241. forduló, 243. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 21. 12h:05'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Zsúfolásig megtelt a főtér, így erősen furakodnod kell, hogy közelebb tudj férkőzni. A tömeg hangjaiból, és a bekiabálásokból megérted, hogy elfogtak egy vámpírt, és most a nép meg akarja lincselni. A városháza erkélyén megjelenik a főbíró, és a néphez szól. - Emberek! A mi városunkban ártatlanokat nem végzünk ki. Tett ez a lény valaki ellen valami gonoszságot? - Engem gyíkká változtatott! - kiáltod. - De már elmúlt - teszed hozzá a kérdő tekinteteket látva. A nép őrjöng, kivégzést követel. - Bűnös lélek! Tisztítótűz általi halálra ítéllek! - dörgi a város bírája. Reggel, mikor felébredsz, még hosszan cseng a füledben a szerencsétlen jajgatása.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 10 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+164 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+168 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az ork bérgyilász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az ork bérgyilász fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 11, gyógyulás: 11, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 419.]

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 417.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 415.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 415.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy hadiszerencse I varázs hatalmát. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

kb 383 1 kiveszel a bankból a 383. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 moa üveggömböt. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

bb 176 14 beraksz a bankba a 176. tárgyat (14 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 14 vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

m 6 1 8 mozogsz nyugatra, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[95,87] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mosolygó rettenet testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival a mosolygó rettenet lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 515 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 3, gyógyulás: 9, összesen: +6 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg felderítő!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a quwarg felderítő bal vállát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gyöngymangót. 909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 távcsövet. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 735 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. Az öregasszony rendkívül elfoglaltnak tűnik, így rögtön lelkiismeretfurdalásod támad, amiért zargatni merészeled. Fel is háborodik, amikor elárulod, hogy nincs nálad egyetlen tárgy sem abból, amit megígértél. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 6 szopókő, 6 kőkés, 42 madártoll, 4 vashegyű nyíl, 1 rakolits por.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu, 1 Tisztítótűz, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Influenza, 1 Garokk, 1 Sötét motyogó, 1 Ellenvarázslat, 1 Illúziósárkány. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 735 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 69 darab aranyérmét.
Már messziről megpillantod a robosztus méretű szellemkastélyt. Határozott léptekkel a bejáratához lépdelsz, majd az ott álló kísértettől a bebocsáttatásodat kéred. Ő minden különösebb akadékoskodás nélkül félreáll az útból, és beenged. Élsz az alkalommal, és belépsz a cirádás kapubejárón. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (165 életpontot vesztettél.) Hamarosan a folyosó kiszélesedik, és egy terem homályos körvonalai sejlenek fel előtted. Rögtön észreveszed a terem távolabbi sarkában kuksoló lényt, amint szemével mozdulataidat követi. Amikor megpróbálod folytatni utad a folyosó túlsó oldala felé, a kísértetvarázsló támadó szándékkal feltápászkodik, és feléd indul. Nyilvánvaló, hogy itt harc nélkül nem jutsz át.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-20 védelem) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a kísértetvarázsló testét. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kísértetvarázsló fejét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a kísértetvarázsló szellemtestét. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-43 varázspont.) Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ököllel többször eltalálod a kísértetvarázsló nyakát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kísértetvarázsló testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-51 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 156, gyógyulás: 28, összesen: -128 ÉP}

Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr templom van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [96,86] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Látsz egy kazmárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Csillag lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tűzrakó helyet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz. 83 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 28, gyógyulás: 14, összesen: -14 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [96,85] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Mohón iszol belőle. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 11, gyógyulás: 11, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [103 pontot használtál fel, van még 312.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 661 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 310.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 260.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[96,84] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}


(Továbbmész...) [97,83] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 magszim belet. 1 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 18, gyógyulás: 11, összesen: -7 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a légirozmár úszóhólyagját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a légirozmár fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár melléd csap a farkával! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 kaját. 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy bundás csirmáz!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz szőrös testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 12 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [98,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar barlangot. A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

