Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. júl. 23. 22h:52' EZ A 292. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD 293. játékheted kezdete: júl. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1993 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 26 188 | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: hh 1100 2306 0 | használod az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat |
* 4. KP: bb 347 1205 209 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1205 darabot) |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
kb 260 70 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (70 darabot) |
bb 689 1 | beraksz a bankba a 689. tárgyat (1 darabot) |
d 56 21 | eldobod az 56. tárgyat (21 darabot) |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
h 697 800 | használod a 697. tárgyat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
118 | 119 | 120 | |
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem bal oldalát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem smaragd testét. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A smaragdgólem megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 366 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 288 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 450, gyógyulás: 135, összesen: -315 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót jobb vállát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy gázpajzs. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott gázpajzs védelmed.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal oldalát. (6 támadással 161 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! A gázpajzs tökéletesen megvédett. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 57, gyógyulás: 68, összesen: +11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hadúr testét. (7 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az ongóliant hadúr jobb oldalát. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 80 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Baghar korbácsával csak érinted az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 79 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (96,108)-> 14 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (97,107)-> 24 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (96,108)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (96,108)-> 20 arany, -2 ÉP]. 5 972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1104, sebződés: 399, gyógyulás: 242, összesen: -157 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ryuku átokvarázs varázslatot. 503 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Marokra fogva a Halálpörölyt a másikra támadsz. Halálpöröllyel párszor keményen megütöd a vark. kardtáncos bal vállát. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a vark. kardtáncos testét. (7 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1274, sebződés: 143, gyógyulás: 154, összesen: +11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 93 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az orbitális mackósajt bal oldalát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Baghar korbácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 32 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 62, gyógyulás: 58, összesen: -4 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mancsával a varkaudar behemót végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már gázpajzs vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. (gázpajzs védelmez.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor jobb karját. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A seb azonnal beforr! Baghar korbácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor bal lábát. (7 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően gázpajzs védelmednek.) Varkaudar lándzsával jól megszurkálod az ősdentor testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A seb azonnal beforr! Baghar korbácsával néhányszor megcsapod az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (gázpajzs védelmez.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (97,107)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 74, gyógyulás: 134, összesen: +60 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás bal oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
ek 503 100 78 | t. energia kisütése: 503 100 78 |
118 | 119 | 120 | |
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|
[100,78] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. A tábor mögött gigantikus, sötét árny emelkedik. Egyetlen szavára a Thargodanok feléd kezdenek futni. Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi jobb lábát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a Notermanthi testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A seb azonnal beforr! Baghar korbácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (100,80)-> 36 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (100,80)-> 4 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (99,81)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (100,80)-> 20 arany, -2 ÉP] 3 780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 26, gyógyulás: 74, összesen: +48 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Megmarkolva a Halálpörölyt ellenfeledre támadsz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály bal karját. (7 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a lidérckirály fejét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 51, gyógyulás: 138, összesen: +87 ÉP}
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Vad csatakiáltással, felemelve a Halálpörölyt a másikra rontasz. Halálpöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan zsoldos testét. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan zsoldos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (100,80)-> 20 arany, -2 ÉP] 5 930 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 46, gyógyulás: 101, összesen: +55 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 340 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Halálpörölyt. Meglengetve a Halálpörölyt ellenfeledre ugrasz. Halálpöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege bal karját. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Baghar korbácsával meghorzsolod a Sötétség Hercege jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (100,80)-> 12 arany, -2 ÉP], 43 arany, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (100,80)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (100,80)-> 60 arany, -2 ÉP] 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 918, sebződés: 113, gyógyulás: 89, összesen: -24 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 220 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Baghar korbácsával súrolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (99,81)-> 20 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (99,81)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (100,80)-> 2 arany, -2 ÉP]. 3 070 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 34, gyógyulás: 48, összesen: +14 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 136 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
118 | 119 | 120 | |
69 | |
|
|
70 | |
|
|
71 | |
|
|
[136,36] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Utad során felfedezel egy ősi kolostort. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (mithril) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
be 123 | bemész a 123. titkos labirintusba |
ek 7 17 13 | t. energia kisütése: 7 17 13 |
lm 19 19 19 | mozogsz 19 19 19 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 268 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az árnyékdémon testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnyékdémon sötét masszáját. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Baghar korbácsával párszor keményen megütöd az árnyékdémon lángoló karját. (7 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Az árnyékdémon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 51 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnyékdémon testét. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Baghar korbácsával csak érinted az árnyékdémon lángoló karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Karmával néhányszor az árnyékdémon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Az árnyékdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1319, sebződés: 605, gyógyulás: 303, összesen: -302 ÉP}
lm 20 21 18 | mozogsz 20 21 18 |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 268 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 268, gyógyulás: 0, összesen: -268 ÉP}
135 | 136 | 137 | |
35 | |
|
|
36 | |
|
|
37 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[134,34] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy móricserjét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy élőholt quwarg. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Baghar korbácsával megcsapod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
lm 17 16 1 | mozogsz 17 16 1 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 8, gyógyulás: 22, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [132,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Baghar korbácsával iszonyatosan megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nómenklatúra testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 9, gyógyulás: 22, összesen: +13 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A ryuku légiós egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [131,37] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Baghar korbácsával párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Teriád pöröllyel párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Baghar korbácsával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1422, sebződés: 6, gyógyulás: 285, összesen: +279 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó berzerker jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A rőtmanó berzerker karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 berzerker tüske. 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 6, gyógyulás: 25, összesen: +19 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [129,39] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ariella d'Amor egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [129,40] Dombos terepre érkeztél.
im | imádkozol |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriás griff tollas testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás griff jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Baghar korbácsával kegyetlenül megütöd az óriás griff jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Karmaival az óriás griff megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az óriás griff szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a griffőniksz jobb szárnyát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a griffőniksz fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a griffőniksz fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Baghar korbácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a griffőniksz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Csőrével a griffőniksz nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [33 pontot használtál fel, van még 120.]
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
ef 20 541 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: hh 396 336 507 | használod a 396. tárgyat a 336. tárgyat az 507. tárgyat |
* 2. BP: kb 347 1205 415 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1205 darabot) |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
ŐSI KOLOSTOR (2127. ÉPÍTMÉNY) Az égig magasodó hegyek között megpillantasz valamit. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a magas csúcsok környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan nem találta megm még ezt senki, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan. Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz. - Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, elrejteni... - A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön. - Üdvözlet, vándor! Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Sajnos nálunk csak a tested fegyverként történő használatát tanulhatod meg. A harcművészet igazi, legendás mesterfogásait csak a testvérlolostorunkban, a Sötét Földön rejtőző rendünknél tanulhatod meg. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 2127 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.] |
