236. forduló, 238. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 18. 9h:07'
EZ A 441. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
442. játékheted kezdete: ápr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,106] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 12 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+163 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: vv 71 224 26 elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-27 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve elme dominanciája. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 462.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 460.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 460.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 458.]

* 2. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 458.]

* 3. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Előveszed a koboldkoronát és megpróbálod kifürkészni hatalma mibenlétét. Persze nem jutsz semmilyen eredményre, hiszen ezt a varázstárgyat előtted ismeretlen módon alkották. A koncentrálásnak azért mégis haszna volt: rejtélyes módon létrejött egy alku varázslat. Alkudozni fogsz. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

kf 1826 kézbeveszed/felveszed az 1826. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar fétist. [0 pontot használtál fel, van még 458.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 455.]

ftv 121 166 felt. tám/véd. varázslat a 121. varázslatot a 166. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

fvh 1 felt. varázslat haszn. 1
Harci varázslataidat használni fogod minden 1. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

tv 150 32 33 támadó/véd. varázslat a 150. varázslatot a 32. varázslatot a 33. varázslatot
150. varázslat listáról törölve. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. Támadó varázslatok listájára került: izomernyesztés. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

tv 122 támadó/véd. varázslat a 122. varázslatot
122. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 425.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[111,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő fejét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Varkaudar szablyával megvagdalod a quwarg királynő testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 804 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 22, gyógyulás: 22, összesen: +0 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [110,107] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő nyakát. (5 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg királynő torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 37, gyógyulás: 24, összesen: -13 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy széljárás varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Találsz valamit: 1 magszim bél. Elteszed.

(Továbbmész...) [109,106] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Sheran templomot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [53 pontot használtál fel, van még 372.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[108,105] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy epokitféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.)

(Továbbmész...) [107,104] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Észreveszel egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [106,103] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy Chara-din oltár van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [23 pontot használtál fel, van még 349.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[105,103] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy földsárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a földsárkány kőfejét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a földsárkány testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 18, gyógyulás: 10, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya jobb lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy ragyás burástya!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 bakkura csizmát. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy épület van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [104,104] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. Hirtelen felkapod a fejed a zajra, hogy a közelben megmoccan valami. Ez egy orgoró!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az orgoró testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgoró sziklatestét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az orgoró bal lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Varkaudar szablyával végigvágod az orgoró testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az orgoró bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 kőszemet. 1 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 13, gyógyulás: 20, összesen: +7 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Ez egy hegymélyi lidérc!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 sámán erszényt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel?
{Csatastatisztika; sebzés: 1, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki innen! Ez ellen a bestia ellen falatnyi esélyed sem lenne. Végre elhagyhatod e helyet. Szakértő mozdulatokkal mászol felfelé a bejáratig.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó nyakát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 291 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 24, gyógyulás: 14, összesen: -10 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy épületet. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [103,105] Továbbra is magashegységben vagy. Látsz egy csillezsályát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [77 pontot használtál fel, van még 272.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[102,104] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet ragyás testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg felderítő!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a quwarg felderítő testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Ököllel néhányszor megcsapod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg felderítő torát. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 gyöngymangót. 857 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 9, gyógyulás: 19, összesen: +10 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 szöges bőrpajzsot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [25 pontot használtál fel, van még 247.]

ek 503 138 121 t. energia kisütése: 503 138 121
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112
102
103
104
105
106
107
108
109
(102,104) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), érclelőhely
(103,105) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(104,104) elhagyott bánya (#1685), orgoró (#170), hegymélyi lidérc (#7084), kék rothasztó (#421), érclelőhely
(105,103) földsárkány (#359), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Sheran oltár, púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(106,103) fémbontó szójer (#150), törpe bánya (#435), érclelőhely
(107,104) törpe bánya (#435), Leah oltár, érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(108,105) epokitféreg (#147), Leah oltár, 28. jellempróba
(109,106) fémbontó szójer (#150), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(110,107) quwarg királynő (#153), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tündöklő szobor (#1587)
(111,108) márványtorony (#175), quwarg királynő (#153)

