Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
Zén Legendái: Rémháború július 20.
A pillanat képe
Mara Acoma, a Birodalom Úrnője
(Könyv szereplő)
Küldd el képeslapként!
Mara Acoma, A Birodalom Szolgálója, az Acoma ház úrnője, aki a Tsuranni birodalom úrnője lesz, amikor kiskorú fia, Justin, eljegyzi a császár lányát.
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06.
HKK Online V1.0
Válogatós verseny szombaton
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Varázslatok!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati gyorsítás V. (576. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Karaktert keresek !!! (720)
Őszi befizetési akció: 2024.09.23. - 2024.10.06. (2)
Lapötletek (65015)
HKK Online V1.0 (8)
Versenyhirdető (1830)
Beholderes HKK verseny szeptember 21. - Versenybeszámoló (2)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Gennyes Jocó 238. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:50'
EZ A 272. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
273. játékheted kezdete: nov. 23.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2220
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1478

GENNYES JOCÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,44] koordinátán. Szürke Állomány átutalt a bankszámládra 500 aranyat a táborozásod 1. napján. A táborozás 2. napján összeakadsz egy kopasz, szürke szemû troll nõvel. Bõre teljesen fehér! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy császári kesztyût, egy Eldaran karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybõr csizmát, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy Vlagyimir gyûrûjét, egy zafír erõövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy quwarg anyakirálynõ trófea, egy mouthlan trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridõ kontinuum. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. (Auralátás: Weisser Riese - 2221. kalandozó) Az aranytermõ erszény 59 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserõd visszatért. (+298 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy kronokukac nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerõ). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac gumiszerû testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A lény idõdet lopja (-2 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [7 pontot használtál fel, van még 366.]

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földbõl energia áramlik testedbe. Befejezted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a jellemrejtés varázslatot! Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]


flh 1 22 felt. lõfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
Ok, FLH 1 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

flh 997 363 felt. lõfegyver haszn. 997 a 363. tárggyal
Ok, FLH 997 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

flh 998 363 felt. lõfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal
Ok, FLH 998 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

v 7 291 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 120 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 338.]

v 7 247 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 335.]

v 7 277 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 332.]

v 7 123 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elõ... [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 329.]

v 7 225 2 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 326.]

v 7 343 15 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 15 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 323.]

v 7 309 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 160 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 320.]

v 7 180 6 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 36 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 317.]

v 7 197 13 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 260 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 314.]

v 7 275 9 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 252 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 311.]

v 7 158 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 14 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 308.]

v 7 192 2 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 96 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 305.]

v 7 195 4 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 40 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 302.]

v 7 307 5 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 100 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 299.]

v 7 278 7 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 280 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 296.]

v 7 194 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 26 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 293.]

v 7 373 2 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 100 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 290.]

v 7 117 2 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 287.]

v 7 348 2 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 80 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 284.]

v 7 272 15 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 60 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 281.]

v 7 265 9 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 90 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 278.]

l 9 34 1 lopsz a 9. fajúaktól a 34. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes lopás:) Némi keresés után megtalálod azt a helyet, ahol Combat Cica letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Nem látod a tárgyat, amit eredetileg el akartál csenni, ezért mást választasz. A tábort egy csontváz õrzi! Ügyesen elcsentél valamit. Zsákmányod 5 quwarg tojás! Gyorsan lelépsz. (+1 gonoszság.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás). (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 273.]

l 8 34 1 lopsz a 8. fajúaktól a 34. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

l 7 34 1 lopsz a 7. fajúaktól a 34. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

l 6 34 1 lopsz a 6. fajúaktól a 34. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

l 5 34 1 lopsz az 5. fajúaktól a 34. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

l 4 34 1 lopsz a 4. fajúaktól a 34. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

l 3 34 1 lopsz a 3. fajúaktól a 34. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

l 2 34 1 lopsz a 2. fajúaktól a 34. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

l 1 34 1 lopsz az 1. fajúaktól a 34. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

