Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 28. 10h:35' EZ A 24. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 25. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat legkorábbana 25. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4713 SZÁMLA : XXXX |
kt 78 1 | elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot) |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [40,-14] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [41,-15] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
kt 39 1 | elkészíted a 39. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-15] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy csontlepke. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a csontlepke testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 1 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-15] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy útonálló volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
be 541 | bemész az 541. épületbe |
be 542 | bemész az 542. épületbe |
be 609 | bemész a 609. épületbe |
be 540 | bemész az 540. épületbe |
ea 7 1 | eladod a 7. tárgyat 1 |
ea 33 1 | eladod a 33. tárgyat 1 |
ea 37 3 | eladod a 37. tárgyat 3 |
ve 82 1 | megveszed a 82. tárgyat 1 |
ve 102 1 | megveszed a 102. tárgyat 1 |
ve 83 1 | megveszed a 83. tárgyat 1 |
be 486 | bemész a 486. épületbe |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 13 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 13 pontért |
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY) Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják. |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
TŰZRAKÓ HELY (1169. TÁRGY) Nocsak, mi van itt! Elszenesedett farönköket látsz egymásra rakva, furcsán szabályos összevisszaságban. A levegőben ínycsiklandó illatok szállnak, valaki itt finomat evett, olyan finomat, aminek a szokásos ürge- és hamulúdvacsoráid, valamint a gyümölcsgyűjtő túráidat követő étkezéseid a nyomába sem érhetnek. Körülnézel, a gyomrod ellen intézett gaztett előidézőjét keresed! A következő pillanatban egy aprócska gnóm ugrik eléd, kezében egy bundás tatucombot szorongat. Rövid beszélgetés után (lásd lejjebb, Rodger üstjének enciklopédiájában), megtudod tőle, mi kell ahhoz, hogy neked adja az üstöt, ami annak idején Rodgernek, Borax volt szakácsának tulajdona volt. Miközben mesél, sajnálkozva jegyzi meg, hogy épp most végzett a sült tatucombbal, melyet örömmel megosztott volna veled. Sebaj, majd legközelebb. Ezentúl minden alkalommal, amikor tűzrakó helyre bukkansz, és a gnómot a környékén találod, meg fog kínálni egy adag étellel (ezt sehol nem jelöljük, a kaja rögtön elfogyasztásra, a bendődbe kerül). Ha a jellemed túl gonosz, teljesen más a helyzet, a gnóm rá fog jönni, hogy rosszban sántikálsz. Ilyenkor sem kajában, sem szívélyes fogadtatásban nem lesz részed (de azért Rodger üstjét megszerezheted tőle, ha hozod a tárgyakat, amire szüksége van). |
RODGER ÜSTJE KEZDŐKNEK (1167. TÁRGY) A gnóm mesélni kezd: - Nos, ha te is szeretnél ilyen finomakat enni, Rodger üstje az, ami kell neked. Már egy éve, hellyel-közzel mindennap az ebben főzött ételekkel táplálkozom, és nézz rám!... Persze nem láttál előtte, de megizmosodtam. Manapság már a Túlélők Földje szörnyei csak úgy menekülnek előlem, nem úgy, mint annak előtte, amikor még a rejtőzködés volt a legkiemelkedőbb szakértelmem. Teljesen meghatnak a szavak, és vágyakozásteljes tekintettel méregeted a fényesre suvickolt üstöt, ami a gnóm lábánál fekszik. - Szeretnél egy ilyet te is? Hajlandó vagyok neked adni, magamnak majd átcsempésztetek egy újabbat a csatornán keresztül. Van egy ismerősöm a folyóőrök között. Szóval, ha tényleg szeretnéd, csak pár dolgot kérnék tőled cserébe azokból az alapanyagokból, amik elengedhetetlenek egy-egy jó főzőcskézéshez! Hozz hát 6 álomport, 6 móri gyümölcsöt, 1 grifftojást és 1 ormánygőte csontot, és ha ezt megteszed, az üst a tied lehet. Cserébe még az első, és egyben legegyszerűbb étel receptjét is neked ajándékozom. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1167 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik tűzrakó helynél. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1167 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. A kezdőüst remek választás azoknak, akik el akarnak kezdeni főzőcskézni. Bár a bonyolultabb fogásokhoz egy jobb üst kell majd, az ételek többségét ebben is elkészítheted. Az üst nem átadható. |
ÚTONÁLLÓ (130. ELLENFÉL) A városokban jobb a közbiztonság, mint a vadonban: az utcán nem mászkálnak sünmedvék és vadász tatuk. Azonban itt is előfordul, hogy kóbor kalandozók táboroznak a tereken vagy egy sötét sikátorban, akik csupán arra várnak, hogy megszabadíthassanak az erszényedtől. Az ilyen útonállókkal persze egy tapasztalt vándor könnyedén elbánik. Az útonállók igen primitív bunkót használnak, páncélzatuk rongyokból, cserzett bőrökből áll. |
Erő: | 17 | Szint: | 6 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 262 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 539 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 1 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 106/40 | Jellem: | jó (22) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 21 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 5 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 4 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6) << kőkalapács (#13) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -3.); dárda (#10) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
4. gyógyítás: | 9 | 5. felderítés: | 2 | 6. zárnyitás: | 1 (+1) |
7. vadászat: | 4 | 8. bányászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
készítesz púderkövet (#119) (max. 3 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
Összsúly: 23.21 kg | Megterheltség: 52% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 2 | kerek kő (#19) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |