Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 21. 10h:22' EZ A 272. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 273. játékheted kezdete: nov. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2220 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 23. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
l 9 50 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 50 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
m 2 8 7 | mozogsz keletre, északra, északnyugatra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán bal oldalát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán bal oldalát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 60, gyógyulás: 39, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [192,51] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő norpadolótika nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika egyik csápját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Biami kvazárlándzsával eltalálod a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 87, gyógyulás: 67, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [191,50] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő zoloboo sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 37, gyógyulás: 40, összesen: +3 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Biami kvazárlándzsával eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 22, gyógyulás: 52, összesen: +30 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [189,48] Amerre csak a szem ellát, dombok.
(Továbbmész...) [188,48] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A 6 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 95, gyógyulás: 145, összesen: +50 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath fejét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 69, gyógyulás: 30, összesen: -39 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 39, gyógyulás: 25, összesen: -14 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru nyakát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a taalru tigristestét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb, 4 arany és egy fekete gyöngy. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 72, gyógyulás: 65, összesen: -7 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [187,46] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 27, gyógyulás: 25, összesen: -2 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 84 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ryuku szablya. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Tguarkhan testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű, 2 vasérc, egy ezüst gyűrű és egy nagy bronzkulcs. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 63, gyógyulás: 20, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [187,45] A terep vált: bozótos területen vagy.
m 8 | mozogsz északra |
Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 87, gyógyulás: 147, összesen: +60 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 90, gyógyulás: 142, összesen: +52 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (53 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc, egy aranytű, 2 kristálygömb, egy szent jogar és egy ezüst gyűrű. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 183, gyógyulás: 40, összesen: -143 ÉP}
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
szk 285 | keresed a 285. szörnyet |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
tf 4 10 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 3. BP: | energia fejlesztése 2 |
Erő: | 30 (35) | Szint: | 23 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 112 cm |
IQ: | 38 (41) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 75 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 22 (23) | Életpont: | 333/233 | Jellem: | gonosz (374) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 33 (35) | Varázspont: | 531/137 | Pénz: | 2513 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/2 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/44 | szúrófegyverek: | *29/100 (+12%) | vágófegyverek: | 17/13 |
ütőfegyverek: | 5/88 | lőfegyverek: | 27/28 (+14%) | dobófegyverek: | 11/35 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/0 | 2. nyomkövetés: | 51/12 (+40%) | 3. lopás: | 28/11 (+6%) |
4. mászás: | 9/15 | 5. csapdakészítés: | 18/9 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 24/12 (+1%) |
7. gyógyítás: | 57/6 | 8. titkosírás: | 1/40 | 9. felderítés: | 17/13 (+25%) |
10. szörnyidomítás: | 10/85 | 11. teológia: | 42/6 (+8%) | 12. taumaturgia: | 34/80 (+8%) |
13. versengés: | 7/47 | 14. zene: | 12/22 | 15. szörnyismeret: | 23/58 (+18%) |
16. zárnyitás: | 7/48 | 17. vadászat: | 14/71 | 18. bányászat: | 6/20 (+16%) |
19. úszás: | 4/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (4x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
pszi elementál (#221), kardfogú fülemüle (#146), Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), trikornis herceg (#261), csápos otagi (#395) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | láth. észlelése (#78) | jellemrejtés (#23) |
láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
puha ütés (#60) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | kőkés (#6) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | pengepajzs (#425) | |||
1 | rövid kard (#171) | |||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | árnyéktőr (#557) | 1 | * | biami kvazárlándzsa (#568) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | ||
$2 | ezüsttőr ($322) | 1 | Káoszkígyó (#638) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 4 | szögletes kő (#17) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 6 | rövid íj (#107) | |||