v 22 34 elmormolod a 22. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezõn. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Irtóztató látni a tömérdek különbözõ fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklõ csata lehetett itt egykoron. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekezõ varázslat! Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy és egy ezüst nyaklánc. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! A következõ kincseket találtad: egy bõrsisak, 3 nyílvesszõ és egy nyu-shuriken. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerõ). A 7 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (7 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Biami kvazárlándzsával megérinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetõben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi õselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled mentális energiáit gyûrûbe gyûjti, majd útjának ereszt egy teljes õrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi õselementál egyik csápját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Csápjaival a pszi õselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi õselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a pszi õselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi jobb lábát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó, egy aranytû, egy ezüstshuriken, egy aranygyûrû, egy obszidián karkötõ és egy aranylánc. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Mágikus Koponya. A levegõ remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 223.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[187,45] Bozótos terepre értél. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy csillagbozótost. Találsz egy pézsmatököt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [187,46] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Találsz egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elõ, de egyelõre semmi használható. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi õselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi õselementál bal lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). A pszi õselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi õselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek elõtt. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 bumeráng, 4 ubuk tüske és egy kígyóbõr kesztyû. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Zinthurg támad rád.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lõsz. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lõ rád. Semmi hatás! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fûszertartó. 995 tapasztalati pontot kaptál. Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi õselementál jön feléd.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes õrület pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi õselementál ködlõ zsumókját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a pszi õselementál testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A pszi õselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A pszi õselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végsõ összecsapáson! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Notermanthi jön feléd.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lõ rád. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi bal karját. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerõ). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Biami kvazárlándzsával megdöföd a Notermanthi bal vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerõ). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyûrû, egy ezüst kulcs, egy umbatari karkötõ és egy ezüstshuriken. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elõ a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vashegyû nyíl, 2 sallank nyíl, egy fekete gyöngy és egy kígyóbõr kesztyû. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elõ. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! Észreveszel egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy amniosz-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Leon Silver I. egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [187,47] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [83 pontot használtál fel, van még 140.]
m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[188,48] A terep változik: ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamezõ baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz elõérzeted van: túl nagy a csend. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elõ, de egyelõre semmi használható. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgõ hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Mnebolath jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nõnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyûrû. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Nincs itt semmi, csak átok és dögletes levegõ! Azért még próbálkozol kicsit. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi õselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes õrület pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi õselementál bal lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi õselementál párolgó héját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Véres nyál csordul ki a pszi õselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és csontot sikerül elõtúrnod. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath jön feléd.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath jobb lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy ezüst karkötõ és egy aranytû. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi jön feléd.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Távolról mágiatörés varázslatot lõ rád a másik. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Notermanthi nyakát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerõ). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Biami kvazárlándzsával eltalálod a Notermanthi bal karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs, egy nagy vaskulcs és 2 ezüst nyaklánc. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüsttõr, 6 ugh méreg (Nincs mibe rakni 6 ugh mérget.), egy arany és egy rézgolyó. A levegõ remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz. Találsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyilkos csalánt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:)
Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] délnyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: De'Cugel. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [189,49] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [190,50] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 60.]

m 2 3 4 mozogsz keletre, délkeletre, délre
[191,50] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdõ kezdõdik. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zoloboo sámán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. 29 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerõ). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhetõ csapásait. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,51] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Észreveszel egy korongfát.

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [192,52] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdõben vagy. Látsz egy fekete lótuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Belwar Dissengulp hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elf kósza házát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Találsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy zoloboo sámán lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Távolról a halál szava varázslatot lõ rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerõ). Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhetõ csapásait. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Felkutatod azt a helyet, ahol Ymmor-Thal tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. A fenébe, a tábort csapda védi! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 4 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerû. Lelécelsz. Összefutsz Shadowfighterrel. Tharr nagyhatalmú fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy Batharak vállemezét, egy cápabõr csizmát, egy Eldaran karkötõjét, egy gránit szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril láncinget, egy mithril sisakot, egy nehéz harci kesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy kék rakolits trófea, egy quwarg anyakirálynõ trófea és egy dombi óriásyeti trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Bal kezében egy agyartõrt tart. Lõfegyvere egy bûvös shuriken. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 21.]

m 6 mozogsz nyugatra
[191,52] A terep továbbra is ritka erdõ. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bûbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Gordon Marlo hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy kronokukac. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a kronokukac gumiszerû testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kronokukac gumiszerû testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerõ). Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac melléd csap a farkával! Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a kronokukac bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-5 életerõ.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a smaragd õrsárkány. 4 kaját fal föl a tüskés gigaféreg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlõdést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következõ körben tehát 382 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretû is. Hogy ebbõl vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belõle kikelni.



KARAKTERLAP
Gennyes Jocó, egy fekete, copfos hajú, félszemû, körszakállas árnymanó férfi vagy. Bõröd sárga. Dornodon eljövendõ papja vagy. Az Árnymenõk (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

 Erõ:30 (35)  Szint:23  Merészség:10/5 Magasság:112 cm 
 IQ:38 (41)  Támadás:28  Agresszió:3 Testsúly:39 kg 
 Ügyesség:25 (27)  Védekezés:75  Menekülés:30 % Életkor:26/26 év 
 Egészség:22 (23)  Életpont:332/331  Jellem: gonosz (370) Tul. pont:
 Szerencse:33 (35)  Varázspont:531/99  Pénz:2027 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/4      Halhatatlanság:1 %   EFejl:16 
Eddig összesen 1223 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35141 TP-t kaptál. Jelenleg 1047299 TP-d van. A következõ szinthez még 152701 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, taalru, ongóliant. A 238. fordulódban 268 arany került a bankszámládra. 268 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 11/44   szúrófegyverek: 29/88 (+20%)   vágófegyverek:17/13
  ütõfegyverek: 5/88   lõfegyverek: 27/14 (+8%)   dobófegyverek:11/35

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) (200%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 19/0 (+14%)   2. nyomkövetés: 50/72 (+32%)   3. lopás:28/5 (+6%)
  4. mászás: 9/15   5. csapdakészítés: 18/4 (+5%)   6. csapdaészlelés:24/11 (+6%)
  7. gyógyítás: 57/6   8. titkosírás: 1/40   9. felderítés:16/88 (+25%)
  10. szörnyidomítás: 10/85   11. teológia: 41/98 (+19%)   12. taumaturgia:34/72 (+6%)
  13. versengés: 7/47   14. zene: 12/22   15. szörnyismeret:23/40 (+30%)
  16. zárnyitás: 7/48   17. vadászat: 14/71   18. bányászat:6/4 (+16%)
  19. úszás: 4/56       

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 40% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
lopsz az árnymanóktól (4) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) (2x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (2x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (4x), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) (2x), az elfektõl (2) sáfrányport (#211) (4x), a törpéktõl (3) aranyat (#50), az emberektõl (1) sáfrányport (#211) (3x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (1x)
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
ryuku légiós (#361), ryuku gárdista (#360), Prehistorix (#1147), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
pszi elementál (#221), kardfogú fülemüle (#146), Prehistorix (#1147), bûbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), trikornis herceg (#261), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)tolvajszem (#2, 8 VP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)méregfelhõ (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP)vérbeli borzongás (#46, 9 VP)szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)tûzesõ (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP) 

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1)áldomás (#6)láth. észlelése (#78)jellemrejtés (#23)
láthatatlanság (#76)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> ryuku ostromteknõs (#362)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> férfiak (#998)
puha ütés (#60) >> nõk (#999) villámcsapás (#50) >> tüskés gigaféreg (#256)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> nõk (#999) varázsvédelem II (#108) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követõim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintû!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

HÕSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 33. Legjobb pontszámod: 73.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$4   bõrsisak ($57) 1   bronzsisak (#88) 1 * Bufa páncélja (#538)
1   cápabõr csizma (#832) 1 * császári kesztyû (#723) 1 * Ek'Hor pajzsa (#1556)
1   Fairlight köpenye (#303) 6   kígyóbõr kesztyû (#49) 1   láthatatlan köpeny (#441)
1   Mágikus Koponya (#279) 1 * mágusköpeny (#453) 2   mászókarom (#78)
1 * mithril sisak (#465) 1   Muezli aranykeze (#442) 1   ogre öv (#834)
1   rákpajzs (#98) 1   rejtõköpeny (#277) 1   sötét kámzsa (#699)
1   szirén köpenye (#820) 2   szürke bõrkesztyû (#271) 9   tankány karom (#237)
1   vassisak (#160) 1   vasvért (#164) 1 * zafír erõöv (#397)
1 * zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
1   árnyéktõr (#557) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1   bronzhegyû lándzsa (#87)
25   bronzhegyû nyíl (#94) 11   bumeráng (#249) 1   csontpálca (#329)
8   ezüstshuriken (#327) 6   ezüsttollú nyíl (#363) $2   ezüsttõr ($322)
1   fúvócsõ (#20) 1   hosszú íj (#111) 1   Káoszkígyó (#638)
2   kõkés (#6) 1   mágusölõ (#422) 7   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
8   mérg. ubuk tüske (#137) 2   mérg. vas dobónyíl (#190) 15   mérgezett tüske (#23)
2   mérgezett vasnyíl (#187) 11   nyílvesszõ (#108) 2   nyu-shuriken (#157)
1   pengepajzs (#425) 16   precíziós vetõtû (#1522) 1   rézgolyó (#343)
5   rövid íj (#107) 1   rövid kard (#171) 1   ryuku szablya (#695)
1 * ryuku tûvetõ (#1521) 13   sallank nyíl (#129) 1   szigony (#389)
4   szögletes kõ (#17) 5   tolmokov-koktél (#351) 43   tüske (#22)
3   ubuk dobónyíl (#138) 38   ubuk tüske (#131) 18   vas dobónyíl (#189)
7   vashegyû nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   agvari manafókusz (#890) 2   aranygyûrû (#193) $1   aranylánc ($191)
1 * denevér szimbólum (#140) 1   Eldaran karkötõje (#373) $1   ezüst gyûrû ($180)
$1   ezüst karkötõ ($158) 3   ezüst nyaklánc (#117) 1   ezüst papi karkötõ (#308)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1   korinthai talizmán (#814) 1   kreiton fókusz (#853)
1   Natharion karkötõ (#738) 2 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.gyémántja (#1065)
1   ryuku nyaklánc (#1325) 3   trófea nyaklánc (#196) 1   umbatari karkötõ (#278)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ erszény (#819) 3   aranytû (#272) 2   ásó (#34)
2   bunthar zsák (#734) 17   ezüst kulcs (#184) 1   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 31   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
22   kaja (#2) 1 + kinemfogyó tegez (#368) 1   kis aranykulcs (#240)
6   kötél (#92) 2   manakristály (#500) 2   mászókampó (#165)
1   megbûvölt utazóláda (#1218) $2   nagy bronzkulcs ($185) 5   nagy vaskulcs (#186)
1   ork csodaszer (#1228) 1   orvosságos zacskó (#682) 4   sötét tekercs (#535)
1   szeksztáns (#32) 7   szent jogar (#150) 20   varázskõ (#305)
3   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
2   Fekete Kehely (#283) [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9]
7   fûszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 26]
4   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
8   kavadu iszák (#25) [bennük 5 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 75]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 137]
1   szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
8   uzbány csõr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
15   vizestömlõ (#3) [bennük 292 korty víz (#27), fér még: 8]
1   zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
10   amniosz (#203) 1   arx formázó minta (#298) 3   aurach fog (#657)
1   bordacsont (#16) 20   csalánvirág (#582) 4   csuklyavirág (#133)
2   darázsszárny (#652) 2   dorony tüdõ (#212) 11   drótszõr (#37)
3   ében toboz (#578) 2   etra hályog (#712) 1   ezüstdarab (#326)
34   fekete gyöngy (#99) 13   fõnixtoll (#563) 4   fülemüle agyar (#267)
1   galachmit (#310) 1   gór formázó minta (#444) 44   gyöngymangó (#135)
1   ilkin érc (#232) 1   jégszív (#282) 42   kaktusztüske (#114)
1   karbin plazma (#199) 1   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68)
1   királygyík bõr (#44) 4   lajhár csont (#236) 1   lótuszvirág (#447)
13   magszim bél (#103) 2   manifeszt.nyúlvány (#214) 1   medúzacsáp (#703)
1   moa üveggömb (#383) 8   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116)
1   nektoraf faggyú (#667) 1   párducszem (#1073) 17   pirkit (#153)
2   púderkõ (#119) 4   pular kristály (#239) 4   purifikátor háj (#269)
5   quwarg tojás (#360) 1   ramit kõ (#226) 2   raptor karom (#281)
2   remák szív (#264) 8   rézdarab (#70) 2   rókafarok (#124)
3   sünmedve tüske (#14) 1   szuperkötél (#209) 5   szvó-ektoplazma (#151)
2   téfea-agy (#172) 17   Thargodan esszencia (#328) 7   trikornis szarv (#198)
1   vadász tatu bõr (#15) 1   varkaudar csont (#1113) 35   vasérc (#152)
2   vízionár szem (#102) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 177.26 kgMegterheltség: 132%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 195 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 ametiszt medál (#275) 1 arany karperec (#194) 2 arany papi karkötõ (#309)
13 aranytû (#272) 2 bíbor erõöv (#291) 2 drótszõr (#37)
2 Eldaran karkötõje (#373) 5 ezüst gyûrû (#180) 1 fekete bõrcsizma (#247)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyöngysor (#192) 13 igazgy. fülbevaló (#197)
8 kaja (#2) 9 kristálygömb (#265) 4 obszidián függõ (#195)
2 orgyilkos tõr (#225) 1 rejtõköpeny (#277) 5 réz papi karkötõ (#307)
14 rézgolyó (#343) 2 shinai gömb (#348) 7 tüske (#22)
6 umbatari karkötõ (#278) 4 víz (#27)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1802 arany (#50) 2 aranygyûrû (#193) 1 aranylánc (#191)
1 bõrsisak (#57) 3 bumeráng (#249) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüstshuriken (#327) 2 ezüsttõr (#322)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fûszertartó (#210) 2 gyöngymangó (#135)
2 kígyóbõr kesztyû (#49) 1 Mágikus Koponya (#279) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 3 nyílvesszõ (#108) 1 nyu-shuriken (#157)
1 obszidián karkötõ (#229) 5 quwarg tojás (#360) 2 sáfránypor (#211)
2 sallank nyíl (#129) 4 ubuk tüske (#131) 2 varázskõ (#305)
1 vashegyû nyíl (#176)        



E körben tett lépéseid térképe

(187,44) kronokukac (#285), Combat Cica (5472. kalandozó), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), pszi õselementál
(#258), Notermanthi (#257)
(187,45) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), oltár, csillagbozótos (#928, belõle készíthetõ: #929), pézsmatök
(#933, belõle készíthetõ: #934), mûvészi porolit (#720)
(187,46) pszi õselementál (#258), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamezõ (#432), gyilkos csalán
(#581, belõle készíthetõ: #582), oltár, amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), mûvészi porolit (#720), fekete kaktusz
(#577, belõle készíthetõ: #578)
(187,47) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), tavacska, Chara-din monolitja (#534), oltár
(188,48) Mnebolath (#237), pszi õselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamezõ (#432), szent tölgyfa
(#393), oltár, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), mûvészi
porolit (#720)
(189,49) oltár, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), Chara-din monolitja (#534), érclelõhely
(190,50) phua-kúp (#372), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534),
gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582)
(191,50) szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), oltár, zoloboo

sámánok (#230) (191,52) bûbájlidérc (#761), kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), kronokukac (#285) (192,51) korongfa (#79, belõle készíthetõ: #80) (192,52) fekete lótusz (#446, belõle készíthetõ: #447), mûvészi porolit (#720), oltár, gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), elf kósza háza (#681), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), zoloboo sámánok (#230), Ymmor-Thal (5738. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.