Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 2. 11h:35' EZ A 669. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 670. játékheted kezdete: máj. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
flh 998 351 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
le 1 | leveszed/lerakod az 1. tárgyat |
kf 690 3 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat (őrzöd) |
v 22 174 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 174 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 85 22 | beraksz a bankba a 85. tárgyat (22 darabot) |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 127 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 181 104 152 | beraksz a bankba a 181. tárgyat (104 darabot) |
jlk 4111 | jelszó kimondása 4111 |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a massza bal első lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a massza jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A massza farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 mandibulapengét. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [57,78] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [56,79] Továbbra is dombság. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [55,81] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy grákó denevér. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával alaposan megvágod a grákó denevér testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a grákó denevér jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [54,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csontlepke. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [51,85] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával végigmetszed a rájanyék fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Raptor szablyával alaposan megvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 58 | keresed az 58. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
Erő: | 31 (37) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 20 (23) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 367/345 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (34) | Varázspont: | 267/78 | Pénz: | 454 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/42 | szúrófegyverek: | *19/100 | vágófegyverek: | 19/51 (+6%) |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/47 | dobófegyverek: | 20/27 |
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/95 | 2. nyomkövetés: | 52/14 (+8%) | 3. mászás: | 9/11 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 18/27 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 9/4 | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/80 (+10%) | 8. felderítés: | 7/68 | 9. szörnyidomítás: | 5/65 |
10. teológia: | 21/56 (+20%) | 11. taumaturgia: | 6/9 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 11/82 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 29/24 (+30%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) | varázsvédelem (#34) | >> | ezoterikus mardel (#184) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | csontszurony ($12) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
4 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | raptor szablya (#482) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | göcsörtös bunkó ($123) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 94 | ubuk tüske (#131) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
11 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
$1 | kis bőrpajzs ($45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
$3 | rézsisak ($72) | 5 | * | vassisak (#160) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | ||
$1 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
2 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
4 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | 1 | * | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | + | ryuku karvédő (#687) | |
1 | umbatari karkötő (#278) | |||||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | * | aranygyűrű (#193) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkév. igazgyöngy (#1749) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 8 csepp tinta (#101), fér még: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
4 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
43 | uzbány csőr (#169) | [bennük 378 csepp ugh méreg (#166), fér még: 138] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 36 csepp ragasztó (#83), fér még: 104] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | deus ex machina (#1) | 1 | dorony duda (#235) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaja (#2) | $1 | karócsapda ($163) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
13 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | mérleg (#81) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | |||
10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 1 | rézkulcs (#75) | ||
1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
2 | távcső (#42) | 23 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vaskulcs (#183) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 17 | álompor (#396) | |||
$1 | antilopbőr ($48) | 2 | árnyéksár (#61) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elf csont (#664) | 6 | főnixtoll (#563) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
3 | grifftojás (#179) | 19 | gyöngymangó (#135) | $1 | hebrencs állkapocs ($130) | |||
2 | ilkin érc (#232) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
36 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | $5 | mandibulapenge ($125) | |||
2 | moa burát (#384) | 1 | moa obszidián (#380) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 3 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
141 | pirkit (#153) | 1 | polip szívóka (#391) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 10 | sallank karom (#128) | 71 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vasérc (#152) | |||
3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 124.41 kg | Megterheltség: 148% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 56 | amniosz (#203) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 7 | fémrúd (#104) | 112 | kaja (#2) | 54 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 45 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 33 | rézdarab (#70) | 17 | spiritusz (#170) | 6 | vasalt bunkó (#181) | 74 | vasérc (#152) | 3 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | harci kalapács (#174) | 2 | kaja (#2) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
20 | óndarab (#85) | 3 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vasalt bunkó (#181) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | gyenge méreg (#26) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
5 | mandibulapenge (#125) | 56 | pirkit (#153) | 4 | ragasztó (#83) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 2 | rézsisak (#72) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
10 | ubuk tüske (#131) | 1 | vasérc (#152) | 2 | víz (#27) |