238. forduló, 240. forduló, Yoro Okiyi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 2. 11h:35'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: máj. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2826

YORO OKIYI KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vasalt bunkót (55 arany). Átveszed a sikeresen eladott 2 ezüst nyaklánc (eladási ár: 39 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 2 móri gyümölcs (eladási ár: 17 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ormánygőte csontot (21 arany kikiáltási áron), 3 grákóbőrt (27 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 sárga erőövet (20 arany), 1 kis vaspajzsot (24 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 vashegyű lándzsát (20 arany), 21 óndarabot (40 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ormánygőte csont (eladási ár: 26 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2008. június 10., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 14-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+13 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 761. hetének nyerőszámai: 15, 30, 4. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku ostromteknős nyomára bukkanj. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 585.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 575.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 480 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 555.]

flh 998 351 felt. lőfegyver haszn. 998 a 351. tárggyal
Ok, FLH 998 351 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 555.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 550.]

le 1 leveszed/lerakod az 1. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

kf 690 3 kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 550.]

v 22 174 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő harci kalapácsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

v 22 159 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő kis vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 5 vasérc, 10 pirkit. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]

v 22 174 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő harci kalapácsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-17 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 535.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 530.]

bb 85 22 beraksz a bankba a 85. tárgyat (22 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 22 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 530.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 525.]

v 22 127 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő mandibulakaszát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 fémrúd, 4 mandibulapenge, 4 ragasztó. [-22 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 520.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 515.]

bb 181 104 152 beraksz a bankba a 181. tárgyat (104 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 vasalt bunkót. Beraksz a bank széfjébe 4 fémrudat. Beraksz a bank széfjébe 28 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

jlk 4111 jelszó kimondása 4111
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Raptor szablyával párszor kilyukasztod a massza bal első lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a massza jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A massza feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A massza farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 mandibulapengét. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy réz papi karkötő (ld. enc.), egy rézsisak és 10 ubuk tüske. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 500.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[57,77] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sullár. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megdöföd a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [57,78] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [56,79] Továbbra is dombság. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy dombi yeti nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 468.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[56,80] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Észreveszel egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [55,81] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy grákó denevér. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával alaposan megvágod a grákó denevér testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a grákó denevér jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 grákóbőrt. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [54,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csontlepke. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra támadsz. {GYD:} Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[32 pontot használtál fel, van még 436.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[53,83] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra rohansz. Raptor szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy szöges páncélt, egy mászókarmot, egy két kard szimbólumot és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy karmazsin huhogó trófea és egy alpesi tehén trófea ékesíti. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.

(Továbbmész...) [52,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [51,85] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 412.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[50,86] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy rájanyék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. Raptor szablyával végigmetszed a rájanyék fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy mély kutat. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Raptor szablyával alaposan megvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A mérges nyukmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 2 gyenge mérget.) 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [22 pontot használtál fel, van még 390.]

szk 58 keresed az 58. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rájanyéket. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 380.]

* 2. BP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 340.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 300.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 260.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 220.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 1, 10.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-2 életerő.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 580 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

KARAKTERLAP

Yoro Okiyi, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia eljövendő papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 19 Merészség: 8/3 Magasság: 146 cm
IQ: 20 (23) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 20 (23) Életpont: 367/345 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (34) Varázspont: 267/78 Pénz: 454 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 1492 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2250 TP-t kaptál. Jelenleg 408649 TP-d van. A következő szinthez még 41351 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, qwarg rohamosztagos, élőholt quwarg. A 235. fordulódban 5041 arany került a bankszámládra. 5141 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/42 szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: 19/51 (+6%)
ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 14/47 dobófegyverek: 20/27

