Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 12. 9h:06' EZ A 302. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD 303. játékheted kezdete: márc. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2082 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: hh 1133 1269 841 | használod az 1133. tárgyat az 1269. tárgyat a 841. tárgyat |
* 3. KP: vv 165 188 0 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 26 53 | elmormolod a 182. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: vv 28 224 364 | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 364. varázslatot |
* 6. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 7. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 8. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 9. KP: bb 347 1205 1554 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 10. KP: kf 560 527 466 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 527. tárggyal a 466. tárgyat |
t 429 | támadod a 429. szörnyet |
lm 39 39 39 | mozogsz 39 39 39 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt hadúr testét. (3 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Koponyalékelővel megütöd az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 013 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 46, gyógyulás: 71, összesen: +25 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 106 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt hadúr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr fejét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Koponyalékelővel megütöd az élőholt hadúr testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 80, gyógyulás: 74, összesen: -6 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus bal karját. (7 támadással 219 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Koponyalékelővel gyengén megütöd az élőholt ősmágus jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 133 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 138, gyógyulás: 118, összesen: -20 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Marokra fogva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Koponyalékelővel megütöd az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és 4 pirkit [pirkit ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 73, gyógyulás: 4, összesen: -69 ÉP}
ve 232 1 | megveszed a 232. tárgyat 1 |
ve 226 1 | megveszed a 226. tárgyat 1 |
ve 352 1 | megveszed a 352. tárgyat 1 |
ve 627 1 | megveszed a 627. tárgyat 1 |
ve 632 1 | megveszed a 632. tárgyat 1 |
fkt 4 1 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
ve 111 1 | megveszed a 111. tárgyat 1 |
ve 189 1 | megveszed a 189. tárgyat 1 |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Dhouga kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az őrült varázsló fejét. (3 támadással 241 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Koponyalékelővel eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 2 csuklyavirág. 2 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 76, gyógyulás: 6, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [188,107] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. {egyik sebzési módja: 3x 3d6+9.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Koponyalékelővel megütöd a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
be 689 | bemész a 689. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Dhouga kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Koponyalékelővel megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 62, gyógyulás: 7, összesen: -55 ÉP}
ek 7 8 7 | t. energia kisütése: 7 8 7 |
be 100 | bemész a 100. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
ffk 200 | felt.fv.kozkázata: 200 |
lm 6 8 10 | mozogsz 6 8 10 |
lm 12 14 16 | mozogsz 12 14 16 |
lm 20 23 22 | mozogsz 20 23 22 |
lm 11 16 18 | mozogsz 11 16 18 |
lm 21 22 24 | mozogsz 21 22 24 |
lm 27 3 13 | mozogsz 27 3 13 |
lm 24 23 27 | mozogsz 24 23 27 |
lm 33 38 37 | mozogsz 33 38 37 |
lm 39 905 44 | mozogsz 39 905 44 |
lm 44 44 900 | mozogsz 44 44 900 |
ffk 700 | felt.fv.kozkázata: 700 |
kf 1530 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
ek 40 4 | t. energia kisütése: 40 4 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Tüzet köpsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar remete farkát. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltalált téged. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kvazár karddal párszor súrolva eltalálod a varkaudar remete bal lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Kemény ütések sorozatát kapod. Reccsenés jelzi, hogy valami megrepedt odabent. (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Kvazár karddal megvagdalod a varkaudar remete jobb lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Védhetetlen ütések záporoznak felsőtestedre és bal karodra. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 457, gyógyulás: 84, összesen: -373 ÉP}
