240. forduló, 242. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 13. 9h:12'
EZ A 671. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
672. játékheted kezdete: máj. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,96] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 51 madártollat (54 arany), 1 ostromlétrát (2 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 3 grákóbőrt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 arany papi karkötőt (106 arany kikiáltási áron), 4 fémrudat (53 arany kikiáltási áron), 1 sullár hólyagot (25 arany kikiáltási áron), 96 vizet (17 arany kikiáltási áron), 2 vízionár szemet (24 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+13 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 763. hetének nyerőszámai: 12, 10, 7. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku ostromteknős nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 587.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 582.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 577.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 470 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 557.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a proteinfecske testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 375 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 544.]

hu 49 148 12 hulladék: 49 148 12
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladékgyűjtés törölve: csontszurony. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

hu 64 80 510 hulladék: 64 80 510
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladékgyűjtés törölve: lapkorong. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ostromlétrát. [0 pontot használtál fel, van még 544.]

v 22 45 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kis bőrpajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 királygyík bőr. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vassisakot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 1 bőrsisak. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

bb 152 4 beraksz a bankba a 152. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

hu 105 45 24 hulladék: 105 45 24
Hulladékgyűjtés törölve: evaporőr háj. Hulladékgyűjtés törölve: kis bőrpajzs. Hulladékgyűjtés törölve: kavadu lebeny. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
TF 1 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 494.]
[A parancs tárolásra került.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[45,97] Síkság, továbbra is csak síkság.

Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [44,98] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Raptor szablyával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! " Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 1 antilopbőrt 3 aranyért, 4 csontszablyát 8 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 5 mandibulapengét 15 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 ostromlétrát 5 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 2 királygyík bőrt 6 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [20 pontot használtál fel, van még 474.]

ea 76 1 eladod a 76. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

m 4 mozogsz délre
[44,99] Folytatod sétádat a házak közt.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászház (757. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 466.]

le 1733 leveszed/lerakod az 1733. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 466.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm. Átadod neki a koponyagyűrűt, mire ő azt válaszolja: - Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [61 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 50 arany.]
Van még levadászható renegát, a gnóm elmondja, hogy viszonylag pontos információkkal rendelkeznek a tartózkodási helyéről, innen 21 mérföldre keletre találkozhatsz vele. A neve Ököl, és ő egy kobudera férfi, aki a három összeesküvő közül a legjobb harcos.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 461.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[45,99] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár hatalmas testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,100] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaszabolósáska. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a kaszabolósáska jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 82 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 kis bőrpajzsot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [47,100] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Sosem eszik, mindig iszik, pedig nem alkoholista
Szárnya, lába nincs, mégis eljut a csárdába
Csak akkor iszik, ha társa van,
Pedig társa nem iszik vele, sőt fájlalja a dolgot.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Egy kisebb domb tetején egy póznát pillantasz meg, amelyhez egy öregember van kikötözve. Valamilyen gonosz teremtmény lassú halálra ítélte a szerencsétlent a tűző napon. Ahhoz, hogy kiszabadítsd, 8 TVP-re és egy kőkésre van szükséged (8. jellempróba). Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bronzhegyű nyilat. [61 pontot használtál fel, van még 400.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[48,99] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás patkány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Raptor szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [49,98] Továbbra is síkságon vagy.

Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [50,98] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra rontasz. {KCC:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 376.]

m 3 mozogsz délkeletre
[51,99] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Ököl lehet. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az Ököl jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány dárdát. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 5 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Raptor szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Ököl testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az Ököl testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az Ököl öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kőkés és 1 dárda [dárda ->eldobod]. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 368.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 368.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 358.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 104 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 318.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 2 38 fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.)

