238. forduló, 240. forduló, Kámfor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 21. 10h:22'
EZ A 272. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
273. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2220
SZÁMLA : XXXX

GENNYES JOCÓ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,52] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+348 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy zoloboo sámán nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 375.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 370.]

* 2. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 365.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 5. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

l 9 50 lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

l 8 50 lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

l 7 50 lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

l 6 50 lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

l 5 50 lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

l 4 50 lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

l 3 50 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

l 2 50 lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

l 1 50 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

m 2 8 7 mozogsz keletre, északra, északnyugatra
[192,52] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán bal oldalát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán bal oldalát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 60, gyógyulás: 39, összesen: -21 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Belwar Dissengulp hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elf kósza házát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Shadowfighterrel. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy gránit szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kék rakolits trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy dombi óriásyeti trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy bűvös shuriken. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre.
Összefutsz Ymmor-Thallal. Sheran első számú avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bohócsipkát, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rinóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy Sshreakza amulettjét, egy tleikan kesztyűt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Morghatal A'ton trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan főbíra trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [192,51] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő norpadolótika nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika egyik csápját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A norpadolótika csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Biami kvazárlándzsával eltalálod a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 87, gyógyulás: 67, összesen: -20 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,50] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő zoloboo sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 37, gyógyulás: 40, összesen: +3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Gordon Marlo formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő kronokukac mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kronokukac gumiszerű testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Biami kvazárlándzsával eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 22, gyógyulás: 52, összesen: +30 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 294.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[190,49] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy.

Észreveszel egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [189,48] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [188,48] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A 6 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 95, gyógyulás: 145, összesen: +50 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! A következő kincseket találtad: egy rövid íj, 10 nyílvessző és egy mérg. ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath fejét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 69, gyógyulás: 30, összesen: -39 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál támad rád.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 39, gyógyulás: 25, összesen: -14 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy taalru védelmezi a vadászterületét.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru nyakát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a taalru tigristestét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb, 4 arany és egy fekete gyöngy. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 72, gyógyulás: 65, összesen: -7 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 rézgolyó, 36 arany és egy vashegyű nyíl. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [95 pontot használtál fel, van még 199.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[187,47] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [187,46] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 27, gyógyulás: 25, összesen: -2 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következő kincseket találtad: egy bumeráng. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg támad rád.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 84 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 97 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Tguarkhan támad rád.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ryuku szablya. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan sziklatestét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Tguarkhan testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű, 2 vasérc, egy ezüst gyűrű és egy nagy bronzkulcs. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 63, gyógyulás: 20, összesen: -43 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy elit csatavért és egy rézgolyó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Leon Silver I. lábát masszírozza. Találsz egy fekete kaktuszt.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [187,45] A terep vált: bozótos területen vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Egészséged TF-elődött. [90 pontot használtál fel, van még 109.]

m 8 mozogsz északra
[187,44] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). A 9 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (9 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 3 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 87, gyógyulás: 147, összesen: +60 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete bőrcsizma. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A 3 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 90, gyógyulás: 142, összesen: +52 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Orkhan Thai intéz feléd kihívást.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (53 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc, egy aranytű, 2 kristálygömb, egy szent jogar és egy ezüst gyűrű. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 183, gyógyulás: 40, összesen: -143 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv, egy bakkura csizma és egy orgyilkos tőr. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Belwar Dissengulp egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Combat Cica tábort vert. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Kiváló csapdaészlelésednek köszönhetően könnyedén elkerülted. A tábort egy csontváz őrzi! Egy pillanatra azt hiszed, hogy a másik észrevett, de nem! Elrakod, amit akartál (399 aranyat). Aztán tűnés! (+1 gonoszság.) [65 pontot használtál fel, van még 44.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 1797 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 4.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 285 keresed a 285. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy kronokukacot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-6 életerő.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a tüskés gigaféreg. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 377 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Gennyes Jocó, egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas árnymanó férfi vagy. Bőröd sárga. Dornodon eljövendő papja vagy. Az Árnymenők (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 112 cm
IQ: 38 (41) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 25 (27) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 22 (23) Életpont: 333/233 Jellem: gonosz (374) Tul. pont: 6
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 531/137 Pénz: 2513 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 14/2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 20
Eddig összesen 1239 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32791 TP-t kaptál. Jelenleg 1080090 TP-d van. A következő szinthez még 119910 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, ongóliant. A 238. fordulódban 268 arany került a bankszámládra. 272 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/44 szúrófegyverek: *29/100 (+12%) vágófegyverek: 17/13
ütőfegyverek: 5/88 lőfegyverek: 27/28 (+14%) dobófegyverek: 11/35

