242. forduló, 244. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 1. 9h:07'
EZ A 678. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
679. játékheted kezdete: júl. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
TF tal. tesztcsata (-6 zseton)
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


29 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,96] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 igazgy. fülbevalót (21 arany), 11 spirituszt (15 arany), 21 amnioszt (22 arany), 30 spirituszt (31 arany), 11 amnioszt (15 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 kis bőrpajzs (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Choler tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 20 spirituszt (csak 16 fér el nálad). [Amit nem veszel át, viszik vissza a feladónak.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 borostyán függőt (5 arany), 1 aranytollat (25 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 igazgy. fülbevalót (26 arany). Átveszed a sikeresen eladott 98 víz (eladási ár: 17 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szöges páncélt (19 arany), 1 trikornis szarvat (10 arany). Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2000 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 sullár hólyag (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ostromlétrát (2 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 furulyát (41 arany kikiáltási áron), 1 dorony tüdőt (26 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 2 mérg. ubuk dobónyilat (10 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szürke bőrkesztyűt (90 arany), 1 szöges páncélt (19 arany), 1 kígyóbőr kesztyűt (6 arany), 1 nektoraf faggyút (2 arany), 2 téfea-agyat (15 arany), 1 aranyláncot (15 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 6 kötelet (1 arany), 1 bronzkulcsot (8 arany), 2 ezüst kulcsot (19 arany), 25 ugh mérget (49 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 réz papi karkötőt (17 arany), 1 csontszuronyt (1 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 uzbány csőrt (16 arany), 1 bőrsisakot (2 arany), 4 szulfagor agyart (11 arany), 1 bakkura csizmát (8 arany), 2 borostyán függőt (6 arany), 1 ásót (2 arany), 1 ezüst kulcsot (10 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 dorony tüdőt.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+14 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 767. hetének nyerőszámai: 7, 3, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku ostromteknős nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku ostromteknős nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku ostromteknős száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 590.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 585.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 460 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 550.]

kb 188 68 kiveszel a bankból a 188. tárgyat (68 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 68 mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

v 22 57 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bőrsisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 surranó kígyó bőr. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

kt 221 elkészíted a 221. tárgyat
Legyártottál 1 dobóhálót. [10 pontot használtál fel, van még 535.]

v 22 23 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett tüskét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 tüske [tüske ->eldobod], 1 gyenge méreg. [5 pontot használtál fel, van még 530.]

v 22 23 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett tüskét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 tüske [tüske ->eldobod], 1 gyenge méreg. [5 pontot használtál fel, van még 525.]

v 22 23 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mérgezett tüskét. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 tüske [tüske ->eldobod], 1 gyenge méreg. [5 pontot használtál fel, van még 520.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 515.]

v 22 57 elmormolod a 22. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő bőrsisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 surranó kígyó bőr. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 510.]

bb 152 4 beraksz a bankba a 152. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

bb 153 8 beraksz a bankba a 153. tárgyat (8 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

kt 410 elkészíted a 410. tárgyat
Legyártottál 1 kígyóbőr övet. [35 pontot használtál fel, van még 475.]

v 22 12 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő csontszuronyt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 bot, 1 csontkés. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 470.]

bb 70 6 beraksz a bankba a 70. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

bb 170 203 510 beraksz a bankba a 170. tárgyat (203 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 52 spirituszt. Beraksz a bank széfjébe 32 amnioszt. Beraksz a bank széfjébe 1 ostromlétrát. [0 pontot használtál fel, van még 470.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[47,95] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [48,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy királygyík. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával alaposan megvágod a királygyík fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a királygyík bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,93] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy garokk. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a garokk bal első lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a garokk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 446.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[49,92] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy ork sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,91] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézkulcsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [51,90] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).

[38 pontot használtál fel, van még 408.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[52,89] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,88] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Raptor szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [54,87] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Melyik állat szégyelli magát holta után?
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 379.]

m 1 mozogsz északkeletre
[55,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Felfedeztél egy rát-fát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woor-antilop. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Raptor szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a woor-antilop fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A woor-antilop feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 371.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 321.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 14, 26.
Kimerített a gyorsvágta. (-5 életerő.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 584 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG AMETISZTJE (1785. TÁRGY)
Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Igazgyöngye nem fog továbbfejlődni. De most mégis! Mindössze több időre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez az ametiszt hihetetlenül gyönyörű! És a képességei sem rosszak.
Speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +90 max. ÉP-t, +90 max. VP-t, +3-t minden tulajdonságodra, +8 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

