241. forduló, 243. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. nov. 13. 19h:57'
EZ A 266. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
267. játékheted kezdete: nov. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 1

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,96] koordinátán.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+110 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 559.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 549.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy varázsszem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

* 5. KP: kf 531 0 0 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 549.]

* 6. KP: vv 26 14 165 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 547.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 545.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 543.]

kno 18 2 képesség-növelés 18
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 543.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

usz 20 úszol 20 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált agyartőrt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 523.]

usz 21 úszol 21 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható agyartőrt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy opati polip!

Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [21 pontot használtál fel, van még 502.]

usz 22 úszol 22 pontért
Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Harcban a bevált agyartőrt fogod használni. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel teljesen átszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 10, gyógyulás: 14, összesen: +4 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [22 pontot használtál fel, van még 480.]

v 96 96 106 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

127 128 129
95
96
97
(128,96) elektromos angolna (#196), opati polip (#195)

[96,106] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 470.]

be 574 5 bemész az 574. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 150 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 420.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[128,96] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy patakot. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku csapásvezető lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 100 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 kerek kő. Többször meglövöd a ryuku csapásvezető bal lábát. (5 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel meghorzsolod a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (99,81)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 21, gyógyulás: 17, összesen: -4 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 407.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[128,97] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion bébi került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 5 kerek kő. Többször meglövöd az ekharion bébi pufók lábszárát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi bal lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod az ekharion bébi jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 5, gyógyulás: 6, összesen: +1 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 kerek követ.

(Továbbmész...) [128,98] A dombság átmegy hegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.

(Továbbmész...) [127,99] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 103 életpontot sebeztél. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a quwarg felderítő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 mutáns csontot [mutáns csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr templomot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [83 pontot használtál fel, van még 324.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[126,100] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [125,101] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy hóhérbimbót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 87 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány [rőtmanó kacagány ládikóba-> (97,107)-> 5 arany, -2 ÉP]. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [125,102] A dombság átmegy hegységbe.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 48 pontot kell rákölteni.) Látsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (adamantit) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 286.]

ek 406 t. energia kisütése: 406
Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. A képesség használatához az EK 406 parancsot kell kiadni, de Feltételes Mászás esetén automatikusan bekapcsol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy ragyás burástya!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy mutáns pók!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 95 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bakkura csizmát [bakkura csizma ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 266.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[124,103] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 258.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a dalb.kristálycsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ek 7 18 8 t. energia kisütése: 7 18 8
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+8 zárnyitás.) [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 258.]

be 122 bemész a 122. titkos labirintusba
A terep ismerősnek tűnik a Zendor által elmeséltek alapján, a kiálló sziklaszirt alá benézve észre is veszed az apró bejáratot, óvatosan lemászol a szirt alá és megkapaszkodsz a bejárat melletti kiszögelésen. Körültekintően átmászol a bejárathoz, és fülelni kezdesz a boltív mögött elterülő sötétet figyelve, hátha meghallasz valamit, de nem, csak az imént lelökött kavicsok koppanását hallod ahogy kisebb sziklaomlást okoznak mögötted. Odabent sötét van. Előveszed a bányászlámpát, és meggyújtod. Rögtön világosabb lesz. Belépsz a hívogató és kincsekkel teli sötétségbe. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