[38 pontot használtál fel, van még 200.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 23.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-4 életerő.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 582 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÖKÖL (7121. ELLENFÉL)
ököl egy kopasz kobudera férfi. Az Újnyugat rend tagja. Fajából adódóan nem meglepő, hogy puszta kézzel harcol, de így is felér a legtöbb fegyveressel. Ha meg akarod sebezni, használj valami gyors szúró, vagy vágófegyvert, mert a lassabban kezelhető ütőfegyverek elől legtöbbször könnyedén kitér.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 241. fordulód.

Erő: 32 (38) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 22 (25) Támadás: 29 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 367/358 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 267/80 Pénz: 464 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 14/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 25
Eddig összesen 1512 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2255 TP-t kaptál. Jelenleg 413459 TP-d van. A következő szinthez még 36541 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, élőholt quwarg. A 235. fordulódban 5041 arany került a bankszámládra. 5192 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/42 szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: 19/71 (+6%)
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/55 (+8%) dobófegyverek: 20/27

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 2. nyomkövetés: 52/46 (+20%) 3. mászás: 9/19 (+2%)
4. csapdakészítés: 18/37 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/4 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/80 8. felderítés: 7/74 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/65
10. teológia: 21/70 (+6%) 11. taumaturgia: 6/14 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 12/22 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 29/39 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> ezoterikus mardel (#184)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 csontszurony (#12) 1 * méregfog (#1553)
2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 * bronzhegyű nyíl (#94) 4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
89 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
11 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
4 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690) $1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
4 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657) 1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
2 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 réz papi karkötő (#307) 1 + ryuku karvédő (#687) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 * aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkév. igazgyöngy (#1749)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 8]
1 kavadu iszák (#25) [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6]
4 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
43 uzbány csőr (#169) [bennük 385 csepp ugh méreg (#166), fér még: 131]
5 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2]
7 zöld üveg (#82) [bennük 36 csepp ragasztó (#83), fér még: 104]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
5 deus ex machina (#1) 1 dorony duda (#235) 1 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313)
3 kaja (#2) $1 karócsapda ($163) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
13 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335) 10 + pukkanó tűcsapda (#336)
1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42)
23 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 17 álompor (#396)
2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298) 1 darázsfarok (#654)
1 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664)
6 főnixtoll (#563) 4 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179)
19 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 1 kazmár gyökér (#205)
2 lapkorong (#80) 1 liumbe bimbó (#656) 82 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) $2 mandibulapenge ($125) 2 moa burát (#384)
1 moa obszidián (#380) 6 móri gyümölcs (#116) 1 ormánygőte csont (#21)
157 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391) 1 ramit kő (#226)
3 rézdarab (#70) 1 rinóbőr (#651) 10 sallank karom (#128)
61 sünmedve tüske (#14) 1 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 1 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 108.95 kg Megterheltség: 126%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
56 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 4 fémrúd (#104)
113 kaja (#2) 64 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 47 óndarab (#85)
$3 orgyilkos tőr ($225) 38 rézdarab (#70) 17 spiritusz (#170)
6 vasalt bunkó (#181) 82 vasérc (#152) 3 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 bronzkulcs (#76) 4 csontszablya (#64)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 mandibulapenge (#125) 2 mocsári penke (#148)
1 óndarab (#85) 1 rézsisak (#72) 1 vassisak (#160)
1 ostromlétra (#510)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
139 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kőkés (#6)
2 madártoll (#112) 8 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
1 sullár hólyag (#168) 4 ugh méreg (#166) 98 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,98) útonálló (#130), városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486)
(44,99) fejvadászház (#757)
(45,97) Tharr oltár
(45,99) Fairlight oltár, sullár (#101)
(46,96) proteinfecske (#139)
(46,100) kaszabolósáska (#83), mély kút (#93), Raia oltár, 28. jellempróba, topránypolip (#86)
(47,100) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), Leah oltár, 8. jellempróba, tavacska, vaskohó (#155), érclelőhely
(48,99) óriás patkány (#42), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(49,98) Elenios oltár
(50,98) patak, Leah oltár, 39. jellempróba, mutáns pók (#117)
(51,99) Ököl (#7121)

Üzenet küldése a karakternek