1 | * | ryuku tűvető (#1521) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
25 | bronzhegyű nyíl (#94) | 6 | ezüsttollú nyíl (#363) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
15 | mérgezett tüske (#23) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 21 | nyílvessző (#108) | |||
16 | precíziós vetőtű (#1522) | 6 | rézgolyó (#343) | 13 | sallank nyíl (#129) | |||
45 | tüske (#22) | 38 | ubuk tüske (#131) | 8 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
12 | bumeráng (#249) | 8 | ezüstshuriken (#327) | 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 5 | tolmokov-koktél (#351) | |||
3 | ubuk dobónyíl (#138) | 18 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | Ek'Hor pajzsa (#1556) | 1 | rákpajzs (#98) | ||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Bufa páncélja (#538) | 1 | elit csatavért (#295) | 1 | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
$4 | bőrsisak ($57) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | Mágikus Koponya (#279) | |||
1 | * | mithril sisak (#465) | 1 | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | * | mágusköpeny (#453) | ||
1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | sötét kámzsa (#699) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | császári kesztyű (#723) | 6 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | mászókarom (#78) | ||
1 | Muezli aranykeze (#442) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | 9 | tankány karom (#237) | |||
Övek | ||||||||
1 | ogre öv (#834) | $1 | sárga erőöv ($276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
$1 | bakkura csizma ($96) | 1 | cápabőr csizma (#832) | $1 | fekete bőrcsizma ($247) | |||
1 | * | zangrozi csizma (#451) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | obszidián függő (#195) | ||||
Nyakláncok | ||||||||
$2 | aranylánc ($191) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 6 | ezüst nyaklánc (#117) | ||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | ryuku nyaklánc (#1325) | |||
3 | trófea nyaklánc (#196) | |||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | Eldaran karkötője (#373) | $1 | ezüst karkötő ($158) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
1 | Natharion karkötő (#738) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||
Gyűrűk | ||||||||
4 | aranygyűrű (#193) | $6 | ezüst gyűrű ($180) | |||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkéval.gyémántja (#1065) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | Fekete Kehely (#283) | [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 25] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 48] | ||||||
8 | kavadu iszák (#25) | [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
15 | vizestömlő (#3) | [bennük 298 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 4 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | |||
2 | bunthar zsák (#734) | 17 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | furulya (#233) | 31 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
7 | kaja (#2) | 1 | + | kinemfogyó tegez (#368) | 1 | kis aranykulcs (#240) | ||
6 | kötél (#92) | 2 | kristálygömb (#265) | 2 | manakristály (#500) | |||
2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | $3 | nagy bronzkulcs ($185) | |||
5 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | orvosságos zacskó (#682) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 4 | sötét tekercs (#535) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
8 | szent jogar (#150) | 22 | varázskő (#305) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | agvari manafókusz (#890) | 10 | amniosz (#203) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | 20 | csalánvirág (#582) | |||
4 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsszárny (#652) | 2 | dorony tüdő (#212) | |||
8 | drótszőr (#37) | 3 | ében toboz (#578) | 2 | etra hályog (#712) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 35 | fekete gyöngy (#99) | 13 | főnixtoll (#563) | |||
4 | fülemüle agyar (#267) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
44 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | jégszív (#282) | |||
42 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | királygyík bőr (#44) | 4 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 13 | magszim bél (#103) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | medúzacsáp (#703) | 1 | moa üveggömb (#383) | 8 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | párducszem (#1073) | |||
17 | pirkit (#153) | 2 | púderkő (#119) | 4 | pular kristály (#239) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 5 | quwarg tojás (#360) | 1 | ramit kő (#226) | |||
2 | raptor karom (#281) | 2 | remák szív (#264) | 8 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 3 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
5 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | téfea-agy (#172) | 17 | Thargodan esszencia (#328) | |||
7 | trikornis szarv (#198) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
37 | vasérc (#152) | 2 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 181.82 kg | Megterheltség: 135% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | drótszőr (#37) | 15 | kaja (#2) | 1 | ryuku szablya (#695) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
486 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | elit csatavért (#295) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | kristálygömb (#265) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 10 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 5 | rézgolyó (#343) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | szent jogar (#150) | 2 | tüske (#22) | |||
2 | varázskő (#305) | 2 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
6 | víz (#27) |