lm 6 9 10 mozogsz 6 9 10
Kicsit körülnézel a dohos folyosón. Láthatóan elég ritkán jár erre valaki is. A falakon apró karmolásnyomokat látsz, és néhány rongydarab is található egy-egy élesebb szikladarabon. Valószínűleg nagyon menekülhetett a gazdája. [1. SZINT 2. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT]
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy arany vadászmedált, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy ezüst morfmedált, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mind. holdkövét, egy olimpiai rézmedált, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy réz végzetéremt, egy réztornyot, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy tűztagadót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy törpe ősharcos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nimrandir. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Egy kisebb terembe jutsz, amelyet mintha éles csákányokkal vájtak volna, bár ez jellemző a többi folyosóra is, de a folyosókon valamivel simább falakat láttál. A terem északi sarkában egy szakadt szöges bőrpajzsot látsz, amin egy elszenesedett kéz maradványai nyugodnak, vajon hová tűnt a gazdája? [1. SZINT 4. PONT]
Lehúzod a fejed, ahogy a következő terembe lépsz, az egész barlangrendszerre, vagy tárnára jellemző, hogy a plafon nagyon alacsonyan van. Kezeddel szétszaggatod az előtted lévő pókhálót, hogy jobban szemügyre tudd venni a helyszínt. Az egyik sarokban kisebb hordók vannak, egy-két hordón harapásnyomot látsz, de alapvetően mind üresnek tűnik. [1. SZINT 5. PONT] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Bemerészkedsz az előzőnél egy kicsit nagyobb terembe, a teremből csak egyetlen kijárat van, amin bejöttél. A helyiség sokkal tisztábbnak néz ki, mint az előző, bár itt is látható, hogy a falakat régóta nem érintette csákány. A bejárattal szemközti falon egy furcsa jelet látsz felrajzolva, olyan mintha remegő kézzel rajzolta volna valaki, a körvonalak is túl szálkásak. Ahogy jobban körülnézel a délnyugati sarokban meg is találod a rajz gazdáját. Egy törpe harcos lehetett, méretei és viselete alapján. Bár, ahogy elnézed elég régóta feküdhet itt békésen, testét már felzabálták a kukacok, csak a fejéből kiálló rozsdás csatabárd árulkodik arról, hogy nem természetes halált halt. [1. SZINT 6. PONT] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Lehúzod a fejed, ahogy a következő terembe lépsz, az egész barlangrendszerre, vagy tárnára jellemző, hogy a plafon nagyon alacsonyan van. Kezeddel szétszaggatod az előtted lévő pókhálót, hogy jobban szemügyre tudd venni a helyszínt. Az egyik sarokban kisebb hordók vannak, egy-két hordón harapásnyomot látsz, de alapvetően mind üresnek tűnik. [1. SZINT 5. PONT]
Egy kisebb terembe jutsz, amelyet mintha éles csákányokkal vájtak volna, bár ez jellemző a többi folyosóra is, de a folyosókon valamivel simább falakat láttál. A terem északi sarkában egy szakadt szöges bőrpajzsot látsz, amin egy elszenesedett kéz maradványai nyugodnak, vajon hová tűnt a gazdája? [1. SZINT 4. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT]
A terem, amelybe érkezel halványan dereng a terem tetején található zselétől. Vajon milyen anyag adhat ki ilyen lila fényt magából? Megnézed közelebbről, ahogy megérinted a kezeddel a zselés anyag összehúzódik és a lila fény sárgára változik az ujjad nyomán. Érdekes. A szoba most a kettős fényben furcsán izzónak tűnik ahogy belépsz és a lila derengés elvegyül a körülötted lévő fénykörrel. A szobából 2 kijárat nyílik, az egyik amin bejöttél, a másik az oldalsó fal sarkából nyílik. Ahogy fülelsz csöpögést hallasz, nem is csöpögés ez, hanem mintha egy sűrű, de folyékony anyag apró kövekként csapódna egy sűrű masszába. Ahogy jobban megfigyeled, valószínűleg a terem felett lehet valami tároló, amiből a zselés anyag, mely megvilágítja a termet átszivárgott az apró réseken ebbe a helyiségbe. [1. SZINT 7. PONT]
Apró pókok ezrei vándorolnak a hirtelen jött erős fénytől a szemközti kijáraton át az otthont és biztonságot adó sötétségbe, ahogy belépsz a terembe. Néhány nagyobb termetű jószág a lábadon felkapaszkodva próbálja érvényesíteni elsőbbségét a hely birtoklására. Gyorsan lerázod magadról őket, és párat megtaposol, amelyek megpróbáltak visszamászni rád. [1. SZINT 8. PONT]
