237. forduló, 239. forduló, Durci összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 25. 11h:47'
EZ A 1284. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
1285. játékheted kezdete: szept. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1599
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

DURCI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,48] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+62 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ongóliant nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszurkálod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ongóliant bal lábát. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal épp hogy megszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az ongóliant összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 151, gyógyulás: 0, összesen: -151 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 581.]

* 1. KP: le 308 0 0 leveszed/lerakod a 308. tárgyat
Leveszed az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 2. KP: kf 229 0 0 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 581.]

* 3. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 576.]

* 4. KP: v 86 0 0 elmormolod a 86. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

* 5. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 574.]

* 6. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 569.]

* 7. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 559.]

f 1 kísérletezel az 1. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz A Végzet kulcsát. (ld. enc.) 483 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 549.]

f 133 kísérletezel a 133. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 539.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 534.]

m 8 mozogsz északra
[97,47] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Észreveszel egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy asztrális vortexet. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. {max. életpontja: 43-48.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy földsárkány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal eltalálod a földsárkány sziklatestét. Kritikus ütés! (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 14, gyógyulás: 15, összesen: +1 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 525.]

jlk 1191 jelszó kimondása 1191
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 520.]

kt 2320 elkészíted a 2320. tárgyat
Legyártottál 1 A Végzet kulcsát. [10 pontot használtál fel, van még 510.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Ezt a tárgyat most nem lenne értelme használni! [0 pontot használtál fel, van még 510.]
[0 pontot használtál fel, van még 510.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[97,46] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy földsárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+6.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 smaragdkő (ld. enc.). 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Látsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,45] Még mindig hegyvidéken vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. {max. életpontja: 171-180.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezoterikus mardel farkát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy elhagyott bányát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy bunthar. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 3d5+7.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 29 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bunthar bal oldalát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bunthar bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [95,44] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy Öregsámán Krough nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 28.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Öregsámán Krough ragyás bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Öregsámán Krough fejét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az Öregsámán Krough jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az Öregsámán Krough karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az Öregsámán Krough fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) 13 életpontot vesztettél. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-21 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 2 varázskövet. 1 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. [26 pontot használtál fel, van még 484.]

m 7 5 3 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[94,43] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy Fairlight templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [93,44] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nyuhaj karbin. {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet.

(Továbbmész...) [94,45] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. {max. életpontja: 171-180.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. Kritikus ütés! (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bunthar közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 28.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bunthar nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar gyapjas testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a bunthar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Dornodon hittérítője. Egy Beholder kitűzőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bűzölgő csizmát, egy cetbőr válltömést, egy denevér szimbólumot, egy háború gyűrűjét, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy klasszik rézmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy lordok övét, egy mentát koronát, egy mind. napkövét, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy Putakalu karkötőjét, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy szamurájvértet, egy teriadan karkötőt, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy Toyaki csuklópántját, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Főmágus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított haragvó pegazus. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (52).} Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.
[36 pontot használtál fel, van még 448.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[95,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [96,47] Még mindig hegyvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy világítótorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. {támadása: 9.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az emberevő testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,48] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 405.]

ef 4 505 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 377.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 297.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! Ez jól esett! (+3 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 61-68.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 217.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 214.]

* 2. BP: tf 3 20 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. BP: le 229 0 0 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 4. BP: kf 308 0 0 kézbeveszed/felveszed a 308. tárgyat
A csuklódra húzod az ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 5, 14.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 194 pontod maradt, ebből a következő körre 194 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 573 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A VÉGZET KULCSA (2320. TÁRGY)
A Végzet Kulcsát bármelyik kalandozó elkészítheti, egy asztrális vortex energiáját felhasználva. Alapanyagként egy d.e.m-re lesz szükséged, és néhány növényre: 5 csuklyavirágra, 5 ovimon-bogyóra, 5 kazmár gyökérre és 5 móri gyümölcsre.
A Végzet Kulcsát a H 2320 paranccsal használhatod, 10 TVP árán. Az első használatkor megmutatja neked a Verem első szintjének térképét! A kulcsot legközelebb a következő fordulódban fogod tudni használni, ekkor elrepít a Verem 1. szintjének 1. pontjára. Vigyázz, a Veremben olyan kihívásokkal kell szembenézned, amelyek még egy hozzád hasonló tapasztalt kalandozó számára is rettenetesek lehetnek!
Ha valahogy mégis sikerül eljutnod a Verem következő szintjére vezető lépcsőhöz, megkapod a következő szint térképét, és automatikusan kiteleportálsz. A H 2320 paranccsal is ki tudsz teleportálni a Végzet Verméből a kiindulási mezőre. Egy körben legfeljebb egyszer teleportálhatsz be a Végzet Vermébe! A parancs kiadásakor meg lehet adni egy 2. paramétert is, ami a terület száma: 1- nyugat, 2 - kelet, 3 - ősi birodalmak, 4 - Sötét Föld, 5 - Ryuku szigetek, 6 - Kiégett Földek, 7 - Víz síkja, 8 - Föld síkja. Ha a karakter a parancs kiadásakor nem a paraméterben megadott területen van, a parancs nem jön létre, így a karakter nem megy be a Végzet Vermébe.
Pörhemór körével nem tudsz a Verembe visszateleportálni, térképelemzéssel, moa kémplelővel a Végzet Verméről sajnos nem tudsz extra információkat szerezni.

SMARAGDKŐ (678. TÁRGY)
A különlegesen ritka smaragdköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers smaragdkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a smaragdkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni.

ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY)
A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is.

KARAKTERLAP

Durci, egy fekete, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr misszionáriusa vagy. A Sziklaöklök (#9144) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 34 (49) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 147 cm
IQ: 40 (56) Támadás: 46 (48) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 31 (44) Védekezés: 42 (47) Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 23 (37) Életpont: 600/600 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 4
Szerencse: 29 (43) Varázspont: 827/3 Pénz: 1552 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 186/5 EFejl: 34
Eddig összesen 2157 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 829 TP-t kaptál. Jelenleg 2 067 096 TP-d van. A következő szinthez még 232 904 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Ek'Hor, óriásféreg. A 194. fordulódban 691 arany került a bankszámládra. 995 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/82 (+3%) szúrófegyverek: 22/45 (+4%) vágófegyverek: 17/19
ütőfegyverek: 1/26 lőfegyverek: 18/54 dobófegyverek: 27/92 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << ezüsthegyű lándzsa (#324) (100%) << raptor szablya (#482) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -3.); tüske (#22) (4 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
97,48 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 136
Kedvenc táborhely: 94,51
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 130 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/33 2. nyomkövetés: 50/13 (+33%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 9/36 5. csapdakészítés: 16/81 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/83
7. gyógyítás: 56/63 8. titkosírás: 4/79 9. felderítés: 11/35
10. szörnyidomítás: 5/56 11. teológia: 22/44 (+7%) 12. taumaturgia: 29/4 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/43 14. versengés: 5/4 15. harcművészetek: 29/0
16. zene: 7/71 (+44%) 17. szörnyismeret: 17/86 (+24%) 18. pszi: 17/57 (+24%)
19. zárnyitás: 1/24 20. vadászat: 10/35 21. bányászat: 11/91 (+66%)
22. főzés: 3/0 23. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 5 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 1204. karakternek
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), q. rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kobudera (#8), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotőr, 4 harcos, 8 királynő, 17 élőholt, 12 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 78926. Beállított erő: 10 Összpont: 78926

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6496 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontkés (#11) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324)
1 * méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 1 jégcsákány (#1574) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 nyílvessző (#108)
45 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 2 ekharion dárda (#1557) 2 ezüstshuriken (#327)
16 jégpasztilla (#1566) 72 * mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 Ek'Hor pajzsa (#1556)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 2 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 1 * tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 aranylánc (#191) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 * korinthai talizmán (#814)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309) 2 * ezüst papi karkötő (#308)
2 obszidián karkötő (#229) 2 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
$4 aranygyűrű ($193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. jádeköve (#2565)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 13]
2 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
6 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 72]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 28 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 2]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 158]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 22 csepp ugh méreg (#166), fér még: 86]
4 vizestömlő (#3) [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 46]
5 zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 87]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kulcsa (#2320) 4 aranypikkely (#415) 7 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184)
5 Fairlight szütyője (#2108) 1 fáklya (#36) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 72 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
2 kötél (#92) 5 leviatán hólyag (#2182) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 megsemmisítő (#1540) 4 nagy bronzkulcs (#185)
1 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
1 távcső (#42) $5 tüskecsapda ($242) 2 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Rúnák és kenőcsök
1 * yaurr rúna (#2618)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
32 álompor (#396) 23 amniosz (#203) 1 antilopbőr (#48)
35 argumérc (#2632) 1 berzerker tüske (#713) 1 bordacsont (#16)
4 bunthar bőr (#733) 6 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654)
6 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122)
26 drótszőr (#37) 32 fekete gyöngy (#99) 19 főnixtoll (#563)
3 galachmit (#310) 5 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
3 gyíkfű (#201) 14 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
4 jégszív (#282) 9 karbin plazma (#199) 2 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 10 kőszem (#304) 7 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 5 lidércesszencia (#1074) 23 madártoll (#112)
61 mákrózsa virág (#56) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa gyémánt (#385)
1 moa üveggömb (#383) 1 moa zafír (#381) 4 mocsári penke (#148)
1 mocsárivércszem (#1758) 2 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
17 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 24 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 4 pular kristály (#239) 4 purifikátor háj (#269)
4 ramit kő (#226) 1 remák szív (#264) 10 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 2 sámán erszény (#650) 1 smaragdkő (#678)
2 smirglilevél (#29) 34 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
4 szárnyas hernyó (#69) 8 szulfagor agyar (#677) 3 szulfin (#676)
15 + szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 2 tükör (#43)
2 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 3 varkaudar csont (#1113)
19 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 169.80 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1) 5 kazmár gyökér (#205)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 móri gyümölcs (#116) 5 ovimon-bogyó (#207)
6 spiritusz (#170) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 arany papi karkötő (#309) 2 bunthar bőr (#733)
3 csillezsályalevél (#1253) 16 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
2 karbin plazma (#199) 1 smaragdkő (#678) 2 varázskő (#305)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98
42
43
44
45
46
47
48
49
(93,44) nyuhaj karbin (#110), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(94,43) emberevő (#119), Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155)
(94,45) ezoterikus mardel (#184), Dornodon oltár, érclelőhely, bunthar (#396), egy alakváltó nő
(95,44) Öregsámán Krough (#7008), világítótorony (#156), érclelőhely
(95,46) vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, érclelőhely
(96,45) ezoterikus mardel (#184), oltár, elhagyott bánya (#1685), bunthar (#396)
(96,47) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, emberevő (#119)
(97,46) földsárkány (#359), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), Raia oltár, Chara-din rúnaköve
(97,47) világítótorony (#156), phua-kúp (#372), asztrális vortex (#2324), nyuhaj karbinok (#110), földsárkány (#359)
(97,48) ongóliantok (#159), oltár, Chara-din rúnaköve, világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehén (#91)

Üzenet küldése a karakternek