Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 26. 9h:59' EZ A 238. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 239. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2914 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc jobb oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod a láplidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 manifeszt.nyúlvány. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [114,12] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Egy-egy magányos, korhadt fa mered ki a rothadó léből. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szintszívó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szintszívó ködös testét. Kritikus ütés! (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [115,12] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a hadroszaurusz farkát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hadroszaurusz testét. Kritikus ütés! (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a hadroszaurusz jobb hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a hadroszaurusz bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hadroszaurusz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 11 kaját. 1379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod az agyagelementál agyagtestét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az agyagelementál testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {KCC:} Méregtagadóval hatalmas csapásokat adva felmetszed az agyagelementál testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a hadroszaurusz testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hadroszaurusz testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregtagadóval néhányszor megcsapod a hadroszaurusz jobb vállát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd a hadroszaurusz fejét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a hadroszaurusz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hadroszaurusz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 11 kaját. 1379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem bal karját. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a smaragdgólem testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [118,15] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő velociraptor nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a velociraptor testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval végigvagdosod a velociraptor jobb karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a velociraptor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [119,16] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval megcsapod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregtagadóval alaposan megvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [121,18] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
(Továbbmész...) [121,19] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
im 1 | imádkozol |
v 22 159 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 160 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 651 1 | beraksz a bankba a 651. tárgyat (1 darabot) |
bb 1113 1 | beraksz a bankba az 1113. tárgyat (1 darabot) |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
AGYAGELEMENTÁL (203. SZÖRNY) A földelemek közül a legkisebb hatalmú, aránylag kisméretű teremtmény. Egy mozgó agyagkupacra emlékeztet, amely éktelen zajt képes csapni, ha egy tolvaj gazdája holmija közelébe keveredik. Mivel az elementálok sosem alszanak, egy agyagelementál éberségét igen nehéz kijátszani. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni. |
Erő: | 33 (38) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 39 (45) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 34 (36) | Védekezés: | 43 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 27 (29) | Életpont: | 296/230 | Jellem: | jó (650) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (32) | Varázspont: | 544/242 | Pénz: | 1222 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 180/191 | EFejl: | 42 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 22/26 (+6%) | szúrófegyverek: | 16/56 (+18%) | vágófegyverek: | 21/43 (+9%) |
ütőfegyverek: | 17/72 | lőfegyverek: | 25/23 (+6%) | dobófegyverek: | 15/25 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (250%) << varkaudar szablya (#516) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/3 | 2. nyomkövetés: | 48/5 (+13%) | 3. mászás: | 7/106 |
4. csapdakészítés: | 16/82 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/106 | 6. gyógyítás: | 53/16 |
7. titkosírás: | 8/99 | 8. felderítés: | 15/72 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 8/104 |
10. teológia: | 34/3 (+24%) | 11. taumaturgia: | 25/85 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 1/78 (+8%) |
13. versengés: | 9/57 (+9%) | 14. harcművészetek: | 20/30 | 15. zene: | 16/23 |
16. szörnyismeret: | 19/16 (+20%) | 17. pszi: | 21/59 (+1%) | 18. zárnyitás: | 9/17 |
19. vadászat: | 12/21 | 20. bányászat: | 24/76 | 21. főzés: | 10/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 31 TVP-ért |
udvarolsz az 5444. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért |
mászol max. 28 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) | |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | izomernyesztés (#33) | >> | pattanóböde (#145) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
6 | spiritusz (#170) | 22 | tüske (#22) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vassisak (#160) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | bőrsisak (#57) | |||
2 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | dorony tüdő (#212) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
20 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | óndarab (#85) | 26 | pirkit (#153) | |||
1 | raptor karom (#281) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
13 | vasérc (#152) | 38 | víz (#27) |