Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 9. 15h:20' EZ A 666. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 667. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2826 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
t 123 | támadod a 123. szörnyet |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tetemember bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 328 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ff 482 182 28 | felt. fegyverváltás: 482 182 28 |
fog 89 219 | elfogod a 89. szörnyet a 219. tárggyal |
fkt 671 1 | felt. készítesz a 671. tárgyat (1 darabot) |
jlk 3071 | jelszó kimondása 3071 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: 1. térkép 13. pont 11: 1. térkép 15. pont 13: 1. térkép 10. pont 15: 1. térkép 11. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 548.]
be 32 | bemész a 32. titkos labirintusba |
lm 3 4 7 | mozogsz 3 4 7 |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Duer-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát a másikra ugrasz. Raptor szablyával végigmetszed a Tugt-ork fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
79 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 10 905 14 | mozogsz 10 905 14 |
lm 900 13 11 | mozogsz 900 13 11 |
lm 16 15 9 | mozogsz 16 15 9 |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát a másikra rohansz. {GYD:} Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átdöföd a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Marokra fogva a raptor szablyát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Raptor szablyával alaposan megvágod a Tugt-ork fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal felnyársalod a Tugt-ork testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
79 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra rontasz. {GYD:} Raptor szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [55,58] Füves síkságra érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy mély kutat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a raptor szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Raptor szablyával alaposan megvágod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [54,59] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Találsz egy phua-kúpot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet.
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tesh alligátor hüllőtestét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-10 életpont.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tesh alligátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tesh alligátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 alligátorfog (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [53,61] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szintszívó. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [54,62] A terep változik: ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő kavadu mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Raptor szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a kavadu jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a kavadu jobb szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Raptor szablyával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod a sóhajtó dorony nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Meglengetve a raptor szablyát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Raptor szablyával végigmetszed a süvítő rája testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája melléd csap a farkával! A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Raptor szablyával alaposan megvágod a százfogú bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [56,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát a másikra rontasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a sörényes ubuk bal középső lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 89 25 | idomítod a 89. szörnyet 25 pontért |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Raptor szablyával párszor kilyukasztod a topránypolip testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [55,66] A sík vidéket bozótos váltja fel.
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
sze 89 | elengeded a 89. szörnyet |
f 391 | kísérletezel a 391. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a raptor szablyát. Megmarkolva a raptor szablyát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Raptor szablyával végigmetszed a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát! |
ALLIGÁTORFOG (663. TÁRGY) Ritkán, de előfordul, hogy egy levadászott alligátor szájában egy tökéletesen ép harapófogat találsz elöl, a legnagyobbak között. Ilyenkor ezt elteszed trófea gyanánt, és nem válnál meg tőle semmi áron! |
ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY) Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat. |
KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY) Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az. - Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában. - No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe. - Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm. Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód. - Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom. [Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek. |
TÖKÉLETES JÓSÁG Vajon létezik egyáltalán ilyesmi? Úgy látszik, igen! Olyan mértékű jótettet, szép dolgot hajtottál végre életetben, amiért megérdemled, hogy szentté avassanak. Mostantól semmilyen módon nem kaphatsz gonoszságpontot, igaz, jóságod nem is nőhet 777 fölé - hiszen a tökéletes jóságnál nagyobb jóság nincsen! Vigyázz, ha aurádat az istenek rögzítették is ebben a tökéletes állapotban, azért továbbra is felelős vagy a tetteidért: hogy néz ki végtére is egy rosszhírű szent? A különleges jóságodnak még egy apró plusz pozitívuma van: papi szinted a varázslatok, vp regenerálódás és hasonlók szempontjából kettővel nagyobbnak tekintendő. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
Erő: | 31 (37) | Szint: | 19 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 20 (23) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 32 (37) | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 20 (23) | Életpont: | 367/353 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (34) | Varázspont: | 267/197 | Pénz: | 548 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/42 (+1%) | szúrófegyverek: | *19/100 (+2%) | vágófegyverek: | 19/31 (+12%) |
ütőfegyverek: | 2/8 | lőfegyverek: | 14/39 (+16%) | dobófegyverek: | 20/27 |
Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (300%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 -20.); tolmokov-koktél (#351) (21 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/95 | 2. nyomkövetés: | 51/90 | 3. mászás: | 9/5 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 18/17 (+22%) | 5. csapdaészlelés: | 9/4 (+8%) | 6. gyógyítás: | 34/36 |
7. titkosírás: | 5/70 (+20%) | 8. felderítés: | 7/62 | 9. szörnyidomítás: | 5/65 (+25%) |
10. teológia: | 21/25 (+2%) | 11. taumaturgia: | 6/4 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 3/74 |
13. versengés: | 1/31 | 14. harcművészetek: | 27/0 | 15. zene: | 13/0 |
16. szörnyismeret: | 11/46 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 8/72 |
19. bányászat: | 28/94 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 36% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 32% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 90 TVP-ért |
udvarolsz a 2227. karakternek |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 2 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 800 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
kobudera (#8), quwarg szabotőr (#301), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 9 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
lángcsóva (#31) | >> | kétfejű troll (#163) | tűzeső (#61) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | varkaudar behemót (#189) | tűzeső (#61) | >> | Pszinapszis (#974) | |
lángcsóva (#31) | >> | 10. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | lábascet (#647) | hhaar burka (#32) | >> | nők (#999) | |
hhaar burka (#32) | >> | férfiak (#998) | varázsvédelem (#34) | >> | ezoterikus mardel (#184) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 1 harcos, 9 királynő, 4 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXVII. olimpián. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | $1 | csontszurony ($12) | 1 | * | méregfog (#1553) | ||
4 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
3 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | raptor szablya (#482) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | harci kalapács (#174) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | kerek kő (#19) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | ||
77 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 8 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
11 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
$1 | kis bőrpajzs ($45) | 3 | kis vaspajzs (#159) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
5 | * | vassisak (#160) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | + | ryuku kesztyű (#690) | ||
$1 | * | tankány karom ($237) | ||||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
4 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | muzsikus füles (#1657) | 1 | * | obszidián függő (#195) | |
Nyakláncok | ||||||||
3 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | |
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Luthius karkötője (#527) | ||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | umbatari karkötő (#278) | ||
Gyűrűk | ||||||||
3 | * | aranygyűrű (#193) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | |
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkév. igazgyöngy (#1749) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 8 csepp tinta (#101), fér még: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
43 | uzbány csőr (#169) | [bennük 378 csepp ugh méreg (#166), fér még: 138] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 108] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | $1 | karócsapda ($163) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 13 | krónika (#1725) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | mérleg (#81) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
1 | olló (#335) | 10 | + | pukkanó tűcsapda (#336) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | ||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 4 | szent jogar (#150) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | vaskulcs (#183) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 17 | álompor (#396) | |||
56 | amniosz (#203) | $1 | antilopbőr ($48) | 2 | árnyéksár (#61) | |||
1 | arx formázó minta (#298) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
3 | dözmöng szív (#122) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | elf csont (#664) | |||
$1 | evaporőr háj ($105) | 6 | főnixtoll (#563) | 3 | grákóbőr (#41) | |||
3 | grifftojás (#179) | 19 | gyöngymangó (#135) | 2 | ilkin érc (#232) | |||
$1 | kavadu lebeny ($24) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | liumbe bimbó (#656) | |||
34 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 2 | moa burát (#384) | |||
1 | moa obszidián (#380) | 2 | mocsári penke (#148) | 8 | móri gyümölcs (#116) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 55 | pirkit (#153) | |||
1 | polip szívóka (#391) | 1 | ramit kő (#226) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
10 | sallank karom (#128) | 71 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 8 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | troll csont (#704) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vapár ág (#110) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 133.59 kg | Megterheltség: 159% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | fémrúd (#104) | 117 | kaja (#2) | 54 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 23 | óndarab (#85) | $3 | orgyilkos tőr ($225) | 33 | rézdarab (#70) | 17 | spiritusz (#170) | 23 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vasalt bunkó (#181) | 31 | vasérc (#152) | 3 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | elkarog szőr (#665) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | Tiume batyuja (#660) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
45 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | |||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
3 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 4 | nyu-shuriken (#157) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 7 | ubuk tüske (#131) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) |