23. forduló, 25. forduló, Fűzfa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. aug. 3. 10h:27'
EZ A 71. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
72. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 32 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3597
SZÁMLA : XXXX

HAJLÓ FŰZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [66,67] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+115 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+5 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.)

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 189.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 5 VP-t.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 174. Kapsz 10 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 169. Kapsz 5 VP-t.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 159. Kapsz 10 VP-t.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 149. Kapsz 10 VP-t.]

gyj 0 140 1 felt. gyűjtés 140 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 140% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

hu 166 123 331 hulladék: 166 123 331
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ugh mérget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

flh 5 249 2 felt. lőfegyver haszn. 5 a 249. tárggyal (2 darabot)
FLH 5 249 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

flh 6 249 2 felt. lőfegyver haszn. 6 a 249. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 6 249 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

flh 8 249 felt. lőfegyver haszn. 8 a 249. tárggyal
FLH 8 249 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

flh 9 249 felt. lőfegyver haszn. 9 a 249. tárggyal
Ok, FLH 9 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

flh 10 188 felt. lőfegyver haszn. 10 a 188. tárggyal
FLH 10 188 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

flh 12 188 felt. lőfegyver haszn. 12 a 188. tárggyal
Ok, FLH 12 188 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

t 80 támadod a 80. szörnyet
FT 80 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy trollfa! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 1x 4d5+4.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A trollfa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


vd 10 szörnyvadászat 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy kardfogú fülemüle! (ld. enc.) {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 13 ütő ellen.}

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni!

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 10 százalék.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 5 VP-t.]

m 7 7 2 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre
[65,66] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. {max. életpontja: 71-82.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nektoraf bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 62 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

Utad során felfedezel egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
Összeakadsz egy szőke hajú, barna szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Leah hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy mászókarmot, egy szöges páncélt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szenvedő haldoklót boncoló pszichopata. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. {támadása: 14.} Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah hűséges követője. Egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy északi aurach trófea, egy proteinfecske trófea és egy alattomos manó trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szenvedő haldoklót boncoló pszichopata. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. {legmagasabb fegyver szakértelme: 13.} Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [64,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyad újabb ellenfelet provokál csatára. Egy topránypolip!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a topránypolip puha testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 8 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy tűzrakó hely van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy gátvakond nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 5.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
70 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 112. Kapsz 12 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[66,65] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 106.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy spagulár. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a spagulár bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy mélységi grittang! {támadása: 7.}

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 21 aranyat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy spagulár! {max. életpontja: 15-20.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy gyilkos tetű. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 pszi követ. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 10 életpontot vesztettél. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy rőtmanó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 4 ezüstdarabot. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb spagulár támad meg.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a spagulár jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a spagulár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy spagulár. {támadása: 6.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a spagulár farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 áldott követ. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy mélységi grittang.

Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang farkát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy mélységi grittang támad rád.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 karbin plazmát. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 15 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[67,65] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített proteinfecske. {egyik sebzési módja: 1x 4d4+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [68,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. {egyik sebzési módja: 4x 1d4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyad újabb ellenfelet provokál csatára. Egy topránypolip!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ormánygőte csontot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [68,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. (ld. enc.) Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). [32 pontot használtál fel, van még 69.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy púpos burástya! {védettsége: 5 szúró, 10 vágó, 13 ütő ellen.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy sünmedve támad rád.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 33 aranyat. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb mutáns pók támad meg.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy púpos burástya. {védettsége: 5 szúró, 10 vágó, 13 ütő ellen.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 dorony tüdőt. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy félelem-járó.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A félelem-járó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb félelem-járó támad meg. {egyik sebzési módja: 1x 4d4+2.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a félelem-járó fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápol, de mindhiába. A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 153 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 zárnyitó készletet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sünmedve. {támadása: 4.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb bíborgörény támad meg. {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 4 ütő ellen.}

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bíborgörény bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 zárnyitó készletet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy manifesztátor támad rád.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy sünmedve támad rád.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 4 ugh mérget. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire, új értéke 20 százalék.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 64.]

m 1 mozogsz északkeletre
[69,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[6 pontot használtál fel, van még 58.]

vd 10 szörnyvadászat 10
Ebben a körben ezt a parancsot már nem adhatod ki! [0 pontot használtál fel, van még 58.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 53. Kapsz 5 VP-t.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy halálmadár. (ld. enc.) {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálmadár farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 16 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 43. Kapsz 10 VP-t.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 33. Kapsz 3 VP-t.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 28. Kapsz 5 VP-t.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gorombilla került az utadba. {max. életpontja: 16-19.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gorombilla bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 18. Kapsz 10 VP-t.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 8. Kapsz 3 VP-t.]

v 21 6 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 6 kaja. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 5 VP-t.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 3 VP-t.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 5 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

NEKROFUN (173. NÖVÉNY)
A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény.

DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

KARAKTERLAP

Hajló Fűz, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 13 (20) Szint: 14 Merészség: 10/4 Magasság: 150 cm
IQ: 16 (20) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 258/144 Jellem: semleges Tul. pont: 20
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 164/159 Pénz: 156 arany Kép. pont: 8
Pszi pont: 48/4
Eddig összesen 359 szörnyet (33 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 516 TP-t kaptál. Jelenleg 60 082 TP-d van. A következő szinthez még 14 918 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, törpemammut, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 (+1) dobófegyverek: 16 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -5.); bumeráng (#249) max. 2 db (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 -);
69,63 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 5 (+1)
4. csapdakészítés: 11 (+1) 5. gyógyítás: 1 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 7 (+1) 9. harcművészetek: 10
10. pszi: 8 11. vadászat: 1 12. főzés: 3

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): új.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 99, az összesen kapott pontszám: 11230. (összesen ölhető: 552 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 138, v 15 110 2.

Összsúly: 158.98 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 140% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
62 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 4 álompor (#396)
2 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105) 4 ezüstdarab (#326)
1 göcsörtös bunkó (#123) 12 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199)
1 lapockacsont (#33) 5 madártoll (#112) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 ormánygőte csont (#21) 1 ősi rúna (#2520) 1 pszi kő (#248)
5 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166) 6 vapár ág (#110)
33 víz (#27) 2 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

63 64 65 66 67 68 69 70
62
63
64
65
66
67
68
(64,65) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 24. jellempróba, százfogú (#53), topránypolip (#86), gátvakond (#57)
(65,65) gátvakond (#57), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 29. jellempróba
(65,66) nektoraf (#355), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, egy alakváltó férfi, egy alakváltó nő
(66,65) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), trappoló dinymák (#118), spagulár (#82), mélységi grittang (#103), gyilkos tetű (#116), északi aurach (#350), rőtmanó (#55)
(66,67) trollfák (#80), kardfogú fülemüle (#146)
(67,65) proteinfecske (#139), patak, 23. jellempróba
(68,64) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 43. jellempróba, púpos burástya (#92), sünmedve (#33), mutáns pók (#117), félelem-járó (#56), bíborgörény (#84), manifesztátor (#124)
(68,65) evaporőr (#69), mély kút (#93), 31. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), százfogú (#53), topránypolip (#86)
(69,63) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálmadár (#351), gorombilla (#38)

Üzenet küldése a karakternek