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/0 2. nyomkövetés: 51/12 (+40%) 3. lopás: 28/11 (+6%)
4. mászás: 9/15 5. csapdakészítés: 18/9 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/12 (+1%)
7. gyógyítás: 57/6 8. titkosírás: 1/40 9. felderítés: 17/13 (+25%)
10. szörnyidomítás: 10/85 11. teológia: 42/6 (+8%) 12. taumaturgia: 34/80 (+8%)
13. versengés: 7/47 14. zene: 12/22 15. szörnyismeret: 23/58 (+18%)
16. zárnyitás: 7/48 17. vadászat: 14/71 18. bányászat: 6/20 (+16%)
19. úszás: 4/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (2x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (4x), a törpéktől (3) aranyat (#50), az emberektől (1) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
pszi elementál (#221), kardfogú fülemüle (#146), Prehistorix (#1147), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), trikornis herceg (#261), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23)
láthatatlanság (#76)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknős (#362)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nők (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6) 1 mágusölő (#422) 1 pengepajzs (#425)
1 rövid kard (#171)
Szúrófegyverek
1 árnyéktőr (#557) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
$2 ezüsttőr ($322) 1 Káoszkígyó (#638) $1 orgyilkos tőr ($225)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 4 szögletes kő (#17)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 6 rövid íj (#107)
1 * ryuku tűvető (#1521)
Lövedékek
25 bronzhegyű nyíl (#94) 6 ezüsttollú nyíl (#363) 8 mérg. ubuk tüske (#137)
15 mérgezett tüske (#23) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 21 nyílvessző (#108)
16 precíziós vetőtű (#1522) 6 rézgolyó (#343) 13 sallank nyíl (#129)
45 tüske (#22) 38 ubuk tüske (#131) 8 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
12 bumeráng (#249) 8 ezüstshuriken (#327) 8 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
2 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 nyu-shuriken (#157) 5 tolmokov-koktél (#351)
3 ubuk dobónyíl (#138) 18 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * Ek'Hor pajzsa (#1556) 1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 elit csatavért (#295) 1 vasvért (#164)
Sisakok
$4 bőrsisak ($57) 1 bronzsisak (#88) 1 Mágikus Koponya (#279)
1 * mithril sisak (#465) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 Fairlight köpenye (#303) 1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * mágusköpeny (#453)
1 rejtőköpeny (#277) 1 sötét kámzsa (#699) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 * császári kesztyű (#723) 6 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 mászókarom (#78)
1 Muezli aranykeze (#442) 2 szürke bőrkesztyű (#271) 9 tankány karom (#237)
Övek
1 ogre öv (#834) $1 sárga erőöv ($276) 1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) 1 cápabőr csizma (#832) $1 fekete bőrcsizma ($247)
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok
$2 aranylánc ($191) 1 * denevér szimbólum (#140) 6 ezüst nyaklánc (#117)
1 korinthai talizmán (#814) 1 kreiton fókusz (#853) 1 ryuku nyaklánc (#1325)
3 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők
1 Eldaran karkötője (#373) $1 ezüst karkötő ($158) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 Natharion karkötő (#738) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
4 aranygyűrű (#193) $6 ezüst gyűrű ($180)
Ékszerek/ruhadíszek
1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9]
7 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 25]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
15 vizestömlő (#3) [bennük 298 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 4 aranytű (#272) 2 ásó (#34)
2 bunthar zsák (#734) 17 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 31 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
7 kaja (#2) 1 + kinemfogyó tegez (#368) 1 kis aranykulcs (#240)
6 kötél (#92) 2 kristálygömb (#265) 2 manakristály (#500)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) $3 nagy bronzkulcs ($185)
5 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682)
1 shinai gömb (#348) 4 sötét tekercs (#535) 1 szeksztáns (#32)
8 szent jogar (#150) 22 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 10 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 20 csalánvirág (#582)
4 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
8 drótszőr (#37) 3 ében toboz (#578) 2 etra hályog (#712)
1 ezüstdarab (#326) 35 fekete gyöngy (#99) 13 főnixtoll (#563)
4 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310) 1 gór formázó minta (#444)
44 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
42 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 1 királygyík bőr (#44) 4 lajhár csont (#236)
1 lótuszvirág (#447) 13 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 medúzacsáp (#703) 1 moa üveggömb (#383) 8 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 párducszem (#1073)
17 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239)
4 purifikátor háj (#269) 5 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226)
2 raptor karom (#281) 2 remák szív (#264) 8 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 3 sünmedve tüske (#14) 1 szuperkötél (#209)
5 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 17 Thargodan esszencia (#328)
7 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113)
37 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 181.82 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 9 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 15 kaja (#2) 1 ryuku szablya (#695)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
486 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
1 aranytű (#272) 1 bakkura csizma (#96) 1 bumeráng (#249)
1 elit csatavért (#295) 5 ezüst gyűrű (#180) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kristálygömb (#265)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy bronzkulcs (#185) 10 nyílvessző (#108)
1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225) 5 rézgolyó (#343)
1 rövid íj (#107) 1 sáfránypor (#211) 1 sárga erőöv (#276)
1 shinai gömb (#348) 1 szent jogar (#150) 2 tüske (#22)
2 varázskő (#305) 2 vasérc (#152) 1 vashegyű nyíl (#176)
6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,44) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), Combat Cica (5472. kalandozó)
(187,45) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720)
(187,46) pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(187,47) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár
(188,48) Chara-din fattya (#236), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), szent tölgyfa (#393), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720)
(189,48) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 42. jellempróba, érclelőhely
(190,49) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, vaskohó (#155)
(191,50) zoloboo sámánok (#230), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, kronokukac (#285)
(192,51) norpadolótika (#226), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(192,52) zoloboo sámánok (#230), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Ymmor-Thal (5738. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek