Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 3. 12h:14' EZ A 204. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 205. játékheted kezdete: márc. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5548 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
fkt 114 2 1 | felt. készítesz a 114. tárgyat (2 darabot) |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével végigvagdosod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-58] Dombos terepre érkeztél. Rám dűnéi között jársz. A tenger felől jövő szél simára koptatta az egykor éles sziklákat. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy legyengült trappoló dinymák. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-57] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Elhajítod a vacak garokk trófeát, és kiszedsz egy mélységi grittang trófeát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Meglengetve az obszidián pengét a másikra támadsz. Obszidián pengével alaposan megvágod a démontetű jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével végigmetszed a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [33,-55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy démontetű. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva az obszidián pengét a másikra rontasz. Obszidián pengével kilukasztod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [34,-55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy királygyík. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a királygyík testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével kilukasztod a rambó bogár bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A rambó bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 69 | keresed a 69. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
ELENIOS MEGIDÉZÉSE Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben. "Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!" Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból. |
LEAH MEGIDÉZÉSE Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból: "Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!" A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva. |
Erő: | 18 | Szint: | 8 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 144 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 122/122 | Jellem: | jó (6) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 41 arany | Kép. pont: | 2 |
Pszi pont: | 38/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 10 | dobófegyverek: | 8 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
35,22 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 149 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 | 6. szörnyismeret: | 3 |
7. pszi: | 6 | 8. zárnyitás: | 2 | 9. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 8. fajúaknak |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: ötpróba, kártyabarlang (10) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLII. olimpián. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 146, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 5, a pontszámod: 30 996. |
Összsúly: 60.56 kg | Megterheltség: 131% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | |
-60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|