ARANYTOLL (572. TÁRGY)
Mára már igazi ritkaságszámba megy az aranygriffek tolla. A leggazdagabb nemesek lúdtoll helyett ilyet használnak írásra, és állítólag Boraxnak van egy tegezre való nyílvesszeje, amelyeket aranygriff toll ékesít. Gazdag úrhölgyek ruhájának gallérját és kalapját is szokta aranytoll díszíteni. Nem csoda, hogy a kereskedők komoly pénzeket kínálnak érte.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 23 (26) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 377/315 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 277/10 Pénz: 211 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1525 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2531 TP-t kaptál. Jelenleg 420058 TP-d van. A következő szinthez még 29942 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, élőholt quwarg. A 235. fordulódban 5041 arany került a bankszámládra. 5242 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/44 (+1%) szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: 19/81 (+4%)
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/59 dobófegyverek: 20/30 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 2. nyomkövetés: 52/78 3. mászás: 9/23 (+2%)
4. csapdakészítés: 18/47 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/4 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/90 8. felderítés: 7/80 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/65
10. teológia: 21/90 (+7%) 11. taumaturgia: 6/29 (+9%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 12/70 (+30%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 29/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> ezoterikus mardel (#184)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 csontkés ($11) 1 * méregfog (#1553)
2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 bot (#4)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 11 mérgezett tüske (#23) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
85 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 77 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
11 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
2 szöges páncél (#65) 1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
1 szürke bőrkesztyű (#271) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
1 kígyóbőr öv (#410) 2 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 borostyán függő (#162) 7 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657)
1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 aranylánc (#191) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
2 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229)
2 réz papi karkötő (#307) 1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 * aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkévaló ametiszt (#1785)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 17]
1 kavadu iszák (#25) [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
3 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 60]
47 uzbány csőr (#169) [bennük 414 csepp ugh méreg (#166), fér még: 150]
5 vizestömlő (#3) [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4]
7 zöld üveg (#82) [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 2 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
5 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 4 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) $1 karócsapda ($163) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 4 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
14 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42)
21 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 17 álompor (#396)
$1 antilopbőr ($48) 1 aranytoll (#572) 2 árnyéksár (#61)
1 arx formázó minta (#298) 1 darázsfarok (#654) 2 dorony tüdő (#212)
2 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664) 1 evaporőr háj (#105)
4 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267)
1 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179) 20 gyöngymangó (#135)
2 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205)
$1 királygyík bőr ($44) 2 lapkorong (#80) 1 liumbe bimbó (#656)
78 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56) 2 moa burát (#384)
1 moa obszidián (#380) 6 móri gyümölcs (#116) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 ormánygőte csont (#21) 1 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391)
1 ramit kő (#226) 1 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651)
10 sallank karom (#128) 57 sünmedve tüske (#14) 5 szulfagor agyar (#677)
7 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
1 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 137.94 kg Megterheltség: 149%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
88 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 115 kaja (#2)
47 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225) 1 ostromlétra (#510)
196 pirkit (#153) 46 rézdarab (#70) 69 spiritusz (#170)
6 vasalt bunkó (#181) 102 vasérc (#152) 4 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kötél (#92) 3 mérgezett tüske (#23) 6 rézdarab (#70)
60 spiritusz (#170) 1 vassisak (#160) 2 víz (#27)
32 amniosz (#203) 1 ostromlétra (#510) 1 csontszurony (#12)
1 bőrsisak (#57)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 bot (#4) 1 csontkés (#11)
1 dobóháló (#221) 1 evaporőr háj (#105) 3 gyenge méreg (#26)
1 kaja (#2) 1 kígyóbőr öv (#410) 1 királygyík bőr (#44)
67 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 rézkulcs (#75)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(47,95) Fairlight oltár, 14. jellempróba
(48,93) Fairlight oltár, garokkok (#73)
(48,94) királygyík (#26), 4. jellempróba
(49,92) 20. jellempróba, ork sámán (#345)
(50,91) mély kút (#93), Dornodon oltár, százfogú (#53)
(51,90) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 29. jellempróba
(52,89) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 44. jellempróba
(53,88) evaporőrök (#69), Fairlight oltár
(54,87) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372)
(55,86) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 30. jellempróba, woor-antilop (#31)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves László, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>
2008.06.18 12:31 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 18 If. hozzáadása : 0 Oka: Vasuti kedvezmeny
˙

Üzenet küldése a karakternek