 42/62 (+9%) 12. taumaturgia: 35/27 (+3%)
13. versengés: 7/47 14. zene: 12/29 15. szörnyismeret: 24/53 (+22%)
16. zárnyitás: 7/48 17. vadászat: 14/71 18. bányászat: 7/0 (+32%)
19. úszás: 4/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (4x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) láth. észlelése (#78) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) méregfelhő (#37) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXIV. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 árnyéktőr (#557) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 2 bronzhegyű lándzsa (#87)
$1 ezüsttőr ($322) 1 * Káoszkígyó (#638) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422) 1 pengepajzs (#425)
1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) $1 szöges bunkó ($8) 4 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 6 rövid íj (#107)
1 * ryuku tűvető (#1521) 1 troglodita fúvócső (#905)
Lövedékek
28 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ezüsttollú nyíl (#363)
8 mérg. ubuk tüske (#137) 15 mérgezett tüske (#23) 2 mérgezett vasnyíl (#187)
42 nyílvessző (#108) 16 * precíziós vetőtű (#1522) 6 rézgolyó (#343)
14 sallank nyíl (#129) 45 tüske (#22) 47 ubuk tüske (#131)
9 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 14 ezüstshuriken (#327) 9 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 nyu-shuriken (#157) 8 tolmokov-koktél (#351)
4 ubuk dobónyíl (#138) 23 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * Ek'Hor pajzsa (#1556) 1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 elit csatavért (#295) 1 vasvért (#164)
Sisakok
$2 bőrsisak ($57) 2 bronzsisak (#88) 1 Mágikus Koponya (#279)
1 * mithril sisak (#465) 2 vassisak (#160)
Köpenyek
1 Fairlight köpenye (#303) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * mágusköpeny (#453)
2 rejtőköpeny (#277) 1 sötét kámzsa (#699) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * császári kesztyű (#723) 7 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 mászókarom (#78)
1 Muezli aranykeze (#442) 2 szürke bőrkesztyű (#271) 9 tankány karom (#237)
Övek
$1 bíbor erőöv ($291) 1 ogre öv (#834) $1 sárga erőöv ($276)
2 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 cápabőr csizma (#832) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 igazgy. fülbevaló (#197) 3 obszidián függő (#195)
1 * roxati üvegszem (#443)
Nyakláncok
$1 aranylánc ($191) 1 * denevér szimbólum (#140) 12 ezüst nyaklánc (#117)
1 gyöngysor (#192) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kreiton fókusz (#853)
1 ryuku nyaklánc (#1325) 7 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők
3 arany karperec (#194) 1 Eldaran karkötője (#373) $2 ezüst karkötő ($158)
1 Natharion karkötő (#738) 2 * obszidián karkötő (#229) 2 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk
4 aranygyűrű (#193) 1 * balkezes gyűrű (#1549) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9]
19 fűszertartó (#210) [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 83]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
15 vizestömlő (#3) [bennük 296 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 13 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
2 bunthar zsák (#734) 2 deus ex machina (#1) 24 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 28 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 41 kaja (#2) 1 + kinemfogyó tegez (#368)
1 kis aranykulcs (#240) 6 kötél (#92) 7 kristálygömb (#265)
7 manakristály (#500) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
$4 nagy bronzkulcs ($185) 7 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228)
1 orvosságos zacskó (#682) 1 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535)
1 szeksztáns (#32) 12 szent jogar (#150) 20 varázskő (#305)
3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 10 amniosz (#203) 1 arkog kő (#632)
1 arx formázó minta (#298) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
20 csalánvirág (#582) 4 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
2 dorony tüdő (#212) 3 ében toboz (#578) 2 etra hályog (#712)
1 ezüstdarab (#326) 51 fekete gyöngy (#99) 13 főnixtoll (#563)
1 fpi formázó minta (#419) 4 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
1 gór formázó minta (#444) 58 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 42 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44)
4 lajhár csont (#236) 1 lótuszvirág (#447) 13 magszim bél (#103)
2 mandibulapenge (#125) 3 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa üveggömb (#383) 8 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 párducszem (#1073) 17 pirkit (#153)
2 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239) 4 purifikátor háj (#269)
5 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226) 2 raptor karom (#281)
3 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70) 4 rókafarok (#124)
3 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209) 5 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 17 Thargodan esszencia (#328) 12 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113) 58 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 220.19 kg Megterheltség: 152%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borostyán függő (#162) 1 deus ex machina (#1) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüsttollú nyíl (#363) 7 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 2 arany karperec (#194) 3 aranygyűrű (#193)
1 aranytű (#272) 1 bronzsisak (#88) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 ezüstshuriken (#327)
4 fekete gyöngy (#99) 1 fpi formázó minta (#419) 4 gyöngymangó (#135)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 kristálygömb (#265) 2 mandibulapenge (#125)
1 nagy bronzkulcs (#185) 8 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
1 remák szív (#264) 1 réz papi karkötő (#307) 3 tolmokov-koktél (#351)
1 trófea nyaklánc (#196) 7 tüske (#22) 2 varázskő (#305)
1 vas dobónyíl (#189) 8 vasérc (#152) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,44) pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), aurapollátor (#222)
(187,45) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720)
(187,46) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(187,47) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár
(188,48) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), szent tölgyfa (#393), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(189,48) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(190,49) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(191,50) zoloboo sámánok (#230), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár
(191,51) magger (#747), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720)
(192,52) zoloboo sámánok (#230)

Üzenet küldése a karakternek