Követve a pókokat belépsz a vájatba. Az egyik sarokban megszáradt vércsíkot látsz, ahogy a távolabb összedobált faládák mögé vezet. A ládát szétrepesztette néhány nyílpuskalövedék. A faforgácsok mellett látott véres fejsze és törött rövid kard arról árulkodik, hogy kemény ellenállásba ütközött az a pár fejetlen hulla, akik ezen eszközöket markolták. [1. SZINT 9. PONT] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad]
Apró pókok ezrei vándorolnak a hirtelen jött erős fénytől a szemközti kijáraton át az otthont és biztonságot adó sötétségbe, ahogy belépsz a terembe. Néhány nagyobb termetű jószág a lábadon felkapaszkodva próbálja érvényesíteni elsőbbségét a hely birtoklására. Gyorsan lerázod magadról őket, és párat megtaposol, amelyek megpróbáltak visszamászni rád. [1. SZINT 8. PONT]
A terem, amelybe érkezel halványan dereng a terem tetején található zselétől. Vajon milyen anyag adhat ki ilyen lila fényt magából? Megnézed közelebbről, ahogy megérinted a kezeddel a zselés anyag összehúzódik és a lila fény sárgára változik az ujjad nyomán. Érdekes. A szoba most a kettős fényben furcsán izzónak tűnik ahogy belépsz és a lila derengés elvegyül a körülötted lévő fénykörrel. A szobából 2 kijárat nyílik, az egyik amin bejöttél, a másik az oldalsó fal sarkából nyílik. Ahogy fülelsz csöpögést hallasz, nem is csöpögés ez, hanem mintha egy sűrű, de folyékony anyag apró kövekként csapódna egy sűrű masszába. Ahogy jobban megfigyeled, valószínűleg a terem felett lehet valami tároló, amiből a zselés anyag, mely megvilágítja a termet átszivárgott az apró réseken ebbe a helyiségbe. [1. SZINT 7. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel, a fény, mely jóval megelőzte érkezésedet most apró állatok százait kergette szét az elágazásban. [1. SZINT 3. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 3 kaktusztüske [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[120 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 12 23 16 mozogsz 12 23 16
A kanyar, ahova kerültél apró rágcsálók ürülékétől bűzlik, érzed, ahogy ropognak a lábad alatt a kis apró bogyók. [1. SZINT 11. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz egy nagyobb terembe, a terem falát ezüst erek hálózzák át, az egyik fal mentén rozsdás, elkorhadt nyelű, teljesen használhatatlan csákányok sorát látod, valószínűleg az ezüst kitermelésénél használhatták, megpróbálod megkapirgálni az ezüstereket, de azok csak furcsán csillognak tovább, ahogy dühödben belerúgsz egy kettétört korsóba. [1. SZINT 12. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy törpe ősharcos van előtted! Fegyvere egy csorba csatabárd. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 rézgolyó. Többször meglövöd a törpe ősharcos bal karját. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Fényhozót ellenfeledre ugrasz. Fényhozóval párszor keményen megütöd a törpe ősharcos fényes páncélját. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a törpe ősharcos jobb lábát. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fényhozóval párszor keményen megütöd a törpe ősharcos bal oldalát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a törpe ősharcos testét. (6 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a törpe ősharcos újra meg újra lecsap. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+10 életerő ). Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 106, gyógyulás: 36, összesen: -70 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[16 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 13 24 26 mozogsz 13 24 26
Egy elágazáshoz érkeztél. A fény szinte elveszik a sötétségben, ahogy a folyosókat szemléled. [1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahogy a terem bejáratához lépsz észreveszed, hogy a terem egyenetlen padlója szinte tele van apró cserépedényekkel, melyekben különböző mennyiségű fekete lé található. Szinte alig tudsz belépni úgy, hogy ne mozdíts meg egyet, ami aztán halk koccanással hozzáütődik egy mellette álló tálhoz. A mélyebb és magasabb hangok végigfutkároznak a szoba táljain. A szemközti sarokban mintha mocorogna valami, de aztán észreveszed, hogy csak a fények játéka, ahogy visszaverődik a tálakban lévő folyadékról. Vajon a tálak miért nem száradtak még ki? [1. SZINT 13. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[16 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 32 35 mozogsz 32 35
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 96.]

