23. forduló, 25. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 13. 9h:43'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-7] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)

d 44 eldobod a 44. tárgyat
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

vi 10 3 35 viselkedésed: 10 3 35
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 2 mozogsz keletre
[46,-7] Alacsonyabb hegyek közé értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csontlepke. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontlepke bordás testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy óriás csontváz. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 kerek követ. [16 pontot használtál fel, van még 164.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 156.]

m 1 1 6 mozogsz északkeletre, északkeletre, nyugatra
[47,-8] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Felismered a közeledőt. Csak egy lila brekk. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a lila brekk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lila brekk puha hasát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lila brekk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rohansz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,-9] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pacaszúnyog. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a pacaszúnyog zümmögő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a pacaszúnyog zümmögő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pacaszúnyog testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A pacaszúnyog csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy autentikus vámpír ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [47,-9] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy zombi. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a zombi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 126.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[47,-10] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyíkember. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyíkember fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a gyíkember bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyíkember farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyíkember karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyíkember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy sírlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [47,-11] Füves síkságra érkeztél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gátvakond. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a gátvakond nyakát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy tűzbokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 106.]

jlk 1017 jelszó kimondása 1017
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a massza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza duzzadt orrát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a massza zsezsgő csonkját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Cafatokra tépi a húsodat a massza ollója. (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza zsezsgő csonkját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a massza jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A massza ollói villámgyorsan járnak: a jobb kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 224 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Igen, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpáncél (ld. enc.), 2 ubuk tüske (ld. enc.) és egy fekete gyöngy. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 91.]
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+34 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 51.]

m 2 mozogsz keletre
[48,-11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal néhányszor megcsapod a púpos burástya nyakát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A púpos burástya megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Bunkósbottal többször eltalálod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya belecsíp a derekadba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt mirg volt. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Látsz egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy surranó kígyó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a surranó kígyó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod a surranó kígyó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 39.]

jlk 2213 jelszó kimondása 2213
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 68 tapasztalati pontot kaptál.

1 2 3 4 5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 29. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 34.]

m 6 mozogsz nyugatra
[47,-11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 22.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Kicsike, cifrácska, a világot bejárja.
[5 pontot használtál fel, van még 17.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kezdő zöldfülű helyett tapasztalatlan kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól lelkes felfedező helyett biztató túlélő-jelölt. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 181 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY)
Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen...

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 24. fordulód.

Erő: 9 Szint: 5 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 18 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 5 Menekülés: 35 % Életkor: 101/101 év
Egészség: 11 Életpont: 99/60 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 15 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 106 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 654 TP-t kaptál. Jelenleg 688 TP-d van. A következő szinthez még 312 TP szükséges. Trófeáid: szintszívó, élőholt mirg.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 11 (+1) lőfegyverek: 8 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -);
47,43 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 51

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (+1) 2. nyomkövetés: 4 3. gyógyítás: 13
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 1 6. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 29.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5 (limit: 1200), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrsisak (#57) 1 bronzpáncél (#90) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 bumeráng (#249) 1 bunkó (#5) 1 * bunkósbot (#9)
8 kerek kő (#19) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 * parittya (#18) 2 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 aranylánc (#191)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16) 5 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41)
4 kaktusztüske (#114) 2 kavadu lebeny (#24) 8 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 2 mocsári penke (#148) 1 pular kristály (#239)
4 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47)
1 szvó-ektoplazma (#151) 2 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
3 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 33.77 kg Megterheltség: 120%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19) 1 királygyík bőr (#44)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpáncél (#90) 1 fekete gyöngy (#99) 2 madártoll (#112)
1 surranó kígyó bőr (#47) 2 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
(46,-7) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), oltár, csontlepke (#746)
(47,-11) gátvakondok (#57), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 24. jellempróba, phua-kúp (#372), massza (#217)
(47,-10) gyíkember (#51)
(47,-9) zombi (#49)
(47,-8) lila brekk (#11), élőholt mirg (#135)
(48,-11) púpos burástya (#92), mínosz-kúp (#178), oltár, 17. jellempróba, surranó kígyó (#30)
(48,-9) pacaszúnyog (#751)

Üzenet küldése a karakternek