Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 1. 15h:23' EZ A 274. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD 275. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2220 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 6. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
ba 221 146 261 | nem támadod a 221. szörnyet a 146. szörnyet a 261. szörnyet |
kf 726 1549 | kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat az 1549. tárggyal |
kpk 11 | kezd. parancs kivétele: 11 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 24 78 224 | elmormolod a 24. varázslatot a 78. varázslatot a 224. varázslatot |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 12 26 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
kf 441 820 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
l 9 50 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 50 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
ve 2 50 | megveszed a 2. tárgyat 50 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 30, gyógyulás: 26, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 114 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval megbököd a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az 1 Chara-din fattya belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az 1 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 82, gyógyulás: 122, összesen: +40 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő és egy gyöngymangó. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan egyik karját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval teljesen átszúrod a Tguarkhan testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A Tguarkhan mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv és egy nagy bronzkulcs. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 60, gyógyulás: 16, összesen: -44 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sivatagi doareg bal középső lábát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ellenfeled regenerálódik! Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a sivatagi doareg testét. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a sivatagi doareg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2261 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 40, gyógyulás: 93, összesen: +53 ÉP}
kf 277 | kézbeveszed/felveszed a 277. tárgyat |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [187,46] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath jobb vállát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (37 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Mnebolath fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 111 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 70, gyógyulás: 27, összesen: -43 ÉP}
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (10 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A 2 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A 2 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 88, gyógyulás: 132, összesen: +44 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 40, gyógyulás: 29, összesen: -11 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru póklábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Káoszkígyóval eltalálod a taalru jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar, egy trófea nyaklánc, 2 ezüst kulcs, egy igazgy. fülbevaló és egy borostyán függő. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 73, gyógyulás: 69, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [187,47] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg nyakát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc és 3 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 29, gyógyulás: 23, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 687, sebződés: 88, gyógyulás: 149, összesen: +61 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Káoszkígyóval eltalálod a Notermanthi fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A Notermanthi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny, 2 nagy bronzkulcs és egy ezüst kulcs. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 66, gyógyulás: 62, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [189,49] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Nem hagyhatod, hogy csak úgy egyszerűen meghaljon. Addig csavargatod a fülét, amíg azt nem mondja, hogy lakatkulcs. Mivel ezt nem mondja, így hamarosan beáll a halál. Átkutatod a tetemet, de semmi használhatót nem találsz nála - a dárdája eltört a csatában. (+2 gonoszság.)
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sérült woorgard nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Káoszkígyót a másikra rontasz. Káoszkígyóval többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Káoszkígyóval megdöfködöd a woorgard testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 12, gyógyulás: 66, összesen: +54 ÉP}
(Továbbmész...) [190,49] Amerre csak a szem ellát, dombok.
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 23, gyógyulás: 31, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [192,51] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
(Továbbmész...) [192,52] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Belwar Dissengulp egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elf kósza házát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Látsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 32, gyógyulás: 25, összesen: -7 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 33 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az éjkornis testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éjkornis fekete testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű, egy ezüst kulcs, egy aranytű, egy fekete gyöngy és egy ezüst karkötő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 82, gyógyulás: 43, összesen: -39 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy becsületjel varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a trikornis herceg testét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Aurád tisztul. (+6 jóság.) Káoszkígyóval többször eltalálod a trikornis herceg testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A trikornis herceg többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Aurád tisztul. (+6 jóság.) Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 104, gyógyulás: 74, összesen: -30 ÉP}
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 2 |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
ARKOG KŐ (632. TÁRGY) A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni. |
Erő: | 35 (40) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 112 cm |
IQ: | 38 (41) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 23 (24) | Életpont: | 350/421 | Jellem: | gonosz (381) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 33 (43) | Varázspont: | 586/43 | Pénz: | 1867 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/6 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/44 | szúrófegyverek: | 30/58 (+22%) | vágófegyverek: | 17/13 |
