Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 30. 9h:52' EZ A 404. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 405. játékheted kezdete: dec. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4300 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 135. tárgyat |
ef 16 | energia fejlesztése 16 |
v 96 99 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,80] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. "
bb 1113 20 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (20 darabot) |
a 1073 3676 1 | átadod az 1073. tárgyat a 3676. kalandozónak (1 darabot) |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
p 69 | használod a 69. pszi képességet |
flh 1 249 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal |
hu 100 83 234 | hulladék: 100 83 234 |
m 2 | mozogsz keletre |
d 34 2 | eldobod a 34. tárgyat (2 darabot) |
ve 326 1 | megveszed a 326. tárgyat 1 |
ea 222 1 | eladod a 222. tárgyat 1 |
m 2 5 3 | mozogsz keletre, délnyugatra, délkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+11 varázspont.) 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő jobb szárnyát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. Jutalmad nem marad el (+11 varázspont). 620 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [101,105] Még mindig hegyvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+11 varázspont.) 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya farkát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Varázserőd töltődik (+11 varázspont). 678 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [102,106] Még mindig hegyvidéken vagy.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+11 varázspont). 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel eltalálod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. Jutalmad nem marad el (+4 varázspont). 620 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [101,108] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.)
(Továbbmész...) [102,109] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
usz 40 | úszol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
a 192 2582 2 | átadod a 192. tárgyat a 2582. kalandozónak (2 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 501 10 |
* 5. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
Erő: | 27 | Szint: | 21 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 30 | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 25 (27) | Életpont: | 302/247 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 31 (33) | Varázspont: | 243/160 | Pénz: | 607 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 16/0 | Pszi pont: | 37/12 | EFejl: | 27 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/55 (+4%) | vágófegyverek: | 20/71 | ütőfegyverek: | 2/15 |
lőfegyverek: | 20/27 | dobófegyverek: | 23/64 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüstkard (#325) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/89 | 2. nyomkövetés: | 33/97 (+24%) | 3. lopás: | 7/95 |
4. mászás: | 9/54 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 16/51 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/14 |
7. gyógyítás: | 58/6 | 8. titkosírás: | 3/20 | 9. felderítés: | 22/46 |
10. szörnyidomítás: | 6/20 | 11. teológia: | 20/78 (+5%) | 12. taumaturgia: | 18/52 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 2/19 | 14. versengés: | 1/95 | 15. harcművészetek: | 21/4 |
16. zene: | 24/19 | 17. szörnyismeret: | 4/40 | 18. pszi: | 5/10 (+3%) |
19. zárnyitás: | 3/52 | 20. vadászat: | 7/76 | 21. bányászat: | 15/67 (+40%) |
22. úszás: | 2/14 (+38%) | 23. főzés: | 10/23 | 24. csapatmunka: | 2/59 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
lopsz a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2582. karakternek |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 6 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
varkaudar bajnok (#190), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pattanóböde (#145), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | pszi-ernyő (#64) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | >> | nők (#999) | banshee-sikoly (#373) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: nagyon éhezik |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
2.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 8 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | álompor (#396) | 2 | ásó (#34) | 1 | bakkura csizma (#96) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 3 | fabontó (#106) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
6 | fekete gyöngy (#99) | 2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kőszem (#304) | 1 | láncing (#222) | |||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 4 | mocsári penke (#148) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 14 | nyílvessző (#108) | |||
2 | nyu-shuriken (#157) | 5 | óndarab (#85) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | párducszem (#1073) | 14 | ragasztó (#83) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | 5 | rókafarok (#124) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 4 | szöges páncél (#65) | 1 | tatu dob (#234) | |||
4 | ubuk tüske (#131) | 28 | ugh méreg (#166) | 4 | ulkor gyöngy (#1072) | |||
13 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
607 | arany (#50) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | madártoll (#112) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
5 | víz (#27) |