243. forduló, 245. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 26. 16h:26'
EZ A 1284. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
1285. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

DURCI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,51] koordinátán.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy színes dözmöng nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 587.]

* 1. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 582.]

* 2. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 582.]

* 3. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 580.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 575.]

* 5. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-gyűjtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+13 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 565.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 562.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[134,52] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Felfedeztél egy márványtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.) Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy mínosz-kúp van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. {egyik sebzési módja: 3x 4d5+5.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) {GYD:} Szöges bunkóval eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}


(Továbbmész...) [134,53] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy erszényes elkarog nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 121-130.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval megütöd az erszényes elkarog testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz az erszényes elkarog rúgása elől. Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Raggardi Csemete. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. [46 pontot használtál fel, van még 516.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 496.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[133,53] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szutykos remák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 26.} Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval megcsapod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [132,53] Fák, mindenütt csak fák. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bandita került az utadba. {max. életpontja: 91-105.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval eltalálod a bandita jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a bandita nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 13 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [131,54] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manifesztátor lehet. {támadása: 12.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 14.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [35 pontot használtál fel, van még 461.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[130,54] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy megsebzett szutykos remák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 26.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szöges bunkóval megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Látsz egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,54] Tovább barangolsz a fák között. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,55] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szutykos remák lehet. {max. életpontja: 131-155.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {GYD:} Szöges bunkóval eltalálod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a szutykos remák testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-2 TU.) {GYD:} Szöges bunkóval megütöd a szutykos remák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-1 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Látsz egy vapár cserjét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 434.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[129,54] A terep továbbra is sűrű erdő.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,54] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 416.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+5 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 386.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+5 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 356.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+5 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 326.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 296.]

szk 78 keresed a 78. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy színes dözmöngöt. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 293.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriáspók. {max. életpontja: 81-88.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd az óriáspók testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 270.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar kósza lehet. {támadása: 22.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. {GYD:} Szöges bunkóval eltalálod a varkaudar kósza jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar kósza testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 20, 12.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 585 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-GYŰJTÉS (112. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy pszi-energiát "tárolni", azaz pszi pontod regenerálódáskor a maximális értéket is meghaladhatja, annak maximum háromszoros értékéig. A nyilvánvaló használhatóság mellett (pszi gyűjtése az Olimpián való részvételre, tartalékolás), van egy speciális dolog, amelyhez ezt a képességet mindenképpen ki kellett fejlesztened: Ha pszi szakértelmed meghaladja a 19-et, nem elég a gyakorlat, a megfelelő tapasztalat megszerzésekor ("elegendő tapasztalatra tettél szert, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen") egy pszi-transzformációt (ez a pszi-gyűjtés) is végre kell hajtanod, az agykapacitásod megnövelése céljából. Ehhez a P 112 parancsot kell kiadnod, 300 pszi pontért, 30 TVP felhasználásával. Ennek hatására, ha már rendelkezel a kellő tapasztalattal, pszi szakértelmed megnő eggyel (de egyéb fejlődést nem jelent a 300 pszi pont felhasználása!) Ha a parancsot úgy adod ki, hogy még nincs meg a kellő tapasztalat, a 300 pszi pontot nem fogod elkölteni. [Megjegyzés: ha max. pszi pontod a parancs kiadásakor valamilyen okból kevesebb, mint 100, elegendő a max. pszid háromszorosát elkölteni a szakértelem megnövelésére.] Ha képességpontot költesz el, annak olyan hatása lesz, mintha azonnal megszerezted volna a kellő tapasztalatot, és ugyanúgy ki kell adni a P 112 parancsot, vagyis bárhol is állj a fejlődésben, a KNO kiegészíti a szakértelmedet a következő szinthez szükséges értékkel. Tehát ilyen magas szinten már nem annyira érdemes képességpontot használni, mint korábban. Vigyázz, a pszi gyűjtögetés jár némi hátránnyal is: ha pszi-d eléri vagy meghaladja a max.pszi-det, a kör eleji regenerálódás csak fele lesz a szokásosnak, és ilyenkor egy P parancs kiadásakor a pszi szakértelmed is fele olyan sebességgel fog fejlődni, mint egyébként. A további pszi képességekkel kapcsolatban: ha még nem tetted meg, igyekezz minél hamarabb elsajátítani a Támadó/Védő varázslatok használatának tudományát, mert különben előfordulhat, hogy egy pszi szakértelem növekedésnél nem kapsz semmit, amikor egy támadó/védő pszi képességet kaphatnál!

