236. forduló, 238. forduló, Haláltánc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 16. 12h:07'
EZ A 245. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
246. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3968
SZÁMLA : XXXX

HALÁLTÁNC KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,94] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Morgan kristályát (1398 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+89 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+67 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 3. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 393.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

* 5. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy réz fejpánt képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 368.]

* 6. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 358.]

* 8. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 9. KP: kf 865 0 0 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

* 10. KP: kf 441 693 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 693. tárggyal
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kpk 11 kezd. parancs kivétele: 11
Minden kezdeti parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 71 28 26 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 358.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

vv 165 19 53 elmormolod a 165. varázslatot a 19. varázslatot az 53. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 356.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

hh 1100 1133 használod az 1100. tárgyat az 1133. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
Több tudásra vágyva kinyitod a moa varázsdobozt. Hiába azonban a törekvés alternatív információkra, elméd többet nem tud a meglevőnél befogadni. Beletörődött sóhajjal visszacsukod a csodás ereklyét. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

le 253 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 865 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 441 693 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 693. tárggyal
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 356.]
[A parancs tárolásra került.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

tv 162 372 98 támadó/véd. varázslat a 162. varázslatot a 372. varázslatot a 98. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka II. Védekező varázslatok listájára került: oldás. Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

tv 29 61 145 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 61. varázslatot a 145. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiatüskék. Támadó varázslatok listájára került: tűzeső. Támadó varázslatok listájára került: Tharr haragja. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

fvh 23 felt. varázslat haszn. 23
Harci varázslataidat használni fogod minden 23. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 356.]

kt 392 1 elkészíted a 392. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mászó-karperecet. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 316.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[144,94] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy arató csattanat lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az arató csattanat testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
988 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy friss csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy tímárkunyhót. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat q. rohamosztagos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megütöd a q. rohamosztagos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [145,94] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 7, gyógyulás: 45, összesen: +38 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 44 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr jobb első lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötőt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [146,95] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Vándor vigyorog kajánul. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg nagymester lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {HD:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 203 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 13, gyógyulás: 42, összesen: +29 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 251.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[147,96] Még mindig bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy áeratikus hasnyák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. Kritikus ütés! (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).

(Továbbmész...) [148,97] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kultúrmasztodon. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {HD:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 kaját. 2 727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 44, gyógyulás: 44, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg egyik karját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany, egy gyöngymangó és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted magadról a lény iszamlós testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak és egy ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A 8 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 353 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 32, gyógyulás: 110, összesen: +78 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg támad rád.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 59 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 24 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 144 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai fejét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvágod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián karkötő, 3 ezüst nyaklánc és egy aranylánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 126, gyógyulás: 55, összesen: -71 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szürke bőrkesztyű, egy fekete bőrcsizma és egy vashegyű lándzsa. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [149,98] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar felderítő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb karját. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő jobb oldalát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Pengepajzzsal megvágod a varkaudar felderítő bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [79 pontot használtál fel, van még 172.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakkzorplaklopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat egyszerű: egy Zinthurg legyőzése.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácskezű Bruenor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy tatu ködmönt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 152.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy sallank nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes sallank nyilat 234 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Roókbrakonlopp néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt, nem tudsz mit kezdeni a lénnyel.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 132.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[150,99] Még mindig dombos terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy oltárt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [151,100] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy woorgard lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a woorgard testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard testét. (7 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {HD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a woorgard testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 850, sebződés: 16, gyógyulás: 159, összesen: +143 ÉP}

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [152,101] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[30 pontot használtál fel, van még 102.]

m 4 mozogsz délre
[152,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Utad során felfedezel egy kristálypalotát. (ld. enc.)
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy nanda!

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nanda testét. (2 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {HD:} Pengepajzzsal felnyitod a nanda bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 358 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 22, gyógyulás: 42, összesen: +20 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy Mnebolath!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath jobb lábát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Pengepajzzsal végigvágod a Mnebolath testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 559 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 59, gyógyulás: 32, összesen: -27 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 roxati zárfalót (ld. enc.). Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 52.]

szk 160 178 keresed a 160. szörnyet a 178. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tyrannoszaurusz rexet. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

vv 83 elmormolod a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 51.]

bpk 11 bef. parancs kivétele: 11
Minden befejezési parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

bpb bef. parancs berakása:

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 49.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

le 865 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 253 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 46.]
[A parancs tárolásra került.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 12, 3.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 46 pontod maradt, ebből a következő körre 46 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 424 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

RÉZ FEJPÁNT (406. TÁRGY)
A rézsisak jó védelmet nyújt, de a védelem, sebezhetetlenség nem mindig elsődleges. Egy nő számára például az is fontos, hogy csinosan nézzen ki! A réz fejpánt nem takar el egy gyönyörű szőke, vörös, vagy fekete hajzuhatagot, ellentétben az otromba sisakkal. Persze a fejpántot nemcsak nők, hanem a divatot kedvelő férfiak is hordhatják. A réz fejpántot egy olvasztókemencénél, kőkalapács segítségével készítheted el, 15 TVP árán. Szükséged van egy kígyóbőrre, és két rézdarabra. A rézdarabokból szegecseket kalapálsz, és ezeket az elegáns fejpántra erősíted. A réz fejpántot a KF 406 paranccsal öltheted fel, védekezésedet eggyel növeli meg.

ORKHAN THAI (238. SZÖRNY)
Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal.

KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges!

ROXATI ZÁRFALÓ (314. TÁRGY)
Roxat eldugott városa azon települések közé tartozik, amelyekben a tolvaj céh nyíltan uralkodik. Övék minden - a boltok, a várak, még a mágusiskolák is. Nem csoda, hogy a hihetetlenül gazdag roxati tolvajfőnökök megbízásából évente rengeteg mágikus varázstárgy készül. Ezek egyike az ún. roxati zárfaló, egy különösen könnyű és hatékony zárnyitó készlet, mely soha nem törik el, és használatakor +1-ed van zárnyitásra. [Ha ilyen van a birtokodban, automatikusan fogod használni, akkor is, ha van emellett sima zárnyitó készleted.]

KARAKTERLAP

Haláltánc, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr apostola vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 29 (59) Szint: 29 Merészség: 10/5 Magasság: 145 cm
IQ: 25 (45) Támadás: 63 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 23 (29) Védekezés: 88 Menekülés: 15 % Életkor: 33/201 év
Egészség: 23 (29) Életpont: 595/842 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 29 (43) Varázspont: 845/89 Pénz: 8367 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 30/28 Pszi pont: 146/151 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2846 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 167 TP-t kaptál. Jelenleg 2 971 074 TP-d van. A következő szinthez még 28 926 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, északi tűzsárkány. A 201. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5177 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 30/62 (+14%) szúrófegyverek: 9/27
vágófegyverek: 22/33 (+5%) ütőfegyverek: 7/49 lőfegyverek: 20/19
dobófegyverek: *27/100 (+7%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -24.); mérg. vas dobónyíl (#190) (25 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
152,102 mezőn táborozol
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/2 Max életkor 629 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 487 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/17 (+17%) 2. nyomkövetés: 51/6 (+10%) 3. mászás: 19/41 (+17%)
4. csapdakészítés: 20/81 (+7%) 5. csapdaészlelés: 8/23 6. gyógyítás: 27/1
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 21/88 (+5%) 9. szörnyidomítás: 3/21 (+10%)
10. teológia: 40/9 (+24%) 11. taumaturgia: 29/85 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/55
13. versengés: 20/17 14. harcművészetek: 34/75 15. zene: 8/15
16. szörnyismeret: 31/52 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 1/11
19. vadászat: 5/22 20. vitalitás: 1/23 21. bányászat: 26/94 (+48%)
22. testépítés: 1/50 23. úszás: 12/23 24. főzés: 8/94
25. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szintszívó lények (#9097), quwargok (#9093), északi tűzsárkány (#219), mélység fattya (#199), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (877,20) áldomás II (#169) (988,25) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
láthatatlanság (#76) óriáserő (#53) szörnycsábítás (#83) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> nagyobb vércápa (#246)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 51, pontszámod: 612.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 49 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 915 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 nyílvessző (#108) 21 tüske (#22)
Dobófegyverek
5 bumeráng (#249) 11 ezüstshuriken (#327) 16 * mérg. vas dobónyíl (#190)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 50 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 krapixlon fürdőruha (#454)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * bozontfonat (#1563) 1 * jing-jang fejpánt (#556)
1 pszi katalizátor (#610)
Köpenyek
1 láthatatlan köpeny (#441) 1 * ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 1 moa munkáskesztyű (#1329)
2 * nehéz harci kesztyű (#464) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * medvebőr öv (#1675)
Csizmák
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * tűzúr csizmája (#533)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 borostyán függő (#162) 1 ősplazma (#839) 2 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+3)
1 aranylánc (#191) 3 ezüst nyaklánc (#117) 1 halálhozó talizmán (#813)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 natharion gömb (#865)
1 * nekrofun medál (#253) 1 * q. irtó medál (#2301) 4 * rothasztó talizmán (#815)
2 * varkaudar szimbólum (#1528) 5 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 ezüst karkötő (#158) 1 mászó-karperec (#392)
1 obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * Acél Öklök gyűrűje (#2105) 1 aranygyűrű (#193) 2 balkezes gyűrű (#1549)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 törpe védőgyűrű (#1104)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 1 * Vlagyimir gyűrűje (#822)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+4)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * mind. ametisztje (#2207)
1 * q. demoralizátor (#2067) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
9 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 74 csepp tinta (#101), fér még: 16]
10 fűszertartó (#210) [bennük 25 csepp sáfránypor (#211), fér még: 25]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
6 kavadu iszák (#25) [bennük 48 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
2 mágusszelence (#1076) [bennük 10 csepp jégszilánk (#1128), fér még: 10]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 54 csepp spiritusz (#170), fér még: 66]
2 szent kehely (#257) [bennük 4 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 16]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 123 csepp ugh méreg (#166), fér még: 69]
3 vizestömlő (#3) [bennük 12 korty víz (#27), fér még: 48]
4 zöld üveg (#82) [bennük 23 csepp ragasztó (#83), fér még: 57]
Eszközök, használati tárgyak
4 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 15 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bányászlámpa (#1687) 1 bronzkulcs (#76)
12 + deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 ezüstszelence (#1602)
2 Fairlight szütyője (#2108) 1 fekete könyv (#2234) 2 fülemüle síp (#1576)
5 gernim balzsam (#1894) 39 gyógykenőcs (#313) 2 + hebrencs csapda (#147)
1 hűségérme (#1141) 23 kaja (#2) 3 kis ónixkulcs (#1110)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 1 kristálygömb (#265)
17 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560)
5 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500) 1 márványszobor (#2232)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185) 34 ork csodaszer (#1228)
1 plazmagömb (#2235) 2 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 roxati zárfaló (#314) 1 rúnakavics (#2233) 14 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234)
3 távcső (#42) 1 trikornis fókusz (#2169) 6 tudás gyöngye (#522)
11 varázskő (#305) 3 varkaudar pálinka (#1137) 1 zeolitkristály (#2236)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 berzerker tüske (#713) 19 csillezsályalevél (#1253) 8 csuklyavirág (#133)
25 elkarog szőr (#665) 6 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99)
2 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 5 gyíkfű (#201)
39 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 4 kaktuszbogyó (#429)
8 kaktusztüske (#114) 5 kazmár gyökér (#205) 27 kőszem (#304)
4 kreiton esszencia (#892) 3 lajhár csont (#236) 3 lidércesszencia (#1074)
11 liumbe hajtás (#655) 4 lótuszvirág (#447) 260 madártoll (#112)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380) 10 moa üveggömb (#383)
1 Morgan kristálya (#659) 7 mutáns csont (#331) 8 nektoraf faggyú (#667)
10 ovimon-bogyó (#207) 3 párducszem (#1073) 5 pirkit (#153)
9 polip szívóka (#391) 3 praglonc hártya (#215) 12 púderkő (#119)
16 purifikátor háj (#269) 6 rájabőr (#404) 1 rakolits por (#669)
26 remák szív (#264) 4 rozmárfog (#1069) 28 sallank karom (#128)
2 sámán erszény (#650) 3 sáska amulett (#668) 26 smirglilevél (#29)
3 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 1 teknősesszencia (#702)
31 Thargodan esszencia (#328) 7 tigroszlán fog (#63) 11 tükör (#43)
4 ulkor gyöngy (#1072) 3 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar tekercs (#653)
1 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213) 2 yetiszív (#1070)