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 2. nyomkövetés: 52/14 (+8%) 3. mászás: 9/11 (+2%)
4. csapdakészítés: 18/27 (+5%) 5. csapdaészlelés: 9/4 6. gyógyítás: 34/36
7. titkosírás: 5/80 (+10%) 8. felderítés: 7/68 9. szörnyidomítás: 5/65
10. teológia: 21/56 (+20%) 11. taumaturgia: 6/9 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/74
13. versengés: 1/31 14. harcművészetek: 27/0 15. zene: 13/0
16. szörnyismeret: 11/82 (+18%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 8/72
19. bányászat: 29/24 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2227. karakternek
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219)
mászol max. 800 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> quwarg nagymester (#214) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) tűzeső (#61) >> jók (#990)
lángcsóva (#31) >> kétfejű troll (#163) tűzeső (#61) >> velociraptor (#161)
tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189) tűzeső (#61) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> lábascet (#647) hhaar burka (#32) >> nők (#999)
hhaar burka (#32) >> férfiak (#998) varázsvédelem (#34) >> ezoterikus mardel (#184)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 csontszurony ($12) 1 * méregfog (#1553)
2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
4 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
$1 göcsörtös bunkó ($123)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 94 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 8 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 nyu-shuriken (#157)
11 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
$1 kis bőrpajzs ($45)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
$3 rézsisak ($72) 5 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 + ryuku kesztyű (#690)
$1 * tankány karom ($237)
Övek és övcsatok
2 sárga erőöv (#276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
4 igazgy. fülbevaló (#197) 1 * muzsikus füles (#1657) 1 * obszidián függő (#195)
Nyakláncok
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * griff nyakék (#1579) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők
1 arany papi karkötő (#309) 2 ezüst karkötő (#158) 1 * Luthius karkötője (#527)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307) 1 + ryuku karvédő (#687)
1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
3 * aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkév. igazgyöngy (#1749)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 8 csepp tinta (#101), fér még: 12]
1 kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
4 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 80]
43 uzbány csőr (#169) [bennük 378 csepp ugh méreg (#166), fér még: 138]
5 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2]
7 zöld üveg (#82) [bennük 36 csepp ragasztó (#83), fér még: 104]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
5 deus ex machina (#1) 1 dorony duda (#235) 1 ezüst kulcs (#184)
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) $1 karócsapda ($163) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
13 krónika (#1725) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 mérleg (#81) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
10 + pukkanó tűcsapda (#336) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 1 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 4 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273)
2 távcső (#42) 23 varkaudar pálinka (#1137) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 17 álompor (#396)
$1 antilopbőr ($48) 2 árnyéksár (#61) 1 arx formázó minta (#298)
1 darázsfarok (#654) 1 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
1 elf csont (#664) 6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41)
3 grifftojás (#179) 19 gyöngymangó (#135) $1 hebrencs állkapocs ($130)
2 ilkin érc (#232) 1 kazmár gyökér (#205) 1 liumbe bimbó (#656)
36 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) $5 mandibulapenge ($125)
2 moa burát (#384) 1 moa obszidián (#380) 2 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 3 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
141 pirkit (#153) 1 polip szívóka (#391) 1 ramit kő (#226)
1 rinóbőr (#651) 10 sallank karom (#128) 71 sünmedve tüske (#14)
1 szulfagor agyar (#677) 7 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 troll csont (#704) 2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
1 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)
3 xirnox szív (#213)

Összsúly: 124.41 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
56 amniosz (#203) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 7 fémrúd (#104)
112 kaja (#2) 54 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 45 óndarab (#85)
$3 orgyilkos tőr ($225) 33 rézdarab (#70) 17 spiritusz (#170)
6 vasalt bunkó (#181) 74 vasérc (#152) 3 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 harci kalapács (#174) 2 kaja (#2) 1 mandibulakasza (#127)
20 óndarab (#85) 3 vashegyű lándzsa (#182) 1 vasalt bunkó (#181)
1 kis vaspajzs (#159)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grákóbőr (#41) 1 gyenge méreg (#26) 1 hebrencs állkapocs (#130)
5 mandibulapenge (#125) 56 pirkit (#153) 4 ragasztó (#83)
1 réz papi karkötő (#307) 2 rézsisak (#72) 1 sullár hólyag (#168)
10 ubuk tüske (#131) 1 vasérc (#152) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(50,86) rájanyékek (#58), mély kút (#93), patak, mérges nyukmár (#95)
(51,85) Tharr oltár
(52,84) Tharr oltár
(53,83) kaffogó hebrencs (#88), 36. jellempróba, egy kobudera férfi
(54,82) 28. jellempróba, csontlepke (#746)
(55,81) grákó denevérek (#25)
(56,79) oltár, 48. jellempróba, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(56,80) olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, 38. jellempróba, érclelőhely
(57,77) Raia oltár, sullár (#101)
(57,78) 47. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
2008. jún. 14-én szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban Beholder találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élő bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2008. jún. 10. kedd.
A találkozón ezenkívül a Misztikus Erők nevű vadonatúj Hatalom Kártyái kiegészítő bemutató versenye lesz.
Várunk jún. 14-én!
A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek