241. forduló, 243. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 2. 9h:21'
EZ A 674. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
675. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,99] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, copfos hajú, kék szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy trikornis trófea, egy pszi elementál trófea és egy rőtmanó berzerker trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy PSZŒ jel. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy garokk! Mentális auráját felismered, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sötétség Pásztora. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 rövid íjat (15 arany), 1 bakkura csizmát (9 arany), 1 uzbány csőrt (5 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 arany papi karkötő (eladási ár: 106 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 4 fémrúd (eladási ár: 53 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 9 tintát (27 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 96 víz (eladási ár: 17 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 14 mérgezett tüskét (17 arany), 2 bronzsisakot (17 arany), 1 vassisakot (22 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 vízionár szem (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 bronzkulcsot (6 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 sullár hólyag (eladási ár: 25 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A 10. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy kérődző etra trófea és egy nukleáris cickány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Dorien McGee. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 98 vizet (17 arany kikiáltási áron), 1 sullár hólyagot (25 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 bronzpajzsot (15 arany), 1 igazgy. fülbevalót (16 arany). Átveszed a sikeresen eladott 9 tinta (eladási ár: 32 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szöges páncélt (19 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 kis bőrpajzsot (24 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 fülemüle agyart (6 arany), 1 vasvértet (78 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 6 szulfagor agyart (19 arany), 1 jegesmedve bundát (10 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+14 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 764. hetének nyerőszámai: 17, 10, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy halálmadár fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 589.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 579.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 463 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 559.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

d 6 1 eldobod a 6. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

bb 70 2 beraksz a bankba a 70. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

hu 12 107 96 hulladék: 12 107 96
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszuronyt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid íjat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

hu 88 65 89 hulladék: 88 65 89
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 544.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

bb 164 1 beraksz a bankba a 164. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

bb 152 16 beraksz a bankba a 152. tárgyat (16 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 16 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

kb 104 4 kiveszel a bankból a 104. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 4 fémrudat. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 534.]

fkt 138 4 felt. készítesz a 138. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 ubuk dobónyílat. [40 pontot használtál fel, van még 494.]

fkt 188 12 felt. készítesz a 188. tárgyat (12 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 mérg. ubuk dobónyilat. [8 pontot használtál fel, van még 486.]

bb 188 4 beraksz a bankba a 188. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

bb 2 2 beraksz a bankba a 2. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

bb 153 188 beraksz a bankba a 153. tárgyat (188 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 188 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 486.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[50,98] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutáns pók. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [49,98] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [48,99] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woor-antilop. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Raptor szablyával alaposan megvágod a woor-antilop nyakát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 462.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[47,100] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 446.]

h 1137 4 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) Mámoros kurjongatások közepette kezedbe veszed a következő üveg pálinkát. Bíbelődsz a kinyitásával kicsit, majd egy hajtásra felhajtod. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 támadás, -6 védekezés - a forduló végéig.) Bár innál még, csontrészeg vagy, már talán az sem menne, hogy még egy varkaudar pálinkát elővegyél a hátizsákodból. Inkább nem próbálkozol ilyesmivel. [3 pontot használtál fel, van még 443.]

jlk 1911 jelszó kimondása 1911
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza ízelt lábát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a massza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a massza patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza ollója a levegőben csattan. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 13 arany, egy orgyilkos tőr, egy szöges páncél és egy gyöngymangó. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 428.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[46,100] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Látsz egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Raptor szablyával kegyetlenül összevagdalod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 3 rézdarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [45,99] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy garokk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,99] Egy kisebb településhez érkeztél.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fejvadászház (757. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 384.]

le 1733 leveszed/lerakod az 1733. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. - Egyelőre nem tudunk újabb munkát biztosítani, de azért nézzen be hozzánk máskor is, hátha akkora már akad valami. [61 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 harci maszk. (ld. enc.)]
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 379.]

m 8 mozogsz északra
[44,98] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! "

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Van itt egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 1 csontszuronyt 2 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 2 szöges páncélt 48 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 2 bronzsisakot 18 aranyért, 1 bronzpajzsot 16 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 antilopbőrt 3 aranyért, 4 bőrsisakot 20 aranyért.
Összeakadsz egy rövid ősz hajú, zöld szemű troll férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Fegyverzetét egy grákó denevér trófea ékesíti. Jobb kezében egy bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Tordasz. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Utad során felfedezed egy tüsi ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi táborát. Fekete a bőre. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany masszariasztót, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy szirén köpenyét visel. Fegyverzetét egy ezerszemű bestia trófea, egy térfaló trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Hátasállata egy mutáns pók! Auráját érzékelve máris tudod, csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összeakadsz egy copfos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre babarózsaszín. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Felszerelését egy Rodrig trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy Brod trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Storm. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Miután alaposan megnézed, látod, hogy te vagy a profibb harcos és mivel ezt ő is belátja, meghajol előtted. Aztán elköszöntök egymástól.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [10 pontot használtál fel, van még 369.]

le 527 leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 1739 278 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat a 278. tárggyal
Leveszed a vassisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 351 kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ea 41 3 eladod a 41. tárgyat 3
Eladtál 3 grákóbőrt. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ea 76 1 eladod a 76. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ea 677 6 eladod a 677. tárgyat 6
Eladtál 6 szulfagor agyart. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

h 1 183 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 527 kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

kf 111 94 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 94. tárggyal
Elrakod a tolmokov-koktélt, majd előkészíted a hosszú íjat. [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

v 22 235 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő dorony dudát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 dorony tüdő, 3 furulya, 3 ragasztó. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[45,97] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,96] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " McFly's Ker. és Szolg. KFT, a határtalan lehetőségek boltja itt. Érd:2122-nél. " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 348.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

f 1067 kísérletezel az 1067. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bundás kabátot. (ld. enc.) 265 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 338.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 288.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 248.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 208.]