(Továbbmész...) [227,112] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nothar cserjét. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy leviathán lárva. (ld. enc.) {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 170 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: oldás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Kitátod a szádat, és lehelsz. 120 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kvazár karddal megvagdalod a leviathán lárva alattomos csápját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A leviathán lárva félig szétrágja a jobb válladat! (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 59 életpontot vesztettél. Több marást ejt rajtad a leviathán lárva csáprágójával. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Kvazár karddal végigvagdosod a leviathán lárva testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Fogaival a leviathán lárva felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 46 életpontot vesztettél. A leviathán lárva csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 651, gyógyulás: 115, összesen: -536 ÉP}
(Továbbmész...) [226,113] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy nothar cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [224,115] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [223,116] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nothar cserjét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
v 198 181 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | |
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
|
|
[181,105] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Meglengetve a Dhouga kalapácsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Koponyalékelővel megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és 4 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woorgard testét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Koponyalékelővel többször eltalálod a woorgard testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Dhouga kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Koponyalékelővel megpöccinted a woorgard testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a woorgard száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 739 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 23, gyógyulás: 195, összesen: +172 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (4 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Koponyalékelővel eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 13, gyógyulás: 80, összesen: +67 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Fegyvert váltasz: előkapod a Dhouga kalapácsát. Megmarkolva a Dhouga kalapácsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Dhouga kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Koponyalékelővel megcsapod az óriásféreg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 12, gyógyulás: 58, összesen: +46 ÉP}
* 1. BP: vv 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 6. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 7. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 8. BP: ef 50 526 0 | energia fejlesztése 50 |
* 9. BP: kb 347 1205 1554 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 10. BP: kf 453 738 821 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 738. tárggyal a 821. tárgyat |
PUHA ÜTÉS (60. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot ellenfeledre elmondva, jelentősen csökkentheted az általa ütéseknként okozott sebzést. Hogy pontosan mennyivel, ezt természetesen papi rangodtól (és teológiádtól) függ - de a csökkentés mértéke semmiképp sem lesz 50 százaléknál nagyobb. Van rá esély, hogy az ellenfélre egyáltalán nem hat a varázslat. Anyagi komponense egy madártoll, elmondása 18 VP-be kerül. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
ARKOG KŐ (632. TÁRGY) A Sötét Földön a bányászat során gyakran fellelhető kőzet az arkog. Porózus, fekete anyag, amely elégetve enyhén mérgező gázt eredményez. Igazándiból semmire sem jó, ha egy törpe ilyenre bukkan adamantit vagy mithril helyett, eléggé bosszús szokott lenni. |
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY) Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e, mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzódnak. Nem igazán szeretik a fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni. |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY) Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle? |
ROTHADÓ TETEM (624. SZÖRNY) Micsoda bűz! És milyen undorító látvány, ahogy a rothadó tetem foszladozó testéből kinyúl két kevésbé sem oszló kar, és a végén meredező hegyes, és egyáltalán nem makulátlanul tiszta karom a testedbe mar. Az élőholt szörny valamikor egy humanoid testfelépítésű alak lehetett, valószínűleg ember. Hogy halálában alakult át ilyenné, vagy már akkor is ilyen elképesztő, leprás-koldus kinézettel rendelkezett, nem tudni. Mindenesetre Leah érdemesnek tartotta arra, hogy felkarolja, és a többi kétes külsejű túlvilági küldöttével egyetemben, az anyagi létsíkon találjon neki feladatot. És ez remekül ki is elégíti a rothadó tetem gyilkolásvágyát. Csak ezüst, vagy mágikus fegyverrel tudod megsebezni. |
BÁMULATOS ZOMBI (896. SZÖRNY) A nekromancia egzakt tudomány. Alapigazságokra és a tapasztalatra épül. Az egyik ilyen alaptétel, hogy az élőholtakat mindig mágia mozgatja, függetlenül attól, hogy az igét a test egykori gazdája, avagy egy kívülálló idézi meg. A bámulatos zombira egy Weasel nevű, ghallai halálpap akasztotta ezt a jelzőt, mivel a legyőzése után hosszasan tanulmányozta a tetemet, és abban semmiféle mágikus lenyomatot nem talált. Ez a furcsa zombi varázshasználat nélkül újra, és újra, spontán életre kelt, egészen addig, amíg a leahita fizikailag teljesen meg nem semmisítette azt. (Weasel idevágó jegyzeteit a Holtak Harmadik Könyve tartalmazza, amit a Csontok Templomában Leah főpapjai szabadon tanulmányozhatnak.) Mindezek után ne csodálkozz, ha a legváratlanabb helyeken bukkan fel ez az élőhalott, és egyáltalán nem egyszerű elpusztítani. |
