240. forduló, 242. forduló, Camthalion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 5. 12h:13'
EZ A 1101. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
1102. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5547
SZÁMLA : XXXX

CAMTHALION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,66] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 xirnox szivet (150 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 Huddens kesztyűjét (1000 arany).
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+427 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+25 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Elhagyod a templomot. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: vv 12 26 13 elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 476.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 474.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 472.]

* 2. KP: vv 86 165 178 elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 470.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 468.]

* 3. KP: vv 182 71 0 elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 466.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 464.]

* 4. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy vaskard elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 444.]

* 5. KP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {támadása: 30.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (8 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 404.]

kf 649 kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat
Leveszed a kvazár kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a Huddens kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 404.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 469 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 401.]

p 69 használod a 69. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 396.]

ff 28 422 568 felt. fegyverváltás: 28 422 568
Felt. fegyverváltás: << ököl << mágusölő << biami kvazárlándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ftv 60 392 felt. tám/véd. varázslat a 60. varázslatot a 392. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 396.]

ek 7 9 5 t. energia kisütése: 7 9 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 felderítés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 396.]

be 193 bemész a 193. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 391.]

lm 7 mozogsz 7
Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Nyitva van! Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [5. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-456 varázspont).
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] [28 pontot használtál fel, van még 363.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

lm 8 6 15 mozogsz 8 6 15
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [8. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy csatornaféreg lakik itt. (ld. enc.) {max. életpontja: 651-715.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csatornaféreg testét. (8 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csatornaféreg bal első lábát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csatornaféreg jobb hátsó lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A csatornaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A csatornaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a csatornaféreg nyálkás testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a csatornaféreg bal első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A csatornaféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A csatornaféreg feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 47 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [14. PONT.] Hangos morajlás kíséretében földrengésszerűen megmozdul alattad a padló. Aztán azt veszed észre, a mennyezet közeledik. Össze akar préselni! Már nincs időd menekülni, beszorulsz a falak közé. Csontjaid ropognak, nyöszörögnek, lábad és kezed fájdalmas pozícióba görbül. Szerencsére még mielőtt elpatkolnál, a mennyezet újra emelkedni kezd, lélegzetvételhez juttatva téged. 223 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [92 pontot használtál fel, van még 271.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 25 mozogsz 25
Mész tovább, előre. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [12. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [23. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mutáns patkány az. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+13.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány jobb oldalát. (8 támadással 181 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Pengepajzzsal megkarcolod a mutáns patkány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 42 életpontot sebeztél. A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy mutáns patkány lakik itt. {védettsége: 33 szúró, 44 vágó, 77 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. (8 támadással 175 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel meghorzsolod a mutáns patkány jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 27 életpontot sebeztél. A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [70 pontot használtál fel, van még 201.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 26 mozogsz 26
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [11 pontot használtál fel, van még 190.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

lm 20 mozogsz 20
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [25. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [23. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [17. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [18. PONT.] Hirtelen egy csontgólemet veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 8 hófehér nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a csontgólem gigászi testét. (8 támadással 412 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel megpöccinted a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontgólem bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a csontgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [65 pontot használtál fel, van még 125.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 21 28 mozogsz 21 28
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [21. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy acélkolosszus. (ld. enc.) {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az acélkolosszus fémes combját. (8 támadással 169 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az acélkolosszus testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az acélkolosszus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Az acélkolosszus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az acélkolosszus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis kentaurusz trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő acélkolosszus trófeát. 4 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [22 pontot használtál fel, van még 103.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

lm 34 mozogsz 34
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 103.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

lm 39 39 41 mozogsz 39 39 41
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 103.]

lm 41 mozogsz 41
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 103.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Egy körben max. kétszer használhatsz varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 98.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[186,65] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tűzfőnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Csak egy pordémon. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pordémon portestét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A pordémon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [186,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (8 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [186,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy roguena közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 34.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a roguena testét. (8 támadással 170 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel megütöd a roguena testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a roguena fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Félrehajolsz, de a roguena karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Véres nyál csordul ki a roguena száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 59.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[186,62] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy őrült varázsló került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (8 támadással 165 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb oldalát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP]. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus. {támadása: 0.}

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 200 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (8 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 187 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 387, gyógyulás: 0, összesen: -387 ÉP}

Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+744 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Látom tárgyak nélkül jöttél - köszönt a boszorka dühösen, de csodálkozni sincs időd azon, hogy ezt honnan tudhatja, már kifelé tessékel az ajtón. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 2 dárda, 1 bunthar bőr, 1 ezüst nyaklánc, 1 aranylánc, 12 sünmedve tüske.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 783 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Van itt egy Toborzóiroda (763. épület.).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [51 pontot használtál fel, van még 8.]

hu 267 hulladék: 267
Hulladékgyűjtés törölve: fülemüle agyar. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

ve 267 3 megveszed a 267. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Iszol a vizestömlőből. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Mosolyogva közli, hogy jelenleg 12 arannyal tartozol a kincstárnak. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 4, 25.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a Rughar familiárisa. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 389 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HUDDENS KESZTYŰJE (649. TÁRGY)
Az egykori kobudera mesternek, Huddensnek mára már ritkán viselt mágikus kesztyűje is legendává vált. Az ősi korokból csak néhány maradt fent ebből a Huddens mesterről elhíresült relikviából, készítésének titka is rég elveszett. Ez a puha, zöldes bőrből készült kesztyű tökéletesen simul a kézre! Védettségedet öttel növeli meg, pusztakezes harc esetén a sebzésedhez +10-et ad. Ezenkívül, ha kobudera viseli, van rá 15% esély, hogy szörnyek elleni harcban eggyel több támadást ad le. Természetesen, aki Huddens kesztyűjét viseli, pusztakezes harcban is képes a mágikusan védett lényeket megsebezni.
A kesztyűt 20-nál alacsonyabb szintű kalandozó nem húzhatja a kezére, ezzel a Mester emlékét sértené. És ha esetleg nem érdekel a harcművészet... valószínűleg akkor is álmaid legfantasztikusabb varázstárgyaira tudod ezt a legendás kesztyűt cserélni.

VASKARD (2084. TÁRGY)
A rövid karddal történt tapasztalataidat felhasználva megpróbálhatsz elkészíteni egy nagyobb, veszélyesebb vas vágófegyvert. A vaskard elkészítése 60 TVP-t vesz igénybe, és a vaskohón és kalapácson kívül fel kell használnod hozzá 7 vasércet, 14 pirkitet és 1 vadász tatu bőrt. A használatához legalább 10-es vágófegyver szakértelem szükséges, a sebzése 4D6+3.

CSATORNAFÉREG (668. SZÖRNY)
A városok alatti alagútrendszerek ocsmány lakója a csatornaféreg. Lételeme a bűz, ha kiragadnák ebből az embertelen környezetből, talán már nem is tudna létezni. Rövid, tapadókorongokkal ellátott lábain közlekedik, ami még az állandóan nedves felületeken is elég jól megtapad. Szelvényes teste leginkább egy hernyóéra emlékeztet, melynek elején, fejének közepén két vékony csáp nyúlik előre, hogy a sötétben tapogatózva mutassa az utat gazdájának. A csápok alatt négy sorban megszámlálhatatlanul sok fog helyezkedik el, melyeknek ijesztő csattogtatásával ez a szörny még a legmerészebb kalandozókat is képes elijeszteni. Pláne, ha a csatornaféreg gusztustalan harapása kedvenc zubbonyod ujján csattan.

ACÉLKOLOSSZUS (35. SZÖRNY)
Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén.

KARAKTERLAP

Camthalion, egy szőke hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 44 (61) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 155 cm
IQ: 24 (45) Támadás: 50 (52) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 (30) Védekezés: 78 (83) Menekülés: 35 % Életkor: 155/155 év
Egészség: 20 (30) Életpont: 526/497 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 20 (51) Varázspont: 837/678 Pénz: 1587 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 40/20 Pszi pont: 128/56 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2119 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 094 TP-t kaptál. Jelenleg 2 065 763 TP-d van. A következő szinthez még 234 237 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, Kitaszított, acélkolosszus. A 159. fordulódban 15090 arany került a bankszámládra. 18334 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/19 ökölvívás: 15/58 (+20%) szúrófegyverek: 20/32 (+4%)
vágófegyverek: 23/49 (+12%) ütőfegyverek: 22/75 (+4%) lőfegyverek: 29/74 (+8%)
dobófegyverek: 3/12

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << mágusölő (#422) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -25.); esszenciakristály (#350) (26 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
186,62 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1348 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/81 2. nyomkövetés: 64/54 (+18%) 3. lopás: 3/34
4. mászás: 10/41 5. csapdakészítés: 18/83 (+7%) 6. csapdaészlelés: 11/41 (+42%)
7. gyógyítás: 33/21 8. titkosírás: 4/30 9. felderítés: 27/59 (+518%)
10. szörnyidomítás: 15/18 11. teológia: 52/81 (+23%) 12. taumaturgia: 56/10 (+16%)
13. szerencsejáték: 1/11 14. versengés: 10/22 (+28%) 15. harcművészetek: 6/10
16. zene: 23/22 17. szörnyismeret: 4/46 18. pszi: 16/96 (+22%)
19. zárnyitás: 1/15 20. vadászat: 13/77 21. bányászat: 28/45
22. úszás: 18/10 23. főzés: 8/20 (+12%) 24. csapatmunka: 2/47

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) Symulf rúnája (#182)
szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69) a lélek védelme (#57) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> szintszívó (#96) jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt ősmágus (#179) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> Kitaszított (#962)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) védelem tűz ellen (#38) >> Krogan, a pusztító (#7001)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) A leghatalmasabb druidák bármilyen ÁLLATOT képesek megszelidíteni: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2137 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 6 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360) 2 varázskő (#305)
10 vashegyű nyíl (#176) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 9 mákrózsa virág (#56)
7 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

185 186 187
61
62
63
64
65
66
67
(186,62) őrült varázsló (#255), Toborzóiroda (#763), vortexmágus (#418)
(186,63) roguena (#779), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár
(186,64) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), Dornodon rúnaköve, oltár, kputtyintó csalán (#247)
(186,65) művészi porolit (#720), pordémon (#253)
(186,66) a 193. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214), csatornaféreg (#668), mutáns patkány (#373), csontgólem (#392), acélkolosszus (#35)

Üzenet küldése a karakternek