ütőfegyverek: | 5/88 | lőfegyverek: | 27/68 (+12%) | dobófegyverek: | 11/35 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/0 | 2. nyomkövetés: | 52/12 (+40%) | 3. lopás: | 28/22 |
4. mászás: | 9/15 | 5. csapdakészítés: | 18/29 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 24/27 (+5%) |
7. gyógyítás: | 57/6 | 8. titkosírás: | 1/40 | 9. felderítés: | 18/13 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 10/85 | 11. teológia: | 42/53 (+8%) | 12. taumaturgia: | 35/24 (+7%) |
13. versengés: | 7/47 | 14. zene: | 12/29 | 15. szörnyismeret: | 24/31 (+21%) |
16. zárnyitás: | 7/48 | 17. vadászat: | 14/71 | 18. bányászat: | 6/68 (+16%) |
19. úszás: | 4/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (4x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | láth. észlelése (#78) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXIV. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | árnyéktőr (#557) | 1 | biami kvazárlándzsa (#568) | 2 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
$1 | ezüsttőr ($322) | 1 | * | Káoszkígyó (#638) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | kőkés (#6) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
1 | rövid kard (#171) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | $1 | szöges bunkó ($8) | 4 | szögletes kő (#17) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 6 | rövid íj (#107) | |||
1 | * | ryuku tűvető (#1521) | 1 | troglodita fúvócső (#905) | ||||
Lövedékek | ||||||||
28 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | ezüsttollú nyíl (#363) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
15 | mérgezett tüske (#23) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 34 | nyílvessző (#108) | |||
16 | * | precíziós vetőtű (#1522) | 6 | rézgolyó (#343) | 14 | sallank nyíl (#129) | ||
38 | tüske (#22) | 47 | ubuk tüske (#131) | 9 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
13 | bumeráng (#249) | 12 | ezüstshuriken (#327) | 9 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 5 | tolmokov-koktél (#351) | |||
4 | ubuk dobónyíl (#138) | 22 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | Ek'Hor pajzsa (#1556) | 1 | rákpajzs (#98) | ||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Bufa páncélja (#538) | 1 | elit csatavért (#295) | 1 | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
$2 | bőrsisak ($57) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
1 | * | mithril sisak (#465) | 1 | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | * | mágusköpeny (#453) | ||
2 | rejtőköpeny (#277) | 1 | sötét kámzsa (#699) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | császári kesztyű (#723) | 6 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | mászókarom (#78) | ||
1 | Muezli aranykeze (#442) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 9 | tankány karom (#237) | |||
Övek | ||||||||
$1 | bíbor erőöv ($291) | 1 | ogre öv (#834) | $1 | sárga erőöv ($276) | |||
2 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | cápabőr csizma (#832) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||
Fülbevalók | ||||||||
$1 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 3 | igazgy. fülbevaló (#197) | ||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | * | roxati üvegszem (#443) | ||||
Nyakláncok | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 11 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kreiton fókusz (#853) | |||
1 | ryuku nyaklánc (#1325) | 6 | trófea nyaklánc (#196) | |||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | ezüst karkötő ($158) | |||
1 | Natharion karkötő (#738) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | réz papi karkötő (#307) | ||
Gyűrűk | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | balkezes gyűrű (#1549) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | ||
1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9] | ||||||
19 | fűszertartó (#210) | [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 83] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
8 | kavadu iszák (#25) | [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
15 | vizestömlő (#3) | [bennük 296 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 12 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | |||
2 | bunthar zsák (#734) | 3 | deus ex machina (#1) | 24 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 28 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 48 | kaja (#2) | 1 | + | kinemfogyó tegez (#368) | |
1 | kis aranykulcs (#240) | 6 | kötél (#92) | 4 | kristálygömb (#265) | |||
7 | manakristály (#500) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
$3 | nagy bronzkulcs ($185) | 7 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | orvosságos zacskó (#682) | 1 | shinai gömb (#348) | 4 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 12 | szent jogar (#150) | 18 | varázskő (#305) | |||
3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | agvari manafókusz (#890) | 10 | amniosz (#203) | 1 | arkog kő (#632) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | |||
20 | csalánvirág (#582) | 4 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsszárny (#652) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 3 | ében toboz (#578) | 2 | etra hályog (#712) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 47 | fekete gyöngy (#99) | 13 | főnixtoll (#563) | |||
4 | fülemüle agyar (#267) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
54 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | |||
42 | kaktusztüske (#114) | 2 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | királygyík bőr (#44) | 4 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 13 | magszim bél (#103) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | medúzacsáp (#703) | 1 | moa üveggömb (#383) | 8 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | $1 | mutáns csont ($331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | párducszem (#1073) | 17 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | |||
4 | pular kristály (#239) | 4 | purifikátor háj (#269) | 5 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | raptor karom (#281) | 2 | remák szív (#264) | |||
8 | rézdarab (#70) | 4 | rókafarok (#124) | 3 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
17 | Thargodan esszencia (#328) | 12 | trikornis szarv (#198) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 50 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 213.78 kg | Megterheltség: 148% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | drótszőr (#37) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | arkog kő (#632) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 4 | ezüst kulcs (#184) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 3 | igazgy. fülbevaló (#197) | 48 | kaja (#2) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
2 | szent jogar (#150) | 4 | trikornis szarv (#198) | 3 | trófea nyaklánc (#196) | |||
5 | tüske (#22) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | zafír erőöv (#397) |