VÁMPIR ŐRSZEM (7057. SZÖRNY) A vámpírcsaládok mindig a legifjabb, leggyengébb tagjaikat állítják őrszemnek az Ős nyughelye mellé. Nem sok dolguk van, mindössze folyton, soha nem lankadó figyelemmel őrizni a Legelsőt. Mindezt azért elég hatékonyan teszik, főleg, ha sikerül meglepniük a gyanútlan, és pechjére rossz helyre tévedő vándort. Ha nem akarod a karmaik közt végezni, szerezz be egy ezüst (vagy mágikus) sebzésű fegyvert (bármelyik típus egyaránt megteszi). Az őrszem nem túl erős ellenfél, de azért jobb, ha tudod: bármikor eggyé válhat az árnyakkal, és így képes meglepetésből támadni. |
Erő: | 26 (49) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 189 cm |
IQ: | 25 (53) | Támadás: | 56 (59) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 24 (25) | Védekezés: | 81 (88) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/61 év |
Egészség: | 23 (30) | Életpont: | 569/822 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 33 (51) | Varázspont: | 972/867 | Pénz: | 31031 arany | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 85/6 | Pszi pont: | 157/331 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/15 | vágófegyverek: | 22/25 (+4%) | ütőfegyverek: | 43/66 (+6%) |
lőfegyverek: | 36/28 (+1%) | dobófegyverek: | 16/59 |
Feltételes fegyverváltás: kvazár kard (#297) (700%) << Dhouga kalapácsa (#1425) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (1 -26.); vashegyű nyíl (#176) (27 -); ubuk tüske (#131) max. 1 db ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,105 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 367 |
A Végzet Vermében a 7. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 202,35 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 83, 84, 89, 93, 88, 90, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 183 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 47/17 (+88%) | 2. nyomkövetés: | 50/5 | 3. mászás: | 15/31 |
4. csapdakészítés: | 18/66 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 20/63 (+5%) | 6. gyógyítás: | 22/81 (+6%) |
7. titkosírás: | 10/37 | 8. felderítés: | 34/33 (+200%) | 9. szörnyidomítás: | 10/55 (+9%) |
10. teológia: | 47/9 (+16%) | 11. taumaturgia: | 46/76 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 11/69 (+9%) |
13. versengés: | 13/59 | 14. zene: | 9/53 | 15. szörnyismeret: | 24/30 |
16. pszi: | 23/81 (+5%) | 17. zárnyitás: | 16/70 | 18. vadászat: | 15/13 (+12%) |
19. vitalitás: | 1/16 | 20. bányászat: | 24/33 (+12%) | 21. testépítés: | 2/3 |
22. úszás: | 15/34 | 23. főzés: | 15/71 | 24. csapatmunka: | 3/41 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 64 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 9999 TVP-ért |
készítesz khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), védőkristályt (#2240) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), Sheran főzetét (#286) (max. 1 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 10 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) háló-csapdával (#220), drótszőrű pincsit (#22) háló-csapdával (#220), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 9999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 27, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), quwargok (#9093), trikornis (#104), élőholt quwarg (#202), Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261), kék rothasztó (#421), halálos morf (#7618) (csak egyszer), harcias morf (#7619) (csak egyszer), brutális morf (#7620) (csak egyszer), lomha morf (#7621) (csak egyszer), védelmező morf (#7622) (csak egyszer), mágiamorfáló (#7623) (csak egyszer), domináns morf (#7624) (csak egyszer), éltető morf (#7625) (csak egyszer), mestervarázsló (#267) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239), massza (#217), lidércóriás (#401), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), átokmurgattyú (#225), gothag döglidérc (#429) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 18, max: 50) |
purifikátor császár (#393), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), gonoszok (#988), bolyongó lidérc (#388), szubreális vámpír (#223), élőholt ősmágus (#179), drakolich (#760), élőholt hadúr (#371), quwarg szellem (#676), animált hókutya (#651), zombi mester (#251), mammut zombi (#654), csontgólem (#392), lidércúr (#252), ismeretlen (#9089), Vérvörös Légió (#9128), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 20 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9855,50) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (99,30,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
mentális pajzs (#72) | hadiszerencse III (#59) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), gázpajzs (#467), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | kultúrmasztodon (#227) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | mammut zombi (#654) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 25. szintű lényekre | |
háló (#186) | >> | woor-antilop (#31) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
