Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 25. 15h:12' EZ A 292. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD 293. játékheted kezdete: aug. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5271 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 63. varázslatot a 279. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 28 |
kb 500 1 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot) |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
bb 2 30 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (30 darabot) |
kno 11 5 | képesség-növelés 11 |
tps 10 | TVP spórolása: 10 pontért |
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 336 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 332 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 355 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel megvagdalod a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 2 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. [+2% tau] Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc. 2680 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 325 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [196,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Továbbmész...) [196,71] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 333 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb vállát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 343 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 338 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 308 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 ében nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 pular kristály, egy arany és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tetemember rotható húsát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 444 életpontot sebeztél. [+7% teo] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! [+7% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 342 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 317 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+3% tau] A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 368 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor jobb oldalát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [199,68] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Továbbmész...) [200,68] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 321 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 354 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 330 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A woorgard most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
v 96 184 29 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,29] Lakott területre érkeztél.
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | energia fejlesztése 2 |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
BÍBOR TENYÉSZET (517. SZÖRNY) Ha egy barlang mélyén bíbor levelű növényre bukkansz, mely teljes egészében elállja a továbbhaladásod útját, csupán két lehetőséged maradt: 1. utat vágsz magadnak a bozótoson keresztül, 2. beletörődötten visszafordulsz. Igazából teljesen mindegy, hogy döntesz, a következő fog történni: amint a bíbor tenyészet agresszív csápjai megérzik jelenlétedet (ez ha mozogsz, egyértelműen megtörténik) és neked esnek; derekadra tekerednek, hogy a szuszt is kiszorítsák megadóan kalimpáló testedből. Ezek a különös húsevő növények már ősidők óta az Esthar császárság vidékein élnek, és mindennapjaik abból állnak, hogy hosszú nyúlványaikkal az apró kiszögellésekbe kapaszkodva szelik a felügyeletük alá tartozó barlangfolyosókat. |
TLEIKAN HADÚR (509. SZÖRNY) A tleikan nép ősi harcos faj. Mielőtt még a bo'adhun vagy az esthar nép első képviselői letelepedhettek volna Kelet-Ghallán, a tleikanok már akkor is itt éltek. Amíg az újonnan jöttek nem háborgatták különösen idegen építményeiket, egyáltalán nem zavarta őket a közelben hazára lelő népek mindennapos élete, amikor azonban kitörtek az első háborúk, - melyek a tleikan raktárak mélyén felhalmozott kincsek megszerzésére irányultak - az esztelen betolakodók megtanulták félni a tleikanok hatalmát. A hadurak a tleikan hadsereg élén álló vezetők voltak, tulajdonképpen varázstudással megáldott élőholtak, akik a közelharcban is rendkívül tehetségesnek bizonyultak. Robosztus termetük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban szemük zöldje felvillan a sötétségben, és láthatatlan ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, valószínűleg már a látványtól megfagy a vér az ereidben. Vámpirizációra teljesen immúnisak. |
ZANGROZI TERRIER (672. SZÖRNY) Az elsősorban őrző feladatokra kiképzett zangrozi vérebek messze földön híresek agresszivitásukról, és harci tudásukról. De ez a minimum, miután átlagosan nyolc ember veszti életét a kiképzők közül, míg egy zangrozi terrier eléri a teljes érettséget. Ha valaki egy ilyen kutyára vágyik, nem árt, ha tisztában van a tartásával kapcsolatos kockázattal is: bár ezek a dögök rendkívül hatásos házőrzők, nem egyszer előfordul, hogy a vér szagától megvadulva, saját gazdáik életét is kioltják. |
DRAG'KÓR BÖKŐ (873. TÁRGY) A drag'kórok fehér fényben tündöklő hegyes lándzsája a drag'kór bökő. Sebzése 4d6+4, tulajdonosa +2 védettséget és +20 max. ÉP-t kap. Forgatása nem egyszerű, legalább 20-as szintű szúrófegyver szakértelem szükséges hozzá. |
KREITON FÓKUSZ (853. TÁRGY) A kreiton fókusz leginkább egy 20 centi átmérőjű üveggömbre emlékeztet, de az anyaga egyáltalán nem hasonlít az üvegére: valamilyen idegen származású anyag lehet, képlékenynek tűnik, ha viszont megérinted, acélszilárddá keményedik. A fókuszgömb belsejében világoskék fellegek kavarognak őrjítő sebességgel, de egyszer sem hajlandóak felismerhető alakzattá összeállni. Ha a nyakadba akasztod, a fókusz mágikus kisugárzása következtében a következőket tapasztalhatod: taumaturgiád és teológiád eggyel, az IQ-d pedig kettővel nő. |
Erő: | 31 (38) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 33 (38) | Támadás: | 40 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 38 kg |
Ügyesség: | 28 (40) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 7/8 év |
Egészség: | 29 (40) | Életpont: | 496/261 | Jellem: | jó (617) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 39 (55) | Varázspont: | 1185/485 | Pénz: | 13843 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 198/155 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/38 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 30/72 (+6%) | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 27/68 (+5%) |
dobófegyverek: | 1/52 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/3 | 2. nyomkövetés: | 41/11 | 3. mászás: | 8/5 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 19/33 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/52 | 6. gyógyítás: | 53/75 |
7. titkosírás: | 4/36 | 8. felderítés: | 24/25 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 3/62 (+9%) |
10. teológia: | 47/89 (+27%) | 11. taumaturgia: | 91/58 (+533%) | 12. versengés: | 12/93 |
13. harcművészetek: | 1/49 | 14. szkanderozás: | 1/49 | 15. zene: | 11/21 |
16. szörnyismeret: | 6/46 | 17. pszi: | 26/67 (+11%) | 18. zárnyitás: | 1/69 |
19. vadászat: | 3/52 | 20. bányászat: | 13/0 (+33%) | 21. úszás: | 11/71 |
22. csapatmunka: | 2/39 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), csataremák (#694), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), Ovgun (#325), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), gyóntatás (#56), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), fénypajzs (#241) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Gyermekem! Szerezz egy forduló alatt legalább 15 jóságpontot! (és közben nem kaphatsz gonoszságpontot.) |
3.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 470 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ében nyílvessző (#848) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
14 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
292 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | gór formázó minta (#444) | 1 | mutáns csont (#331) | 3 | pular kristály (#239) |