1 2 3 4 5 6 7
30 31 21 20 17 10
32 33 11
29 23 8 9
34
27 25 19 15 16
28 26 24 22 18 14 13 12
35 36 37 50 49 48 47
38 41 42 43 44 45 46
57 55 53
39 40 75 76
58 56 54 52 51
60 59
74
64 65 68 69 72 77
61
62 63 66 67 70 71 73 78
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
78: 2. térkép 1. pont
23 27 41 42 43 44 45
24 25
22 28 62 61 63 64 65
26 46
29 70
67 68
21 66 69
40 47
30 72 74
20 71 73 51
36 31 37 75 76
77 52 48
78
19 35
32 38 53
80 79 50 49
33
34 39 54
84 60
14 15 16 82 81 55
17 59
13 10 9 56
83 85
7 18
57 58
12 11 8
6 5 4 3 2 1
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 78. pont

Ez az 54. labirintus térképe. A bejárat innen 0 mérföldre található.

Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Anathera Tsung előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Keletre nézve látsz egy csodák kútját. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 219.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 199.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 2 mozogsz keletre
[99,82] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 191.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Innen keletre 39, délre 78 mérföldre egy tetemember tartja rettegésben a környék állatait. Talán pont te leszel ez a bátor kalandozó, aki véget vet egyeduralmának." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 188.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Innen keletre 153, délre 117 mérföldre egy hidra tartja rettegésben a környék állatait. Talán pont te leszel ez a bátor kalandozó, aki véget vet egyeduralmának." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [3 pontot használtál fel, van még 185.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy alakváltó árus jön közelebb, hogy portékáját a nyakadra sózza. Nagyon irritál a fickó, így hát bosszúsan belerúgsz a kosarakba, amit lerakott a kút mellé. A benne lévő tárgyak szétszóródnak a földön. Most már nem fog ilyen piti dolgokkal zaklatni. (+3 gonoszság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 182.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+18 varázspont.) Elégedetten mosolyodsz el. [3 pontot használtál fel, van még 179.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+17 varázspont.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 176.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a titanit bányászatot is elsajátíthatod. Ez egy a varázslói varázslatok közül." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [3 pontot használtál fel, van még 173.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Sziklahegyi Bruenor boltjában csak úgy tülekednek a vásárlók az utolsó 1 ryuku harci dárda után." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 170.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[100,81] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt erődítményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat.


(Továbbmész...) [101,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Sir Bedzsik előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [101,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Találsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 146.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

szk 758 765 362 keresed a 758. szörnyet a 765. szörnyet a 362. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

