Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. máj. 18. 12h:29' EZ A 1070. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 1071. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4655 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás sáska rovartestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az óriás sáska jobb szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriás sáska most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [53,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 61-68.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sullár bal első lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sullár jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
jlk 1952 | jelszó kimondása 1952 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 162.]
be 22 | bemész a 22. titkos labirintusba |
lm 3 4 5 | mozogsz 3 4 5 |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász tatu fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod az ormánygőte testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ormánygőte állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ormánygőte összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 6 7 9 | mozogsz 6 7 9 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a woor-antilop testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a woor-antilop jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 antilopbőrt. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás patkány bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 10 11 12 | mozogsz 10 11 12 |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a húsevő magszim testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet fejét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 452 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
lm 17 20 22 | mozogsz 17 20 22 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a piromenyét testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a piromenyét testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a bakkura testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a bakkura testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bakkura elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bakkura bőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 23 1 | mozogsz 23 1 |
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a technokolin testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a technokolin jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A technokolin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a tintacsiga testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [51,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sakál. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a sakál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a sakál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. A sakál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fog 99 274 | elfogod a 99. szörnyet a 274. tárggyal |
szk 99 | keresed a 99. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
Erő: | 11 (16) | Szint: | 11 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 20 (22) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 41 kg |
Ügyesség: | 19 (22) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 11 (15) | Életpont: | 176/138 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 9 |
Szerencse: | 14 (19) | Varázspont: | 111/90 | Pénz: | 2796 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 13 (+1) | lőfegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílvessző (#108) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
51,64 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1356 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 10 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 11 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 2 (+1) | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 9 |
10. zene: | 1 | 11. szörnyismeret: | 4 | 12. vadászat: | 4 |
13. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
elfogod garokkot (#73) szuper hálócsapdával (#274), piromenyétet (#99) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. (teljesítve) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
21, 22, 28, 53. |
Összsúly: 82.40 kg | Megterheltség: 58% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 5 | nyílvessző (#108) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | 4 | ragasztó (#83) | |||
6 | sallank karom (#128) | 1 | sullár hólyag (#168) | 4 | tinta (#101) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vapár ág (#110) |
49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | |
63 | |
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|