241. forduló, 243. forduló, Kámfor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 30. 8h:54'
EZ A 274. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD
275. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2220
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

GENNYES JOCÓ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,44] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A XXIV. Ghallai Olimpián a következő tárgyat nyerted: gyémánt védőgyűrű. Valamint kaptál 75 aranyat. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 1600 tapasztalati pontot.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 troglodita fúvócsövet (1111 arany).
A táborozás 3. napján összefutsz Vay Deckerrel. Raia nagyhatalmú főpapja. Mellkasán az Emberevők tetoválását viseli. Egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencsetalizmánt, egy vassisakot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy kamionoszaurusz trófea és egy ősquwarg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. Az aranytermő erszény 58 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+258 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 3 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy kronokukac nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 417.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 412.]

* 2. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 402.]

* 5. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 397.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 392.]

tno 1 5 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
V 23 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

v 75 23 elmormolod a 75. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a jellemrejtés hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 387.]

kf 443 kézbeveszed/felveszed a 443. tárgyat
A füledre akasztod a roxati üvegszemet. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 87 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 20 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 94 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 94 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 94 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 94 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 129 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 22 196 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

v 7 162 2 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 384.]

v 7 195 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 381.]

v 7 275 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 56 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 378.]

v 7 191 3 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 375.]

v 7 194 2 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 52 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 372.]

v 7 308 1 elmormolod a 7. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 369.]

v 7 158 1 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 366.]

v 7 278 1 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 363.]

v 7 193 5 elmormolod a 7. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 360.]

v 7 180 2 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 357.]

l 9 50 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

l 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

l 7 50 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

l 6 50 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

l 5 50 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

l 4 50 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

l 3 50 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

l 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

l 1 50 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

v 96 186 60 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,60] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Felfedeztél egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy királyi emlékművet. Oldalt pillantva, meglátsz egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.).
Találkozol Mr. H.A.I.R.-rel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mászó-karperecet, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku nadrágot, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy zafír védőgyűrűt visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Felszerelését egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy Végítéletet tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: alkímiázó üst, angyalok kesztyűje, aranytermő ládikó, ásó.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 347.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívői építették. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy Blounther apó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 74 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 22 életpontot vesztettél. Káoszkígyóval megdöfködöd a Blounther apó bal lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és egy rókafarok. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 150, gyógyulás: 65, összesen: -85 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).

(Továbbmész...) [188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb karját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 49, gyógyulás: 43, összesen: -6 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,44] A vidék sivatagosra vált. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronokukac közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Maga az idő szivárog el (-2 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 17, gyógyulás: 50, összesen: +33 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a pszi őselementál nyakát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 106 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 35, gyógyulás: 76, összesen: +41 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! A következő kincseket találtad: 9 nyílvessző és egy bőrsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót ellenfeledre ugrasz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A 10 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (10 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 96, gyógyulás: 160, összesen: +64 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (45 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Káoszkígyót ellenfeledre rohansz. Káoszkígyóval tökéletesen perforálod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor, egy vas dobónyíl, 3 arany és egy fekete gyöngy. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 136, gyógyulás: 35, összesen: -101 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű, 4 gyöngymangó, egy szent jogar, 13 arany és egy aranygyűrű. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Belwar Dissengulp irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[80 pontot használtál fel, van még 262.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Kiderül, hogy a csapdák igencsak gyermekdedek, egy fedett verem, egy karócsapda, az egyik falnál egy mérgezett nyíl kilövő - mindegyiket könnyedén hatástalanítod, aztán odasétálsz a ládával a kalandmesterhez. Kinyitja, és kivesz belőle 50 aranyat, amit odaad neked. Részjutalom! Fülig ér a szád. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Bronzhajlító Bergin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy Tguarkhan!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval teljesen átszúrod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Tguarkhan állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany karperec, egy vas dobónyíl és egy gyöngymangó. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 32, gyógyulás: 14, összesen: -18 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy királyi koronát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes királyi koronát 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlalhyll. A feladatod a következő. A próba nem könnyű. A teremben tartózkodik rajtad és a kalandmesteren kívül még egy hóhér, egy halálraítélt és egy templomszolga. Muzsikáddal őket kell táncra perdítened. Lelkesen muzsikálsz, de a három fickó csak bámul rád. Úgy látszik, valami még hiányzik a tudásodból.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 222.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy élőholt quwarg feltrancsírozása a feladat.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Káoszkígyót a másikra rohansz. Káoszkígyóval több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roóklomgárhhum néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy degradátor. Aprólékos válaszod tökéletesen kielégíti a kalandmestert. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Braklópmukkhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Balrognyűvő Porfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy éjkornist!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az éjkornis testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Káoszkígyóval néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Káoszkígyóval megdöföd az éjkornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Az éjkornis rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 18 arany és egy szent jogar. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 135, gyógyulás: 148, összesen: +13 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 182.]

