| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. aug. 3. 10h:27' EZ A 71. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD 72. játékheted kezdete: aug. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3597 SZÁMLA : XXXX |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| p 72 | használod a 72. pszi képességet |
| d 2 20 | eldobod a 2. tárgyat (20 darabot) |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| v 15 110 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
| gyj 0 140 1 | felt. gyűjtés 140 1 |
| hu 166 123 331 | hulladék: 166 123 331 |
| flh 5 249 2 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 249. tárggyal (2 darabot) |
| flh 6 249 2 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 249. tárggyal (2 darabot) |
| flh 8 249 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 249. tárggyal |
| flh 9 249 | felt. lőfegyver haszn. 9 a 249. tárggyal |
| flh 10 188 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 188. tárggyal |
| flh 12 188 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 188. tárggyal |
| t 80 | támadod a 80. szörnyet |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A trollfa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni!
| m 7 7 2 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nektoraf bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 62 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [64,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Látsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a százfogú jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a topránypolip puha testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gátvakond karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [65,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 5.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
70 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a spagulár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a spagulár bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 10 életpontot vesztettél. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a spagulár jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a spagulár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a spagulár farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A spagulár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang farkát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy evaporőr. {egyik sebzési módja: 4x 1d4.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [68,64] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mutáns pók testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A félelem-járó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a félelem-járó fekete bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a félelem-járó fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápol, de mindhiába. A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 153 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bíborgörény bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor egyik karját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sünmedve bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 73 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| m 1 | mozogsz északkeletre |
| vd 10 | szörnyvadászat 10 |
| v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
| kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
| tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálmadár farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 16 életpontot vesztettél. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
| tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
| v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
| tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gorombilla bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
| v 21 6 | elmormolod a 21. varázslatot |
| tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért |
| kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
| h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
| NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY) A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem... |
| ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
NEKROFUN (173. NÖVÉNY)A nekrofun különös, növényszerű lény. Szára, nagy lapos levelei majdnem áttetszők, színük mélybíbor. Tapintásra egyszersmind kemények és rugalmasak. Virágot, termést nem látsz rajtuk, és semmilyen egyéb szervet sem tudsz megkülönböztetni sem a száron, sem a levélen. Elképzelni sem tudod, hogy mi a fenére lehet jó ez a furcsa növény. |
| DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY) Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
| Erő: | 13 (20) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 150 cm |
| IQ: | 16 (20) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
| Ügyesség: | 14 (19) | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
| Egészség: | 16 (22) | Életpont: | 258/144 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 20 |
| Szerencse: | 14 (21) | Varázspont: | 164/159 | Pénz: | 156 arany | Kép. pont: | 8 |
| Pszi pont: | 48/4 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 16 (+1) | dobófegyverek: | 16 (+1) | ||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -5.); bumeráng (#249) max. 2 db (6 -8.); bumeráng (#249) (9 -11.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (12 -); |
| 69,63 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 69 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 148 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 5 (+1) |
| 4. csapdakészítés: | 11 (+1) | 5. gyógyítás: | 1 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 7 (+1) | 9. harcművészetek: | 10 |
| 10. pszi: | 8 | 11. vadászat: | 1 | 12. főzés: | 3 |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 6. regeneráció: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
| szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
| 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
| 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): új. |
| HŐSTETTEID | ||
| A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 99, az összesen kapott pontszám: 11230. (összesen ölhető: 552 ) | ||
| Miniesemény statisztikák | ||
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri felderítő verseny | ||
| Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 | ||
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 138, v 15 110 2. |
| Összsúly: 158.98 kg | Megterheltség: 105% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 140% alatt van. | |
| Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | bumeráng (#249) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 62 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 4 | álompor (#396) | |||
| 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | evaporőr háj (#105) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 12 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
| 1 | lapockacsont (#33) | 5 | madártoll (#112) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
| 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | ősi rúna (#2520) | 1 | pszi kő (#248) | |||
| 5 | tinta (#101) | 4 | ugh méreg (#166) | 6 | vapár ág (#110) | |||
| 33 | víz (#27) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
| 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | |
| 62 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 63 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 64 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 65 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 66 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 67 | |
|
|
|
|
|
|
|
| 68 | |
|
|
|
|
|
|
|