ÁRNYÉKDÉMON (684. SZÖRNY) Egy jottányit sötétebb helyre érkeztél, pedig a fáklyád fénye ugyanúgy világít? Kihegyezett füllel is alig hallható dühödt szuszogás nesze tölti be a teret? Két vörösen izzó szempár mered rád a labirintus távolabbi sötétjéből? A jelek arra utalnak, csak pillanatok kérdése, és rád ront az árnyak démona. Árnyék és tűz. Kár is varázslással próbálkozni, a sötétség létsíkjának teremtményén semmilyen mágikus praktika nem fog, e lényt csupán fizikai hatásokkal lehet megsebezni. Minden sikeres támadásod következményeként a megsebzett felület a szörny testén egy pillanatra lángba borul - ilyenkor nem árt ügyesen félreugrani. Vagy még mielőtt megkezdődne a harc, az ellenkező irányba elmenekülni... Igen, azt hiszem ez utóbbi a legokosabb ötlet, ami csak agyunkban megfoganhat. |
ÉRCKONVERZIÓ (275. VARÁZSLAT) A törpe ősök jobban ismerték az érceket, mint manapság bárki is e világon. Mérhetetlen tudásuk odáig terjedt, hogy már szinte bármit meg tudtak tenni a bányásztermékekkel. Az Érckonverzió varázslattal egy kevés mágikus energia koncentrálásával 2 ezüstdarabból némi varázspontot lehet kinyerni. Minél ügyesebb bányász vagy, annál több lesz a kinyert varázspont, vagyis a kinyert energia mennyisége a bányászat szakértelmeddel arányos. A varázslatot a V 275 paranccsal mondhatod el 5 TVP-ért és 3 VP-ért. Kísérletezhetsz más fémekkel is, ebben az estben a V 275 (érc) parancsot kell kiadnod. Minél értékesebb fémet használsz, annál több varázspontra tehetsz szert. Az eljárás annyira megterheli a szervezetet, hogy egy körben max. egyszer használhatod ezt a varázslatot. |
Erő: | 41 (60) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 266 cm |
IQ: | 30 (29) | Támadás: | 47 (50) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 488 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 67 (73) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 24/29 év |
Egészség: | 29 (34) | Életpont: | 614/749 | Jellem: | gonosz (140) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 41 (47) | Varázspont: | 860/723 | Pénz: | 40112 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 84/0 | Pszi pont: | 124/40 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | *23/100 (+12%) | vágófegyverek: | 26/51 | ütőfegyverek: | 38/17 (+8%) |
dobófegyverek: | *33/100 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Halálpöröly (#635) << mágusölő (#422) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -14.); bumeráng (#249) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -30.); vas dobónyíl (#189) (31 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
130,41 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 100,78 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 74 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 544 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/9 (+108%) | 2. nyomkövetés: | 55/26 (+20%) | 3. mászás: | 17/34 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 16/56 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/2 (+6%) | 6. gyógyítás: | 15/95 |
7. titkosírás: | 3/20 | 8. felderítés: | 22/7 (-1294%) | 9. szörnyidomítás: | 5/78 |
10. teológia: | 43/98 (+10%) | 11. taumaturgia: | 64/76 (+42%) | 12. szerencsejáték: | 1/40 |
13. versengés: | 9/13 (+10%) | 14. zene: | 14/24 | 15. szörnyismeret: | 34/59 |
16. pszi: | 21/42 (+32%) | 17. zárnyitás: | 31/18 (+1332%) | 18. vadászat: | 18/45 |
19. vitalitás: | 1/23 | 20. bányászat: | 30/22 (+7%) | 21. testépítés: | 8/22 |
22. úszás: | 1/66 | 23. főzés: | 15/13 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/66 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 31% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz sötét italt (#284) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
degradátor (#210), szintszívó lények (#9097), bávatag golombár (#165), massza (#217), kputtyintó csalán (#247), noth szellem (#250), sötét ölész (#314) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
zafír sárkány (#329), kronoelementál (#287), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (901,12) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | ongóliant (#159) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | acélkolosszus (#35) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar hírnök (#686) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kronotapír (#286) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | mágiamorfáló (#7623) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Sötétség Hercege (#296) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | sötét ölész (#314) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | csataremák (#694) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | varkaudar che-pap (#704) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | elektromos pajzs (#51) | >> | halálos morf (#7618) | |
gázpajzs (#467) | >> | brutális morf (#7620) | gázpajzs (#467) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | pszi-acéltorony (#98) | >> | lidérckirály (#316) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | mágiamorfáló (#7623) | pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | gázpajzs (#467) | >> | ősdentor (#282) | |
gázpajzs (#467) | >> | varkaudar iszákos (#688) | tükörpajzs (#101) | >> | Poomr Ko (#957) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Látogass meg birodalmamban! |
2.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót! |
3.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 20. labirintus (45,91). szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 20, 53, 54, 61, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 131, 134, 187, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14, 16, 45. |
Kész: 1, 6, 9, 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1020, az összesen kapott pontszám: 222695. (összesen ölhető: 1044 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
Olimpiai helyezéseid: első hely a hercegnő megmentésében a XIV. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 139 TU. szükséges még: 31 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7945 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | |||
21 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 8 | spiritusz (#170) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 2 | varázskő (#305) | 3 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1439 | arany (#50) | 1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
66 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 8 | pirkit (#153) | 2 | vasérc (#152) |
128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|