[138,121] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Alaria Volerdi előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szőrös azuka. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

szk 362 765 758 keresed a 362. szörnyet a 765. szörnyet a 758. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 222.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
14 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1602 2 20 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 20 kaját. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 remák szivet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 214.]

ef 25 520 energia fejlesztése 25
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-25 TU.] [175 pontot használtál fel, van még 39.]

kb 1650 1 kiveszel a bankból az 1650. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 lélekkövet. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

bb 360 50 beraksz a bankba a 360. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 1. BP: vv 83 0 0 elmormolod a 83. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 38.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 545 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 36.]

* 3. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 31.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 31.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 24, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 31 pontod maradt, ebből a következő körre 31 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 409 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ELME DOMINANCIÁJA (247. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Hatalmának még tovább fejlesztett változata. Hatására mentális varázslataid célpontjai kapnak -15-öt mentális mentődobásaikra a teljes fordulód időtartamára. Létrehozására 5 TVP-t és 20 pszi pontot kell elköltened, hatása nem adódik össze az Elme Fölényével és az Elme Hatalmával.

UTÁNZÁS (25. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Más kalandozók alakjának, arcformájának, viselkedésének utánzása mindig is a legnagyobb kihívást jelentette egy alakváltó számára. Mostantól képes vagy bármelyik, általad ismert kalandozó alakját felvenni. Ehhez az alakváltás: AV 25 <kalandozó szám> parancsot kell kiadnod, 10 pontért. Addig ilyen formában maradsz, amíg vissza nem változol az AV 25 paranccsal, szintén 10 pontért. A másik kalandozónak kizárólag külsejét kapod meg: sem felszerelését, sem ismereteit, sem auráját nem tudod leutánozni. Más kalandozók, ha találkoznak veled, az ő személyleírását kapják meg, barátságosság esetén az ő nevét, címét.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.

Erő: 28 (42) Szint: 26 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (35) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (25) Védekezés: 43 (48) Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 383/383 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 692/260 Pénz: 7605 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 61/27 Pszi pont: 301/14 EFejl: 30
Eddig összesen 2557 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 054 TP-t kaptál. Jelenleg 1 700 554 TP-d van. A következő szinthez még 299 446 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, varkaudar hadúr, Rodrig. A 173. fordulódban 9147 arany került a bankszámládra. 10061 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/56 (+3%) szúrófegyverek: 20/18 (+3%) vágófegyverek: 28/99 (+8%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 27/62 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) max. 1 db (12 -17.); tüske (#22) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
138,121 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 102,104
Kedvenc táborhely: 138,121
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/73 (+48%) 2. nyomkövetés: 71/3 (+40%) 3. mászás: 10/32 (+19%)
4. csapdakészítés: 25/65 (+6%) 5. csapdaészlelés: 10/96 6. gyógyítás: 26/88
7. titkosírás: 8/56 8. felderítés: 23/37 9. szörnyidomítás: 14/21
10. teológia: 22/72 (+9%) 11. taumaturgia: 24/70 (+28%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 15/98 (+9%) 14. zene: 11/14 15. szörnyismeret: 37/98
16. pszi: 50/20 (+20%) 17. zárnyitás: 19/1 18. vadászat: 20/34
19. bányászat: 30/57 (+7%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 16/82 (+11%)
22. csapatmunka: 5/22

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), háló-csapdát (#220) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> massza (#217) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) izomernyesztés (#33) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> varkaudar bajnok (#190)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) varázsvédelem (#34) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +33 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 65 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) $1 * orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 rövid kard (#171) 1 * varkaudar szablya (#516)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 varkaudar korbács (#1134)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 2 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187)
4 * tüske (#22) 14 vashegyű nyíl (#176)
Pajzsok
$1 szöges bőrpajzs ($66)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739) 2 * Khór maszkja (#1138)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Csizmák
$1 bakkura csizma ($96) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+4)
$1 ezüst nyaklánc ($117) 10 * gólem talizmán (#811) 6 halálhozó talizmán (#813)
1 * kőkés szimbólum (#2321) 5 korinthai talizmán (#814) 1 * varkaudar fétis (#1826)
3 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143) 5 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 arany karperec ($194) 2 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
$2 ezüst karkötő ($158) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
$2 aranygyűrű ($193) $4 ezüst gyűrű ($180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * vark. pecsétgyűrű (#1171)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2)
1 * fejvadász medál (#1734) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
14 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 36 csepp tinta (#101), fér még: 104]
11 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 55]
9 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 108]
9 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 90]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
2 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 24]
31 sullár hólyag (#168) [bennük 63 csepp spiritusz (#170), fér még: 557]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
29 uzbány csőr (#169) [bennük 91 csepp ugh méreg (#166), fér még: 257]
6 vizestömlő (#3) [bennük 75 korty víz (#27), fér még: 45]
10 zöld üveg (#82) [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 159]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
1 bányászlámpa (#1687) 1 bűvészpálca (#1639) 2 cirkuszi pergamen (#1233)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüstszelence (#1602)
1 fiatalság itala (#473) 1 fülemüle síp (#1576) 7 fűszerkeverék (#1170)
5 gernim balzsam (#1894) 9 gyógykenőcs (#313) 1 hibátlan gyémánt (#680)
30 kaja (#2) 1 kis mágneses bigyó (#1266) 1 koboldkorona (#1629)
1 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 1 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 megsemmisítő (#1540) 2 moa katalizátor (#386) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 + nyílcsapda (#243) 1 nyomkereső talizmán (#671) 21 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 reflexélesítő (#1407)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 sáfránykristály (#675) 1 szeksztáns (#32)
3 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 1 tudati fétis (#1151)
1 varkaudar látógömb (#1107) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 álompor ($396) 11 amniosz (#203) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 2 csillezsályalevél (#1253) 7 csuklyavirág (#133)
10 dözmöng szív (#122) 54 drótszőr (#37) 12 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 5 ezüstdarab (#326) 15 fekete gyöngy (#99)
$6 főnixtoll ($563) 2 galachmit (#310) 25 gyíkfű (#201)
28 gyöngymangó (#135) 6 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
17 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 19 kék orchidea (#68)
6 kőszem (#304) 1 lélekkő (#1650) 9 liumbe hajtás (#655)
126 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103) 1 moa jádekő (#382)
1 moa obszidián (#380) 1 moa rubin (#379) 1 moa smaragd (#377)
1 moa üveggömb (#383) 2 Morgan kristálya (#659) 35 pirkit (#153)
7 púderkő (#119) 9 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
9 ramit kő (#226) 24 + remák szív (#264) 3 rézdarab (#70)
1 sámán erszény (#650) 1 szulfin (#676) 7 szvó-ektoplazma (#151)
2 Thargodan esszencia (#328) $1 + vapár ág ($110) 10 vasérc (#152)
6 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy:

Összsúly: 125.66 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
8 alligátorbőr (#661) 2 kis ónixkulcs (#1110) 6 kvazár (#244)
5 manakristály (#500) 23 mutáns csont (#331) 50 quwarg tojás (#360)
37 sáfránypor (#211) 107 sallank karom (#128) 17 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 tudás gyöngye (#522) 11 varázskő (#305) 44 varkaudar pálinka (#1137)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 kaja (#2) 50 quwarg tojás (#360) 1 sámán erszény (#650)
11 tüske (#22) 42 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96)
1 elkarog szőr (#665) 7 gyöngymangó (#135) 1 kerek kő (#19)
1 kőszem (#304) 1 lélekkő (#1650) 1 magszim bél (#103)
3 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264) 1 szöges bőrpajzs (#66)
12 ugh méreg (#166) 2 zöld üveg (#82)


Üzenet küldése a karakternek