ef energia fejlesztése
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni az első paraméterét.

szk 285 keresed a 285. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 179.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 1716 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 159.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 159 pontod maradt, ebből a következő körre 159 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY)
Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező.
A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

GYÉMÁNT VÉDŐGYŰRŰ (726. TÁRGY)
Akiket a kincsek általában hidegen hagynak, még azokban is mély sóvárgást ébreszt ez a döbbenetes szépségű parányi ékszer. Hihetetlenül sok energiát fektetett az elkészítésébe Alanor legképzettebb ékszerésze, az udvari mágusok pedig ellátták bűbájjal, ami +5 védettséget és +5 szerencsét nyújt viselőjének. Az eredetileg a király születésnapjára készített ajándékból mostanra már több másolat is készült, dúsgazdag nemesek és kalandozók számára.

TROGLODITA FÚVÓCSŐ (905. TÁRGY)
A trogloditák erdők mélyére bújt törzsei meglepő fegyverrepertoárral rendelkeznek. Ez a fúvócső is egy ezek közül. Átmérője kisebb, mint az eddig ismert, ormánygőtecsontból készült lőfegyvereké, hossza viszont legalább háromszoros. Pont ennek köszönhető, hogy a belecsúsztatott lövedék egyáltalán nem mozdul el, vagyis a célzás jelentősen pontosabbá válik (+25 támadás). Már csak az a kérdés, milyen, a tüskénél is vékonyabb, lövedéket lehetne a csőbe csúsztatni? A troglodita fúvócső használata a közönséges fúvócsőhöz szokott társadalmunk számára akkora tudást igényel, amire csak akkor leszel képes, ha lőfegyver szakértelmed legalább 30-as.

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY)
Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük).

GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

KARAKTERLAP

Gennyes Jocó, egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas árnymanó férfi vagy. Bőröd sárga. Dornodon eljövendő papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 242. fordulód.

Erő: 35 (40) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 112 cm
IQ: 38 (41) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 23 (24) Életpont: 341/310 Jellem: gonosz (386) Tul. pont: 2
Szerencse: 33 (38) Varázspont: 557/51 Pénz: 1857 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/6 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 2
Eddig összesen 1278 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28008 TP-t kaptál. Jelenleg 1168164 TP-d van. A következő szinthez még 31836 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, kék rakolits. A 238. fordulódban 268 arany került a bankszámládra. 284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/44 szúrófegyverek: 30/36 (+10%) vágófegyverek: 17/13
ütőfegyverek: 5/88 lőfegyverek: 27/56 (+8%) dobófegyverek: 11/35