életpajzs (#142) | >> | zombi mágus (#389) | elektromos pajzs (#51) | >> | mágiamorfáló (#7623) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zoloboo sámán (#230) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar katona (#691) | tüskepajzs (#30) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | védelem sav ellen (#36) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tollaskígyó (#635) | tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve) |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 199. varázslatot kell ismerned. barbár barlang (692): 107. labirintus (254,73). tolvajcéh (699): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). sámánkunyhó (767): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 41, 42, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 83, 84, 88, 89, 90, 91, 93, 94, 95, 99, 107, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 176, 180, 187, 189, 190, 193, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 7, 14, 16, 19, 20, 33, 34, 38, 42, 44, 49. |
Kész: 11, 40, 43, 51. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 82 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1023 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1≥1 | kvazár kard (#297) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | csontpálca (#329) | 1 | Dhouga kalapácsa (#1425) | |||
1 | * | kétfejű csatabárd (#1754) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | * | koponyalékelő (#574) | |
4 | szögletes kő (#17) | |||||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | kampós acélszigony (#455) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | * | kentaurusz íj (#1568) | ||
1 | moa stuki (#413) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
6 | ezüsttollú nyíl (#363) | 10≥8 | kerek kő (#19) | 5≥5 | nyílvessző (#108) | |||
178 | ubuk tüske (#131) | 34 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
9 | esszenciakristály (#350) | 1 | malomkő (#1205) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | dalebg.kristályvért (#564) | ||||||
Sisakok | ||||||||
2 | * | bozontfonat (#1563) | 1 | királyi korona (#338) | 1 | mentát korona (#1559) | ||
1 | Morgan sipkája (#466) | 3 | optiri agysisak (#315) | 1 | * | Zu'lit koronája (#821) | ||
Köpenyek | ||||||||
1≥1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | őselemek köpenye (#560) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | Khór kesztyűje (#1746) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | füst öv (#1751) | 1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | párducbőr övtáska (#1117) |
1 | rinóbőr öv (#685) | 1≥1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | ryuku csizma (#692) | 2 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | törpe bakancs (#475) | ||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | ősplazma (#839) | 1 | * | roxati üvegszem (#443) | |
1 | * | zafír fülbevaló (#477) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3) | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | csillogó nyakék (#1120) | 1 | * | csontamulett (#711) | ||
4 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | gólem talizmán (#811) | 1 | * | kőkés szimbólum (#2321) | ||
2 | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |
1 | * | virág szimbólum (#143) | 4 | vortex amulettje (#607) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | * | arany papi karkötő ($309) | 1≥1 | Eldaran karkötője (#373) | 2 | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | mászó-karperec (#392) | 1 | * | Natharion karkötő (#738) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
18 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | * | bo'adhun gyűrű (#743) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+5) | ||||||||
1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | * | bronz végzetmedál (#2364) | 1 | * | fejvadász medál (#1734) |
2 | * | q. demoralizátor (#2067) | 1 | * | szerencsekocka (#1693) | |||
Nyergek | ||||||||
1 | * | trikornis nyereg (#1536) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
14 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 68 csepp tinta (#101), fér még: 72] | ||||||
9 | éjurna (#2368) | [bennük 46 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 44] | ||||||
45 | + | fűszertartó (#210) | [bennük 45 csepp sáfránypor (#211), fér még: 180] | |||||
6 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 72] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 48] | ||||||
2 | mágusszelence (#1076) | [bennük 7 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 13] | ||||||
2 | sólyomcsőr (#1223) | [bennük 5 pondróvér (#1232), fér még: 19] | ||||||
5≥5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 60] | ||||||
6 | szent kehely (#257) | [bennük 21 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 39] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [benne 1 korty Sheran főzete (#286), fér még: 9] | ||||||
3 | térdeplő tülök (#1440) | [bennük 3 korty életvíz (#1500), fér még: 15] | ||||||
5≥4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 48 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
10 | vizestömlő (#3) | [bennük 196 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
30 | zöld üveg (#82) | [bennük 103 csepp ragasztó (#83), fér még: 497] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | acéltű (#334) | 2 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
26 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 2 | amul kulcs (#565) | |||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 41 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | bőrkantár (#1125) | 1 | bunthar zsák (#734) | |||
1 | destabilizátor (#1275) | 14 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
2 | ezüstszelence (#1602) | 6 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | fekete könyv (#2234) | |||
2 | fülemüle síp (#1576) | 17 | fűszerkeverék (#1170) | 3 | gernim balzsam (#1894) | |||
50 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halálkristály (#2372) | 1 | Holtak Akarata (#1604) | |||
4 | íjászkence (#1225) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kholden kulcs (#470) | |||
2 | kis ónixkulcs (#1110) | 2≥2 | kötél (#92) | 1 | kreommat varázsital (#926) | |||
4 | krónika (#1725) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | Ma'yia furulyája (#949) | |||
24 | manakristály (#500) | 1 | márványszobor (#2232) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 8 | megsemmisítő (#1540) | 2 | moa antigrav (#2204) | |||
1 | moa katalizátor (#386) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 2 | Morgan szilánkja (#508) | |||
3 | norgat kulcs (#471) | 1 | olló (#335) | 32 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | párducbőr pénztárca (#1118) | 1 | plazmagömb (#2235) | 5 | pszi kő (#248) | |||
1 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | Rodger profi üstje (#1168) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | rúnakavics (#2233) | 7 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
4 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | 1 | súlyzó (#347) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tapasztalatkő (#975) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | titanitdukát (#1480) | |||
5 | titkos teleportkő (#1387) | 42 | tudás gyöngye (#522) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
25 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar csésze (#841) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
7 | védőkristály (#2240) | 1 | zeolitkristály (#2236) | 1 | Zu'lit tarsolya (#537) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 1 | adamantit (#627) | 38 | álompor (#396) | |||
30 | amniosz (#203) | 1 | arkog kő (#632) | 4 | artikula bélhólyag (#927) | |||
1 | bev formázó minta (#299) | 10≥10 | bordacsont (#16) | 54 | borkonyó bibe (#312) | |||
47 | csuklyavirág (#133) | 12 | dözmöng szív (#122) | 10≥9 | drótszőr (#37) | |||
1 | eknozol (#540) | 33 | Eldereth szilánk (#512) | 8 | ezüstdarab (#326) | |||
69 | fekete gyöngy (#99) | 16 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
13 | galachmit (#310) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálvirág (#2371) | |||
19 | halcsont (#390) | 2 | iknegurin (#541) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jég dragnit (#1745) | 3 | jégkristály (#593) | 5 | kaktuszbogyó (#429) | |||
27 | kaktusztüske (#114) | 6 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
10 | kék orchidea (#68) | 15 | khatiszon kristály (#2322) | 2 | kőszem (#304) | |||
3 | kreommat szirom (#925) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | lapkorong (#80) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 3 | lidércesszencia (#1074) | 4 | lótuszvirág (#447) | |||
108 | madártoll (#112) | 6 | magszim bél (#103) | 10≥10 | mákrózsa virág (#56) | |||
19 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mihlanil (#539) | 1 | mithril (#352) | |||
1 | moa burát (#384) | 1 | moa gyémánt (#385) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 1 | moa rubin (#379) | 6 | moa smaragd (#377) | |||
8 | moa üveggömb (#383) | 1 | moa zafír (#381) | 1 | negatív esszencia (#1184) | |||
5≥5 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | páncélfényező (#1678) | |||
10≥10 | pirkit (#153) | $6 | púderkő ($119) | 7 | purifikátor háj (#269) | |||
100≥97 | quwarg tojás (#360) | 14 | rájabőr (#404) | 1 | ramit kő (#226) | |||
2 | raptor karom (#281) | 6 | remák szív (#264) | 15≥9 | rézdarab (#70) | |||
9 | rókafarok (#124) | 9 | sallank karom (#128) | 4≥4 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | smaragd dragnit (#1743) | 34 | smirglilevél (#29) | 1 | Ssszissszenő bőre (#953) | |||
8 | sünmedve tüske (#14) | 4 | surranó kígyó bőr (#47) | 21 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2≥2 | szuperkötél (#209) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 4≥8 | tükör (#43) | |||
6 | tűzbimbó (#623) | 5 | varányszem (#30) | 7≥7 | vasérc (#152) | |||
3 | vörös zyel (#606) | 4 | xirnox szív (#213) | |||||
Fókuszkristályok tárgyakban | ||||||||
jég dragnit (#1745) | - a befoglaló tárgy: | kétfejű csatabárd (#1754) | ||||||
smaragd dragnit (#1743) | - a befoglaló tárgy: | párducbőr övtáska (#1117) |
Összsúly: 246.58 kg | Megterheltség: 118% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 257 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (7 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 300 | gyógykenőcs (#313) | 163 | gyöngymangó (#135) | 22 | kaja (#2) | 90 | quwarg kristály (#2238) | 1 | sziklozug comb (#858) | 1 | tenger gyümölcse (#1155) | 6 | varkaudar pálinka (#1137) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | gyógykenőcs (#313) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | tinta (#101) | 7 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | arkog kő (#632) | |||
1 | bot (#4) | 2 | csuklyavirág (#133) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | hosszú íj (#111) | 1 | ilkin érc (#232) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mithril (#352) | 1 | ramit kő (#226) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 129 | víz (#27) |
180 | 181 | 182 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|