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr fanatikusa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 244. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 41 (57) Támadás: 46 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 32 (44) Védekezés: 42 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 24 (38) Életpont: 608/601 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 5
Szerencse: 29 (43) Varázspont: 885/1 Pénz: 1390 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 28/-1 Pszi pont: 211/-1 EFejl: 34
Eddig összesen 2225 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 605 TP-t kaptál. Jelenleg 2 120 682 TP-d van. A következő szinthez még 179 318 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Ek'Hor, óriásféreg. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 1036 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/90 szúrófegyverek: 22/56 (+3%) vágófegyverek: 17/19
ütőfegyverek: 3/12 (+86%) lőfegyverek: 18/72 (+3%) dobófegyverek: 28/3

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%) << ököl (#28) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136
Kedvenc táborhely: 94,51
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/33 2. nyomkövetés: 51/95 (+21%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 9/82 (+10%) 5. csapdakészítés: 17/12 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/83
7. gyógyítás: 56/63 8. titkosírás: 4/79 9. felderítés: 11/84 (+22%)
10. szörnyidomítás: 5/56 11. teológia: 23/11 (+6%) 12. taumaturgia: 29/73 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/43 14. versengés: 5/4 15. harcművészetek: 29/0
16. zene: 12/0 (+132%) 17. szörnyismeret: 18/72 (+20%) 18. pszi: 19/5 (+22%)
19. zárnyitás: 1/24 20. vadászat: 10/35 21. bányászat: 12/96
22. főzés: 3/88 (+22%) 23. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (10,10) pszi-ernyő (#64) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 78926. Beállított erő: 10 Összpont: 78926

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 9 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6481 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 * méregfog (#1553) $1 orgyilkos tőr ($225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 jégcsákány (#1574) 1 szöges bunkó (#8)
1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 11 nyílvessző (#108)
10 tüske (#22) 44 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 2 ekharion dárda (#1557) 2 ezüstshuriken (#327)
16 jégpasztilla (#1566) 72 * mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 Ek'Hor pajzsa (#1556)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 2 ezüst papi karkötő (#308)
2 * obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$5 aranygyűrű ($193) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 13]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 68]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 43 csepp spiritusz (#170), fér még: 177]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 42 csepp ugh méreg (#166), fér még: 66]
4 vizestömlő (#3) [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3]
5 zöld üveg (#82) [bennük 17 csepp ragasztó (#83), fér még: 83]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 4 aranypikkely (#415) 7 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 80 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 megsemmisítő (#1540) 4 nagy bronzkulcs (#185)
1 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 shinai gömb (#348) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) $5 tüskecsapda ($242)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
32 álompor (#396) 23 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
35 argumérc (#2632) 1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16)
4 bunthar bőr (#733) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654)
6 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122)
$2 elkarog szőr ($665) 32 fekete gyöngy (#99) 19 főnixtoll (#563)
$2 fülemüle agyar ($267) 3 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179)
4 gromak bőr (#268) 3 gyíkfű (#201) 14 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232) 4 karbin plazma (#199)
2 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 10 kőszem (#304)
7 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33) 5 lidércesszencia (#1074)
35 madártoll (#112) 61 mákrózsa virág (#56) 5 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa gyémánt (#385) 1 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381)
4 mocsári penke (#148) 1 mocsárivércszem (#1758) 2 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 10 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
30 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239)
4 purifikátor háj (#269) 4 ramit kő (#226) 4 remák szív (#264)
10 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 2 sámán erszény (#650)
1 smaragdkő (#678) 2 smirglilevél (#29) 39 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 4 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfagor agyar (#677)
3 szulfin (#676) 6 + szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172)
2 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
3 varkaudar csont (#1113) 21 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 179.75 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 kaja (#2) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 remák szív (#264) 7 tüske (#22) 13 ugh méreg (#166)
25 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

127 128 129 130 131 132 133 134 135
50
51
52
53
54
55
56
(128,55) szutykos remák (#191), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(129,54) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(130,54) szutykos remák (#191), régészeti lelőhely (#1208), óriáspók (#303), varkaudar kósza (#347)
(131,54) Leah rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), manifesztátorok (#124), ragyás burástya (#111)
(132,53) Raia rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), bandita (#758)
(133,53) szutykos remák (#191), Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(134,52) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 24. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(134,53) erszényes elkarog (#354), mínosz-kúp (#178), oltár, 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tavacska, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek