240. forduló, 242. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. máj. 25. 9h:23'
EZ A 789. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
790. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,68] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 távcső (eladási ár: 52 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 1 bronzpáncél (eladási ár: 302 arany, ebből a kezelési költség: 30 arany) ellenértékét.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 817. hetének nyerőszámai: 18, 27, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy varkaudar bajnok nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 382.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 377.]

* 3. KP: használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy tolvajvér varázslat. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 377.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 357.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 352.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

a 222 1808 1 átadod a 222. tárgyat az 1808. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 láncinget Fekete Köpeny részére. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

a 111 1808 1 átadod a 111. tárgyat az 1808. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 hosszú íjat Fekete Köpeny részére. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

a 247 1808 1 átadod a 247. tárgyat az 1808. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 fekete bőrcsizmát Fekete Köpeny részére. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 108 327 188 hulladék: 108 327 188
Hulladékgyűjtés törölve: nyílvessző. Hulladékgyűjtés törölve: ezüstshuriken. Hulladékgyűjtés törölve: mérg. ubuk dobónyíl. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 294 1113 130 hulladék: 294 1113 130
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar páncélt. Hulladékgyűjtés törölve: varkaudar csont. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Látsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy jósda (577. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 337.]

be 497 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 22 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy vörös rakolits

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits jobb lábát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 17 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar varázsló

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 129 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Aritma ostorával épp hogy eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. 65 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 194, gyógyulás: 0, összesen: -194 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vörös rakolits Szégyenszemre kimenekülsz az alagúton, amerre jöttél. A varkaudar közönség füttyög és szitkozódik, de nem törődsz velük. [45 pontot használtál fel, van még 292.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 277.]

m 6 2 1 mozogsz nyugatra, keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[100,68] A síkságot sűrű erdő váltja fel.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre.
Összefutsz Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg ölész trófea, egy Kudral trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Motyogni kezd: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [101,68] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [102,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kharón Nan Akherón egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 7 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
Összefutsz Lilenda ával . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy sullár trófea és egy süvítő rája trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+7 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[50 pontot használtál fel, van még 227.]

ek 395 102 101 t. energia kisütése: 395 102 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(100,68) szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fekete Köpeny (1808. kalandozó)
(101,68) a 189. labirintus bejárata, Sheran oltár, 34. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(102,67) mély kút (#93), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba, művészi porolit (#720), mérges nyukmár (#95), erszényes elkarog (#354), Lilenda (5688. kalandozó)

[102,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg támad rád.

Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bakkura csizma, egy szöges páncél és 2 mérg. ubuk dobónyíl. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót támad rád.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót bal vállát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Aritma ostorával eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken, 6 sallank nyíl, egy rézsisak, egy mutáns csont, egy rövid íj, egy göcsörtös bunkó, egy bakkura csizma és egy nyílvessző. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy patak van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Találkozol Alealilla. Auráját mágikus vihar övezi. Elenios hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Mély Grum trófea és egy ryuku csapásvezető trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+7 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+8 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-1 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 177.]

bb 1113 329 1137 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (329 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 1 csontpálcát. Beraksz a bank széfjébe 4 varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kharón Nan Akherón egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,67] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy smaragdgólem les rád a sátor sötétjéből.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Aritma ostorával megcsapod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán (ld. enc.). 1323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.]
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [104,67] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

[51 pontot használtál fel, van még 126.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(102,67) mély kút (#93), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 34. jellempróba, művészi porolit (#720), mérges nyukmár (#95), erszényes elkarog (#354), Lilenda (5688. kalandozó)
(103,67) Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417)
(104,67) oltár, 34. jellempróba

[72,59] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 2 göcsörtös bunkót 16 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 3 mocsári penkét 3 aranyért, 3 rézdarabot 3 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 3 rövid íjat 24 aranyért, 22 ubuk tüskét 22 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 2 bakkura csizmát 22 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 116.]

m 6 2 3 mozogsz nyugatra, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,67] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [105,67] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,68] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 86.]

kt 648 elkészíted a 648. tárgyat
Sajnos nincs nálad csontkulcs, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kulcskarikát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 86.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] A befejezéshez még 2277 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 1, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 385 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia püspöke vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 22 (32) Szint: 20 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 35 (56) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 323/323 Jellem: jó (350) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 497/262 Pénz: 11501 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 20/6 Pszi pont: 152/5 EFejl: 22
Eddig összesen 1289 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8682 TP-t kaptál. Jelenleg 587396 TP-d van. A következő szinthez még 12604 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, varkaudar hadúr. A 191. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 6000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/17 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 3/96
ütőfegyverek: 25/96 (+9%) lőfegyverek: 21/28 (+10%) dobófegyverek: 2/25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/73 (+300%) 2. nyomkövetés: 58/96 (+23%) 3. lopás: 4/37 (+300%)
4. mászás: 9/98 (+3%) 5. csapdakészítés: 15/55 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/99 (+300%)
7. gyógyítás: 51/12 8. titkosírás: 2/33 9. felderítés: 17/1 (+25%)
10. szörnyidomítás: 2/73 11. teológia: 25/50 (+16%) 12. taumaturgia: 17/82 (+17%)
13. szerencsejáték: 1/55 14. versengés: 6/98 (+9%) 15. zene: 15/71 (+21%)
16. szörnyismeret: 14/30 (+18%) 17. pszi: 15/62 (+23%) 18. zárnyitás: 6/60 (+300%)
19. vadászat: 19/42 20. bányászat: 26/22 21. csapatmunka: 4/71

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26) tolvajvér (#364) erőpajzs III (#127)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> mocsárivérc (#7143)
villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
álomidézés (100)
tudati lenyomat (105)
gyógyító totem (116)
álomvirág ültetése (135)
a barátság melege (155)
kaszt.kiteljesedés (166)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
barátságos üdv. (235)
önismeret (236)
gyógyító rúna (271)
a butaság ára (273)
főnixtoll létreh. (288)
fejleszt.gyümölcse (292)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 268 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1435.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontpálca (#329) 1 darázsszárny (#652) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gromak bőr (#268)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 hosszú íj (#111) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 láncing (#222) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
2 mocsári penke (#148) 3 rézdarab (#70) 2 rövid íj (#107)
1 tükör (#43) 22 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113)
4 varkaudar pálinka (#1137) 1 varkaudar páncél (#294) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
231 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüstshuriken (#327) 1 gólem talizmán (#811) 1 kőszem (#304)
6 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mutáns csont (#331) 1 nyílvessző (#108) 1 rakolits por (#669)
6 sallank nyíl (#129)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(104,67) oltár, 34. jellempróba
(105,67) kaszabolósáskák (#83), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(106,68) Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár

Üzenet küldése a karakternek