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/0 2. nyomkövetés: 51/72 (+4%) 3. lopás: 28/22
4. mászás: 9/15 5. csapdakészítés: 18/24 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/22 (+3%)
7. gyógyítás: 57/6 8. titkosírás: 1/40 9. felderítés: 17/88 (+25%)
10. szörnyidomítás: 10/85 11. teológia: 42/45 (+12%) 12. taumaturgia: 35/17 (+7%)
13. versengés: 7/47 14. zene: 12/29 (+7%) 15. szörnyismeret: 24/10 (+22%)
16. zárnyitás: 7/48 17. vadászat: 14/71 18. bányászat: 6/52
19. úszás: 4/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (4x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
pszi elementál (#221), kardfogú fülemüle (#146), Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), trikornis herceg (#261), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) láth. észlelése (#78) láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XXIV. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 árnyéktőr (#557) 1 biami kvazárlándzsa (#568) 2 bronzhegyű lándzsa (#87)
$1 ezüsttőr ($322) 1 * Káoszkígyó (#638)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422) 1 pengepajzs (#425)
1 rövid kard (#171)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) $1 szöges bunkó ($8) 4 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 6 rövid íj (#107)
1 * ryuku tűvető (#1521) 1 troglodita fúvócső (#905)
Lövedékek
25 bronzhegyű nyíl (#94) 5 ezüsttollú nyíl (#363) 8 mérg. ubuk tüske (#137)
15 mérgezett tüske (#23) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 30 nyílvessző (#108)
16 * precíziós vetőtű (#1522) 6 rézgolyó (#343) 14 sallank nyíl (#129)
33 tüske (#22) 45 ubuk tüske (#131) 9 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
13 bumeráng (#249) 12 ezüstshuriken (#327) 9 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 nyu-shuriken (#157) 5 tolmokov-koktél (#351)
3 ubuk dobónyíl (#138) 22 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * Ek'Hor pajzsa (#1556) 1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 elit csatavért (#295) 1 vasvért (#164)
Sisakok
$1 bőrsisak ($57) 1 bronzsisak (#88) 1 Mágikus Koponya (#279)
1 * mithril sisak (#465) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 Fairlight köpenye (#303) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * mágusköpeny (#453)
1 rejtőköpeny (#277) 1 sötét kámzsa (#699) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * császári kesztyű (#723) 6 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 mászókarom (#78)
1 Muezli aranykeze (#442) 2 szürke bőrkesztyű (#271) 9 tankány karom (#237)
Övek
$1 bíbor erőöv ($291) 1 ogre öv (#834) $1 sárga erőöv ($276)
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 cápabőr csizma (#832) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * roxati üvegszem (#443)
Nyakláncok
$1 aranylánc ($191) 1 * denevér szimbólum (#140) 11 ezüst nyaklánc (#117)
1 gyöngysor (#192) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kreiton fókusz (#853)
1 ryuku nyaklánc (#1325) 3 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők
1 arany karperec (#194) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 Natharion karkötő (#738)
2 * obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk
1 aranygyűrű (#193) 1 balkezes gyűrű (#1549) $1 ezüst gyűrű ($180)
1 gyémánt védőgyűrű (#726)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.smaragdja (#1115)
Löttyök és porok, tartóstul
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9]
19 fűszertartó (#210) [bennük 12 csepp sáfránypor (#211), fér még: 83]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
15 vizestömlő (#3) [bennük 296 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 11 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 bunthar zsák (#734) 4 deus ex machina (#1) 20 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 28 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 + kinemfogyó tegez (#368) 1 kis aranykulcs (#240)
6 kötél (#92) 4 kristálygömb (#265) 7 manakristály (#500)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 7 nagy vaskulcs (#186)
1 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682) 1 shinai gömb (#348)
4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32) 10 szent jogar (#150)
18 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 10 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 20 csalánvirág (#582)
4 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 drótszőr (#37) 3 ében toboz (#578) 2 etra hályog (#712)
1 ezüstdarab (#326) 43 fekete gyöngy (#99) 13 főnixtoll (#563)
4 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310) 1 gór formázó minta (#444)
51 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
42 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44) 4 lajhár csont (#236)
1 lótuszvirág (#447) 13 magszim bél (#103) 3 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 medúzacsáp (#703) 1 moa üveggömb (#383) 8 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 párducszem (#1073)
17 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239)
4 purifikátor háj (#269) 5 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226)
2 raptor karom (#281) 2 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70)
4 rókafarok (#124) 3 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209)
5 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 17 Thargodan esszencia (#328)
8 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
48 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 189.84 kg Megterheltség: 131%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 4 aranygyűrű (#193)
2 aranylánc (#191) 2 borostyán függő (#162) 1 deus ex machina (#1)
1 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 gyógykenőcs (#313) 2 obszidián függő (#195)
17 tüske (#22) 1 umbatari karkötő (#278) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
438 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 balkezes gyűrű (#1549)
1 bőrsisak (#57) 1 fekete gyöngy (#99) 5 gyöngymangó (#135)
1 gyöngysor (#192) 1 karbin plazma (#199) 5 manakristály (#500)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 9 nyílvessző (#108) 2 rókafarok (#124)
1 sáfránypor (#211) 2 szent jogar (#150) 1 szöges bunkó (#8)
1 trikornis szarv (#198) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,44) kronokukac (#285), pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), Tguarkhan (#212), élőholt quwarg (#202), éjkornis (#228)

Üzenet küldése a karakternek