Összsúly: 165.60 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
43 amniosz (#203) 7 bunthar bőr (#733) 14 grifftojás (#179)
50 gyöngymangó (#135) 39 quwarg kristály (#2238) 40 quwarg tojás (#360)
2 rinóbőr (#651) 1 ryuku kopja (#694) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku sisak (#688) 1 trikornis nyereg (#1536) 34 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
52 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 ezüstshuriken (#327)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 pirkit (#153) 60 polip szívóka (#391)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 12 spiritusz (#170)
2 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
1 bőrsisak (#57) 1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst nyaklánc (#117)
1 fekete bőrcsizma (#247) 3 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
14 kaja (#2) 1 mászó-karperec (#392) 1 nyílvessző (#108)
1 obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307) 1 roxati zárfaló (#314)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 5 Thargodan esszencia (#328) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
(144,94) arató csattanatok (#144), 44. jellempróba, q. rohamosztagos (#242)
(145,94) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), 43. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), quwarg szabotőr (#301)
(146,95) nekrofun (#173), Raia oltár, 43. jellempróba, művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214)
(147,96) áeratikus hasnyák (#243), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 34. jellempróba
(148,97) kultúrmasztodon (#227), Zinthurg (#180), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), 34. jellempróba
(149,98) varkaudar felderítő (#7133), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), kihívás tornya (#502), Raia oltár, érclelőhely, Zinthurg (#180)
(150,99) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 21. jellempróba, oltár, érclelőhely
(151,100) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely
(152,101) vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely
(152,102) kristálypalota (#401), átokmurgattyú (#225), nanda (#224), Mnebolath (#237)

Üzenet küldése a karakternek