ef 32 520 energia fejlesztése 32
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 18, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 383 pontot. A következő körben tehát 383 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 28 (40) Szint: 26 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (33) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (23) Védekezés: 44 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 43/45 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 383/383 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (34) Varázspont: 692/337 Pénz: 7842 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 65/19 Pszi pont: 301/376 EFejl: 30
Eddig összesen 2625 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 143 TP-t kaptál. Jelenleg 1 783 002 TP-d van. A következő szinthez még 216 998 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, Rodrig. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10107 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/0 (+2%) szúrófegyverek: 20/44 (+4%) vágófegyverek: 29/3
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 27/78 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); tüske (#22) max. 1 db (13 -17.); tüske (#22) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
101,79 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 98,82
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/97 (+12%) 2. nyomkövetés: 72/8 (+30%) 3. mászás: 10/81 (+9%)
4. csapdakészítés: 25/95 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/96 6. gyógyítás: 28/32
7. titkosírás: 8/56 8. felderítés: 23/42 9. szörnyidomítás: 14/21
10. teológia: 23/45 (+10%) 11. taumaturgia: 24/91 (+1%) 12. szerencsejáték: 3/51 (+12%)
13. versengés: 17/51 (+36%) 14. zene: 11/26 15. szörnyismeret: 39/83 (+37%)
16. pszi: 50/98 (+2%) 17. zárnyitás: 19/1 18. vadászat: 20/46
19. vitalitás: 1/11 20. bányászat: 30/77 (+3%) 21. úszás: 1/0
22. főzés: 17/15 (+11%) 23. csapatmunka: 5/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> orgoró (#170) varázsvédelem (#34) >> bányarém (#7083)
varázsvédelem (#34) >> hegymélyi lidérc (#7084) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 98 TU. szükséges még: 12 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 5 mérgezett vasnyíl (#187)
15 * tüske (#22)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
8 * gólem talizmán (#811) 5 halálhozó talizmán (#813) 1 * kőkés szimbólum (#2321)
3 korinthai talizmán (#814) 1 * varkaudar fétis (#1826) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst karkötő ($158)
1 * halálhozó karkötője (#816)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 48 csepp tinta (#101), fér még: 92]
11 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 55]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 90]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
33 sullár hólyag (#168) [bennük 61 csepp spiritusz (#170), fér még: 599]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
31 uzbány csőr (#169) [bennük 100 csepp ugh méreg (#166), fér még: 272]
6 vizestömlő (#3) [bennük 118 korty víz (#27), fér még: 2]
10 zöld üveg (#82) [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 159]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687)
1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 9 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
14 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 1 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671) 22 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 4 távcső (#42) 1 tudati fétis (#1151)
1 varkaudar látógömb (#1107) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 álompor ($396) 11 amniosz (#203) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 2 csillezsályalevél (#1253) 7 csuklyavirág (#133)
10 dözmöng szív (#122) 54 drótszőr (#37) 12 elkarog szőr (#665)
2 etra hályog (#712) 6 ezüstdarab (#326) 16 fekete gyöngy (#99)
$6 főnixtoll ($563) 2 galachmit (#310) 25 gyíkfű (#201)
25 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
17 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 20 kék orchidea (#68)
8 kőszem (#304) 9 liumbe hajtás (#655) 137 madártoll (#112)
$1 magszim bél ($103) 1 moa jádekő (#382) 1 moa obszidián (#380)
1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377) 1 moa üveggömb (#383)
$1 mocsári penke ($148) 2 Morgan kristálya (#659) 15 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) 9 purifikátor háj (#269) 50 quwarg tojás (#360)
1 rakolits por (#669) 9 ramit kő (#226) 24 + remák szív (#264)
3 rézdarab (#70) 1 sámán erszény (#650) 1 szulfin (#676)
7 szvó-ektoplazma (#151) 2 Thargodan esszencia (#328) $1 + vapár ág ($110)
10 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 107.12 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8 alligátorbőr (#661) 2 kis ónixkulcs (#1110) 6 kvazár (#244)
5 manakristály (#500) 23 mutáns csont (#331) 36 sáfránypor (#211)
106 sallank karom (#128) 17 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tudás gyöngye (#522)
11 varázskő (#305) 44 varkaudar pálinka (#1137) 14 vashegyű nyíl (#176)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
74 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
14 vashegyű nyíl (#176) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 csontszablya (#64) 1 ezüst karkötő (#158)
12 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 moa üveggömb (#383)
1 mocsári penke (#148) 1 ork csodaszer (#1228) 1 távcső (#42)
8 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
(95,87) fémbontó szójer (#150), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), kísértetvarázsló (#424), érclelőhely
(96,84) Leah rúnaköve, patak, oltár, 42. jellempróba, púpos burástya (#92)
(96,85) Leah rúnaköve, tavacska, szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, 36. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(96,86) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(97,83) vérfürdető magszim (#148), grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, légirozmár (#94), bundás csirmáz (#93)
(98,82) Sheran rúnaköve, Leah oltár, 40. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), varkaudar barlang (#2200), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rájanyék (#58)
(99,82) csodák kútja (#1096)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland
(101,79) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(101,80) Elenios rúnaköve, Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek