Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. júl. 23. 23h:15' EZ A 292. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD 293. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1993 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 26 188 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: hh 1100 2306 0 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: bb 347 1205 209 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
kb 1134 1 | kiveszel a bankból az 1134. tárgyat (1 darabot) |
hu 444 | hulladék: 444 |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
ek 302 2 | t. energia kisütése: 302 2 |
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
129 | 130 | 131 | |
40 | |
|
|
41 | |
|
|
42 | |
|
|
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 627 100 | megveszed a 627. tárgyat 100 |
bb 627 100 | beraksz a bankba a 627. tárgyat (100 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a proteinsólyom testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. [sólyomcsőr ládikóba-> (140,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a griffőniksz testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az aranygriff jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az aranygriff aranyszínű testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Baghar korbácsával eltalálod az aranygriff csillogó szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az aranygriff karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranytollat. [aranytoll ládikóba-> (140,61)-> 40 arany, -2 ÉP] 656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 2, gyógyulás: 25, összesen: +23 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a griffőniksz jobb vállát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a griffőniksz jobb szárnyát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
129 | 130 | 131 | |
40 | |
|
|
41 | |
|
|
42 | |
|
|
[100,80] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
ve 627 100 | megveszed a 627. tárgyat 100 |
bb 627 100 | beraksz a bankba a 627. tárgyat (100 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a földsárkány kőfejét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával megütöd a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 9, gyógyulás: 29, összesen: +20 ÉP}
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
129 | 130 | 131 | |
40 | |
|
|
41 | |
|
|
42 | |
|
|
[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél.
ve 627 100 | megveszed a 627. tárgyat 100 |
bb 627 100 | beraksz a bankba a 627. tárgyat (100 darabot) |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával felnyársalod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [95,107] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Quirov. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Quirov testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Quirov jobb lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Kisebb sebet ejt oldaladon a Quirov. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Quirov összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 méregfog [méregfog ládikóba-> (97,107)-> 240 arany, -2 ÉP]. Szereztél 68 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 26, összesen: +17 ÉP}
h 697 800 | használod a 697. tárgyat |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 404 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész nyakát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét ölész jobb oldalát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd a sötét ölész elmosódó alakját. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A sötét ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 79, gyógyulás: 111, összesen: +32 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Baghar korbácsával megütöd a norpadolótika testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 26, gyógyulás: 33, összesen: +7 ÉP}
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón bal oldalát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával megdöfködöd az áldott okerón jobb vállát. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón testét. (7 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varkaudar lándzsával megkarcolod az áldott okerón testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Kitines ollójával az áldott okerón bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 14, gyógyulás: 111, összesen: +97 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a vörös rakolits testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 37, gyógyulás: 32, összesen: -5 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika jobb első lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika bal oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a norpadolótika bal első lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 24, gyógyulás: 38, összesen: +14 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár jobb lábát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Az ében halálhajcsár a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (97,107)-> 20 arany, -2 ÉP] 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 54, gyógyulás: 93, összesen: +39 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (97,107)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy gázpajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott gázpajzs védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor jobb lábát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A seb azonnal beforr! Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor ragyás testét. (7 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varkaudar lándzsával meghorzsolod az ősdentor fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Baghar korbácsával néhányszor súrolod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (97,107)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 554, sebződés: 79, gyógyulás: 125, összesen: +46 ÉP}
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány bal első lábát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a földsárkány nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 9, gyógyulás: 30, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [131,42] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Wassermann Bobó előtt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó bal vállát. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a kék rothasztó bal oldalát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó fejét. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a kék rothasztó testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával súrolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 537 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 95, gyógyulás: 141, összesen: +46 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 2 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,43] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Port kavar a távolban egy homokvihar.
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a bunthar testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával jól megszúrod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával eltalálod a bunthar bal vállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A bunthar patája súrolja a combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [134,45] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Wassermann Bobó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [134,46] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
v 275 326 | elmormolod a 275. varázslatot |
be 707 322 321 | bemész a 707. épületbe |
be 707 323 307 | bemész a 707. épületbe |
be 707 332 320 | bemész a 707. épületbe |
be 707 326 327 | bemész a 707. épületbe |
be 707 328 330 | bemész a 707. épületbe |
szk 144 | keresed a 144. szörnyet |
* 1. BP: hh 396 336 507 | használod a 396. tárgyat a 336. tárgyat az 507. tárgyat |
* 2. BP: kb 347 1205 415 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
SMARAGD DRAKÓN (321. SZÖRNY) A smaragd drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a mérges gázt lehelő fattyat legfeljebb szúrófegyverrel lehet megsebezni. |
NOTERMANTHI BÁRÓ (323. SZÖRNY) A Notermanthik közül a leghatalmasabbak gyakran hívják ki a többi Thargodan herceget, és erre meg is van okuk - hatalmuk legtöbbször eléri, sőt, meg is haladja a kisebb hercegekét. A Notermanti bárók általában megközelíthetetlen helyeken, mágiától védett ében sziklatornyokban veszik körül magukat, ében szolgák és sárkányfattyak hordája védelmezi őket, így aztán szinte megközelíthetetlenek. A Notermanthi báró - bár jelentős fizikai erővel rendelkezik, egy ongóliantot pillanatok alatt szét tud tépni - harcban inkább még jelentősebb mágikus képességeire hagyatkozik (ha szolgái nem tudták megvédeni). |
TAALRU HERCEG (307. SZÖRNY) A taalru hercegek nagyhatalmú Thargodanok, nem ritka, hogy képesek a síkok közötti utazásra, igaz, nem teljes fizikai valójukban. Ilyenkor lelkük egy kevésbé hatalmas taalruba költözik bele. A hatalmuk teljében levő taalru hercegek vitathatatlanul a Sötét Föld uralkodó osztályához tartoznak, kihívásuk és legyőzésük kevés utazó számára lehetséges. A taalru hercegek kegyetlenek ellenségeikkel szemben, de alattvalóik, ha lehet, még kevesebb irgalomra számíthatnak. |
YLGOROTH (332. THARGODAN) A Thargodanok legtöbbje az állandó csatározások során előbb-utóbb megsemmisül, de vannak néhányan, akik hihetetlen ravaszságuk és persze hatalmuk révén képesek voltak fennmaradni a Sötét Föld megszállása óta. Mára már ezek a Thargodan hercegek félisten hatalmú lények, és senki nem meri őket kihívni. Ylgoroth ezen ős-Thargodanok egyike. Ha megpillantod kedvenc formáját, egy megelevenedett fekete borzalmat, amelyet forró tűzaura övez, menekülj, amíg tudsz. Ylgoroth gyakorlatilag elpusztíthatatlan, és hiába áhítozol a fején viselt ősi relikviára, a lidérckoronára, bizony nem fogod megszerezni, amíg magad is félisten hatalmúvá nem válsz! Természetesen, Ylgorothot csak a mágikus fegyverek képesek megsebezni, és immúnis a halandók mágiájára. Csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá. |
ZAFÍR DRAKÓN (320. SZÖRNY) A zafír drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a villámot lehelő fattyat legfeljebb vágófegyverrel lehet megsebezni. |
SMARAGD SÁRKÁNY (326. SZÖRNY) Tagadhatatlan, hogy a sárkányok a triklem drakolderek után a világ leghatalmasabb lényei. Sem Thargodanok, sem más teremtmények nem merik őket kihívni, hiszen mind fizikai megjelenésük, mind mágikus képességeik és ezeréves bölcsességük szinte legyőzhetetlen ellenféllé teszi őket. A fejétől a farkáig majd harminc méter hosszú, hegynyi súlyú óriásszörny hegyes karmaival, vagy farkának egyetlen suhintásával bármit képes szétzúzni, de különösen azt élvezi, ha áldozatát mérgező leheletével, vagy gyilkos varázslatainak valamelyikével semmisítheti meg. Mint minden sárkány, a smaragd is előszeretettel gyűjti a kincseket. Ha barlangjától távol bukkansz rá, akkor is bőséggel akadnak majd a pikkelyei közé szorult tárgyak, ha esetleg képes vagy legyőzni. |
ÉBEN SÁRKÁNY (327. SZÖRNY) A mocsarak mélyén élő, savat lehelő ében sárkányoknak ezen világon és bármely külső létsíkon az isteneken kívül csak egyetlen igazi ellenfele akad: a többi sárkány. Ez a hegynyi méretű, csupa fog és karom monstrum farkának egyetlen csapásával még egy óriást is a földre tud küldeni, de ha lusta mozogni, csak kitátja száját, és savval borítja be áldozatát. A többnyire a mocsár mélyén szunyókáló ében sárkány több száz éves élete alatt jócskán kitanulta a mágia mesterségét is, hiába érzed tehát, hogy képes vagy fizikailag szembeszállni vele, készülj fel egy mágikus párviadalra is. |
MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY) A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei. |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
Erő: | 41 (60) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 266 cm |
IQ: | 30 (29) | Támadás: | 47 (50) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 488 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 67 (73) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/29 év |
Egészség: | 29 (34) | Életpont: | 614/564 | Jellem: | gonosz (140) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 41 (47) | Varázspont: | 865/809 | Pénz: | 36483 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 84/0 | Pszi pont: | 124/88 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 24/17 (+17%) | vágófegyverek: | 26/51 | ütőfegyverek: | 38/21 (+4%) |
dobófegyverek: | 34/3 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Halálpöröly (#635) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
134,46 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 100,78 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 544 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/69 (+60%) | 2. nyomkövetés: | 55/51 (+25%) | 3. mászás: | 17/37 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 16/62 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/2 | 6. gyógyítás: | 15/95 |
7. titkosírás: | 3/20 | 8. felderítés: | 22/7 | 9. szörnyidomítás: | 5/78 |
10. teológia: | 44/10 (+12%) | 11. taumaturgia: | 65/5 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 1/40 |
13. versengés: | 9/23 (+10%) | 14. zene: | 14/24 | 15. szörnyismeret: | 34/59 |
16. pszi: | 21/46 (+4%) | 17. zárnyitás: | 18/18 (-1300%) | 18. vadászat: | 18/45 |
19. vitalitás: | 1/23 | 20. bányászat: | 30/27 (+5%) | 21. testépítés: | 8/22 |
22. úszás: | 1/66 | 23. főzés: | 15/13 | 24. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 31% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz sötét italt (#284) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), noth szellem (#250), sötét ölész (#314) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
zafír sárkány (#329), kronoelementál (#287), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (887,12) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | acélkolosszus (#35) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kronotapír (#286) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Sötétség Hercege (#296) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | sötét ölész (#314) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csataremák (#694) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | varkaudar che-pap (#704) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | halálos morf (#7618) | |
gázpajzs (#467) | >> | brutális morf (#7620) | gázpajzs (#467) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | pszi-acéltorony (#98) | >> | lidérckirály (#316) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | mágiamorfáló (#7623) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | tükörpajzs (#101) | >> | Poomr Ko (#957) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 20, 53, 54, 61, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 131, 134, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 45. |
Kész: 1, 6, 9, 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1020, az összesen kapott pontszám: 222695. (összesen ölhető: 1044 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 139 TU. szükséges még: 31 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7945 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3629 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | gór formázó minta (#444) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
4 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | bunthar bőr (#733) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | smirglilevél (#29) | 4 | tinta (#101) | |||
1 | varkaudar korbács (#1134) | 3 | víz (#27) |
129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|