237. forduló, 239. forduló, Chini összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 30. 9h:52'
EZ A 404. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
405. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4300
SZÁMLA : XXXX

CHINI KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,104] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Ezüstkarom átadott neked a 1. napon 10 TU-t. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 800 tapasztalati pontot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). A vérvörös rózsával kezedben kezdesz hozzá a mindennapos varázslatok elmondásához. A véred megnövelni látszik mágiád erejét, a fájdalom gyorsan elenyészik. Nem is olyan nagy ár ez. Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+49 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 844. hetének nyerőszámai: 8, 13, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 4 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 4 madártollat találsz. [3 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366.]

* 3. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 4. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

ef 16 energia fejlesztése 16
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. [140 pontot használtál fel, van még 221.]

v 96 99 80 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[99,80] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [10 pontot használtál fel, van még 211.]

bb 1113 20 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 13 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

a 1073 3676 1 átadod az 1073. tárgyat a 3676. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 párducszemet Dulmina részére. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
P 64 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

p 69 használod a 69. pszi képességet
12 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 206.]
[A parancs tárolásra került.]

flh 1 249 felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal
Ok, FLH 1 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

hu 100 83 234 hulladék: 100 83 234
Hulladékgyűjtés törölve: aranyló ugarhéj. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ragasztót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tatu dobot. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 2 mozogsz keletre
[100,80] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 6 álomport 6 aranyért, 2 bakkura csizmát 22 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 csontkést 2 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 2 elkarog szőrt 2 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 6 fekete gyöngyöt 36 aranyért, 2 göcsörtös bunkót 16 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 2 mérg. ubuk dobónyilat 14 aranyért, 2 mérg. ubuk tüskét 4 aranyért, 4 mocsári penkét 4 aranyért, 3 mutáns csontot 12 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 14 nyílvesszőt 14 aranyért, 2 nyu-shurikent 24 aranyért, 5 óndarabot 10 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 14 ragasztót 14 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 5 rókafarkat 15 aranyért, 2 sallank nyilat 6 aranyért, 4 szöges páncélt 96 aranyért, 1 tatu dobot 4 aranyért, 4 ubuk tüskét 4 aranyért, 36 ugh mérget 72 aranyért, 4 ulkor gyöngyöt 60 aranyért.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [12 pontot használtál fel, van még 194.]

d 34 2 eldobod a 34. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ve 326 1 megveszed a 326. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

ea 222 1 eladod a 222. tárgyat 1
Eladtál 1 láncinget. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 2 5 3 mozogsz keletre, délnyugatra, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,104] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy.

Észreveszel egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet! {egyik sebzési módja: 2x 1d8+2.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+11 varázspont.) 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg felderítő!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő jobb szárnyát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. Jutalmad nem marad el (+11 varázspont). 620 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 szöges bőrpajzsot. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [101,105] Még mindig hegyvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+11 varázspont.) 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy ragyás burástya! {max. életpontja: 73-84.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya farkát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Varázserőd töltődik (+11 varázspont). 678 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ubuk dobónyílat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [102,106] Még mindig hegyvidéken vagy.

Látsz egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+11 varázspont). 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 620 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 bakkura csizmát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [93 pontot használtál fel, van még 101.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[101,107] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy ragyás burástya! {egyik sebzési módja: 2x 2d4+1.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 fűszertartót. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [101,108] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.)

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [102,109] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [51 pontot használtál fel, van még 50.]

usz 40 úszol 40 pontért
Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Ügyetlenül, inkább kutya-, mint mellúszásra emlékeztető mozdulatokkal próbálsz a felszínen maradni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [40 pontot használtál fel, van még 10.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[103,110] Még mindig füves síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

usz 40 úszol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

a 192 2582 2 átadod a 192. tárgyat a 2582. kalandozónak (2 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod az 1576. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: t. energia kisütése: 501 10
Portyázni indulsz a tudati térben.
[0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 12, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 374 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chini, egy fekete, kontyos hajú, csillogó szemű ember nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran hittérítője vagy. Papi hited: 70. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 27 Szint: 21 Merészség: 8/3 Magasság: 151 cm
IQ: 24 Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 30 Védekezés: 40 Menekülés: 40 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 25 (27) Életpont: 302/247 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (33) Varázspont: 243/160 Pénz: 607 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 37/12 EFejl: 27
Eddig összesen 1482 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4882 TP-t kaptál. Jelenleg 617200 TP-d van. A következő szinthez még 182800 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, borzalmas varkaudar, mocsárivérc. A 235. fordulódban 16046 arany került a bankszámládra. 16286 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/55 (+4%) vágófegyverek: 20/71 ütőfegyverek: 2/15
lőfegyverek: 20/27 dobófegyverek: 23/64 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/89 2. nyomkövetés: 33/97 (+24%) 3. lopás: 7/95
4. mászás: 9/54 (+16%) 5. csapdakészítés: 16/51 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/14
7. gyógyítás: 58/6 8. titkosírás: 3/20 9. felderítés: 22/46
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 20/78 (+5%) 12. taumaturgia: 18/52 (+18%)
13. szerencsejáték: 2/19 14. versengés: 1/95 15. harcművészetek: 21/4
16. zene: 24/19 17. szörnyismeret: 4/40 18. pszi: 5/10 (+3%)
19. zárnyitás: 3/52 20. vadászat: 7/76 21. bányászat: 15/67 (+40%)
22. úszás: 2/14 (+38%) 23. főzés: 10/23 24. csapatmunka: 2/59

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2582. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
banshee-sikoly (#373) >> nők (#999) banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
kőbőr (299)
Valentin napja (328)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 álompor (#396) 2 ásó (#34) 1 bakkura csizma (#96)
1 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 csontkés (#11)
1 darázsszárny (#652) 1 díszes rézpajzs (#84) 2 elkarog szőr (#665)
1 ezüsttőr (#322) 3 fabontó (#106) 1 fekete bőrcsizma (#247)
6 fekete gyöngy (#99) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 gromak bőr (#268)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304) 1 láncing (#222)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 4 mocsári penke (#148)
3 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 14 nyílvessző (#108)
2 nyu-shuriken (#157) 5 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 ormánygőte csont (#21) 1 párducszem (#1073) 14 ragasztó (#83)
1 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72) 5 rókafarok (#124)
2 sallank nyíl (#129) 4 szöges páncél (#65) 1 tatu dob (#234)
4 ubuk tüske (#131) 28 ugh méreg (#166) 4 ulkor gyöngy (#1072)
13 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
607 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135)
4 madártoll (#112) 1 szöges bőrpajzs (#66) 1 ubuk dobónyíl (#138)
5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,105) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(101,107) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, Chara-din monolitja (#534), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(101,108) vaskohó (#155), oltár
(102,104) mély szakadék (#154), Leah oltár, mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(102,106) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(102,109) vérszomjas csüldő (#114), tavacska
(103,110) vérszomjas csüldő (#114)

Üzenet küldése a karakternek