* 3. BP: kf 821 0 0 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 96.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 320 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 30, 14.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 96 pontod maradt, ebből a következő körre 96 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 479 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia fanatikusa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (122). Ez a 242. fordulód.

Erő: 46 (60) Szint: 32 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 23 (37) Támadás: 53 (56) Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (27) Védekezés: 73 (79) Menekülés: 35 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 28 (34) Életpont: 754/716 Jellem: jó (754) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (38) Varázspont: 794/252 Pénz: 30888 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 56/21 Pszi pont: 195/565
Eddig összesen 3952 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 697 TP-t kaptál. Jelenleg 4 129 679 TP-d van. A következő szinthez még 370 321 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant hadúr, ében hadúr, lidérckirály. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5570 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/73 (+15%) ökölvívás: 23/46 (+2%) szúrófegyverek: 30/21
ütőfegyverek: 30/9 lőfegyverek: 30/3 (+3%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Végítélet (#636)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -25.); rézgolyó (#343) (26 -30.); nyílvessző (#108) (31 -37.); vashegyű nyíl (#176) (38 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
124,103 mezőn táborozol, a 122. labirintusban, 1. szinten, 13. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,98

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/9 2. nyomkövetés: 28/32 (+8%) 3. mászás: 17/45 (+4%)
4. csapdakészítés: 25/50 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/54 (+5%) 6. gyógyítás: 42/85
7. titkosírás: 2/60 8. felderítés: 25/49 9. szörnyidomítás: 5/46
10. teológia: 30/77 (+206%) 11. taumaturgia: 42/36 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/32
13. versengés: 17/63 14. harcművészetek: 14/92 15. zene: 10/40
16. szörnyismeret: 7/64 17. pszi: 21/86 (+2%) 18. zárnyitás: 16/75 (+1030%)
19. vadászat: 3/98 20. vitalitás: 4/36 21. bányászat: 32/48 (+17%)
22. úszás: 10/78 (+15%) 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 36 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 40 darabot )
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
háló (#186, 24 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) varázsszem (#184) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> szellemdarázs (#481) háló (#186) >> kisebb quwarg isten (#213)
háló (#186) >> törpe ősharcos (#680)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz. bányászház (839): 122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 81, 121, 122, 124, 125, 134, 187, 192, 201, 204, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17, 18.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1440, az összesen kapott pontszám: 390195. (összesen ölhető: 1506 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 65 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7329 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 isteni könnycsepp (#260) 1 ragasztó (#83) 3 rézgolyó (#343)
1 spiritusz (#170) 1 vámpírfog (#1221)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
253 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
2 kaja (#2) 6 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108)
6 óndarab (#85) 3 polip szívóka (#391) 10 ugh méreg (#166)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
(124,103) a 122. labirintus bejárata, Chara-din rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely, Nimrandir (4589. kalandozó), törpe ősharcos (#680)
(125,101) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(125,102) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), mutáns pók (#117)
(126,100) tüskés harci gromak (#156), érclelőhely
(127,99) varkaudar felderítő (#7133), mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(128,96) elektromos angolna (#196), opati polip (#195), tavacska, művészi porolit (#720), Tharr oltár, 41. jellempróba, ryuku csapásvezető (#778)
(128,97) érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(128,98) tüskés harci gromak (#156), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek