236. forduló, 238. forduló, Camthalion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 31. 9h:08'
EZ A 1100. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
1101. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5547
SZÁMLA : XXXX

CAMTHALION KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,61] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+209 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+24 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 12 26 13 elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 387.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 383.]

* 2. KP: vv 86 165 178 elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 383.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 381.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 379.]

* 3. KP: vv 182 71 0 elmormolod a 182. varázslatot a 71. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 375.]

* 4. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy névjegykártya elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 355.]

* 5. KP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos! {támadása: 21.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (8 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 315.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 365.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 370.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 375.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 380.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 385.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 390.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 395.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 400.]

hu 70 15 126 hulladék: 70 15 126
Hulladékgyűjtés törölve: rézdarab. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

t 374 1 támadod a 374. szörnyet
FT 374 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

lm 15 mozogsz 15
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[11 pontot használtál fel, van még 389.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT]
Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy gorath lárva lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 45 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a gorath lárva nyálkás testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a gorath lárva jobb oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 40 életpontot sebeztél. Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Hamarosan egy gorath lárvát pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 4d7+16.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorath lárva farkát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérgyilkos. {egyik sebzési módja: 4x 4d8+20.} Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a bérgyilkos testét. (7 támadással 156 életpontot sebezve.) A bérgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Hirtelen egy Hrumagurkot veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 5d6+6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 50 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk jobb oldalát. (8 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával megdöföd a Hrumagurk jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 32 életpontot sebeztél. Csápjaival a Hrumagurk lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 49 életpontot vesztettél. A Hrumagurk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 097 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 113, gyógyulás: 0, összesen: -113 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
[37 pontot használtál fel, van még 352.]

lm 2 38 34 mozogsz 2 38 34
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [13. PONT]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.]
Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Hamarosan egy oglythot pillantasz meg. {max. életpontja: 361-400.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth nyálkás csápját. (8 támadással 199 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az oglyth fejét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az oglyth zömök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. {támadása: 43.} Fegyvere egy bronzpenge. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bérgyilkos bal oldalát. (8 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[56 pontot használtál fel, van még 296.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 36 mozogsz 36
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy gorath lárva lakik itt. {védettsége: 77 szúró, 44 vágó, 33 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a gorath lárva testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a gorath lárva testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megvagdalod a gorath lárva testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a gorath lárva fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[22 pontot használtál fel, van még 274.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

lm 33 32 30 mozogsz 33 32 30
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A latyakban gázolva egy csatornazáródáshoz érkezel. Mintha valami megcsillant volna a rácsok között! [33. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. {max. életpontja: 221-240.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 9 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány bal hátsó lábát. (8 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns patkány testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a mutáns patkány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy beömlőnyílás előtt állsz, ömlik befelé a szennyvíz [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy mutáns patkány az. {támadása: 37.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mutáns patkány testét. (8 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a mutáns patkány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A mutáns patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 984 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. [30. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[49 pontot használtál fel, van még 225.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 31 mozogsz 31
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 225.]

ov 1 óvatosságod: 1
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

h 1755 300 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+300 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 26 39 mozogsz 26 39
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[28 pontot használtál fel, van még 192.]

t 179 1 támadod a 179. szörnyet
FT 179 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

ftv 38 179 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

flh 26 350 felt. lőfegyver haszn. 26 a 350. tárggyal
Ok, FLH 26 350 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 192.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 192.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 187.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. {max. életpontja: 201-240.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 41 életpontot vesztettél. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 65 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (8 támadással 184 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 2 sáfránypor. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Összefutsz Vasolvasztári Glommal. Fairlight harcosa. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: csaták bajnoka. Fegyverzetét egy mennydörgő titán trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy goldugar! {max. életpontja: 1691.}
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [187,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 60.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Esszenciakristályt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 esszenciakristály. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A lényen szikrázó mágikus energiák futnak végig! Mágikus energiája sisteregve távozik. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (11 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (9 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Mágusölővel párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (7 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve az 5 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.)
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 213, gyógyulás: 0, összesen: -213 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Épületeket látsz: egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.). [32 pontot használtál fel, van még 155.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. Te már csak odaveted neki: - A küldetés ügyében jöttem! -, mire némi rosszallás közepette ugyan, de utat enged neked. Az írnok megint hatalmas irathalom közepén fogad téged.
Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - Sajnálom, hogy kudarcot vallottam. - mondod. - Haladékot szeretnék kérni, ígérem, teljesítem a küldetést! - az írnok egy darabig a fejét csóválja, de aztán biccent. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

m 8 mozogsz északra
[187,60] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (8 támadással 175 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 2 sáfránypor. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összefutsz Morc Kearggal. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Felszerelését egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy ekharion dárda. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[13 pontot használtál fel, van még 137.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 100 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 87.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz rúnakavicsot. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (7 támadással 160 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 69 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (8 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 7 spiritusz. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia apostola. Egy császári kesztyűt, egy fekete bőrcsizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Thargodan koronát és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {egészsége: 19.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Stormfist. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,71] Lápos, ingoványos területet jársz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Csak egy átokmurgattyú. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+4.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
[28 pontot használtál fel, van még 59.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[187,70] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tyrannoszaurusz rex nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (8 támadással 186 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (14 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 39 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (185,60)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Látsz egy álomvirágot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Látsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [188,69] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 54 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 7 hófehér nyílvessző. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor bal lábát. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hófehér nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (185,60)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Találsz egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+14.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon fejét. (8 támadással 178 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 33 életpontot sebeztél. Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 13 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 31.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó támad rád. {támadása: 8.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc támad rád. {támadása: 19.}

Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó támad rád. {támadása: 8.}

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 56 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy orgoró intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+9.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az orgoró bal vállát. (8 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgoró ollóját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az orgoró testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Az orgoró megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását. Átkutatod a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [30 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

kut 30 kutatsz 1 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 3, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a mutáns pók. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 377 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY)
Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges.

RÚNAKAVICS (2233. TÁRGY)
Valaki varázsjeleket karcolt egy közönséges folyami kavicsba, de vajon miért? Kicsit megtisztogatod a felületét és rögtön felismered a Föld és a Levegő rúnáját, te pedig éles logikáról téve ismét tanúbizonyságot (hiába, az évek és a rutin) egyből rájössz, hogy valószínűleg a fizikai varázslatokat erősíti a tárgy és nem kacsázásra használta megalkotója. Nem is tévedsz, amíg nálad van a rúnakavics, minden ilyen varázslatod szintenként eggyel többet fog sebezni. Átadni semmiképp sem fogod senkinek.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2233 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy rúnakavicsra!)

KARAKTERLAP

Camthalion, egy szőke hajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran apostola vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 44 (61) Szint: 26 Merészség: 6/5 Magasság: 155 cm
IQ: 24 (45) Támadás: 48 (50) Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 20 (30) Védekezés: 76 (81) Menekülés: 35 % Életkor: 154/154 év
Egészség: 20 (30) Életpont: 515/511 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (51) Varázspont: 803/21 Pénz: 1626 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/0 Pszi pont: 128/78 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2063 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 901 TP-t kaptál. Jelenleg 1 939 227 TP-d van. A következő szinthez még 60 773 TP szükséges. Trófeáid: Krogan, a pusztító, Kitaszított, ősdentor. A 159. fordulódban 15090 arany került a bankszámládra. 18258 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/19 ökölvívás: 15/38 szúrófegyverek: 20/18 (+24%)
vágófegyverek: 23/25 (+15%) ütőfegyverek: 22/7 lőfegyverek: 29/38 (+9%)
dobófegyverek: 3/12 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (200%) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -25.); esszenciakristály (#350) (26 -); hófehér nyílvessző (#1921) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
188,69 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 57, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1348 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/45 2. nyomkövetés: 64/12 (+6%) 3. lopás: 3/34
4. mászás: 10/27 5. csapdakészítés: 18/55 (+7%) 6. csapdaészlelés: 10/87
7. gyógyítás: 33/21 8. titkosírás: 4/30 9. felderítés: 22/25 (+11%)
10. szörnyidomítás: 15/18 11. teológia: 51/97 (+25%) 12. taumaturgia: 55/31 (+43%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 9/54 15. harcművészetek: 6/10
16. zene: 23/22 17. szörnyismeret: 4/46 18. pszi: 16/45 (+16%)
19. zárnyitás: 1/15 20. vadászat: 13/77 21. bányászat: 28/21
22. úszás: 18/10 23. főzés: 7/93 24. csapatmunka: 2/47

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
manó (#36) (csak egyszer), nyuhaj karbin (#110), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), tetemember (#123), szubreális vámpír (#223), oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), kronotapír (#286)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) Symulf rúnája (#182)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> szintszívó (#96) jégcsóva (#41) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> élőholt ősmágus (#179) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> Kitaszított (#962)
pszi-acéltorony (#98) >> ekharion (#232) védelem tűz ellen (#38) >> Krogan, a pusztító (#7001)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
védelem tűz ellen (#38) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
2.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet!
3.) Lássuk, mennyire vagy otthon a gyógyításban: Gyógyulj egyetlen GY paranccsal legalább 60 ÉP-t!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2236 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
216 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 deus ex machina (#1)
1 esszenciakristály (#350) 2 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 quwarg tojás (#360) 3 sáfránypor (#211) 1 tudás gyöngye (#522)
1 varázskő (#305) 1 vashegyű nyíl (#176) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytű (#272) 1 fokhagyma (#403) 6 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 4 spiritusz (#170) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188 189
68
69
70
71
72
(187,70) tyrannoszaurusz rex (#160), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár
(187,71) a 76. labirintus bejárata, Thargodan csatamező (#432), egy ismeretlen isten rúnaköve, átokmurgattyúk (#225)
(188,69) ősdentor (#282), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), kultúrmasztodon (#227), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), orgoró (#170)

Üzenet küldése a karakternek