tf 2 8 fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 13, 19.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-1 életerő.) Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 583 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

HARCI MASZK (1739. TÁRGY)
A gnóm által átadott arcvédőt a különlegesen felkészített harcosok szokták viselni amikor csatába indulnak. A fej védelmén kívül a rá vésett rémisztő vonások feladata az ellenség megrémisztése és viselője önbizalmának növelése. Mágiát nemigen érezni rajta, de ha felveszed, máris átszellemülsz egy éberebb, harciasabb állapotba kerülsz, védettséged, ügyességed, támadásod és erőd is 3-mal növekszik tőle.

BUNDÁS KABÁT (1068. TÁRGY)
Nem kell sok töprengés, hogy rájöjj: a jegesmedvék meleg prémbundája remek védelmet nyújthatna a csontig hatoló északi szelek hatásai ellen, ha sikerül megfelelő, magadra teríthető ruhadarabot készíteni belőle. Ehhez egy aranytű segítségével, két jegesmedve bunda felhasználásával, 30 TVP-nyi időre van szükség, és már kész is az elegánsan hófehér és hidegnek ellenálló kabát, melyet ha köpenyként magadra öltesz, nem okozhatnak több gondot a hófúvásos időjárással járó kellemetlenségek. A tárgy nem átadható.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 32 (41) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 22 (25) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (40) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 367/362 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 267/26 Pénz: 610 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 27
Eddig összesen 1518 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2068 TP-t kaptál. Jelenleg 415527 TP-d van. A következő szinthez még 34473 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, élőholt quwarg. A 235. fordulódban 5041 arany került a bankszámládra. 5217 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/43 (+1%) szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: 19/77 (+6%)
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/59 (+4%) dobófegyverek: 20/27

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 2. nyomkövetés: 52/78 (+32%) 3. mászás: 9/21 (+2%)
4. csapdakészítés: 18/42 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/4 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/90 (+10%) 8. felderítés: 7/74 9. szörnyidomítás: 5/65
10. teológia: 21/83 (+13%) 11. taumaturgia: 6/20 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 12/40 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 29/54 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> ezoterikus mardel (#184)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * méregfog (#1553) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 14 mérgezett tüske (#23) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
85 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
11 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 1 vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
5 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657) 1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
2 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 réz papi karkötő (#307) 1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 * aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkév. igazgyöngy (#1749)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 3 csepp tinta (#101), fér még: 17]
1 kavadu iszák (#25) [benne 3 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 57]
44 uzbány csőr (#169) [bennük 389 csepp ugh méreg (#166), fér még: 139]
5 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2]
7 zöld üveg (#82) [bennük 39 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 2 fáklya (#36)
4 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313) $1 karócsapda ($163)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 14 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 21 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 17 álompor (#396)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) 1 darázsfarok (#654)
2 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664)
4 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563) 1 fülemüle agyar (#267)
1 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179) 20 gyöngymangó (#135)
2 ilkin érc (#232) 1 jegesmedve bunda (#1067) 1 kazmár gyökér (#205)
2 lapkorong (#80) 1 liumbe bimbó (#656) 78 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380)
6 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21) 1 pirkit (#153)
1 polip szívóka (#391) 1 ramit kő (#226) 7 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 10 sallank karom (#128) 57 sünmedve tüske (#14)
1 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
1 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 103.01 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 25 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
56 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 115 kaja (#2)
68 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 47 óndarab (#85) $3 orgyilkos tőr ($225)
188 pirkit (#153) 40 rézdarab (#70) 17 spiritusz (#170)
6 vasalt bunkó (#181) 98 vasérc (#152) 4 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontszurony (#12)
1 dorony duda (#235) 3 grákóbőr (#41) 1 gyenge méreg (#26)
3 kaja (#2) 1 kőkés (#6) 1 koponya gyűrű (#1733)
4 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 156 pirkit (#153)
4 sünmedve tüske (#14) 6 szulfagor agyar (#677) 4 ubuk tüske (#131)
2 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183) 4 vassisak (#160)
1 vasvért (#164) 1 szöges páncél (#65) 2 rövid íj (#107)
1 bakkura csizma (#96) 2 bronzsisak (#88) 1 bronzpajzs (#89)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
203 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 4 fémrúd (#104)
3 furulya (#233) 1 gyöngymangó (#135) 1 harci maszk (#1739)
3 ragasztó (#83) 4 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)
4 ugh méreg (#166) 98 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,98) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), Tordasz (4580. kalandozó), egy elf férfi, Storm (5796. kalandozó)
(44,99) fejvadászház (#757)
(45,97) Tharr oltár
(45,99) garokk (#73), Fairlight oltár
(46,100) mély kút (#93), Raia oltár, 28. jellempróba, mérges nyukmár (#95)
(47,100) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), Leah oltár, 8. jellempróba, tavacska, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittang (#103), massza (#217)
(48,99) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, woor-antilop (#31)
(49,98) Elenios oltár
(50,98) patak, Leah oltár, 39. jellempróba, mutáns pók (#117)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2008.05.13. Számládról 40 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.

Üzenet küldése a karakternek